X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

E-cigaretter


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 08/04-12 08:26 
Tænkte på om vi ikke skulle få startet en lille debat omkring elektroniske cigaretter, da der til sidste træf var fin interesse for dette alternativ til de almindelige cigaretter. Er der mon andre brugere herinde der vil dele ud af deres erfaringer?
Jeg er ikke selv begyndt på dem endnu men planlægger det når det rigtige er fundet. I min søgen på området, har jeg fundet denne side som laver reviews af lidt forskellige mærker:

Link...
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Alf81Alf81Skrevet 08/04-12 15:19 
Jeg har selv røget e-søm siden december og kan på ingen måde forestille mig at hoppe tilbage til de analoge. Faktisk har det været direkte ubehageligt med ægte røg, de få gange jeg har smagt det siden.

Man skal være ret obs på de meget store forskelle der kan være på mærkerne, og ikke mindst batterierne. I Danmark er det endnu "forbudt" for butikkerne at forhandle damppræperater der indeholder nikotin, så man bliver nødt til at bestille hjem fra andre lande. Plus, de e-cigaretter man kan købe hos de fleste danske forhandlere er shit-weak og som regel af meget ussel kvalitet.

Et godt sted at starte vil være greensmoke.co.uk. Jeg benytter mig stort set udelukkende af dem, da de holder en ret høj kvalitet, både varer og servicemæssigt.

Man kan ikke gå helt galt i byen med deres starter-kit. Det er måske en smule dyrt at starte, men et kræver ikke megen hjernevirksomhed at regne ud at man hurtigt sparer mange penge ved at skifte til e-cigaretter. Og så er der da også lige det at det er 90% mindre skadeligt end med de analoge og at passiv rygning er fortid.
Ting om dét og pis.
JuggernautJuggernautSkrevet 08/04-12 17:56 
Tak Charter.
Netop Green Smoke har jeg også kig på lige nu. Mener også at Thor var meget glad for dem?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KroeboCopKroeboCopSkrevet 15/04-12 19:23 
Thor var ham der viste det til Charter og han viste det til mig, jeg har vist det til nogle andre der også glad for det :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 16/04-12 22:39, rettet 16/04-12 22:40 
Er sådan noget røgdamp egentlig ikke ganske farligt for lungerne ligesom vandpibe er det? Jeg talte med nogen idag på arbejdet som forklarede at disse el-cigiratter var ganske usunde for kroppen og slet ikke så ufarlige som nogle måske hævder. Faktisk sagde de at det var ekstremt farligt fordi folk tror de bare kan suge igennem, men så igen alt røg for lungerne er vel usundt.
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 16/04-12 23:13 
Første gang KroeboCop og Alf81 udsatte mig for grøn passiv rygning fik jeg i hvert fald en voldsom omgang hikke, som først gik væk efter et par dage. Jeg ved så ikke med sikkerhed, om det var e-smøgernes skyld, for jeg har ikke oplevet det igen siden.
AV Intelligent Terminal
The protagonistThe protagoni...Skrevet 17/04-12 01:00 
Kan varmt anbefale dem - Har siden købet kun røget 1 1/2 cigaret (3 uger) - Ryger så tilgengæld pibe i mit gamer-room.
Er kun når jeg er ude af gamer-roomet der bliver røget andet end pibe, og det er så E-cigaretten.
Hellere ramme ved siden af, end slet ikke at ramme
KroeboCopKroeboCopSkrevet 17/04-12 22:46 
KillerBean2>
Første gang KroeboCop og Alf81 udsatte mig for grøn passiv rygning fik jeg i hvert fald en voldsom omgang hikke, som først gik væk efter et par dage. Jeg ved så ikke med sikkerhed, om det var e-smøgernes skyld, for jeg har ikke oplevet det igen siden.

Jeg oplever også at få en lidt træls hoste dagen efter, så regner med at stoppe med dem. Ellers bare være fest-damper :=J
Hoid to colony C05 where the computer is...
JuggernautJuggernautSkrevet 20/04-12 16:07 
Min kæreste har forsøgt sig med det danske mærke "Winner Smoke" og hun er ikke begejstret. Hun er på menthol vognen og WS tilbyder kun menthol i 2 varianter. Alm eller intet nikotin. Hun savner en mellemting.

Kender I til dette mærke? Selv hælder jeg nu mere til Green Smoke da jeg kan forstå at det giver mere for pengene.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
The protagonistThe protagoni...Skrevet 21/04-12 02:19 
Har købt min her: http://www.cigaretten.dk/ Om de har menthol må du selv lige tjekke :-)
Hellere ramme ved siden af, end slet ikke at ramme
KroeboCopKroeboCopSkrevet 16/05-12 09:33, rettet 16/05-12 09:34 
KroeboCop>
Jeg oplever også at få en lidt træls hoste dagen efter, så regner med at stoppe med dem. Ellers bare være fest-damper :=J

Har fundet ud af dette ikke skyldes E-smøgerne, jeg hoster stadig meget og det er pga mine lunger er ved at komme sig igen(Er stoppet med E-smøgerne). Så E-smokes er stadig dope :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
BeanoBeanoSkrevet 16/05-12 09:53 
Nu spørger jeg sikkert dumt (jeg er ikke-ryger), men hvorfor "ryger" man e-cigaretter?
Alf81Alf81Skrevet 16/05-12 10:14 
Nul passiv rygning og 90% mindre skadeligt for junkien.
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 16/05-12 10:21 
Og tøj der ikke lugter bagefter
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 16/05-12 10:35 
Ok jeg troede bare at e-cigaretter også var meget skadelige for rygeren selv. Men rart nok for os ikke-rygere mht. passiv rygning :)
nerosnerosSkrevet 16/05-12 21:09, rettet 16/05-12 21:12 
De er selvfølgelig skadelige men nok ikke ligesom den ægte varer. Altså for rygeren selv.
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig