X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Play:Right V5


Svar
RJKRJKSkrevet 25/03-12 20:52 
Efter lang tids forberedelse og mange forsinkelser er femte version af Play:Right endelig en realitet og samtidig er vi også skiftet til en ny server. Tilsammen danner det grundlag for en masse fremtidig udvikling af sitet. Der er dog allerede sket en del nyt, som du kan læse mere om fra nedenstående link.

Der er utvivlsomt også en masse problemer og kritik, og i den henseende hermed... Se hele indlægget


Se mere om v5...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
355 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Svar
jaesjaesSkrevet 31/03-16 22:27, rettet 31/03-16 22:27 
Ja, jeg skulle lige til at skrive, inden du rettede dit indlæg, at det så nok er et mindre problem, da der konstant kommer en ny udgave af Firefox.
enfenenfenSkrevet 20/05-16 17:07 
Bliver menuerne snart rettet, så de passer med current gen?
What is the Matrix?
RJKRJKSkrevet 20/05-16 18:18 
Hvis du tænker på forum-kategorierne, så kan du nu være glad igen :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
enfenenfenSkrevet 20/05-16 19:17 
smukt :)
What is the Matrix?
jaesjaesSkrevet 04/07-16 21:58 
jaes>
Jeg oplever et formateringsproblem i den nyeste Firefox, hvor linjeskift forsvinder; teksten står i en klump/et enkelt afsnit. Det sker både med citeret tekst, og hvis man retter i et indlæg. I nyeste Chrome fungerer det som før.

Mozilla har stadig ikke rettet fejlen, så det vil være rigtig fedt hvis I kunne få tid en workaround - forummet er næsten ubrugeligt med Firefox som det er nu.
RJKRJKSkrevet 04/07-16 23:08 
Jo, skulle være der nu.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
jaesjaesSkrevet 04/07-16 23:58 
Ja, det virker. Takker.
OdinOdinSkrevet 05/07-16 00:32 
Også bekræftet herfra. Dejligt!
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 15/09-16 18:51 
Kan ikk tilføj i samling.
Ps4:
Mega man legacy collction
Aliennation
Resident evil 5
Biohazard umbrella corps
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
XiwanaXiwanaSkrevet 15/09-16 19:03 
Vurderingssektionen er (også?) nede:
'Der opstod en fejl. Venligst informer staben følgende nummer: 89241'
[inspirational quote here]
HankyHankySkrevet 15/09-16 20:14 
Da jeg tidligere i dag prøvede at tilføje Dead Rising til PS4, fandt den titlen og den rigtige platform, men mente at det måtte være 360-spillet jeg ville tilføje efterfølgende, så det virker heller ikke :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
RJKRJKSkrevet 15/09-16 22:28 
Man kan ikke og har aldrig kunnet tilføje download-titler til sin samling.

Så sker det jo at download-titler kommer fysisk i nogle enkelte regioner, oftest senere - og hvis så ingen lige har fået oprettet at disse titler nu findes fysisk, ja, så kan man jo ikke tilføje dem samlingen, før nogen - eventuelt én selv - har oprettet dem som sådanne.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HankyHankySkrevet 15/09-16 22:45 
Dead Rising er udkommet i fysisk eksemplar til PS4 / Xbox One. Det er de andre titler ChronoSousa nævner også.

Jeg har tilføjet mange titler selv førhen, men af en eller anden grund bliver de aldrig godkendt (står altid markeret med stjerne, tæller ikke i samlingen etc.), så det er jeg holdt op med.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
RJKRJKSkrevet 15/09-16 22:56 
Som jeg forklarede... :)

Så vidt jeg kan se har du oprettet 10 titler, der ikke er godkendt. Det er typisk fordi der er for lidt data eller for mange fejl til, at det kan bruges direkte. Resten er backlog, fordi der er for få der bidrager, herunder til at verificere brugeroprettede data. Kan man levere af brugbar kvalitet, kan man jo og har altid kunnet få lov at tilføje data direkte, uden godkendelse.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HankyHankySkrevet 16/09-16 00:09 
Jeg forstår fint hvad du skriver, og det giver mening, men det virker bare som om, at samtlige gange jeg har forsøgt at tilføje data til titler/oprette titler, så er det aldrig blevet verificeret. Så må selv du da kunne se, at man på sigt, lidt mister lysten til at bidrage.

For eksempel, så er jeg ret sikker på at jeg har prøvet at tilføje det rigtige EU cover til 'Minecraft: Wii U Edition' mere end én gang, og jeg har endda lige gjort det igen. Det står stadig bare vist med et eShop cover, og jeg formoder at der ikke er tale om en download titel, når jeg har kunne tilføje den til min samling. Eller er jeg forkert på den? :)

http://www.playright.dk/info/titel/minecraft-wii-u-edition
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 16/09-16 00:26, rettet 16/09-16 00:27 
Du skulle bare vide hvor meget underligt "skrammel" der ligger blandt de ikke-godkendte titler :) Der er nok en god grund til at der ikke er nogen der tør tage fat på lige den pukkel.

Det kan sikkert løses på flere forskellige måder, bl.a. noget sortering der kan fremhæve de mest "interessante" titler, eller bare en større task force og flere mennesker der er interesseret i at hjælpe med :) Men når det kræver at man først lige gennemgår 600 digital only edutainment-titler til PC som ingen har hørt om, og som det er meget besværligt at indhente udgivelsesdata omkring, så kan det godt blive lidt hårdt.

Jeg stødte selv på samme issue da jeg fik en fysisk udgave af Oddworld New n Tasty. Der var ret meget arbejde involveret i at oprette den fysiske udgave, da denne skulle gøres til "default", og enkelte firmarelationer, og udgivelsesdatoer flyttes rundt osv. Så der er ikke noget at sige til at den slags ikke lige sker automatisk.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 16/09-16 09:25 
Der er vel kun et minuts arbejde i at gøre det, når man lige er vant til det, men det skal jo stadig gøres, og ligesom alt andet herinde er det frivilligt arbejde, og dem der bidrager gør, hvad de nu har lyst til. Så er der nogle der synes det er vigtigt at obskurt Wii shovelware findes i en bundle udgave med noget plastic aggregat et sted i Europa, andre synes det er vigtigt at en download titel er kommet fysisk i Korea, og andre igen at der er en teknisk forskel på en japansk og amerikansk udgivelse af samme titel. For mit vedkommende vil jeg gerne have alle dataene, men prøver selv at fokusere på det jeg nu synes er mest relevant, og tvinger ikke nogen til andet :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 16/09-16 09:28, rettet 16/09-16 09:28 
Hanky>
For eksempel, så er jeg ret sikker på at jeg har prøvet at tilføje det rigtige EU cover til 'Minecraft: Wii U Edition' mere end én gang, og jeg har endda lige gjort det igen. Det står stadig bare vist med et eShop cover, og jeg formoder at der ikke er tale om en download titel, når jeg har kunne tilføje den til min samling. Eller er jeg forkert på den? :)

Jo, den stod til download, og burde ikke kunne være tilføjet samling. Der er åbenbart en fejl :)

Derudover kan jeg ikke se du skulle have haft uploadet noget cover tidligere. De tre ikke-godkendte covers du har liggende, er ikke godkendt fordi de er i meget dårlig kvalitet eller taget fra en vinkel, som vi prøver at undgå, så vidt muligt. Derudover har jeg fikset nævnte titel nu.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 16/09-16 10:25, rettet 16/09-16 10:26 
Er der et link, til hvordan man gør? Og hvilken billed format vil blive godkendt?

Spillene jeg prøvet at trykke ind i min samling kommer op, mrn det kommer fejl, eller den ta xbox udgaven auto, på et ps4 resident evil 5 spil.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
RJKRJKSkrevet 16/09-16 11:20 
Hvis du forsøger at tilføje til samling inde fra en titel, så kan du ikke opnå det du vil, som det er. Fordi systemet "hjælper" dig til at vælge en mulig titel, men du ønsker jo at tilføje en titel, der ikke findes i systemet. Jeg er med på at dette kunne gøres smartere. Engang :)

Bruger du den "normale" tilføj funktion:
http://www.playright.dk/samler/tilfoej-samlerobjekt/

Så kan du fint tilføje titler, der ikke allerede findes i systemet (som så skal godkendes efterfølgende). Er der tale om en variant-udgave af en eksisterende titel (og kun i dette tilfælde), så skrives de som "Titel [Variant]". Dette kunne så fx være "Alienation [Physical]", for at indikere at det er en fysisk udgave af en eksisterende download-titel.

For at hjælpe lidt mere har jeg nu lavet, så hvis man bare skriver navnet på en eksisterende download-titel, så giver dette ikke bøvl, men oprettes automatisk som [Physical]. Altså man kan nu bare skrive "Alienation", og så oprettes den korrekt.

Det skal selvfølgelig stadig godkendes, hvis man ikke er en bruger med administrator-rettigheder :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 16/09-16 12:40 
Ved ikke om jeg har gjort det rigtig nu?
Så skal jeg vente på godkendelse nu? :p
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
RJKRJKSkrevet 16/09-16 13:06 
Altså, jeg vil ikke råde dig til at sidde og vente... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 14/04-17 18:11 
Er der lavet noget om i styling for mobile enheder? Siden i morges har p:r ikke været så læsevenlig på min Android telefon?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 14/04-17 20:11 
Nej.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 14/04-17 21:58 
Nu ligner det sit gamle mobil-venlige selv igen :-D
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
jaesjaesSkrevet 01/10-17 17:01 
Tilsyneladende er tv-serie-tråden forsvundet, ala da "spiltilbud" for nylig var væk :)
BeanoBeanoSkrevet 01/10-17 19:29 
Jeg ledte også forgæves efter den for et par uger siden ;)
RJKRJKSkrevet 01/10-17 20:15 
Er tilbage...

Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
jaesjaesSkrevet 01/10-17 22:31 
Tak.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/10-17 13:17 
Hvorfor tager det ofte flere minutter at tjekke PMs? Har været sådan i mindst et år :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 05/10-17 13:34 
Gad vide om du har en eller anden PM der ligger og gør alting langsomt :P

Det tager ca. 150ms at loade siden for mig, hvilket jeg synes er pænt hurtigt, så det kunne give en god forklaring på hvorfor ingen er opmærksom på dit problem.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/10-17 13:37 
Det er kun et problem første gang jeg trykker derind. Trykker jeg ind herefter inden for kort tid er der ingen problemer.

Jeg har vidst aldrig slettet en eneste PM så kan ikke afvise at dét er problemet. Det opstod bare pludseligt fra den ene dag til den anden :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 06/05-18 13:03 
Hvorfor kører P:R på et usikkert websted? Certifikat fornyelse?
The medium is the message.
RJKRJKSkrevet 06/05-18 13:13 
I sin tid fordi det var for dyrt. Nu om dage, fordi ingen har prioriteret det :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 31/08-18 17:19 
Rodes der med PR løsningen nu ifm. mobile browsers?

Sitet så ok ud i går men nu skidt ud på Android Chrome. Safari på iPad er ok.
SumezSumezSkrevet 31/08-18 17:26 
Den ser ud som den plejer her (android chrome)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 31/08-18 17:35 
Som dette?

Play:Right V5

Da jeg checkede det tidligere (i går eller i morges) var det ok, men ikke lige nu.
RJKRJKSkrevet 31/08-18 19:43 
Nej, der rodes ikke :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 31/08-18 19:59 
Er det viste så normalt? ;)
RJKRJKSkrevet 31/08-18 20:53 
Nu bruger jeg vist aldrig siden i landscape eller på Android, men jeg tænker umiddelbart at det eneste ikke-normale er at teksten skæres i højre side, og måske noget med font-størrelsen.

Hvad er det specifikt der har ændret sig?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 31/08-18 21:51, rettet 31/08-18 21:52 
Du misforstår vist, det er det med at teksten ikke er indrykket korrekt ved profil ikonet til venstre. Det er ens i portrait og landscape, i Chrome og Firefox på Android. Prøvet på to enheder :)
RJKRJKSkrevet 31/08-18 22:12 
Nej, det er normalt og bevidst, for at udnytte den begrænsede plads.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 31/08-18 23:48 
Åh det forklarer det. Ikke så pænt på en tablet men forståeligt. Hvordan jeg kort har triggered en non-Android rendering på min enhed, er weird. Vil holde øje med det :)
BeanoBeanoSkrevet 01/09-18 09:26, rettet 01/09-18 09:26 
Og i dag vises det "korrekt" igen - dvs med indrykninger og tilpasset størrelse på Android tablet. Jeg kan godt poste billede hvis nødvendigt :)
BeanoBeanoSkrevet 01/09-18 12:22, rettet 01/09-18 12:24 
Ok, så fandt jeg årsagen. Chrome Android har en "alm. website" option som jeg også havde brugt mange gange uden held på PR, virker på andre sites jeg har anvendt. Adskillelige refreshes og genstarts havde ingen effekt på PR hos mig - det er tilsyneladende blot et caching problem. Ved at vælge site-info ("I"-knap i URL linien) kan man rydde cached data for sitet, og herefter vil alm. website" option blive anvendt korrekt, og siden renderes som forventet ved indlæsning :D

Play:Right V5
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 19/10-18 21:29 
Der opstår en fejl når man opretter evil dead hail to the king på ps1 ?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
RJKRJKSkrevet 19/10-18 22:09 
Det er vist OK nu.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 19/10-18 22:47, rettet 19/10-18 22:50 
Nej.
Det laver en fejl der hedder 101312?

Har ikke slettet den i samling. Hvis det hjælper?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
RJKRJKSkrevet 20/10-18 10:48 
Send mig lige en besked med, hvad du eksakt gør.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 20/10-18 12:15, rettet 20/10-18 12:16 
Platform - playstaion 1

Titel - evil dead hail to the king (ps1)

Format - EU

CIB

Stand -

Denne fejl kommer op:
Play:Right Fejl
Der opstod en fejl. Venligst informer staben følgende nummer: 101329
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
355 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig