X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Path of Exile, public beta weekend (D2 clone)


Svar
dpldplSkrevet 31/03-12 13:17 
Lige nu kører der en åben beta weekend til Path of exile (1dag og 20 timer tilbage til den er færdig).

Spillet er en D2 klon, ingen vej uden om det. Men den tid jeg har spillet ind til videre, virker spillet meget lovene og senere bliver det et F2P spil.

Kort info om spillet:
der er 5 classes
Stor skill træ(Tænk Final Fantasy 10)
Spells læres med at smide gems i sockets på dine item(Der er også support gems, der kan linkes med andre gems, vis din item tillader det). Samme tid har gems levels(exp), den exp for man også ved bare slå ting ihjel.
Potions har charges, som de bruger af, f.eks minor life har 21 charges og tager 7 charges hver gang man bruger den. Samme tid fyldes nye charges på bare ved at slå ting ihjel.
Ingen "guld" i spillet, alt trading bliver lavet med ting som scroll of wisdom(identifies halløj) eller andre ting lignende.

Så vis man kan lide spil som D2 og andre. Så vil jeg sige dette spil er værd at give en chance.

Link til hjemmesiden
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KillerBean2KillerBean2Skrevet 31/03-12 13:59 
Det er sgu da ikke en D2-klon.

Det ligner i hvert fald ikke ret meget ;)
AV Intelligent Terminal
dpldplSkrevet 31/03-12 14:20 
D2 for mig har altid betydet Diablo 2, så endte med bare bruge D2, da sådan jeg altid forkortet spillets navn. ><
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
AzzkikrAzzkikrSkrevet 31/03-12 16:07 
Det ser faktisk rimelig godt ud.

Ud fra gameplay video'erne synes jeg dog det ser ud til at køre rimelig langsomt? Det ser mig en kende for sløvt ud :(
KillerBean2KillerBean2Skrevet 31/03-12 17:12, rettet 31/03-12 17:13 
dpl>
da sådan jeg altid forkortet spillets navn. ><

Det var også bare et kikset forsøg på at være morsom. Jeg synes tit jeg støder på forkortelser her på forummet, hvor jeg bliver nødt til at læse havdelen af tråden for at finde ud af, hvad #€#€% det er for et spil, folk snakker om. Og her var så endelig et tilfælde, hvor det kunne betyde noget helt andet og konkret :D

Spillet ligner faktisk noget, jeg godt kunne finde på at spille. I hvert fald hvis det ikke er helt så meget Lotto The Game som Diablo 2 er det. Bare synd, at tidsfristen udløber før jeg får adgang til en PC, som kan trække noget :/
AV Intelligent Terminal
DarkenDarkenSkrevet 31/03-12 18:15 
Der er du så heldig, spillet er free2play når det bliver udgivet :)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig