X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fræk silver pal-PS2


Svar
SephirothSephirothSkrevet 20/07-03 19:53, rettet 20/07-03 19:54 
Den er min!

Fræk sag
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/07-03 19:57 
Det er da lidt ømt at de har bevaret den sorte farve på power og eject knappen... ellers er den da meget fed.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SephirothSephirothSkrevet 20/07-03 20:18 
Her er lidt flere. Nogen, der ved, hvor de kan købes?

Lidt flere
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
SquareSquareSkrevet 20/07-03 20:55 
Den er da for fed ! Sej farve... selvom jeg nu også godt kan lide den sorte de normale ps2'er har nu.
It's only a state of mind.
millenniummillenniumSkrevet 20/07-03 21:16, rettet 20/07-03 21:17 
Altså!!.... Jeg troede det virkelig var din, ligesom, du allerede ejer den...
:)
Så vidt jeg ved er de kun blevet udgivet i begrænset oplag, og kun ganske få bliver sat til salg i DK.
The medium is the message.
King ChaosKing ChaosSkrevet 20/07-03 21:48 
Såvidt jeg ved er de kun brugt som præmier, gaver osv. fra Egmont side... har aldrig hørt at de skulle være til salg... men jeg kan jo ta' fejl.
millenniummillenniumSkrevet 21/07-03 09:08, rettet 21/07-03 09:10 
Sådan er løse rygter. Vi ved intet med sikkerhed, men den jævne gamer' får sikkert et helvedes besvær med at skaffe sig én.

Jeg ville nu foretrække den helt hvide. Det er lidt mere 'slick'!
De farvede ligner en gang legetøj for 80'erne.

XboX har også fosøgt sig med noget lignende; en grøn tranperant udgave. Talk about bad taste!
The medium is the message.
KTCKTCSkrevet 23/07-03 14:55 
Den hedder Xbox Limited Edition, og så grim er den altså heller ikke ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KoludaKoludaSkrevet 23/07-03 14:57 
Er enig med KTC den grønne Xbox , er det flot.
olmeolmeSkrevet 23/07-03 15:10 
Syntes nu den er grimmere end den normale. Kan ikke komme i tanke om at halvt gennemsigtigt plast er pænt omkring noget som helst.

Billed
millenniummillenniumSkrevet 23/07-03 15:27 
Right! Den minder lidt om de Swatch telefoner fra 80'erne, som også var i gennemsigtigt farvet plast. Siden hvornår er det æstetisk berigende at kunne se elektronikken under overfladen. Der er jo bare chips, ledninger og grimme dimser. :-P
The medium is the message.
KTCKTCSkrevet 23/07-03 17:58 
Netop, og det er også derfor folk sætter vinduer og lys i deres kabinetter...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
millenniummillenniumSkrevet 23/07-03 19:10 
Egentlig så syntes jeg Sony er dem der er sluppet bedst fra deres design af PS2'en. Den er sort med blå detaljer, simpel, diskret og så er det fedt at designet gør det muligt selv at bestemme om man vil opbevare den lodret eller vandret. PS2 logoet på siden er også køligt og minimalistisk. Jeg forstår bare ikke hvorfor de kom deres gamle 4-farve logo på skuffens front.

Xbox er ret stor og ligner en gammel out-of-date videomaskine, eller en kæmpe Filmnet dekoder fra 1988. Logo'et syntes jeg heller ikke er synderligt pænt.

Gamecube'en syntes jeg er lidt bedre. Den sorte er selvfølgelig at fortrække. Det er ret smart at lave en fuldstændig kvadratisk boks som konsol. (Cube?) Det giver et roligt og minimalistisk design. Der er bare for meget pynt og plastik på overfladen, men når det er Nintendo skal det jo almindeligvis også være lidt pylret. :)

Der er sikkert nogle fan-boyz som er dybt uenig med mig i min vurdering, og det er jo også 'what's inside that counts'...
;-P
The medium is the message.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig