X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Play:Right V5


Svar
RJKRJKSkrevet 25/03-12 20:52 
Efter lang tids forberedelse og mange forsinkelser er femte version af Play:Right endelig en realitet og samtidig er vi også skiftet til en ny server. Tilsammen danner det grundlag for en masse fremtidig udvikling af sitet. Der er dog allerede sket en del nyt, som du kan læse mere om fra nedenstående link.

Der er utvivlsomt også en masse problemer og kritik, og i den henseende hermed... Se hele indlægget


Se mere om v5...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
355 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Svar
KillerBean2KillerBean2Skrevet 03/06-12 15:16 
Det sker muligvis kun, når jeg quote'er flere indlæg på een gang. Altså, når jeg trykker "besvar", kopierer en stump tekst og trykker "annuller". Når jeg så trykker "besvar" ved det næste indlæg, kan det godt være, at den gamle "Teksten til indlægget"-boks ikke er forsvundet endnu og fucker den nye op.
AV Intelligent Terminal
dRxLdRxLSkrevet 03/06-12 15:17 
RJK>
Er du sikker på det ikke bare er fordi du ikke har flere "ulæste"? Det skal her bemærkes, at "ulæst" kun gælder en måned tilbage i tiden.

Her er et billede fra min iPad, se post nr. 38 fra toppen. Tror ikke det er mere end en måned gammelt ;)
Du er velkommen til at logge ind som min bruger hvis det hjælper med at finde fejlen.

dette er ikke P:R, men et billede af P:R
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 03/06-12 15:19 
KillerBean2>
Det sker muligvis kun, når jeg quote'er flere indlæg på een gang. Altså, når jeg trykker "besvar", kopierer en stump tekst og trykker "annuller". Når jeg så trykker "besvar" ved det næste indlæg, kan det godt være, at den gamle "Teksten til indlægget"-boks ikke er forsvundet endnu og fucker den nye op.

Rune burde også have en fejlanmeldelse fra mig der minder meget om ovenstående.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 03/06-12 15:20 
Og den pågældende tråd #38 er ikke med, når du trykker "Ulæste"?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 03/06-12 16:08 
RJK>
Og den pågældende tråd #38 er ikke med, når du trykker "Ulæste"?

Nej og heller ikke den 2 nedenunder som jeg heller ikke har læst.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
PlaykidPlaykidSkrevet 03/06-12 16:25 
Der er i nogle tilfælde, når man ikke er logget ind, at den lille boks hvor der står "Dit brugernavn." floater i midten af siden.
Set ved bruge af safari på en mac.

Link
Spiller nu: Halo 3
RJKRJKSkrevet 03/06-12 18:53 
dRxL>
Nej og heller ikke den 2 nedenunder som jeg heller ikke har læst.

Bug. Skulle virke nu.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 03/06-12 21:45 
RJK>
dRxL>
Nej og heller ikke den 2 nedenunder som jeg heller ikke har læst.

Bug. Skulle virke nu.

Ser fint ud nu, denne gang fra min Android hvor problemet også har vist sig.
Play:Right V5
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 20/06-12 15:07, rettet 20/06-12 15:08 
Og så lige én ting til.

Men når jeg har oprettet et svar, så virker min tilbage funktion (backspace eller browserknap) ikke længere. Det er som om jeg bliver ført tilbage med det samme til det emne jeg lige har oprettet et svar i.

Det er muligt at det ikke gælder i alle browsere, men i hvert fald Safari på ipad, Chrome på OS X og standard browseren i Android. Andre der har oplevet dette?

edit: og så prøvede jeg lige at oprette denne post med firefox, hvor problemet ikke umiddelbart viser sig.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 20/06-12 17:34 
Det samme her med iPad Safari.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 12/07-12 19:06 
Echelon VI>
Jeg savner lidt at der er en kolonne med vurderinger når man ser sin egen samling - det ser endda ud til at der er plads til den. I "gamle dage" var det rart med et overblik, så man kunne se hvad man manglede at vurdere.

Dette savner jeg stadig i P:R version 5 - er det muligt at få det tilbage? :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 01/08-12 17:57 
Når jeg viser min profil i forum (http://www.playright.dk/forum/profil/cenobitedk) bruger jeg ret ofte listen til at se aktivitet i de seneste emner jeg har deltaget i. Men efter v5 viser listen emner som jeg ikke har deltaget i, hvilket er super forvirrende. Jeg kan ik helt helt gennemskue hvad der sker.

Listen:
1. Tilmelding til SSKT9
2. Film-trailer-tråden
3. Aktuelle spiltilbud
4. YouTube o. lign.
5. Hvad kom ind ad døren idag?

Nr. 2 og 3 har jeg ikke deltaget i for nylig.

What gives?

Btw, savner muligheden for favoritsider. :-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
RJKRJKSkrevet 01/08-12 18:14 
Hvis du kigger på din egen profil, så ser du seneste aktivitet i tråde, som du selv har skrevet i. Jeg kan faktisk ikke huske hvordan det var i v4, men mener ikke der var noget sådan overhovedet. Der virkede det svjh ligesom når du kigger på andre profiler - altså blot en liste over alle svar, profilen har skrevet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 01/08-12 18:39 
v4 havde det, og på en måde der gav mening.
I v5 giver det IMO ikke mening, at en tråd jeg har deltaget i for lang tid siden, har højere prioritet end den jeg lige har skrevet i.
På min liste (inden denne besked) er nr. 1 "Aktuelle tilbud", den tråd har jeg ikke deltaget i i meget lang tid, hvor nr. 2 er den besked du lige har svaret på.
Det synes jeg ikke er specielt brugbart. En liste over mine seneste indlæg ville jeg kunne bruge, også hvis jeg ser på andres profiler. Hvis jeg ledte efter dit svar i en tråd, så kan jeg ikke bruge til meget at få vist det sidste/nyeste svar, hvis dit svar ligger 20-30 svar tidligere. :-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
RJKRJKSkrevet 01/08-12 18:56 
Som jeg lige skrev, så ser du seneste indlæg, når du kigger på en anden profil. Så det er som du beskriver.

Om det giver mening, at man selv kan se en liste over sine egne seneste indlæg (altså ligesom på andre profiler, og ligesom det var i v4) kan man vel så diskutere. Det er jeg ikke enig med dig i, skulle være mere brugbart.

Tanken med det nuværende er, at man godt ved hvad man selv har skrevet, og normalt er mere interesseret i, om andre har svaret på det, man har skrevet, end at blive mindet om sine egne indlæg.

Det er dog muligt at listen burde kunne sortere efter "MIT seneste svar". Det ville nok være dét, du er interesseret i.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 01/08-12 22:13 
Jeg ville blive glad, hvis man havde muligheden for at se sine egne seneste indlæg. :-)

I mit eksempel kan jeg overhovedet ikke huske hvad jeg skrev i den tråd. Og skulle en gammel tråd blive aktiv, kan jeg da ikke huske, hvad jeg skrev for hvad der vel sagtens kunne være 2 år siden (eller mere).

Jeg kan sagtens huske de sidste par tråde jeg deltager i, dem kan jeg følge på 'Aktive' siden. Men for 10-15-20+ indlæg siden kan jeg sgu ik huske det, kan du? ;-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
RJKRJKSkrevet 01/08-12 22:18, rettet 01/08-12 22:19 
Jeg kan slet ikke se hvad det har med sagen at gøre. Det er ikke en oversigt over dine indlæg, men de aktive tråde du tidligere har vist interesse i, ved at skrive i dem, og derfor kan indeholde svar til dig.

Men vi tager den internt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KillerBean2KillerBean2Skrevet 05/08-12 11:54, rettet 05/08-12 11:55 
KillerBean2>
Er der ikke nogen funktion til at slette mange ting i samlingen på én gang?

Jeg har lige solgt alt mit Game Gear, og jeg kommer godt nok til at få lange løg, hvis jeg skal slette det stump for stump :(

RJK>
Nej, men jeg vil gerne se på det. Kræver ikke det store at lave.

Sindssyg lækker funktion at have :D

Nu lyder jeg måske krævende, men.. kan der indføres noget i samme dur på ønskelisten?
AV Intelligent Terminal
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 05/08-12 21:58, rettet 05/08-12 21:59 
Måske mest et forslag til den næste version af Playright:

Det kunne være fedt med en "digrammer/grafer" mulighed under samler, så man f.eks kunne få et lagekagediagram inddelt procentvist efter antal spil inden for hver platform i samlingen; en graf over antal spil tilføjet pr. Dag/måned/år; et søjlediagram over antal samlerobjekter inddelt efter udgivlsesår osv., osv.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
RJKRJKSkrevet 05/08-12 22:06 
Det er faktisk mere eller mindre lavet, men det skal lige have noget mere finpudsning, før det kan gå på.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 05/08-12 22:08 
Det glæder jeg mig til. Jeg ææælsker digrammer og grafer :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 05/08-12 23:17, rettet 06/08-12 12:57 
"Madpyramiden" bare med spil!
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 06/08-12 09:32 
RJK>
Det er faktisk mere eller mindre lavet, men det skal lige have noget mere finpudsning, før det kan gå på.

Echelon VI>
Det glæder jeg mig til. Jeg ææælsker digrammer og grafer :)

Enig, det glæder jeg mig virkelig også til at se, jeg synes også den slags statistiker er herlige at se på. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 06/08-12 13:13, rettet 06/08-12 13:35 
Okay, nu lavede jeg lige en handelsannonce, og det kom til at se helt smadret ud :(

Hvad sker der med linieskift i beskrivelsen?
*Return Cartridge, New Line, Return Cartridge, New Line*

Det ville også være en tosset lækker ting, hvis man havde mulighed for at annullere den tilføjelse man er i gang med. Det ser lidt tumpet ud med det anonyme spil, der hænger og dingler i enden... Eller måske fatter jeg bare ikke systemet? :)

I det hele taget ville det være et stort plus, hvis man kunne rette i annoncen, efter den er oprettet.
AV Intelligent Terminal
RJKRJKSkrevet 06/08-12 14:20 
Godt testet...

Rette-linket kommer frem nu.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KillerBean2KillerBean2Skrevet 06/08-12 14:35 
Der er stadigvæk et eller andet galt. Kommentarfeltet er blankt og man kan ikke se nogen af de spil, der er tilføjet :/
AV Intelligent Terminal
RJKRJKSkrevet 06/08-12 14:50 
Der er/var vist mange ting galt. Prøv venligst igen, og tag den derefter per besked med mig, hvis der er mere bøvl.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KillerBean2KillerBean2Skrevet 06/08-12 14:59 
Nu virker det :)
AV Intelligent Terminal
GreaseballGreaseballSkrevet 09/08-12 18:45 
Er det mig der helt blind eller er Triva forsvundet?
KillerBean2KillerBean2Skrevet 09/08-12 19:09, rettet 09/08-12 19:10 
P:R-logoet virker også som en fane (med Trivia). Lidt ulogisk :P
AV Intelligent Terminal
PapandPapandSkrevet 09/08-12 20:31 
Echelon VI>
Echelon VI>
Jeg savner lidt at der er en kolonne med vurderinger når man ser sin egen samling - det ser endda ud til at der er plads til den. I "gamle dage" var det rart med et overblik, så man kunne se hvad man manglede at vurdere.

Dette savner jeg stadig i P:R version 5 - er det muligt at få det tilbage? :)

Er enig med Echelon VI her. Mest så jeg kan se hvilke spil jeg ikke har fået gennemført.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
SumezSumezSkrevet 09/08-12 20:47, rettet 09/08-12 20:48 
Det er ikke helt det samme, men du kan faktisk se en liste over despil du ikke har gennemført her:

http://www.playright.dk/vurder/forslag/

Sorteret efter generelle vurderinger.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GreaseballGreaseballSkrevet 10/08-12 00:59 
KillerBean2>
P:R-logoet virker også som en fane (med Trivia). Lidt ulogisk :P

Ah jaaa! Skulle lige se hvad det var du mente.
Tak KB2 :)
KillerBean2KillerBean2Skrevet 10/08-12 20:51 
Jeg forstår ingenting nu!?

Jeg stod på The Witcher's infoside, vælger: Jeg vil gerne -> debattere spillet, og opretter et emne. Men tråden har tilsyneladende ingen reference til The Witcher. Hvad sker der?
AV Intelligent Terminal
RJKRJKSkrevet 10/08-12 20:59 
Så er det vel ikke mere uforståeligt :) En bug, der nu er fikset.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KillerBean2KillerBean2Skrevet 10/08-12 21:03 
RJK>
Så er det vel ikke mere uforståeligt :)

Men, men.... P:R er ufejlbarligt.. ;)
AV Intelligent Terminal
RJKRJKSkrevet 10/08-12 21:08, rettet 10/08-12 21:09 
Ja, selvfølgelig, men testerne... ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ProzelProzelSkrevet 10/08-12 21:09 
Du er jo den fødte bugtracker KB2! :D
SumezSumezSkrevet 11/08-12 00:01 
RJK>
Ja, selvfølgelig, men testerne... ;p

Jeg anede slet ikke at den mulighed eksisterede :P Jeg vælger altid spillet efter at have klikke "opret emne" :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 11/08-12 01:48 
Nu jeg er i gang. Det kunne også være nice med en mulighed for preview, når man skiver privatbeskeder. Li'som når man skriver indlæg :)
AV Intelligent Terminal
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 17/08-12 19:46, rettet 17/08-12 19:52 
Jeg kan ikke få pakke-annoncer til at fungere: Når jeg har fundet de titler jeg kan vil have med i annoncer, og trykker opret, kommer der bare en tom annonce med platform, og pris?

Edit: Det sker både i Explorer 9 og Chrome i Windows 7.

Jeg går denne vej: Handel -> Opret Salgsannonce -> Oprette en pakkeannonce -> Eksekvér (Opret pakkeannonce)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
RJKRJKSkrevet 17/08-12 21:02 
Skulle virke igen nu.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 17/08-12 23:02 
Super, så kunne jeg få oprettet mine kæmpe pakke-annoncer :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
GreaseballGreaseballSkrevet 31/08-12 00:38 
Hvordan kan det være at nogen gange når jeg klikker en i tråd med mange sider, så kommer den ind halvvejs oppe på næstsidste side. Nogen gang er det sidste side(den nyeste) men stadig halvvejs oppe på siden.
Sker mest når jeg bruger Firefox, bruger jeg Explore syns jeg ikke det så slemt?
KroeboCopKroeboCopSkrevet 31/08-12 09:17 
Ja det gør min også i Chrome :=/
Hoid to colony C05 where the computer is...
RJKRJKSkrevet 31/08-12 18:14 
Man starter ved seneste indlæg, man ikke har læst.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 31/08-12 18:20, rettet 31/08-12 18:20 
Medmindre der er en masse billeder i tråden der skal læses ind, så ændrer siden størrelse efter man er kommet ind på den, og man ryger længere op på siden. :)
Det er svært at gøre noget ved uden noget javascript-lappeplaster
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 02/09-12 11:36, rettet 02/09-12 11:36 
Virker P:R's søgesystem ikke?

Når jeg trykker mig frem på startsiden og indtaster f.eks PC-Engine i søge feltet kommer der ingenting frem det har jeg da førhen godt kunne?
Bashful Neophyte
RJKRJKSkrevet 02/09-12 11:42, rettet 02/09-12 11:42 
PC Engine uden bindestreg?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JuggernautJuggernautSkrevet 02/09-12 11:43 
Som jeg har forstået det, skal man nu være i "forum" for at søge der. Har heller ikke selv vænnet mig til det nye endnu.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
355 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig