X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mickey Mouse Illusion #5


Svar
RJKRJKSkrevet 04/04-12 12:36 
Jeg ved der er fans af de gamle spil herinde, så her lige info fra pressemeddelse om et nyt spil i serien.

Paying tribute to the classic Sega Genesis title “Castle of Illusion Starring Mickey Mouse,” “Disney Epic Mickey: Power of Illusion” focuses on the fabled Castle of Illusion, which has fallen into Wasteland, an alternate world filled with 80 years of forgotten Disney characters and theme park attractions – and now forgotten video games. The evil witch Mizrabel, villainess from the classic “Castle of Illusion Starring Mickey Mouse,” finds herself an unwilling inhabitant of Wasteland, and unleashes a plot to escape using the Castle of Illusion to imprison and drain the cartoon essence from currently famous Toons. Players will take on the role of Mickey Mouse as he utilises his magical brush to wield paint and thinner to confront Mizrabel and save the Toons.

“The original ‘Castle of Illusion Starring Mickey Mouse’ changed the face of video gaming by allowing players to play as Mickey Mouse in a side-scrolling adventure full of dynamic environments,” said Warren Spector, vice president and creative director, Junction Point. “We’re honoured to be able to pay tribute to this classic video game by creating a title that truly takes advantage of the unique capabilities of the Nintendo 3DS, putting the magic of Disney and the historic Castle of Illusion in the palm of your hands.”

Mickey Mouse Illusion #5
Mickey Mouse Illusion #5
Mickey Mouse Illusion #5
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/04-12 12:41 
Nice! Ikke at jeg synes de gamle spil er fantastiske mesterværker, men jeg er bestemt rigtig glad for dem :)

Download/retail?
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 04/04-12 12:42 
Det ser sødt ud, men er der overhovedet nogen relation til de gamle spil, udover at det er et platformspil med Mickey Mouse? :)

Jeg synes godt nok at Epic Mickey var en fæl skuffelse.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 04/04-12 13:36, rettet 04/04-12 13:38 
Købt.

Så må man bare håbe, at der ikke går for meget gimmick i den, når de skal gøre brug af 3DS'ens "unique capabilities".
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Alf81Alf81Skrevet 04/04-12 13:59 
Hvad Bede-x skriver!
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 04/04-12 14:06 
Ditto, bortset fra "købt" delen :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 04/04-12 14:34 
The original Castle of Illusion Starring Mickey Mouse changed the face of video gaming

Det synes jeg godt nok liiiiiige er at strække den lidt. Det er en solid platformer, men det er ikke på nogen måde et revolutionerende spil. "Changed the face of video gaming" er vel også bare sådan en floskel som spiludviklerne elsker at bruge, selv når det ikke har noget med virkeligheden at gøre :)
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 04/04-12 14:36 
Ja, jeg tror bare den linje er blevet fyret af på autopilot uden nogen som helst tanke om hvad det betyder. :P
Generiske platformere med tegneseriefigurer var for 80'erne hvad 2. verdenskrig FPS'er var for 00'erne.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 04/04-12 14:44 
Bortset fra at langt hovedparten af Disney-licensspillene på MegaDrive er tidløst spilbare. Faktisk synes jeg, at Castle of Illusion er en af de lidt svage i flokken... men stadigvæk fantastisk godt i forhold til Fantasia.
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 04/04-12 14:47 
Der var skam mange af 80'ernes platformsspil der er tidløst spilbare, i hvert fald dem fra Konami og Capcom.
Jeg vil i hvert fald mene at det samme kan siges om Disney-licensspillene på NES, om ikke andet så fordi det er Capcom der stod bag dem. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/04-12 15:06 
Hvad Capcom gjorde på NES var helt sindssygt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig