X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

billede i profil?


Svar
SoraSoraSkrevet 20/07-03 17:36 
hvordan får man et billede i profil?
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 20/07-03 17:37 
Ved at sende link m. billed til moderator. Så skal de lige godtage det inden de sætter det ind.
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 15/02-05 12:29 
Jeg har kigget lidt på diverse profiler og fundet ud af at næsten alle har et ikon som profil-billede... Må man det?
Der står ellers at det skal være et billede af en selv...
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
NaieraNaieraSkrevet 15/02-05 12:34 
Nej, det er der heller ingen der har. Det er i deres forumprofil man kan se folks avatar. Du skal trykke på "Play:Right" i "SE PROFILEN I:"-baren for at se folks profilbilleder.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 16/02-05 10:17 
Så hvis man skal aktivere sin egen avatar, så trykker man på nøglen (ikonet øverst ved søgefunktionen) og klikker på knappen 'Opret profilbillede'?
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
WehnerWehnerSkrevet 16/02-05 10:28 
Nej, du skal klikke 'vælg ikon'. Din Avatar kaldes ikon og skal være fra et spil. Dit profilbillede skal være af dig selv.

Jeg mener i øvrigt at begge dele stadig lige skal igennem en moderator for at blive uploadet og godkendt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 16/02-05 11:12, rettet 16/02-05 11:14 
Der er selvfølgelig masser af allerede oprettede ikoner/avatars, som vi ville foretrække man valgte imellem.

Profilbillede skal selvfølgelig igennem en moderator (mig). Det har vist sig at være en god idé, at vi valgte at gøre det på den måde, da under et ud af fem uploadede profilbilleder rent faktisk har været profilbilleder. Resten har været Mario, Son-Goku, Vegeta eller hvad dælen de figurer nu hedder.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 16/02-05 16:33 
Sora>
hvordan får man et billede i profil?

Man tager et billede fra siden af :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 16/02-05 16:54 
Så er jeg blevet så meget klogere, men er ikke kommet til sagens kerne: Hvor uploader man så sin egen avatar/ikon?

Under 'Vælg ikon' er der nogle man kan vælge imellem, men ingen upload...
'Opret profilbillede' SKAL være et billede af en selv...
I 'Opret samlerbillede' kan man åbenbart uploade billeder af sin samling...

Men hvor er det muligt at uploade sit eget ikon? Føler mig lidt halvdum med det spørgsmål da jeg er IT-supporter og burde vide noget om den slags...
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
RJKRJKSkrevet 16/02-05 17:03 
Da de fleste brugere har meget svært ved at forstå, at vi sætter en række bestemte krav til ikonerne, er det ikke muligt at uploade dem selv. Så kommer vi til at bruge uforholdsmæssig lang tid på at diskutere med folk, hvad der er galt. De få brugere, for hvem det er vigtigt, at de får deres eget specifikke ikon, kan normalt finde ud af at sende én af os en besked, og så ordnes det sådan :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 16/02-05 18:36 
Øøøøøøkoi.... Så skulle alt falde på plads :)
Har brugt nogen tid på at gennemsøge samtlige FAQ's på siden og rent faktisk fundet delen om ikoner (!!!)

Til andre der sår med samme undren så finder man FAQ'en under 'FAQ' (det store spørgsmåltegn oppe ved søgefunktionen) --> 'Play:Right' --> 'Ikoner - hvordan opretter jeg et ikon?' (ligger lidt nede i listen)

Her står det man har brug for at vide om div. regler det skal overholde mm...
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
RJKRJKSkrevet 16/02-05 18:40 
Eller den nemme måde: Tryk FAQ og skriv "ikon" i søgefeltet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig