X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

The Factory (konsoltræf i København 2. juni)


Svar Sortering
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/06-12 14:40 
Ja det var hyggeligt. Håber de laver noget snart igen.
nerosnerosSkrevet 03/06-12 12:22 
Sorry den nåede jeg ikke at se ;-)

Tak for igår sorry jeg måtte gå lidt tidligere end forventet. Rart at se folk håber der kommer en lidt bedre tilslutning næste gang. Dejligt med lidt PCE ondskab!
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 02/06-12 16:20 
Der er ingen blå farve på min supergun. Neros, du har ikke tilfældigvis et multimeter du kan tage med? :) og/eller et fuldmonteret scart-kabel du alligevel ikke bruger til noget. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 02/06-12 12:30 
Darklynoon>
[har du project justice eller skal jeg tage det med?

Jaaaah :D
Bashful Neophyte
DarklynoonDarklynoonSkrevet 02/06-12 11:43 
fint , kan heller ikke finde min vmu
Mortal Kombat the mother of all fighting games
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/06-12 11:39 
Det har jeg og tager med.
DarklynoonDarklynoonSkrevet 02/06-12 11:18, rettet 02/06-12 11:33 
[har du project justice eller skal jeg tage det med?
Mortal Kombat the mother of all fighting games
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/06-12 11:09 
Jeg tror jeg tager noget Dreamcast ballade med. Skal jeg selv tage en skærm med også eller er der skærme nok?
nerosnerosSkrevet 02/06-12 10:05 
Godt Darkbeat og Darklynoon jeg kommer idag ved 17 tiden skal lige til noget familie fest først :-)
Bashful Neophyte
DarklynoonDarklynoonSkrevet 02/06-12 08:30 
jeg regner med at følges med darkbeat senere idag, men er der nok ikke mere end et par timer
Mortal Kombat the mother of all fighting games
SumezSumezSkrevet 02/06-12 01:07, rettet 02/06-12 01:07 
Jeg regner med at være der relativt tidligt i morgen.
Jeg er også lidt skuffet over fremmødet herinde fra. Jeg tror det er en noget mere broget gruppe, der dukker op til et arrangement som dette, og der er garanteret folk der er mere "nørdede" omkring konsolspil end andre, men netop af samme grund synes jeg det ville være rart hvis "repræsentanter" fra Play:Right kunne være med til at sætte deres præg på arrangementet, og dele ud af deres erfaringer. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/06-12 00:01 
Jeg kommer :)
nerosnerosSkrevet 01/06-12 22:46 
Hvem kommer egentlig med herinde fra jeg synes alle springer fra alligevel?
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/06-12 18:19 
Jeg ville også gerne være kommet, men havde desværre ikke tiden til det denne gang. Håber i får et godt træf. Ses til næste SSKT :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 01/06-12 17:05 
Regner ikke med at finde tiden denne weekend, men glæder mig til at se billeder og høre lidt om hvordan det gik.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
nerosnerosSkrevet 01/06-12 16:50, rettet 01/06-12 16:51 
OK jeg tager duo med så :-)

Min MVS bliver hjemme, men jeg kan tage lidt spil med osv.

Jeg regner med at komme imorgen aften ved 17-18 tiden.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 01/06-12 16:05 
Så du har Duo med? Så skal jeg nok tage en af mine MVS'er under armen :) Skal jo have supergun med uanset.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 01/06-12 15:18 
Jeg tænkte på det faktisk men så bliver mit MVS konsol hjemme. Jeg kan ikke overskue begge dele.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 01/06-12 08:16 
Ey, vi skal da have gang i noget PC Engine. Neros, kan du have din Duo med, eller skal jeg medbringe min nyligt reparerede compositastiske interface unit? Vil rigtig gerne brøve Nexzr igen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 31/05-12 23:02 
Sumez>... men nu hedder planen vist at udnytte Elgens seneste genistreg af en kreation til at gøre arbejdet....

+1 og Like };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KillerBean2KillerBean2Skrevet 31/05-12 22:06 
Nooo, jeg har fuldstændig feset ud, at det var i den her weekend, der skulle ske ting og sager.

Jeg må hoppe med på noget træf en anden god gang :/
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 31/05-12 21:15 
Hvis du tager dit nøddetræ med, kan det være jeg kan få mere plads til Progear? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 31/05-12 21:14 
Ok skidt pyt med Truxton 2. Alt arkade er velkommen :-)

Jeg tænker lige over det med nøddetræet...
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 31/05-12 20:56 
Ja det var den med Valnøddetræ jeg tænkte på :P

Det der med at reppe Truxton 2 gik forresten lidt i glemmebogen, jeg var lige ved at bestille en erstatnings-rom fra en amerikaner, men nu hedder planen vist at udnytte Elgens seneste genistreg af en kreation til at gøre arbejdet. Men medmindre nogen lige har en ekstra 27C4002 EPROM liggende, kan det nok ikke nås til på lørdag. :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
T.L.OT.L.OSkrevet 31/05-12 20:55 
Jeg skal til Århus, så kommer desvære ikke alligevel. Håber i får det hyggligt, go weekend
nerosnerosSkrevet 31/05-12 20:49, rettet 31/05-12 20:50 
Øh mener du converter den har jeg ikke længere desværre, men jeg har fået et stykke valnøddetræ i stedet, men tør nok ikke rigtigt at slæbe den med..

Vi nøjes bare med det du har så kan jeg supplere med lidt MVS på sidebenet..

Foresten hvis du har Truxton 2 må du gerne tage det med :D
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 31/05-12 20:46 
Jeg regner med at tage noget arcade-gejl med, og sikkert noget neo-geo og andet oldskool. Hvis du har din smooth-operator-MVS-swag med, kan jeg supplere med nogle flere spil :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 31/05-12 15:53, rettet 31/05-12 15:54 
Jeg regner stærkt med at tiltræde ved aftens tid sådan måske ved 17 tiden :-)

Skal man have noget med?

MVS....?
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 22/05-12 11:56 
KillerBean2>
Jeg kunne godt være frisk. Skal bare lige have fundet et sted at overnatte mellem fredag og lørdag :)

Hvis jeg kan få ryddet op skal du være ganske velkommen her, desværre er rodet ikke mit eget, så jeg kan ikke love noget 100%, men skal se hvad jeg kan gøre.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
T.L.OT.L.OSkrevet 22/05-12 11:38 
Jeg er frisk påå at komme..
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/05-12 23:56 
Jeg har desværre aftenvagt Fredag så jeg vil først være sent hjemme, ellers skulle du have været ganske velkommen KB.
JuggernautJuggernautSkrevet 21/05-12 22:00 
KillerBean2>
Jeg kunne godt være frisk. Skal bare lige have fundet et sted at overnatte mellem fredag og lørdag :)

Vi er gode til skeer i Næstved ;)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KillerBean2KillerBean2Skrevet 21/05-12 15:49 
Jeg kunne godt være frisk. Skal bare lige have fundet et sted at overnatte mellem fredag og lørdag :)
AV Intelligent Terminal
DarklynoonDarklynoonSkrevet 11/05-12 23:10, rettet 11/05-12 23:34 
hvis det er hvidovre hospital så er der bus lige over på den anden side af vejen men det er du jo nok klar over


kan man komme forbi bare for et par timer?

[
Mortal Kombat the mother of all fighting games
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/05-12 22:49 
Jeg skal lige flytte rundt på nogen vagter, men bare anse mig som tilmeldt. Jeg skal nok komme med :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/05-12 22:19 
What?! Det har man slet intet hørt til før nu :O

Tillykke da! :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 11/05-12 20:06 
Jeg er også mere end klar hvis min bedre halvdel ikke går i fødsels mode....
Bashful Neophyte
The DaneThe DaneSkrevet 11/05-12 18:20 
Skriger efter næste træf, men jeg skriger mere efter et som ligger i den rigtige del af landet :)
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/05-12 14:33 
Jeg skal lige finde ud af om jeg skal arbejde i den weekend, men syntes det lyder super fedt. Vender lige tilbage senere om jeg kan
dRxLdRxLSkrevet 11/05-12 13:55 
Bah, er lidt nedkørt for tiden (kommer til at lave for meget), men jeg skriver det i kalenderen, og så må vi se om kræfterne/overskuddet er til det når tiden nærmer sig.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JuggernautJuggernautSkrevet 11/05-12 13:21 
Det er et savnet tiltag, og jeg vil hellere end gerne deltage hvis vagtplanen tillader det.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 11/05-12 09:59 
Jeg savner lidt mere opbakning, hvor er alle de folk der altid skriger efter træf? :)

Kraftwerket er virkelig det ideelle sted for det her, så jeg så meget gerne at Play:Rights brugere gjorde noget for at bakke op om initiativet og sikre en høj kvalitet (ps. der er fadølsanlæg i kælderen).

Hvis man gerne vil have mere ud af weekenden end kun lørdag+nat, kan jeg måske godt lægge hus til lidt om fredagen, såfremt jeg ikke står i flytterod den dag.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 10/05-12 11:00 
Jeg har ikke noget i kalenderen dér, så jeg er klar! :)
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 10/05-12 08:39, rettet 01/06-12 10:48 
I forbindelse med min involvering med Kraftwerket i Valby, hvor jeg har været med til at arrangere nogle koncerter, er jeg stødt på en gut der er meget aktiv på stedet, og har gået med planer om at opsætte et tilbagevendende arrangement med fokus spil og social hygge, noget Kraftwerket med sin kommunale støtte og gratis lokaler er de perfekte rammer for.

På sigt er der planer om at indføre et mindre kontingent både til indkøb af skærme, men også spil og konsoller, så man ikke behøver at være øm omkring for meget af sit eget gear.
Jeg ser også et stærkt potentiale for at få nogle nørdede modding-workshops og lignende op og køre. Meget af det andet nødvendige udstyr og indretninger findes allerede på stedet.

Men i første omgang drejer det sig bare om at få det sat i gang, og Allan har været superaktiv og planlagt det første træf allerede den 2. juni, og foregår fra meget tidligt om lørdagen indtil søndag morgen, deltagelse er 100% gratis, med muligheden for at betale en 30'er for noget fællesspisning.

Jeg vil på det stærkeste opfordre folk her på P:R til at deltage og bakke op om projektet, både fordi vi længe har savnet et sted i København hvor det kan lade sig gøre, og for at være med til at sikre en høj kvalitet og sund diversitet som jeg synes vi plejer at se til de konsoltræf vi har haft både på "officiel" og "uofficiel" plan herinde. :)

Så jeg foreslår at vi opretter en "delegation" fra P:R der slæber vores noget af vores eget udstyr og spil med, og får en fed mini-weekend ud af det, så der er hermed åbent for "interne" tilmeldinger her i tråden!

Tilmeldte P:R-brugere so far:
Sumez
Alf81
Darkbeat
Neros
Juggernaut?
dRxL?


Har man Facebook, kan arrangementet findes her:
http://www.facebook.com/events/117729368362496/
Og en Facebook-page for "klubben" her:
http://www.facebook.com/GamingFactory
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig