X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Play:Right V5


Svar
RJKRJKSkrevet 25/03-12 20:52 
Efter lang tids forberedelse og mange forsinkelser er femte version af Play:Right endelig en realitet og samtidig er vi også skiftet til en ny server. Tilsammen danner det grundlag for en masse fremtidig udvikling af sitet. Der er dog allerede sket en del nyt, som du kan læse mere om fra nedenstående link.

Der er utvivlsomt også en masse problemer og kritik, og i den henseende hermed... Se hele indlægget


Se mere om v5...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
355 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Svar
RJKRJKSkrevet 25/03-12 20:52 
Efter lang tids forberedelse og mange forsinkelser er femte version af Play:Right endelig en realitet og samtidig er vi også skiftet til en ny server. Tilsammen danner det grundlag for en masse fremtidig udvikling af sitet. Der er dog allerede sket en del nyt, som du kan læse mere om fra nedenstående link.

Der er utvivlsomt også en masse problemer og kritik, og i den henseende hermed lige to opfordringer:

Oplever du fejl eller problemer så venligst send dem per besked til undertegnede, i stedet for at skrive det i denne tråd.

Er du utilfreds med ændringer eller tilføjelser er kritik velkommen, men giv venligst de nye ting chancen i et par dage, før den kommer.

Vi håber der tages positivt imod v5, og hermed lige en tak til alle dem der har bidraget.

Se mere om v5...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SonicSonicSkrevet 25/03-12 21:08 
NICE! Ser sgu godt ud venner :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KillerBean2KillerBean2Skrevet 25/03-12 21:22, rettet 25/03-12 21:25 
Lækkert! :)

Hvad er "Walljson"?
AV Intelligent Terminal
RJKRJKSkrevet 25/03-12 21:28 
Det er JSON (live opdatering) af wallen. Besked mig lige hvis der er problemer (lyder sådan :)).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 25/03-12 21:52, rettet 25/03-12 22:01 
Det ser rigtig godt ud. Jeg kan godt lide det nye design, den udvidede statestik og info-delen.

Jeg får følgende fejl, når jeg jeg prøver at se en profil i samler: "Der opstod en fejl. Venligst informer staben følgende nummer: 298"

Edit: Jeg ved ikke om der skal være en seperat tråd til bugs, men nu fortsætter jeg:

-Når jeg ser et samlerobjekt i privat, og vælger "jeg vil gerne"-rullemenuen, har jeg ikke mulighed for at vælge "jeg vil gerne spille" - det virker lidt ikke-intuitivt - det er dog muligt hvis jeg bare ser på samlerobjektet helt generelt (uden at nogen profil er valgt).
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
RJKRJKSkrevet 25/03-12 22:08 
Næh, du skal bare sende mig en besked, som jeg har skrevet i tre ud af tre indlæg nu ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 25/03-12 22:12 
Det er det blændende nye design, der hæmmer min evne til at læse dine indlæg ordentligt igennem :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Zzap!Zzap!Skrevet 25/03-12 22:35 
Superfedt design!!! Både hvad angår interface og udseende. Jeg er glad for at se at du langt om længe fulgte mit råd med at erstatte top-ikonerne med tekst. ;-)
Born to kill space
RJKRJKSkrevet 25/03-12 22:37 
Det får du lov at tage fuld ære for, så ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WonderboyWonderboySkrevet 25/03-12 22:56 
Det er ser Super Flot ud, synes det er Helt Vildt Flot :-)
I love monster land
enfenenfenSkrevet 25/03-12 23:34 
Det er sgu ganske hæderligt. Og så er der jo kommet fart på sitet. Lækkert :) Et par forbedringsønsker er der, men det er i småtingsafdelingen.

Endnu en gang thumbs up!
What is the Matrix?
RJKRJKSkrevet 26/03-12 00:36 
Hvis man er permanent logget ind, så bør man forresten lige logge ud og ind igen, for at wallen fungerer korrekt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 26/03-12 01:09 
enfen>
Og så er der jo kommet fart på sitet. Lækkert :)

P:R har kørt på den nye hardware siden i onsdags, var der slet ingen af jer der bemærkede at sidevisningerne blev signifikant hurtigere?
Og ja, den nye server er pænt snappy. Jeg er meget tilfreds med hvordan den fungerer, både mht. hastighed og den øgede lethed i administration der kommer af disk og OS virtualisering.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DarkbeatDarkbeatSkrevet 26/03-12 02:29 
Wow det er ligesom at surfe på informationsmotorvejen i cyberspace at være logget ind på WWW nu. Det ser rigtig fedt ud! :)
enfenenfenSkrevet 26/03-12 08:28 
dRxL>
P:R har kørt på den nye hardware siden i onsdags, var der slet ingen af jer der bemærkede at sidevisningerne blev signifikant hurtigere?
Og ja, den nye server er pænt snappy. Jeg er meget tilfreds med hvordan den fungerer, både mht. hastighed og den øgede lethed i administration der kommer af disk og OS virtualisering.

Det er muligt, det allerede var hurtigt der. Men jeg lagde i hvert fald først rigtigt mærke til det i går, da version 5 gik live :)

Men det er jo ikke fordi, P:R har været langsomt altid. Det har bare været mere markant til tider her på det sidste.
What is the Matrix?
nerosnerosSkrevet 26/03-12 21:23 
Rart med et nyt design!

Men hvor retter jeg hvilke titler jeg spiller henne?
Bashful Neophyte
KamekKamekSkrevet 26/03-12 21:26 
Vurder -> Spilleliste -> "Jeg vil gerne" -> Tilføje til spilleliste :-)
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
enfenenfenSkrevet 26/03-12 21:39 
Ser ikke helt ud til at fungere. De tre spil jeg har valgt, kommer ikke til at stå som de spil, jeg spiller.
What is the Matrix?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 26/03-12 21:44 
Har du husket at vælge status som "spiller nu" i stedet for "middel"?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 26/03-12 21:44 
Kamek>
Vurder -> Spilleliste -> "Jeg vil gerne" -> Tilføje til spilleliste :-)

Nåh det kommer jeg nok aldrig til at bruge igen det er sindsygt bøvlet stillet op! Det var da meget nemmere i gamle dage ;-)
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 26/03-12 21:46, rettet 26/03-12 21:47 
Man kan også bare søge på en titel og vælge "spille spillet" fra "jeg vil gerne" rullemenuen på den givne titel.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
enfenenfenSkrevet 26/03-12 21:49 
Echelon VI>
Har du husket at vælge status som "spiller nu" i stedet for "middel"?

Yes
What is the Matrix?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 26/03-12 21:51 
Hmm, da jeg valgte mine titler, måtte jeg tilføje dem der allerede stod der inden opdateringen til V5, og fjerne dem igen, inden det virkede. Ved ikke om det kan være samme problem?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
enfenenfenSkrevet 26/03-12 21:52 
Når jeg kigger på mine 'Spiller nu' titler her i denne tråd, så står der 'Mass Effect 2, Split/Second og L.A. Noire'. Dem jeg har valgt i Spilleliste er 'Modern Warfare 3, Mass Effect 2 og L.A. Noire.
What is the Matrix?
nerosnerosSkrevet 26/03-12 21:54 
Echelon VI>
Man kan også bare søge på en titel og vælge "spille spillet" fra "jeg vil gerne" rullemenuen på den givne titel.

OK det lyder lidt nemmere :-)
Bashful Neophyte
RJKRJKSkrevet 26/03-12 21:55 
Der er noget konflikt mellem det gamle "spiller nu"-system og det nye som er helt anderledes - jeg mangler nok lige lidt rettelser omkring det :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
enfenenfenSkrevet 26/03-12 21:57 
Det ser sådan ud. Lige nu kan jeg ikke få fjernet 'Split/second'. Har prøvet at tilføje/slette titlen uden held.
What is the Matrix?
RJKRJKSkrevet 26/03-12 23:52 
Nu skulle de gamle titler være indsat i det nye system, så man kan slette dem. Ellers er nødløsningen som beskrevet ovenfor at indsætte de gamle manuelt og fjerne dem igen - men skulle ikke være nødvendigt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AzzkikrAzzkikrSkrevet 27/03-12 00:12, rettet 27/03-12 00:12 
Ganske fornuftigt opdatering må jeg sige, det ser godt ud.

Jeg har dog et enkelt kritikpunk hvilket er det delay der er når man kører musen hen over forum/handel/arkiv/osv i toppen, der er et delay på helt op til et sekund før den skifter, hvilket er lidt irriterende hvis man gerne vil navigerer hurtigt rundt.

Er det meningen? Eller det er måske kun mig der har det problem?
RJKRJKSkrevet 27/03-12 00:14 
Der er næsten ikke noget delay. Det afgørende er hvor vidt du holder musen stille eller ej.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AzzkikrAzzkikrSkrevet 27/03-12 00:20 
Ja det kan jeg godt se nu jeg prøver at kører hen over alle, men det giver jo netop et delay.

Nogen speciel grund til hvorfor det er lavet sådan i stedet for at den skifter med det samme som i det gamle design?

Synes jeg personligt var bedre, gjorde det hurtigere at navigerer rundt, men det er vel en tilvændingssag.
RJKRJKSkrevet 27/03-12 00:20 
Tilvænning :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 27/03-12 00:31 
Jeg var af præcis samme holdning som Azzkikr, jeg synes ikke den nye mouseover-metode er særlig intuitiv, og kan nok være forvirrende for nyttilkomne, men nu har jeg efterhånden brugt V5 i ret lang tid (siden den spæde start hvor den knap nok var funktionel), og må indrømme at jeg har vænnet mig meget til det, og foretrækker det over den gamle menu.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
enfenenfenSkrevet 27/03-12 08:30 
RJK>
Nu skulle de gamle titler være indsat i det nye system, så man kan slette dem. Ellers er nødløsningen som beskrevet ovenfor at indsætte de gamle manuelt og fjerne dem igen - men skulle ikke være nødvendigt.

Hvor ser man hvilke spil, folk spiller? Du kan ikke længere klikke på 'Spiller nu', som du kunne tidligere. Er der mere end tre spil, er det kun de tre første tre titler, der bliver vist. Og rækkefølgen ser ud til at være ud fra sidst tilføjede.
What is the Matrix?
enfenenfenSkrevet 27/03-12 08:33 
Sumez>
Jeg var af præcis samme holdning som Azzkikr, jeg synes ikke den nye mouseover-metode er særlig intuitiv, og kan nok være forvirrende for nyttilkomne

Men det er trods alt bedre med lidt delay sammenlignet med de sider, der kører helt uden. Især hvis man har knapper, der ligger så tæt på hinanden. På de sider ender man ofte med at flytte musen en milimeter forkert, og så åbnes en helt anden menu end den, man ville have frem.
What is the Matrix?
SumezSumezSkrevet 27/03-12 08:58 
Præcis det man nu slipper for
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
enfenenfenSkrevet 27/03-12 09:46 
Vi er enige :)
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 27/03-12 10:07, rettet 27/03-12 10:22 
Jeg har aldrig brudt mig om hover menu-systemet og syntes stadig det er rodet, men den nye implementering er klart en forbedring. Sværere at lave fejl og tekster i stedet for små ikoner gør tingene mere forståelige :)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/03-12 11:01 
Jeg kan rigtig godt lide den nye top-menu og mouse-over funktion, det fungerer meget bedre end i sidste version.

Jeg kan ikke finde Trivia nogen steder?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
RJKRJKSkrevet 27/03-12 11:06 
Trivia er under Play:Right (tryk logoet øverst).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Alf81Alf81Skrevet 27/03-12 11:22, rettet 27/03-12 11:24 
Jeg tjekker ret ofte P:R på min iPhone/iPad, så synes også at det mouse-over er ret fjollet at rode rundt med. Ud over det, så ser det ganske nydeligt ud :)

EDIT:

Retina-displays gør intet godt for noget eller nogen :D Sorry
Ting om dét og pis.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/03-12 20:25 
RJK>
Trivia er under Play:Right (tryk logoet øverst).

Tak - det var der det havde gemt sig.

Jeg savner lidt at der er en kolonne med vurderinger når man ser sin egen samling - det ser endda ud til at der er plads til den. I "gamle dage" var det rart med et overblik, så man kunne se hvad man manglede at vurdere.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KillerBean2KillerBean2Skrevet 28/03-12 20:36 
Når vi nu snakker den nye samleroversigt; Jeg synes det er virkelig fedt, at man har fået så mange muligheder for at sortere i og begrænse oversigten. Men "Vis kun:"-delen virker for mig lidt ubrugelig. Jeg er mere interesseret i at se, hvilke titler i min samling, som mangler bestemte dele af CIB end dem, der indeholder det. Det ville være overdrevet fedt, hvis man kunne få mulighed for at vælge mellem "Vis kun:" og feks. "Vis ikke:" :)
AV Intelligent Terminal
RJKRJKSkrevet 28/03-12 20:39, rettet 28/03-12 20:40 
Det du mangler er en "ikke-check"-checkbox :) Det brugte vi generelt en del i v4 (Ja/Nej/-), men det er bare ikke ret logisk eller forståeligt. Men værd at overveje hvordan man kan opnå begge dele.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 29/03-12 14:35, rettet 29/03-12 14:35 
Til dem der har skrevet til mig med ideer og fejl, som ikke har fået svar: I er ikke ignoreret, og jeg skal nok vende tilbage til jer, så snart jeg har den nødvendige tid. Bare så ingen bliver afskrækket :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 29/03-12 15:19, rettet 29/03-12 15:19 
Superfedt at høre at så mange vender tilbage med feedback. :)
Jeg savner på ingen måder V4, og håber at alle bliver ligeså glade for den nye version.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JloweJloweSkrevet 29/03-12 20:40 
Det ser bare rigtig godt ud! Meget brugervenligt.
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
nerosnerosSkrevet 30/03-12 14:54 
Jlowe>
Meget brugervenligt.

Tjah så er jeg måske den eneste som synes det er et lidt kluntet design? Men det kræver vel tilvænning..
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 04/04-12 13:59 
Hvordan bruges mov-tagget og hvad er formålet?

Er det primært til "illustration" og lign. ligesom med billeder, eller må man indsætte gameplay-film?

Mht. brugen, så prøvede jeg en test med en Youtube-film men kunne ikke få noget frem i indlægget.
CoreCoreSkrevet 10/04-12 18:08 
Nu har jeg tålmodigt og tilbagevendende prøvet at tilpasse mig denne nye versions struktur i samler, tilføjelse af samlerobjekter og generel spilsøgning på PR. Og jeg må ærligt indrømme, at selv om det på overfladen ser rigtig flot ud, er det endt som et mareridt at surfe rundt i.

Simple tilføjelser til samlinger tager nu enormt lang tid, og ofte ender man med at skulle tilbage og rette i det, fordi at en for tidligt ramt enter-knap kvitterer med allerede udfyldt data, hvor feltet før bare ville være blankt.

"Tilføj et mere af samme format" og forvalgte titler til formatet er pludselig helt væk.

Hvis man bare søger på en titel i søgefunktionen, fik du i gamle dage selve spillet på skærmen, men nu får du kun dets relevans i det sektion du befandt dig i da du søgte (Forum, arkiv, samler), og det skjuler bare en masse interessant data.

PR har sikkert sine grunde til at foretrække det nye look, og nogle vil sikkert gerne fortælle mig at det er mig der er dum, og at jeg bare skal vænne mig til det, og ellers bare bruge det rigtigt. Men faktum er at, det tager mere tid nu end før, er mere besværligt og ikke lige så dragende, og uanset hvor smart og nyttigt det måtte være i andre sammenhænge, så har det bare sat mig til at tænke i alternativer til registrering af samlingen, mest fordi at jeg allerede ved at der er nogle ret gode ude på det store internet, og fordi at tid, irritation og besvær-elementerne overskygger de valide forklaringer der måtte være på tingenes opsætning.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
355 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig