X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Play:Right V5


Svar
RJKRJKSkrevet 25/03-12 20:52 
Efter lang tids forberedelse og mange forsinkelser er femte version af Play:Right endelig en realitet og samtidig er vi også skiftet til en ny server. Tilsammen danner det grundlag for en masse fremtidig udvikling af sitet. Der er dog allerede sket en del nyt, som du kan læse mere om fra nedenstående link.

Der er utvivlsomt også en masse problemer og kritik, og i den henseende hermed... Se hele indlægget


Se mere om v5...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
355 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Svar
KillerBean2KillerBean2Skrevet 10/04-12 18:35 
Den generelle søgefunktion og "Tilføj et samlerobjekt af samme type" (eller hvad det nu hed) er også to ting, jeg virkelig savner :(
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 10/04-12 18:46 
Core>
og nogle vil sikkert gerne fortælle mig at det er mig der er dum, og at jeg bare skal vænne mig til det, og ellers bare bruge det rigtigt.

Det er der ikke noget der hedder, når man snakker brugervenlighed. En del af et intuitivt interface er at alle skal kunne sætte sig ned og bruge det.
Nu er det ikke mit område, da det udelukkende er RJK, der koder siden, men jeg synes bestemt dit feedback er værd at tage til efterretning.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 10/04-12 18:46 
Jeg må også skrive mig listen over folk der savner den generelle søgefunktion.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
XiwanaXiwanaSkrevet 10/04-12 18:57 
Ditto! Det er en smule bøvlet og tidskrævende, når man har nu har vænnet sig til at kunne slå spiltitler op direkte fra forumsiden.
[inspirational quote here]
RJKRJKSkrevet 10/04-12 19:05, rettet 10/04-12 19:05 
Jeg tror da ikke der findes nogen årsag til, at de nævnte detaljer skulle genere nogen. Om noget kommer det sikkert bare af forskellige måder at bruge systemet på. Så lad os da endelig tage dem:

"Tilføj et samlerobjekt af samme type" i v4 var en nødløsning for at kompensere lidt for de tre sider man skulle igennem hvis man tilføjede et samlerobjekt fra menuen. Nu er det hele jo på samme side, så derfor tror jeg ikke nogen har tænkt, at dette var relevant mere. Desuden gjorde linket jo ikke andet end at sætte platformen, og det har man jo praktisk talt ikke brug for mere. Det er stadig muligt at sætte platformen, men kun for at gøre det mere forståeligt - det er ikke nødvendigt. Så det link I efterspørger kan da sagtens tilføjes, men jeg forstår ikke hvilket formål det skulle tjene? Som Sumez er inde på må det være noget i præsentationen der ikke er optimalt, for som jeg ser det kan tilføjelsen af samlerobjekter da kun være meget nemmere og hurtigere end før, hvis man gik igennem menupunktet.

Mht. "allerede udfyldt data" er det så CIB, Stand og Format der menes? I så fald kan jeg ikke se hvordan det er mere problematisk at komme til at afslutte formen nu end det var før - nu er der da netop større chance for at man fik de rigtige data på, da de for-udfyldte repræsenterer langt hovedparten af samlerobjekterne. Så også her skulle forskellen da tvært imod være, at det er nemmere og hurtigere?

For søgefunktionen er jeg usikker på hvad I mener er problematisk. Man søger default i den aktive sektion, og skal ligesom før så trykke én gang, hvis man vil se data i en anden sektion. Man skal selvfølgelig lige være opmærksom på, at der er forskel i søgningen afhængig af om man vælger en titel i automatch-dropdownen eller bare søger i sektionen ved at trykke enter. Jeg tror måske det er dér, mange misser funktionaliteten?

Igen, der er virkelig ikke noget der er lavet for at genere nogen, men der er jo mange aspekter af sitet og folk bruger det forskelligt, så selvom der har været mange og lange tests indeover, så er der stadig mange ting, der stadig kan og skal skrues på.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
nerosnerosSkrevet 10/04-12 19:07 
Core>
Nu har jeg tålmodigt og tilbagevendende prøvet at tilpasse mig denne nye versions struktur i samler, tilføjelse af samlerobjekter og generel spilsøgning på PR. Og jeg må ærligt indrømme, at selv om det på overfladen ser rigtig flot ud, er det endt som et mareridt at surfe rundt i.

Jeg er egentlig fuldstændig enig.
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 10/04-12 19:21, rettet 10/04-12 19:21 
RJK>
For søgefunktionen er jeg usikker på hvad I mener er problematisk. Man søger default i den aktive sektion, og skal ligesom før så trykke én gang, hvis man vil se data i en anden sektion. Man skal selvfølgelig lige være opmærksom på, at der er forskel i søgningen afhængig af om man vælger en titel i automatch-dropdownen eller bare søger i sektionen ved at trykke enter. Jeg tror måske det er dér, mange misser funktionaliteten?

For mit vedkommende tror jeg problematikken opstår, hvis jeg f.eks. har læst diverse nye post under "forum" og så gerne vil søge på en titel, glemmer at jeg er i forumsektionen, søger, for så at opdage at jeg stadig er i forum. Derfra er jeg så nødt til at finde den rigtige sektion, og indtaste det jeg søgte på igen. Jeg husker det som om at man i V4, efter søgning, med et enkelt klik hurtigt kunne udføre den samme søgning i en anden sektion. Jeg mener også at søgningen blev udført i alle sektioner, undtagen forum, men her er jeg mere usikker.

Det er forståeligt at det er svært at tage højde for alle brugermønstre på en gang :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
RJKRJKSkrevet 10/04-12 19:23, rettet 10/04-12 19:24 
Men som jeg forsøgte at forklare, hvis du vil søge på en titel, så vælger du den i automatch-dropdownen, og så kommer du ind på den titel (i den aktive sektion). Du skal ikke skifte sektion og søge igen. Fra titlen trykker du bare ind på den ønskede sektion i fanebladet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 10/04-12 19:25 
Og så gled det også ind hos undertegnede :)

Så er det bare et tilvendingsspørgsmål.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
RJKRJKSkrevet 10/04-12 19:37, rettet 10/04-12 19:38 
Nu havde jeg ellers lige lavet en super flot visuel forklaring ;p så I får den alligevel.

1. Skriv relevant søgeord i søgefeltet, her fx "xii". Tryk på den ønskede titel (eller pil ned og return).

Play:Right V5

2. Inde på titlen tryk på den ønskede sektion.

Play:Right V5

Formålet er altså netop, at gøre det meget nemmere at søge på titlerne, som man jo ofte ønsker.

Jeg er helt enig i, at rent praktisk brugsmæssigt, så er det oftest ønskeligt at komme til info-fanebladet på en titel, når man søger fra forummet - men på de andre sektioner foretrækker man normalt at blive i den aktive sektion. Om man så skal bryde logikken for den ene sektion er muligt, men altså ikke valgt indtil videre.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CoreCoreSkrevet 10/04-12 19:55 
Men hvis du bare skriver Final Fantasy, så dukker XIII-2 slet ikke op, den kommer dog når man tilføjer numrene. Efterladende mig siddende og undre mig over, om FFXIII-2 Crystal Edition ikke figurerer på drop-down-listen, eller slet ikke er oprettet i systemet.

Havde jeg ikke vidst at der var en Crystal Edition, men gerne ville se varianterne igennem, ville jeg være helt på herrens mark nu, når jeg ikke ved hvad versionerne hedder.

Jeg følte mig nu også rimeligt sikker på at det ikke er lavet, bare for at genere mig ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
CoreCoreSkrevet 10/04-12 19:56 
neros>
Jeg er egentlig fuldstændig enig.

Og det er alligevel vildt nok i sig selv, så har vi også prøvet det ;)

Så tør jeg også godt at tilskynde, at du får set Violent Cop, med Drive i baghovedet ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RJKRJKSkrevet 10/04-12 20:02 
Der vises max 10 titler i automatch-boksen. Der er selvfølgelig nødt til at være en begrænsning et sted, men nu du nævner det kan jeg måske godt se at en indikator på at der var flere end de viste, ville hjælpe lidt. I min erfaring er det dog sjældent et problem, hvis man bare bruger fornuftige søgeord :)

Automatch viser som standard kun selvstændige titler. Hvis man vil have alle udgaver med, kan man søge specifikt på en platform med fx "xii (ps3)"
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CoreCoreSkrevet 10/04-12 20:51 
Min pointe er nærmere, at hvis man ikke kender de alternative titler (FFXII-2 Crystal Edition, Fallout 3: GOTY, MW3 Hardened Edition o.l.), så er det heller ikke udelukket, at du slet ikke vil komme til at se dem i drop-down-listen. Hvorimod du i gamle dage, fik en komplet liste med alt, hvor der indgik eksempelvis Final Fantasy i titlen.

Et bedre eksempel kunne være Resident Evil, da vi her er blevet overrendt med nye versioner i meget høj grad, og disse varierer gevaldigt mellem formaterne.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RJKRJKSkrevet 10/04-12 21:11 
Jeg forstår ikke hvorfor du så gerne vil finde Crystal Edition i første omgang (hvis det er ifm. at tilføje den til din samling, så vises alle versioner dér), men ellers kan du jo søge i Info-sektionen og finde alt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CoreCoreSkrevet 10/04-12 21:28, rettet 10/04-12 21:31 
Og så er vi tilbage hvor jeg startede ;)

Jeg syntes at det er besværligere og tager længere tid. Der er andre/nye/bedre måder at finde de samme ting på, så jeg skal bare lære at bruge det ordentligt. Men for mig, er det et faktum at det ER mere besværligt, det TAGER længere tid, og så er det bare ikke så sjovt/dragende længere.

Crystal Edition var bare et eksempel. I den gamle version, kunne jeg sagtens bare sidde og vandre rundt fra side til side. Slå Final Fantasy op, sidde og kigge på de forskellige versioner, ønske nogen, købe nogen eller browse nysgerrigt rundt. Det føler jeg mig slet ikke motiveret til længere. Drop-down-listen snyder en for den komplette oversigt.

Grunden til at jeg nævner Crydtal Edition var bare i forlængelse af din egen brug af FFXIII-2 som eksempel, fordi at jeg syntes at se en risiko for at man aldrig falder over det, med mindre man ved det findes, er oprettet og hvad det hedder.

EDIT: Og så sidder 'Ret' faretruende tæt på 'Slet', når man skriver på en Iphone ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RJKRJKSkrevet 10/04-12 22:15 
Jamen, jeg er så imødekommende som jeg kan være: hvis du nævner hvad der konkret er mere besværligt og tager længere tid, så ser jeg gerne på det. En generel betragtning om at du finder det mindre dragende uden basis i noget konkret, kan man jo ikke ændre noget ud fra. Jeg kan jo bare sige at formålet har været det modsatte, og at vi mener vi generelt har opnået dette.

Det er ikke meningen at automatch-dropdownen skal være en "komplet oversigt". Det er, i søge-sammenhæng, en "kom hurtigt til det jeg vil se". Det er klart at hver gang man forenkler noget, for at gøre det nemmere, så fjerner man også noget af kompleksiteten og dybden. Men derudover fik man altså heller ikke FFXIII-2 Crystal Edition når man søgte på "Final Fantasy" i andet end Info-sektionen i v4, fordi der også her blev skåret i antallet af viste titler, og det i en sortering efter relevans ligger langt nede.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KillerBean2KillerBean2Skrevet 11/04-12 14:24 
RJK>
Det er stadig muligt at sætte platformen, men kun for at gøre det mere forståeligt

Jeg tror faktisk, det ville være mere intuitivt at gøre brug af "tilføj samlerobjekt", hvis du fuldstændig fjernede det punkt, som hedder "platform". Når det står øverst virker det ikke særligt logisk, at det i virkeligheden er overflødigt. Man får derimod indtryk af, at det er et punkt, der er nødvendigt at vælge, før man går videre. Det gør det heller ikke bedre, at titelsøgningen tilsyneladende går i ged, når man har valgt en bestemt platform. Feks. skulle jeg lige oprette Out Run 2019, men systemet diskede ikke op med titlen, før jeg skrev 2-tallet:

Play:Right V5
AV Intelligent Terminal
RJKRJKSkrevet 11/04-12 14:39 
Formålet er i hvert fald det omvendte - at gøre det mere forståeligt for folk. Det virker naturligt, også hvis man kommer fra v4, at det er vigtigt at vælge platform først, og det kan også være nemmere at søge sådan. Men som man bruger det vil man opdage at det egentligt ikke er nødvendigt, og at man kan finde alt ved søgefeltet alene. Derfor starter cursoren også i Titel-feltet, som ofte er det eneste man har brug for.

Det andet du nævner er ikke relateret til platformen, men er en teknisk begrænsning ift. optimering af søgning. For at holde hastigheden oppe på søgningen - der søges jo i 50.000 titler for hver bogstav du taster, og det går både på alternative titler, alternative stavninger, stregkoder mm. - så frasorterer "man" mindre relevante søgeord. Det er fx "the", "and" og den slags - og generelt alle ord på tre bogstaver eller mindre.

Det giver problemer her og der - fx med "Out Run" og "Dragon Age". Bare man taster nok af titlen, så får man den til sidst og det er på de færreste titler det nogensinde er et problem - men det er selvfølgelig noget man fortsat kan overveje hvordan løses bedst ift. hastighed og fleksibilitet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 11/04-12 14:42 
På sigt ville jeg nok anbefale at lave en søgealgoritme designet specifikt til formålet, men jeg synes ikke det er noget der haster. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
enfenenfenSkrevet 11/04-12 14:44 
Hvorfor giver søgningen problmer? Det virker da lidt skævt, at 'Growl' kommer frem, når man søger på 'Out Run'.
What is the Matrix?
SumezSumezSkrevet 11/04-12 14:50, rettet 11/04-12 14:51 
Fordi "Runark" er en alternativ titel. Dette bør selvfølgelig fremgå af søgeresultaterne. Især hvis man nu ikke kender titlen Growl, og faktisk søger på Runark. Der er ingen der siger, der ikke er plads til forbedringer.

Men man kan nok godt argumentere for at det er de færreste der ville skrive "Out" foran, hvis man leder efter Runark :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 11/04-12 14:57 
Sumez>
Dette bør selvfølgelig fremgå af søgeresultaterne.

Det gør det faktisk også normalt, men der var lige en lille bug, som nu er fikset :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 11/04-12 16:06 
RJK>
Det andet du nævner er ikke relateret til platformen, men er en teknisk begrænsning ift. optimering af søgning. For at holde hastigheden oppe på søgningen - der søges jo i 50.000 titler for hver bogstav du taster, og det går både på alternative titler, alternative stavninger, stregkoder mm. - så frasorterer "man" mindre relevante søgeord. Det er fx "the", "and" og den slags - og generelt alle ord på tre bogstaver eller mindre.

Så har vi noget spændende at snakke om næste gang vi mødes. Jeg tør ikke love at jeg kan byde ind med noget genialt der forbedrer ovenstående, du er trods alt ingen amatør, men det kunne i hvert fald være interessant at gå det igennem og se om nogle af mine gamle tricks kan gøre noget her. Vi får se =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 11/04-12 16:16 
Det er jo ikke noget der rigtig har været muligt at teste i praksis, før vi launchede v5 på den nye server. Det kan sagtens være at hele systemet er/kan blive så hurtigt nu, at der slet ikke er grund til den slags forbehold. Ét af mange punkter der skal eksperimenteres nærmere med :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 11/04-12 16:41 
RJK>
Det er jo ikke noget der rigtig har været muligt at teste i praksis, før vi launchede v5 på den nye server. Det kan sagtens være at hele systemet er/kan blive så hurtigt nu, at der slet ikke er grund til den slags forbehold. Ét af mange punkter der skal eksperimenteres nærmere med :)

Når jeg kigger på Felicias ressource forbrug, så virker den overhoved ikke til at være anstrengt. Og jeg har så vidt jeg husker yderligere 2 kerner og masser af RAM vi kunne tildele hvis det skulle være, foruden de større optimeringer vi planlægger at teste når indkøringen af v5 giver mere tid.

Hvis nogen skulle være i tvivl er jeg som sysadmin super glad for det nye hardware, selvom det var lidt træls med alle de gremlins vi stødte på på vejen til at få det op at køre.

Omvendt husker jeg den gamle server, Dolly, som en gammel uvasket havneludder af tvivlsom oprindelse ;)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
AzzkikrAzzkikrSkrevet 11/04-12 17:04 
Kan man slet ikke få den gamle platform oversigt frem i salgssektionen?
jaesjaesSkrevet 11/04-12 17:10, rettet 11/04-12 17:11 
Apropos søgning, så kan jeg se, at søgemaskinen på et IMO mindre godt punkt minder om v4.

Søger man fx på firmaet NIS, og skriver så 'nis' i søgefeltet, får man resultater med alle ord der indeholder 'nis' - meka*nis*me, ten*nis* osv. Ud af de 50 resultater på første søgeside er der hvad jeg kan se, ingen der handler om firmaet NIS :)

På de fleste andre fora virker det, som jeg husker det, enten ved at de meste relevante resultater kommer øverst, vel normalt ord der indeholder præcist det man søger efter, og/eller man kan vælge i en boks hvor præcist der skal søges.

Nu er NIS måske lidt specielt, men viser pointen meget godt, og jeg har tit oplevet det med andre ord også :)
KillerBean2KillerBean2Skrevet 11/04-12 18:04 
Puha, søgealgoritmer er sgu spændende. Det er den slags, som godt kunne lokke mig til at læse til Datalog. Hvis jeg altså fattede noget som helst matematik.... Hvilket jeg ikke gør :/
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 11/04-12 22:30, rettet 11/04-12 22:32 
Jeg lavede på få minutter en ganske fornuftig binær søgealgoritme i PHP, som bruger sprogets indbyggede array-funktioner (hashtables, er det vel?) til at søge gennem en alfabetisk sorteret liste af elementer, netop til brug i noget søg-mens-du-skriver funktionalitet.

Den er på ingen måder optimeret rent teknisk (men er funktionelt effektiv da den søger rekursivt via en binær algoritme), men selv som den ser ud nu, finder den nemt resultater i en liste på et nogle hundrede tusind poster på en meget lille brøkdel af et sekund. :) Og den kræver ikke at man er datalogstuderende, den er ret simpel :P
Det var muligvis en idé at lave noget lignende til P:R? Ved ikke P:R bruger en databaseforbindelse hver gang den søger.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MarcusMarcusSkrevet 17/04-12 23:14, rettet 17/04-12 23:16 
Det ser smukt ud (herunder teknisk), og er som altid, når det kommer fra jer, meget imponerende! Det er næsten ærgeligt for omverden at de misser så godt et system til deres spil-communities.
Hvilket styresystem kører serveren?
Apropos datalogi er det netop hvad jeg planlægger at studere til september.
GreaseballGreaseballSkrevet 20/04-12 22:53 
Jeg opdaget idag at jeg mangler nogen titler i min samling som jeg ved jeg har lagt ind. Ved at tælle efter på Xbox360 spil finder jeg ud af der mangler 8 titler. Endda nogen tidligere titler som Lost Planet(Limited Edition) og det første LEGO starwars til 360'eren.
RJKRJKSkrevet 20/04-12 23:00 
Der er ikke ændret i dataene ifm. v5.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
GreaseballGreaseballSkrevet 21/04-12 19:45 
Underligt så at det var sådan tilfældige titler som ikke var der. Nå men de er lagt ind igen.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 22/04-12 22:20 
Er det bare mig, eller er de tal, som står ud for "Emner" og "Svar" under ens personlige forum-fane helt ude i skoven?
AV Intelligent Terminal
RJKRJKSkrevet 22/04-12 23:15 
Det er vist bare fordi at der dér vises de komplette tal - altså også for fora der normalt ikke "tæller" (administrationslog og den slags).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 23/04-12 00:50 
Burde log-indlæg tælle med? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 23/04-12 10:32 
Man kan jo se dem i listen, så deraf er det vel meget naturligt at de også tæller.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SeventhSunSeventhSunSkrevet 24/04-12 10:16 
Der er en ting, der undrer mig lidt med den nye "wall".

Den kommer kun frem, når browseren har en hvis bredde, men siden som sådan er centreret, så der skal altså være et stykke med ingenting i venstre side, før der er plads til spalten i højre.
Det virker lidt fjollet.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
dRxLdRxLSkrevet 24/04-12 11:06, rettet 24/04-12 13:19 
Ovenstående har også undret mig, omend jeg ikke havde gennemskuet sammenhængen med totalbredden af browservinduet. I nogle browsere var den der, i andre ikke, meget mystisk ;)

Kunne godt tænke mig at den ville være synlig ved "std zoom" (ie. ctrl+0) i chrome ved en vinduesbredde på 1200px (også gerne ved 1024px).
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 24/04-12 15:31 
Betragt wallen som en ekstra, valgfri feature for nuværende, som man kan slippe for, hvis man vil. Hvis folk bruger den og kan lide konceptet, så vil den nok blive integreret "rigtigt" på sitet i kommende opdatering.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KillerBean2KillerBean2Skrevet 25/04-12 13:48 
Er der ikke nogen funktion til at slette mange ting i samlingen på én gang?

Jeg har lige solgt alt mit Game Gear, og jeg kommer godt nok til at få lange løg, hvis jeg skal slette det stump for stump :(
AV Intelligent Terminal
RJKRJKSkrevet 25/04-12 16:17 
Nej, men jeg vil gerne se på det. Kræver ikke det store at lave.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KillerBean2KillerBean2Skrevet 25/04-12 17:01 
Det ville dælme være nice :)
AV Intelligent Terminal
KillerBean2KillerBean2Skrevet 26/04-12 13:53 
Hvordan stopper man en handelsannonce før tid i V5?

Jeg kan ikke liiiige lure det..
AV Intelligent Terminal
RJKRJKSkrevet 26/04-12 15:20 
Hvis det er en salgsannonce, så skulle man kunne Rette... og så Slet.

Hvis det er en købsannonce, så tror jeg nok at det mangler endnu :) Er i hvert fald på min to-do.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DarkenDarkenSkrevet 02/05-12 18:43, rettet 02/05-12 18:44 
hmn før V5, så hvis man brugte "aktive" under forum, så når man gik væk fra siden så blev alle emner, uanset om de var læst eller ej, markeret læst. Jeg kan godt se fordelen i, nu at kunne komme tilbage og se hvilke emner man ikke har læst, men så kunne jeg godt bruge en "marker alle som læst" ala nogle af de pre-build-forum-kits (whatever) man ser på nettet, er det en mulig tilføjelse til din todo liste? ;)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
HeroldHeroldSkrevet 02/05-12 19:02 
Jeg second'er den der marker alle som læst-ting - det andet forvirrer mig en smule. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
enfenenfenSkrevet 02/05-12 19:46 
me third :)
What is the Matrix?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 02/05-12 22:16 
En ting jeg savner er at man på ønskelisten kan se den laveste pris ud for titlerne, som i gamle dage, og ikke bare den "slå til pris" man selv definere når man opretter ønsket. Nu bliver man nødt til at klikke sig ind på hver enkelt titel, for at se den laveste pris. Eller overser jeg noget?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
355 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig