X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PS3 og Vita trophies?


Svar
HulleHulleSkrevet 20/05-12 21:46 
Hvordan er det lige det system fungerer i praksis. Syntes der er huller i synkroniseringen.

Når jeg kigger på min Vita, kan jeg se mine PS3 og Vita trophies, men kun PS3 trophies når jeg kigger på PS3. Nogen der ved hvorfor opbygningen er sådan?

Da jeg downloadede Motor Storm RC til PS3, unlockede den alle de Vita trophies jeg havde opnået, på PS3, men jeg har ikke kunne få den til at gøre det efterfølgende, lige meget hvor meget jeg synkroniserer. Ej heller synkronisere hvor langt jeg er kommet i spillet. Nogen speciel grund til at den kun gør det første gang man booter spillet?

Er det to systemer der kører uafhængigt, eller er det bare et rod af et system der kun virker nogen gange.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BeanoBeanoSkrevet 21/05-12 08:30 
Jeg har ikke dyrket trophies delen men har observeret noget lign. mht. friends-status. På Vita kan man se venners status på både Vita og PS3 (et ikon angiver platformen), mens man på PS3 kun kan se PS3 status og personer på Vita står som offline. Jeg er ret sikker på systemet er fælles og det måske er noget som bliver udvidet ifm. en firmware update på PS3.
HulleHulleSkrevet 21/05-12 20:36 
Ja du har vist ret i at det er fælles på den måde at ens trophy card bliver opdateret så det tæller i det samlede antal, også på PS3. Man kan bare ikke se hvordan de er opnået.
Og du har nok også ret i at de fixer det på et tidspunkt.

Jeg forstår dog stadig ikke helt det med at sync saves/trophies via PS3 og Vita.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig