X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sonic & All-Stars Racing Transformed


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 30/04-12 19:00 
Nu er der en fortsættelse på vej til Sega All-Stars racing som efter min mening er den bedste kart racer i denne generation.

I fortsættelsen har de spicet banedesignet lidt yderligere op så fartøjerne nu transformere til både og fly under løbet. Er spændt på at se om nogen af Sega's nyere IPer er repræsenteret i denne omgang.

Trailer
Se hele indlægget
112 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/01-13 23:52 
Nu bliver jeg nødt til at købe WiiU udgaven også så.... Iiih!
BeanoBeanoSkrevet 06/01-13 00:18 
Jeg er med på noget online med PS3 udgaven, det er billigere :)
OlimarOlimarSkrevet 06/01-13 00:19 
Jeg skal se at få købt wiiu udgaven.
SonicSonicSkrevet 06/01-13 00:40 
Ej, nu er jeg jo også fristet til en WiiU version :)
Er den billigst i mutanten?
Parental Advisory: Explicit Lyrics
OlimarOlimarSkrevet 06/01-13 00:48 
Kan finde det på http://www.shopto.net/wiiu/WIIUSO01-sonic-allstars-racing-transformed-special-edition til 274,60 kr
men det er uden forsendelse, mener jeg.
3of193of19Skrevet 06/01-13 04:05 
Wii U udgaven skulle så også vist være den bedste. Lidt skarpere textures. Virker fint med Pro Controllere btw
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/01-13 09:23 
Sørg for at købe Special Edition så i får Metal Sonic og OutRun Bay med :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
3of193of19Skrevet 06/01-13 11:16 
Findes den i en non-special edition? Der var ikke nogenn DL koder eller noget, det var der bare fra starten af.
HankyHankySkrevet 06/01-13 15:54 
Jeg tror de alle er Limited Edition herhjemme. Det koster 329 kr. i ElGiganten.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SonicSonicSkrevet 06/01-13 16:44 
Fandens, de havde det ikke i den lokale mutant. Må bestille online.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
3of193of19Skrevet 06/01-13 19:36, rettet 06/01-13 19:37 
Må sige World Tour mode er da rimelig hård. B rank er nemt for det meste, men A, for SLET ikke at tale om S...

SPOILER-TEKST:
især hvis man vil unlocke AGES og SKAL have mindst 49 challenges på A for at få nok stjerner

Kan dog rigtig godt lide det Project Gotham Racing/Metropolis Street Racer agtige ved at kunne vælge sværhedsgraden for hver udfordring istedet hvad mange racing spil gør og bare give en karakter baserende på hvor godt man klarer sig ved én fast sværhedsgrad.
"Desværre" betyder det så også at det tager langt længere at få stjerner til de sidste par figurer... :)
BeanoBeanoSkrevet 06/01-13 20:48, rettet 06/01-13 20:49 
3of19>
Kan dog rigtig godt lide det Project Gotham Racing/Metropolis Street Racer agtige ved at kunne vælge sværhedsgraden for hver udfordring istedet hvad mange racing spil gør og bare give en karakter baserende på hvor godt man klarer sig ved én fast sværhedsgrad.

Det er faktisk den eneste ting jeg ikke bryder mig om i spillet. Syntes jeg til tider føler sværhedsgraden er halv-broken pga. det.
3of193of19Skrevet 06/01-13 23:01 
Man kan jo altid bare gøre det på B først og når det er klaret prøve med A. Har dog faktisk ikke selv et eneste A endnu :(
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/01-13 23:49 
Jeg har klaret lidt over halvdelen af World Tour på S-rang nu :)

Mine største problemer med spillet er at det er mere buggy end det forrige (Alex Kidd primært, men også andre figurers AI til tider). Og så kunne jeg godt tænke mig at All-star moves kunne slås fra. De tilføjer intet positivt til spillet og er bare irriterende at høre på.
Spiller nu: Phantasy Star IV
3of193of19Skrevet 07/01-13 01:47 
Er gået igang med A ranks nu. Traffic Attack AAAAAARGH!
BeanoBeanoSkrevet 07/01-13 08:28 
Battle events er værre imo :O
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/01-13 12:54 
Jeg synes også at Traffic Attack er de sværeste. Prøv at spille som Amy da hun er en af de mindst store. Og husk at man kan bruge ting man vinder på den enarmede. F.eks. er handsken god at have hvis man timer den rigtigt, men også boost kan være nyttig hvis man laver en fejl.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/01-13 21:05 
SPOILER-TEKST:
Nu har jeg 204 stjerner og har derfor låst op for den gate der kræver 200. Men der kommer en der kræver alle 232. Damn :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/01-13 02:19 
Sådan, S rank i alt! :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
3of193of19Skrevet 08/01-13 11:18 
Respekt!
BeanoBeanoSkrevet 11/01-13 12:31 
Nogen som er med på noget online engang i weekenden på Wii U eller PS3 version?
SonicSonicSkrevet 11/01-13 13:06 
Mig og min søn er helt klart friske. Fik det idag, har lige spillet de første par baner igennem. Det er jo fantastisk :) Er på Wii U i weekenden hvis det er.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 11/01-13 13:48 
Fint - jeg poster lige her når jeg går online på WU'en.
SumezSumezSkrevet 01/04-13 03:21, rettet 01/04-13 03:22 
Har hygget mig en del med Transformed her over weekenden, og det er jo et ganske underholdende spil. Må også indrømme at jeg igen kommer til kort når det gælder racerspil, jeg må stå fuldstændig af overfor bare "Hard" sværhedsgraden. På Expert er det helt til rotterne. Har 113 stjerner nu, og skal allermindst klare 7 flere baner på hard for at komme op til de 120, der kræves for næste lås. :\

Der er godt nok nogle irritationsmomenter, især i forbindelse med tilfældigheden i hvor vidt man bliver offer for en række af modspillernes våben (som man ikke rigtig kan gøre noget ved) i et løb, hvor der ikke er plads til at begå nogen "fejl". Når nu de alligevel har "ladet sig inspirere" så meget af Mario Kart, ville det have været rigtig fornuftigt også at bruge det element med at næsten alle våben i spillet også kan bruges som skjold, så man har bedre mulighed for at spille defensivt.


Jeg nyder iøvrigt at spille spillet på min WiiU, jeg finder at jeg oftest slukker helt for fjernsynet, og bare sænker mig tilbage i sofaen og spiller på Gamepad-skærmen. Er blevet temmelig begejstret for det koncept, som jeg ellers ikke havde regnet med at jeg ville komme til at bruge, og er også meget imponeret over kvaliteten af skærmen på gamepad'en.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/04-13 09:13 
Sumez>
...Når nu de alligevel har "ladet sig inspirere" så meget af Mario Kart, ville det have været rigtig fornuftigt også at bruge det element med at næsten alle våben i spillet også kan bruges som skjold, så man har bedre mulighed for at spille defensivt.

Det kan du da netop. Bare hold tilbage og affyr før du bliver ramt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 01/04-13 10:54 
Kart racing noob ;)
Elsker dig stadig sunez...
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
3of193of19Skrevet 01/04-13 11:46 
Konsolkongen>
Sumez>
...Når nu de alligevel har "ladet sig inspirere" så meget af Mario Kart, ville det have været rigtig fornuftigt også at bruge det element med at næsten alle våben i spillet også kan bruges som skjold, så man har bedre mulighed for at spille defensivt.

Det kan du da netop. Bare hold tilbage og affyr før du bliver ramt.

Drone er stortset det eneste vaaben man har tid til at forsvare sig imod. Ice og Rocket er super hurtig, Og bliver man ramt af twister og ikke lige opdager det med det samme er man ude af racet alligevel.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/04-13 12:36 
Twister har jeg nu ikke set som det store problem. Bliver meget sjældent ramt af dem og hvis man gør er det ikke super svært at styre omvendt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 01/04-13 13:57, rettet 01/04-13 13:58 
Konsolkongen>
Det kan du da netop. Bare hold tilbage og affyr før du bliver ramt.

Våben kommer så hurtigt og tilfældigt at det jo er fuldstændig umuligt. Det er også sjældent man overhovedet får den advarsel om at der er et våben på vej imod en.

Det der irriterer mig mest er at nogle våben en gang imellem, igen temmelig random, vender din bil den forkerte vej, hvilket indlysende nok f***er dit løb så meget op at man ligeså godt kan starte forfra.
Selve køredelen, og alle de udfordringer og løb der ikke involverer våben (f.eks. boost race!), synes jeg fungerer hammergodt, så jeg synes det er ærgerligt at det tilføjer så meget tilfældighed til spillet. Rubberband-AI'en irriterer mig overraskende nok ikke.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/04-13 17:37 
Seriøst hvor meget har du spillet det? Med undtagelse af snebolde og raketter som ikke homer ind så kommer der da tydelige indikationer når du bliver forfulgt at remotebombs. At bilen bliver vendt om "random" er også en god indikator for at du ikke har spillet det nok, da det er tornadoen der gør det og det sker hver gang du rammes af den.

Mit eneste problem med spillet er de forfærdelige All-Star moves. De er næsten ligeså åndssvage som Blue Shells i Mario Kart og kræver ingen form for evner at bruge rigtigt. Desuden er det ret irriterende at den fremragende musik afbrydes mens det står på.
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 01/04-13 18:21 
Giver dig ret med de der All-Star moves, var sjovt første gang.. synes ikke det ødelægger spillet. men i multi-player ville det være rart hvis man selv kunne vælge som hoster om man ville spille med det eller ej?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
SumezSumezSkrevet 01/04-13 18:36 
Konsolkongen>
Med undtagelse af snebolde og raketter som ikke homer ind så kommer der da tydelige indikationer når du bliver forfulgt at remotebombs.

Det er jo netop snebolde og raketter, der er problemet. Det er også de to angreb der er de allermest hyppige. Det er så sjældent at det lige netop er en drone der bliver skudt efter en, at det ikke er værd at gemme items til at skyde bagud i håb om måske at ramme den...

At bilen bliver vendt om "random" er også en god indikator for at du ikke har spillet det nok, da det er tornadoen der gør det og det sker hver gang du rammes af den.

Det er sket flere gange ved bl.a. blowfish og forhindringerne på selve banen.

Mit eneste problem med spillet er de forfærdelige All-Star moves. De er næsten ligeså åndssvage som Blue Shells i Mario Kart og kræver ingen form for evner at bruge rigtigt. Desuden er det ret irriterende at den fremragende musik afbrydes mens det står på.

Jeg har det ikke så hårdt over all-star moves, de holder ikke så lang tid, og giver ikke så vildt et boost som nogen af de ubalancerede items du får i Mario Kart, og der er en lille risiko for at spillet tager røven på dig når du går ud af all-star mode, alt afhængigt af timing. Men modsat Mario Kart, der kun giver den slags til dem der ligger helt bagest i løbet, er det ret åndssvagt at du kan ligge nummer 2 og stadig få en all-star.
Jeg er enig i at spillet ville være bedre uden dem. Men det synes jeg gælder flere af våbnene, de virker som om de vil være sjovere i en match med folk man kender, end med 9 AI-styrede spillere, hvor det er helt tilfældigt om de skyder på dig eller de andre konkurrenter. Igen, det havde været bedre hvis du havde bedre mulighed for at forsvare dig imod hurtige skud.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KroeboCopKroeboCopSkrevet 01/04-13 20:11 
Blockbuster har kun haft PS3 udgaven, de sælger ikke til de andre plaformer. Mega sort? Nogle der ved hvor det er billigst til 360?
Hoid to colony C05 where the computer is...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/04-13 21:30 
Sumez>
At bilen bliver vendt om "random" er også en god indikator for at du ikke har spillet det nok, da det er tornadoen der gør det og det sker hver gang du rammes af den.

Det er sket flere gange ved bl.a. blowfish og forhindringerne på selve banen.

Det gir ingen mening for mig. Har spillet det over 25 timer og har aldrig set eller oplevet det. Det er med 100% sikkerhed kun sket at min bil er blevet vendt om når jeg er ramt af tornadoen og det i sig selv er kun sket en 5-6 gange i al den tid jeg har spillet.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 01/04-13 22:07 
Jeg har spillet det i 14 timer, og det er nok sket for mig 20-30 gange :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 05/04-13 20:23 
Lige til indspark så synes jeg spillet er enormt vellykket, og jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har haft det så sjovt med et racerspil.

Men hvad sker der med multiplayer på Wii U? For det første, kan det passe at ikke alle kan spille splitscreen, men at én spiller er tvunget til at kigge på gamepadet? Det giver vel mening hvis man er 5, men når man er to er det da helt tumpet.

Derudover, kan det passe at knapperne er byttet om for alle dem der ikke spiller på gamepad? Normalt på gamepad bruger man pickups på X, men på Wii-controllere skal man bruge A. Vildt forvirrende.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
OlimarOlimarSkrevet 05/04-13 22:02 
Jeg foretrækker da klart den metode frem for splitscreen også selvom man kun spiller 2.
NaieraNaieraSkrevet 05/04-13 22:46 
Det virkede bare lidt tumpet her hos mig, hvor Rune sad med alle 108", og jeg måtte nøjes med GamePad-skærmen :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OlimarOlimarSkrevet 05/04-13 22:50 
Så man man dele :D
SumezSumezSkrevet 07/04-13 21:17 
Olimar>
Jeg foretrækker da klart den metode frem for splitscreen også selvom man kun spiller 2.

Samme her, som allerede nævnt spiller jeg mere på gamepad end på tv'et, når jeg spiller single player. Men ja, det er lidt tumpet at man ikke kan vælge.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 07/04-13 22:42 
Sumez>
Olimar>
Jeg foretrækker da klart den metode frem for splitscreen også selvom man kun spiller 2.

Samme her, som allerede nævnt spiller jeg mere på gamepad end på tv'et, når jeg spiller single player. Men ja, det er lidt tumpet at man ikke kan vælge.

Har i prøvet at registrere spillere på Wiiremotes/Pro Controller only?
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 17/03-18 11:20 
Håber det er et nyt kart racing :) sega lave dem så godt!
https://m.youtube.com/watch?v=MgTOoMRR0UE
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
GreaseballGreaseballSkrevet 17/03-18 12:05 
Det ligner meget en teaser til en omgang All Stars Racing.
BeanoBeanoSkrevet 17/03-18 16:47, rettet 17/03-18 16:47 
Tror og håber jeg også. Kunne evt. være en remaster eller remix bestående af indhold fra de første to spil, men så ville de næppe hype det på samme måde.
GreaseballGreaseballSkrevet 17/03-18 17:58 
Håber også det en 3'er. Er ved at være liiidt træt af de gen-udgivelser. Bliver intr. at se om de beholder transformer delen som vi så i spil numre 2. Jeg syns det var et godt element i spillet. Hvilke også gør jeg stadig vender tilbage til spillet i dag. Nogen baner havde bare den samme rute i hver omgang. Nogen skiftede lige frem fra omgang til omgang. Hvilke jeg godt kunne lide.
Så skal vi bare lige havde en Switch udgave med Mario som gæstestjerne ;)
BeanoBeanoSkrevet 17/03-18 18:58 
Og Sackboy på PS4 :D
DunwichDunwichSkrevet 17/03-18 21:46 
ChronoSousa>
Håber det er et nyt kart racing :) sega lave dem så godt!
https://m.youtube.com/watch?v=MgTOoMRR0UE

Ligner Rage Racer. Farverne, "R", bilen i begyndelsen.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/03-18 22:07 
R'et er det samme som i Sonic R på Saturn så det er helt sikkert et Sonic-spil :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 18/03-18 12:24 
Der står også Racing og ikke Racer ;)
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 31/05-18 18:52 
Ny trailer

Team sonic racing
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
112 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig