X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

E3 2012


Svar
dRxLdRxLSkrevet 06/05-12 20:03 
Så er der en lille måned til der afholdes E3 d. 5. til 7. juni.
Nogen der skal derover?
Nogen der har noget de allerede nu ved kommer og som de glæder sig til at se flere detaljer om?
Tror I vi får afgørende detaljer om hvad Sony og Microsoft har i ærmet mht. deres næste konsoller?
Og hvad med Wii U, får vi fulde specifikationer for den, eller i det mindste nok præsentati... Se hele indlægget
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
84 emne(r).
« < 1 2

Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/06-12 17:56, rettet 05/06-12 17:57 
Jo det er nu!

http://www.giantbomb.com/chat/
http://e3.gamespot.com/press-conference/nintendo-e3/
Alf81Alf81Skrevet 05/06-12 17:57 
That's what's up!
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 05/06-12 18:31 
Darkbeat>
Star Wars 1313 vist frem.

http://www.youtube.com/watch?v=U08QNPk0ZNE

"Get ready to literally be blown away" - godt jeg ikke sidder i det studie.
Men bortset fra det ser det spil da... enormt kedeligt ud, og ligner alt andet? :!

Jeg synes VIRKELIG det er sørgeligt at man du om dage kan være så entusiastisk omkring at vise "real gameplay" og "real ingame action", og så får man en scene med en abe der klatrer rundt på en lineær række fastsatte "holdepunkter" a la Uncharted. Er det virkelig der vi er kommet til? Space Invaders havde langt mere udviklet gameplay.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 05/06-12 18:38 
Det er kun quicktime events, hvis der er plastret 'A' 'X' 'Y' osv. tværs over skærmen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/06-12 20:14, rettet 05/06-12 20:19 
Here we go. Fist of the North Star: Ken's Rage 2! Yeah!

http://youtu.be/RCUhjMji6UY
JmogJmogSkrevet 05/06-12 20:34 
Darkbeat>
Here we go. Fist of the North Star: Ken's Rage 2! Yeah!

http://youtu.be/RCUhjMji6UY

Intet gameplay i den trailer :-(
JmogJmogSkrevet 05/06-12 20:40 
Darkbeat>
Star Wars 1313 vist frem.

http://www.youtube.com/watch?v=U08QNPk0ZNE

Det ser faktisk rigtig godt ud og hvis de kan lave en ordentlig historie, så er jeg sikker på det ikke vil skuffe.

Dog endnu en video der klart illustrerer at det kun kan gå for langsomt med at få den næste generation af konsoller, for sådan vil spillet _ikke_ se ud på PS3 og Xbox. De siger selv det kører på en high-end PC og det kan ses. Det bliver skønt når vi også kan få den kvalitet (og højere) på konsoller.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/06-12 20:41 
Namco-Bandai starter lige om lidt hér:

http://www.twitch.tv/leveluplive
jaesjaesSkrevet 05/06-12 23:36 
Er mere eller mindre enig med Kevin VanOrd i hans kritik af pressekonferencerne - flere af de viste spil er sikker fine og spilbare, men præsentationerne af dem har været ufattelig kedelig og intetsigende. Vis dog essensen af spillene, gameplayet, det er ikke film vi er kommet for at se. Grrr, pis og sgu'!

"Gameplay is Dead. Long Live Gameplay!"
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/06-12 00:43 
Snoop Dog laver musik i Tekken Tag Tournament 2. Mystisk collab. http://www.youtube.com/watch?v=7_zqCOsI47o
SumezSumezSkrevet 06/06-12 08:52 
Jmog>
Dog endnu en video der klart illustrerer at det kun kan gå for langsomt med at få den næste generation af konsoller, for sådan vil spillet _ikke_ se ud på PS3 og Xbox. De siger selv det kører på en high-end PC og det kan ses. Det bliver skønt når vi også kan få den kvalitet (og højere) på konsoller.

Hvis den video er next-gen synes jeg godt nok det er sløvt.
Jeg kan slet ikke se den vildt store forskel på grafikken i det spil, og det vi f.eks. ser i Uncharted-spillene, Assassin's Creed, Enslaved, Dark Souls, osv.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DeluxScanDeluxScanSkrevet 06/06-12 09:52, rettet 06/06-12 09:55 
Er du saa faerdig et nederen E3 for MS. Sony har da i det mindste noget nyt og spaendende i The Last of Us (Omend det minder om Uncharted).
Et nyt GOW og Halo. Hurra.
Intet nyt fra Rare? Hvad i alverden betaler MS dem for?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 06/06-12 10:43, rettet 06/06-12 10:44 
DeluxScan>
Intet nyt fra Rare? Hvad i alverden betaler MS dem for?

Er det ikke Rare der slaver afsted på first party Kinect-spillene?

-

Angående diskussionen om Watch Dogs, talte de I en Joystiq podcast om spillet og især grafikken. Dele af den er åbenbart sammenlignelig med noget af det man så i Epics Unreal Engine 3 demonstration, som på daværende tidspunkt kun kunne lade sig gøre på pc systemer Epic omtalte som "next-generation". Personligt synes jeg det så ret teknisk avanceret ud, og et godt hop foran hvad der er muligt på de nuværende konsoller.

I podcasten snakkede de desuden om at Ubisoft ikke havde ville bekræfte at spillet kom til Xbox 360 og PS3, og at de to platforme måske blot var "place holders" for de næste konsoller fra de to producenter. Grafisk synes jeg ikke det ligner noget der kan lade sig gøre i den nuværende generation, men nu var det selvfølgelig også en PC-udgave der blev fremvist - konsol-versionerne kan selvfølgelig være væsentligt nedgraderede. Har Ubisoft været særligt interesserede i PC-platformen tidligere - altså udviklet multiplatform-spil med størst fokus på PC?

Jeg er begyndt at længes mere efter en ny generation.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
DeluxScanDeluxScanSkrevet 06/06-12 11:18 
Echelon VI>
Er det ikke Rare der slaver afsted på first party Kinect-spillene?

Arg, der kan man da tale om at blive degraderet...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 06/06-12 12:50 
Ja, vi er mange der er ret kede af Microsofts misbrug af Rare - men jeg ved ikke engang om der er nogen af de "gamle" folk tilbage på holdet. Man kan da forestille sig at de ikke orker at bruge deres talent på forcerede Kinect-spil.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
GreaseballGreaseballSkrevet 06/06-12 17:28 
Godt nok et af de mere kedelige E3 i længere tid IMO. Kan godt se at branchen trænger til et skud nye vitaminer ;)
Ja ja.. Så lidt mere af HALO 4 og der blev vist nyt NFS og Gears Of War. Star Wars 1313 ser flot ud men kommer sikker til at halte på nuværende konsoller. Så heller vente og se om det kommer som launch title på next gen eller en 2'er hvis det går godt.
Det var flot at se Square Enix nye grafik motor men havde været fede med noget spil der faktisk kørte på den. Men det kræver jo hardwaren.
Ved ikke helt hvad jeg skal syns om Wii U. Det næsten de samme titler som kommer til 360 og PS3. Er dens tablet kontrol nok til at sælge spillet til dem som har en PS3 eller 360.
jaesjaesSkrevet 11/06-12 15:30 
Vi bør næsten lige afrunde E3...

Mest interessant:
- Watch Dogs - med lidt held bliver det en god blanding af GTA og Deus Ex. Dog er jeg skeptisk mht. open-world i byer.
- Dishonored - virkelig fed visuel stil, og gameplayet ser relativt friskt ud med mulighed for hurtigt pacet stealth.
- The Unfinished Swan - flot! Og potentiale for en god og varieret oplevelse.
- Beyond: Two Souls - godt historiekoncept og gameplayet virker bedre end i Heavy Rain.
- The Last Of Us - pressedemoen var skuffende, men interviews viser, at det nok skal blive godt.

Skuffende:
- Selve pressekonferencerne.
- Få nye brands.

Skeptisk:
- WiiU-pad - var det lige Wiimote-agtig lag i 2012?
- Tomb Raider - det er som om de ikke helt ved hvilket spil, de skal lave.
- ZombiU - permadeath og realtime gear/menuer lyder hardcore på den gode måde, men måske for mange gentagelser.
BeanoBeanoSkrevet 11/06-12 15:32, rettet 11/06-12 16:18 
Største overraskelse: at der ikke var nogen store overraskelser.

Edit: "positive" rettet til "store".
HulleHulleSkrevet 11/06-12 15:37 
ZombiU permadeath lyder fantastisk, jeg er vild med konceptet :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
AzzkikrAzzkikrSkrevet 11/06-12 15:49 
Under skuffende kan jeg godt tilføje Metal gear rising, hold kæft det ligner en gigantisk omgang bæ, platinum games har virkelig ramt et all-time low her.
CoreCoreSkrevet 11/06-12 16:02 
Jeg syntes at Beyond: Two Souls er klart trumfkortet fra E3 2012. Derudover har man stort set kun snakket om ting, jeg fandt enten ligegyldige, eller allerede havde hørt om.

SW1313 og Watch Dogs, ser dog heller ikke helt uinteressante ud, men jeg hører til det hold, der syntes at SW-demoen ligner Uncharted, lidt for meget.

jeg er dog ret psyched på Beyond, DET glæder jeg mig til.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Alf81Alf81Skrevet 11/06-12 16:05 
Azzkikr>
Under skuffende kan jeg godt tilføje Metal gear rising, hold kæft det ligner en gigantisk omgang bæ, platinum games har virkelig ramt et all-time low her.

Se en film.
Ting om dét og pis.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 11/06-12 16:08 
Hvad skulle det hjælpe?
Alf81Alf81Skrevet 11/06-12 16:12 
Er det ikke det du, i bund og grund, ønsker spil er? Noget med en masse fortælling og kun meget lidt trykken på knapper?
Ting om dét og pis.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 11/06-12 16:17, rettet 11/06-12 16:20 
Slet ikke, jeg sætter i høj grad pris på godt og varieret gameplay, noget jeg endnu ikke har oplevet i platinum games spil, MGR ligner dog ubetinget deres ringeste forsøg indtil videre.

Det ser virkeligt skræmmende dårligt ud. Men ikke overraskende endnu end klassisk serie som metal gear skal tilsøles af at arbejdet bliver udstationeret til en flok eksterne amatører, sådan er det desværre gået for mange af de klassiske serier i denne generation.
ChronoChronoSkrevet 11/06-12 17:24 
Jeg er enig med jaes. Der mangler måske lige Pikmin 3 og så Jessica Nigri som hende fra Lollipop Chainsaw ;-p
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
nerosnerosSkrevet 11/06-12 18:22 
Azzkikr>
Under skuffende kan jeg godt tilføje Metal gear rising, hold kæft det ligner en gigantisk omgang bæ, platinum games har virkelig ramt et all-time low her.

Man kan hakke en mand midt over der står og gemmer sig bag en gigantisk sølje = Søjlen flækker og manden flækker med !!!
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 11/06-12 20:24 
jaes>
- Watch Dogs - med lidt held bliver det en god blanding af GTA og Deus Ex. Dog er jeg skeptisk mht. open-world i byer.

Jeg er mere skeptisk overfor cookie-cutter action-sekvenserne. Alt det andet synes jeg lyder rigtig spændende.

- The Last Of Us - pressedemoen var skuffende, men interviews viser, at det nok skal blive godt.

HVIS spillet kan spille som det de viste, og stadig være dynamisk og faktisk føle som et spil, kunne det være virkelig godt! Jeg tror dog ikke jeg tør håbe på noget før jeg selv sidder med spillet i hænderne.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 11/06-12 21:55 
Watch Dogs var det overraskende indslag for mig. Det må gerne levere. Det samme gælder Star Wars 1313.

Ass Creed 3 synes jeg så bedst ud, så det glæder jeg mig mest til lige nu. Endelig synes jeg, at de ting, de viste fra Halo 4 ser lovende ud. De to sidste spil var jo ikke just overraskelser, men omvendt havde det også været en overraskelse i år, hvis der overhovedet var kommet rigtige overraskelser.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
--Skrevet 11/06-12 22:01 
Skuffet: Intet nyt vedr. et evt. Mirror´s Edge 2 :(
Spiller nu: Animal Soccer World
AzzkikrAzzkikrSkrevet 11/06-12 22:47 
neros>

Man kan hakke en mand midt over der står og gemmer sig bag en gigantisk sølje = Søjlen flækker og manden flækker med !!!

A hva?
BeanoBeanoSkrevet 12/06-12 12:10 
Rant...

E3 2012: Worst of E3 (video)
dRxLdRxLSkrevet 16/06-12 20:11 


Gametrailers er i gang med deres Best Of E3 2012
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
happyEDhappyEDSkrevet 17/06-12 00:35 
han er træls..
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
84 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig