X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Lost Planet 3


Svar
enfenenfenSkrevet 10/04-12 20:36 
Nye detaljer om endnu et Lost Planet spil. Hvis de kan holde stilen fra etteren, er jeg interesseret. Hvis det bygger på toeren, springer jeg let og elegant over spillet. Sidstnævnte var noget hø :(

Lost Planet 3
What is the Matrix?
nerosnerosSkrevet 10/04-12 20:54 
enfen>
Nye detaljer om endnu et Lost Planet spil. Hvis de kan holde stilen fra etteren, er jeg interesseret. Hvis det bygger på toeren, springer jeg let og elegant over spillet. Sidstnævnte var noget hø :(

Etteren er stadigvæk et af de sjoveste spil jeg har spillet online !

Det bliver interessant at følge :-)
Bashful Neophyte
AzzkikrAzzkikrSkrevet 10/04-12 21:48 
Enig i at etteren var udmærket.

2'eren var dog en gigantisk omgang gylle ligesom 99% af alt andet Capcom kommer med disse dage, så har ikke de store forhåbninger.
nerosnerosSkrevet 10/04-12 21:50 
Du glemte at skrive CrapCom ;-)
Bashful Neophyte
AzzkikrAzzkikrSkrevet 10/04-12 21:52 
Nah var skam bevidst :)
ProzelProzelSkrevet 10/04-12 22:59 
Spillet bliver udviklet af Spark Unlimited altså dem bag Legendary og Turning Point. Boohuu!
Jeg spillede etteren og husker det som ganske godt, jeg har ikke prøvet 2'eren, selvom jeg har det liggende til PC. Giver det lige et run her en af dagene. :)
nerosnerosSkrevet 11/04-12 06:42 
Prozel>
Spillet bliver udviklet af Spark Unlimited altså dem bag Legendary og Turning Point. Boohuu!

Åh nej :-(
Bashful Neophyte
enfenenfenSkrevet 11/04-12 07:48 
Ja det er jo ikke det, der ligefrem giver den der tryghedsfølelse...
What is the Matrix?
HulleHulleSkrevet 11/04-12 08:11 
Azzkikr>Enig i at etteren var udmærket.2'eren var dog en gigantisk omgang gylle ligesom 99% af alt andet Capcom kommer med disse dage, så har ikke de store forhåbninger.

99%? Det var ikke så lidt.. Kunne du ikke nøjes med at skælde et enkelt spil ud i stedet for at generalisere Capcoms samlede spiludgivelser?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
SumezSumezSkrevet 11/04-12 08:16 
Eller evt. bare holde op med uforbeholdent at skælde ud på spil. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 11/04-12 08:45 
Hulle>
99%? Det var ikke så lidt.. Kunne du ikke nøjes med at skælde et enkelt spil ud i stedet for at generalisere Capcoms samlede spiludgivelser?

Nu skrev han også "kommer med disse dage" og ikke deres "samlede udgivelser" :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/04-12 09:13 
Men i disse dage er Capcom blandt andet kommet med Mavelous Capcom 3, Residente Vil: Revelations og Street Fighter X Tekken. Hvad enten man er sur over mængden af DLC eller ej, så er der objektivt set tale om gode spil.

Altså skal Capcom ha' udgivet mange hundrede titler ved siden af som er ren "gylle" for at hans udtagelse på nogen måde kan passe. Det har de altså ikke, så jeg tror (håber) han overdriver.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HulleHulleSkrevet 11/04-12 10:18 
Ja, jeg skulle have skrevet "generalisere Capcoms samtlige nyelige spiludgivelser", eller noget i den dur.. Jeg kan bare ikke læse i Azzs indlæg over hvor lang tid han taler om. Er det de sidste fem år, eller fem måneder? Om ikke andet, så har Capcom da for nyligt udgivet titler, som anmelderne har taget godt imod. Kongen nævner dem ovenover.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
AzzkikrAzzkikrSkrevet 11/04-12 11:39, rettet 11/04-12 11:41 
Fordi anmelderne kan lide dem er vel ikke ensbetydende med at det er kvalitet eller at jeg behøver kunne lide dem, der skal trods alt ikke ret meget til før at anmeldere kan lide spil mere. RE5 fik også gode anmeldelser og det er der trods alt rigtig mange som mener er ganske elendigt (jeg er en af dem).

Efter min mening har capcom ikke udgivet noget udover Monster Hunter tri (og givet vis også andre monster hunter spil, er tilsyneladende den eneste af deres spil serier som kan holde et nogenlunde niveau) siden RE4. Den ene (i bedste fald) middelmådige udgivelse efter den anden.
SumezSumezSkrevet 11/04-12 11:45 
At du ikke kan lide et spil er jo heller ikke ensbetydende med at det er "gylle".
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 11/04-12 12:45 
Det har jeg da heller ikke påstået, jeg gik sådan set ud fra at det var underforstået at det er min egen personlige mening jeg tager udgangspunkt i. Vi kan vel ikke andet?
SumezSumezSkrevet 11/04-12 12:50 
Det er også den indstilling jeg normalt indtager. De argumenter du dagligt bidrager med her på P:R lader bare til ikke at acceptere nogen form for uenighed. F.eks. er det fuldstændig forbudt at sige at Assassin's Creed 2 foretog store ændringer for at forbedre problemerne i 1'eren, på trods af at størstedelen af dem der har spillet begge spil er enige.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ProzelProzelSkrevet 11/04-12 14:20 
Konsolkongen>
Men i disse dage er Capcom blandt andet kommet med Mavelous Capcom 3, Residente Vil: Revelations og Street Fighter X Tekken. Hvad enten man er sur over mængden af DLC eller ej, så er der objektivt set tale om gode spil.

Altså skal Capcom ha' udgivet mange hundrede titler ved siden af som er ren "gylle" for at hans udtagelse på nogen måde kan passe. Det har de altså ikke, så jeg tror (håber) han overdriver.

Hvordan kan spil være objektivt gode?
AzzkikrAzzkikrSkrevet 11/04-12 16:01, rettet 11/04-12 16:01 
Sumez>
Det er også den indstilling jeg normalt indtager. De argumenter du dagligt bidrager med her på P:R lader bare til ikke at acceptere nogen form for uenighed. F.eks. er det fuldstændig forbudt at sige at Assassin's Creed 2 foretog store ændringer for at forbedre problemerne i 1'eren, på trods af at størstedelen af dem der har spillet begge spil er enige.

Det er da ikke forbudt at sige, jeg er dog af en anden opfattelse og derfor gør jeg opmærksom på det, det er vel det der er formålet med et forum?. De lavede store ændringer, men fixede på ingen måde spillets største problemer, nemlig ensformigheden, om noget gjorde de det faktisk værre end etteren hvilket i sig selv er en fantastisk bedrift.

Men den diskussion er der vidst ingen grund til at tage op igen.

Jeg har intet imod folk er uenige, faktisk er det jo som regel andre folk der har ondt i røven over min mening og ikke omvendt.
jaesjaesSkrevet 11/04-12 17:26, rettet 11/04-12 17:33 
Jeg tror bare folk er vant til, at de fleste skriver "efter min mening" osv. Og det gør du nok sjældnere end gennemsnittet. Om det er vigtigt eller ej kommer selvfølgelig an på situationen. At din retorik er mere hård overfor spil/firmaer end gennemsnittets kan måske også blænde budskabet lidt.

Siger ikke du nødvendigvis skal ændre noget, det må du jo selv vurdere, men har en fornemmelse af, at det er faktorer der spiller ind...

EDIT: Mente primært, at kombinationen af de to ting i samme indlæg nok gør udslaget.
SumezSumezSkrevet 11/04-12 22:24 
Azzkikr>
Det er da ikke forbudt at sige, jeg er dog af en anden opfattelse og derfor gør jeg opmærksom på det, det er vel det der er formålet med et forum?

Jo, men det er også fint at nøjes med at sige det én gang.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 27/08-13 10:38 
Succesen fortsætter...de første anmeldelser er landet og spillet står pt. til 59/100 på Metacritic.

http://www.metacritic.com/game/xbox-360/lost-planet-3
SonicSonicSkrevet 27/08-13 11:09 
Born to die!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
millenniummillenniumSkrevet 27/08-13 14:58 
Lost game.

(Tø-hø)
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 27/08-13 15:27 
Snarere "Lost Franchise" :P
slk486slk486Skrevet 27/08-13 16:52, rettet 27/08-13 16:53 
* snicker * :D
j/k
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig