X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Play:Right V5


Svar
RJKRJKSkrevet 25/03-12 20:52 
Efter lang tids forberedelse og mange forsinkelser er femte version af Play:Right endelig en realitet og samtidig er vi også skiftet til en ny server. Tilsammen danner det grundlag for en masse fremtidig udvikling af sitet. Der er dog allerede sket en del nyt, som du kan læse mere om fra nedenstående link.

Der er utvivlsomt også en masse problemer og kritik, og i den henseende hermed... Se hele indlægget


Se mere om v5...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
355 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Svar
RJKRJKSkrevet 02/05-12 23:30, rettet 02/05-12 23:31 
Tanken er i hvert fald at man bruger ønskelisten til at holde styr på alt man er interesseret i, og så bruger Handel/Forslag til at overskue alle "tilbud" der matcher ens ønsker. Altså to forskellige sider, fordi man bruger dem til forskellige ting, selvom de er baseret på samme indhold.

Handelforslag
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 02/05-12 23:31, rettet 02/05-12 23:33 
Handel->Forslag tager mig bare til den normale ønskeliste-side, uden nogen tilbud?

edit: Nevermind, der var en "fejlbesked" der forklarer hvorfor, min mus var bare placeret lige hvor den får den til at forsvinde øjeblikkeligt. Synes dog ikke forklaringen er særlig "god", men det kan vi evt. tage internt, medmindre nogen her ønsker at kommentere på det. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 02/05-12 23:35 
Det er da altid rart at høre fra en tester, der har testet grundigt ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/05-12 00:04 
RJK>
Tanken er i hvert fald at man bruger ønskelisten til at holde styr på alt man er interesseret i, og så bruger Handel/Forslag til at overskue alle "tilbud" der matcher ens ønsker. Altså to forskellige sider, fordi man bruger dem til forskellige ting, selvom de er baseret på samme indhold.

Jeg må have overset at den laveste pris stod under Handel/Forslag. Eneste problem er så at det kun er de titler fra ønskelisten, hvor der er defineret en pris, der dukker op, men det kan selvfølgelig bare være et spørgsmål om at få opdateret ønskelisten med prisønsker.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
RJKRJKSkrevet 03/05-12 00:08 
Vi antager at dem der vil bruge funktionen gør dette :) Der vises jo kun titler, når det er indenfor prisrammen, så hvis man ikke har angivet en pris, giver det ikke rigtigt mening.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/05-12 08:22 
Så hvis jeg nu sætter en meget høj pris på alle titlerne i min ønskeliste, vises alle titlerne så i Handel/Forslag?Jeg kunne virkelig godt lide den gamle funktionalitet, hvor man hele tiden havde en komplet oversigt over hvad den laveste pris var for alle titlerne på ønskelisten, så hvis jeg kan få den tilbage ved gøre ovenstående, ville jeg blive glad.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
RJKRJKSkrevet 03/05-12 08:35 
Jaeh, men det er selvfølgelig ikke meningen, og hvis dét er et behov, så burde det nok blive lavet på en anden måde i stedet :) Det er meget simpelt, så det gør jeg da gerne.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/05-12 08:38 
Det var hvert fald sådan jeg brugte det før, så det kunne jeg være fedt hvis det blev sådan igen :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 03/05-12 10:00 
Jeg har ingen pris på nogen titler i min ønskeliste, men det betyder ikke, at jeg ikke gerne vil se de bedste priser på dem. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 03/05-12 10:08, rettet 03/05-12 10:10 
Det kan man så nu. Men funktionaliteten er stadig væsentligt bedre, hvis man angiver priser, da det giver mulighed for at man kan få automatiske beskeder ved fald til ønsket prisleje etc.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 03/05-12 10:22 
Det er klart. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 03/05-12 14:35 
Jeg mangler stadig svar på hvorfor handels sektionen er blevet så stærkt forringet i forhold til den tidligere version.

Jeg ved godt den ikke bliver brugt specielt meget, men det undrer mig alligevel hvorfor den er blevet lavet langt mindre tilgængelig end før.
RJKRJKSkrevet 03/05-12 14:40 
Hvis du med "stærk forringet" mener hvorfor man ikke længere skal igennem en oversigt over platformene før man kommer til annoncerne, så er det fordi man nu kan se og vælge den samme oversigt fra Platform-knappen.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AzzkikrAzzkikrSkrevet 03/05-12 14:57 
Tak, det havde jeg overset.

Synes stadig det gamle var mere tilgængeligt, men det virker.
RJKRJKSkrevet 03/05-12 15:01 
Når der engang kommer mange hundrede annoncer, så det er vigtigere at få overblik over hurtig adgang, så bliver det nok sådan igen - for nuværende er det rarere at slippe for den mellemside, når der alligevel er så få annoncer.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 03/05-12 15:10 
Vi havde et møde hvor der var bred enighed om at forringe handelssektionen stærkt. ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 03/05-12 17:01, rettet 03/05-12 17:04 
RJK>
Når der engang kommer mange hundrede annoncer, så det er vigtigere at få overblik over hurtig adgang, så bliver det nok sådan igen - for nuværende er det rarere at slippe for den mellemside, når der alligevel er så få annoncer.

Hvorfor dog? Ligegyldigt om der bliver mere aktivitet eller ej er det jo et stort minus og det er næppe ringere tilgængelighed der tiltrækker flere sælgere, det håber jeg vi kan blive enige om :).

Sumez>
Vi havde et møde hvor der var bred enighed om at forringe handelssektionen stærkt. ;)

Men hvorfor? Det kræver jo ikke ret meget, derfor jeg ikke forstår degraderingen i den afdeling. Det virker som en unødvendig degradering til fordel for..... ingenting?
RJKRJKSkrevet 03/05-12 18:40 
Hvad er et stort minus?

Sumez' forsøg på at være sjov, må han selv stå indefor.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 03/05-12 19:47 
Det var selvfølgelig på ingen måder seriøst ment. :! Jeg kan slet ikke se hvad forringelserne skulle være.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JAAJAASkrevet 08/05-12 22:21 
Ved ikke, om det er nævnt, men det er belastende, at formateringen af ens tekst går tabt, nå man trykker "Ret", hvor det så bare står i en blok, og man skal til at finde ud af, hvor man nu havde linieskift og indsætte dem igen.
RJKRJKSkrevet 08/05-12 22:30 
Sådan skal det bestemt ikke være. Hvilken browser bruger du?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JAAJAASkrevet 08/05-12 22:38, rettet 08/05-12 22:46 
RJK>Sådan skal det bestemt ikke være. Hvilken browser bruger du?
Lige nu opera (nyeste). Prøver lige FF og IE hurtigt og melder tilbage.

Ok, det virker som et Opera-relateret problem.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 08/05-12 22:41, rettet 08/05-12 22:41 
Det er ikke noget jeg oplever i Chrome.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 09/05-12 15:45, rettet 09/05-12 15:46 
Echelon VI>
Det er ikke noget jeg oplever i Chrome.

Heller ikke i OSX.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
enfenenfenSkrevet 09/05-12 18:39 
Måske bedre at skrive, hvilken browser i OSX ;)
What is the Matrix?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/05-12 18:45 
Jeg gætter på Chrome... :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
enfenenfenSkrevet 09/05-12 20:14, rettet 09/05-12 20:16 
Muligt. Men hvem siger ikke, at Echelon bruger OSX? ;)
What is the Matrix?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 09/05-12 21:57 
Det gør han ikke :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
enfenenfenSkrevet 09/05-12 22:20 
:)
What is the Matrix?
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 10/05-12 01:04 
enfen>
Måske bedre at skrive, hvilken browser i OSX ;)

Det var ret meget med vilje at jeg quote'de Echelon
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
BeanoBeanoSkrevet 13/05-12 14:04, rettet 13/05-12 14:13 
Er der ændret noget i client-side koden ifm. log-on panelet (i bunden af forum)?

Min Safari på iPad (v3) fryser næsten altid flere sekunder mens jeg indtaster password. Det er ikke ventetid når der trykkes på knappen. Måske noget med positionering af tool-tip der også lader til at placeres forkert.
RJKRJKSkrevet 13/05-12 17:46 
Der er ikke noget galt her fra iPad (2).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 13/05-12 18:07 
Spøjst. Jeg kan få den til det næsten hver gang ved at skrive password og slette med backspace. iPad "3" i landscape tilstand, nyeste iOS version. Jeg har ikke oplevet problemer med andre script-tunge sites.
RJKRJKSkrevet 26/05-12 13:19 
KillerBean2>
Er der ikke nogen funktion til at slette mange ting i samlingen på én gang?

Det er nu muligt - man kan også bruge det til at sælge mange ting fra samlingen på én gang. Kræver at man ser sin samling i liste-view (standard) og ikke horisontalt cover-view.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 26/05-12 20:54 
RJK>
KillerBean2>
Er der ikke nogen funktion til at slette mange ting i samlingen på én gang?

Det er nu muligt - man kan også bruge det til at sælge mange ting fra samlingen på én gang. Kræver at man ser sin samling i liste-view (standard) og ikke horisontalt cover-view.

Var det det mit herreseje timelige databasebackup system skulle til for at understøtte? (underforstået: Daniel vil have mere ros for sit vilde arbejde med serveren som kun bemærkes når det ikke virker :-p))
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 26/05-12 20:59 
dRxL>
som kun bemærkes når det ikke virker :-p))

Sådan er det skam bare generelt... :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
enfenenfenSkrevet 27/05-12 08:57 
Nu jeg ikke den, der sælger eller køber de fleste spil herinde, men måske det var muligt at få 'Handling' knappen til også at figurere i toppen. Dermed slipper man for at skulle scrolle til bunden for at masse slette/sælge. Måske er der en helt anden mulighed for at implementere det.

Bare en tanke.

Er der noget nyt angående 'Marker alle som læst' funktionen?
What is the Matrix?
KroeboCopKroeboCopSkrevet 29/05-12 16:03 
Hvordan vælger jeg mine "spiller nu" :=?
Hoid to colony C05 where the computer is...
ChronoChronoSkrevet 29/05-12 16:11 
Vurder -> Spilleliste

Ret så de titler du spiller nu.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KillerBean2KillerBean2Skrevet 29/05-12 16:11 
Vurder -> Spilleliste

Ikke særligt logisk :/
AV Intelligent Terminal
KroeboCopKroeboCopSkrevet 29/05-12 20:31 
Har lige valgt at jeg spiller Medal Of Honor, men bliver ved med at vise det er Blazblue :=S
Hoid to colony C05 where the computer is...
RJKRJKSkrevet 29/05-12 21:01 
RJK>
Nu skulle de gamle titler være indsat i det nye system, så man kan slette dem. Ellers er nødløsningen som beskrevet ovenfor at indsætte de gamle manuelt og fjerne dem igen - men skulle ikke være nødvendigt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KillerBean2KillerBean2Skrevet 03/06-12 12:59 
Er jeg den eneste, der har problemer med, at de der mørkeblå pop-up bokse ofte bare bliver hængende og ikke forsvinder lige meget hvad #€#€ man gør?
AV Intelligent Terminal
RJKRJKSkrevet 03/06-12 13:20 
Ifm. form-udfyldning eller feedback i toppen af siden?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 03/06-12 14:08 
Jeg har faktisk et lille problem ved v5.

Er ret glad for "vis kun ulæste" funktionen, men den tager ikke alle ulæste emner med. Det er som om det kun drejer sig om de første 20 emner på første side der bliver vist. Hvis jeg har emner der er ulæste (forstået som markeret med fed på min skærm) som ligger længere nede eller på senere sider end første, bliver de ikke vist når jeg hakker "ulæste" til. Gælder både chrome på OS X og Safari på iPad (sikkert alt andet også).
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 03/06-12 14:22, rettet 03/06-12 14:22 
Er du sikker på det ikke bare er fordi du ikke har flere "ulæste"? Det skal her bemærkes, at "ulæst" kun gælder en måned tilbage i tiden.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KillerBean2KillerBean2Skrevet 03/06-12 14:30 
RJK>
Ifm. form-udfyldning eller feedback i toppen af siden?

Ingen af delene. Jeg tænker bare på den her:

Play:Right V5

Den dukker enten op et mystisk sted eller bliver hængende midt i det hele, så jeg ikke kan se det, jeg er i gang med at skrive :/
AV Intelligent Terminal
RJKRJKSkrevet 03/06-12 14:32, rettet 03/06-12 14:33 
Det er så ifm. form-udfyldning :) Den skal komme under/ved siden af det felt du er i gang med, og forsvinde når du skifter fokus til et andet felt. Hvilken browser bruger du?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KillerBean2KillerBean2Skrevet 03/06-12 15:02 
Firefox :)
AV Intelligent Terminal
RJKRJKSkrevet 03/06-12 15:05, rettet 03/06-12 15:05 
Der må være noget andet der skiller sig ud, så. Styresystem? Version? Skærmopløsning? Er det når du retter, besvarer eller bruger feltet i bunden af emnet?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
355 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig