X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Play:Right V5


Svar Sortering
RJKRJKSkrevet 25/03-12 20:52 
Efter lang tids forberedelse og mange forsinkelser er femte version af Play:Right endelig en realitet og samtidig er vi også skiftet til en ny server. Tilsammen danner det grundlag for en masse fremtidig udvikling af sitet. Der er dog allerede sket en del nyt, som du kan læse mere om fra nedenstående link.

Der er utvivlsomt også en masse problemer og kritik, og i den henseende hermed... Se hele indlægget


Se mere om v5...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
355 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Svar Sortering
XiwanaXiwanaSkrevet 31/12-13 17:06 
Super, tak! Det virker glimrende.
[inspirational quote here]
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 11/01-14 18:12, rettet 11/01-14 18:14 
Ville det være mulige at Playright automatisk finder den gennemsnitlig pris på "Chrono trigger" (via Ebay) og ligger det ind i min samling-værdi?
Altså en måde så den updater pris i 2013, til 2014 af sig selv?

Kunne være sjovt, at se hvor meget ens samling er værd :)

Ved ikke om det er mulig? (nemt)
Dog ved jeg man godt kan, ved bare ikke om det er for stort arbejde OSV ?

Håber i ved hvad jeg mener?? :P
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KillerBean2KillerBean2Skrevet 11/01-14 18:30 
Lyder som en dybt upålidelig løsning. Kan ikke forstille mig, at det vil være besværet værd. De fleste spil, som (med god grund) ryger til skyhøje priser, er alligevel sjældent til slag på eBay. Kan forestille mig, at resultatet bliver omtrent lige så random som nu, hvor priserne bliver sat manuelt.
AV Intelligent Terminal
JmogJmogSkrevet 11/01-14 19:22 
Plus, systemet skal også kodes til at se bort fra buy-it-now priser da de, fordi de næsten altid er sat for højt, vil hive gennemsnittet op. Og hvordan systemet skal kunne differentiere mellem relle spil og ting med spillets titel i titlen vil også være ret svært at få det til.
slk486slk486Skrevet 12/01-14 00:32, rettet 12/01-14 01:31 
Og umuligt at se om det er komplet eller cart only, osv..

Price-charting er muligvis et bedre alternativ - de aggregerer fra flere forskellige steder (bl.a. ebay) og differencierer mellem loose, complete og new.

http://videogames.pricecharting.com/

Som man kan se på deres matches er der forvirring mellem complete og loose priser.

Collectorz software bruger pricecharting. Smart nok, men priserne er meget lave, da de pt kun tager priserne fra loose.
j/k
dRxLdRxLSkrevet 15/01-14 13:26 
Jeg er en del gange komme til at trykke på "ret" knappen øverst i højre hjørne igen efter at have redigeret mit indlæg, med det resultat at jeg så får 2 rette vinduer hvor den oprindelige tekst indsættes i det ene og overskriver mine rettelser. Kan man ikke gøre lave det så den indledende "ret" knap ikke vises når man har rette-vinduet åbent?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 16/01-14 10:28 
I følgende billede er jeg "kommet til" at trykke "ret" lidt for mange gange i træk, kan det ikke blive fikset?
Play:Right V5
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KillerBean2KillerBean2Skrevet 06/06-14 21:46 
Hvad skete der egentlig med profilbilleder? Blev det helt droppet?
AV Intelligent Terminal
JuggernautJuggernautSkrevet 08/06-14 22:17 
Aner det ikke;-) Gjorde de?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/07-14 22:37 
Nu har jeg slettet alle "spiller nu"-titler og Play:Right defaulter til at jeg spiller Phantasy Star IV. Det gør jeg dog ikke, selvom det var rigtig godt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 22/07-14 00:44 
Så må du hellere komme i gang
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 22/07-14 01:31 
@Konsolkongen

Du har da vist bare ødelagt P:R. Hvis man kigger på toplisten over MegaDrive-titler, ligger Power Drive og Alex Kidd In The Enchanted Castle på en delt sidsteplads med 0,0/10. Tilsyneladende kun fordi, du er den eneste, der har vurderet dem (til henholdsvis 6/10 og 5/10). Det er ret sort :D
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/07-14 10:22 
Helt vildt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
QQSkrevet 19/08-14 14:53 
Er der en måde hvorpå man kan dele sin ønskeliste med andre? Altså linke til den?
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
RJKRJKSkrevet 19/08-14 22:14 
Ja.

Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
QQSkrevet 20/08-14 14:31 
Fedt, tak.
Når man selv kopierer URL'en, er brugernavnet ikke med og så vil en anden bruger jo bare komme til sin egen ønskeliste.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
XiwanaXiwanaSkrevet 24/08-14 21:39 
Hvordan kan Watch Dogs figurere på listen over mest populære spil til Wii U, når det endnu ikke er udkommet til konsollen (og måske aldrig gør det)? Kan systemet ikke skelne i tilfælde af multiplatformspil?

www.playright.dk/info/platform/wii-u
[inspirational quote here]
RJKRJKSkrevet 24/08-14 21:52, rettet 24/08-14 21:54 
Multiplatformspil arver værdi og egenskaber fra hinanden.

EDIT: Men i det konkrete tilfælde giver det selvfølgelig ikke meget mening at inkludere ikke-udgivne titler.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 24/08-14 21:54, rettet 24/08-14 21:55 
Jeg kender ikke den bagvedliggende algoritme, men flere af de parametre der afgør "popularitet" er ikke platformsspecifikke. Jeg vil skyde på at f.eks. forumdiskussioner om spillet vejer en smule?

RJK>
Multiplatformspil arver værdi og egenskaber fra hinanden.

Det giver jo også fint mening i hvert fald på moderne systemer hvor der næsten ingen forskel er på spil på de forskellige platforme, udover enkelte tekniske detaljer.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 24/08-14 21:57 
Jep. Nu om dage er det også de færreste magasiner der anmelder hver platform specifikt, så den samme anmeldelse skal dække flere platforme.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
XiwanaXiwanaSkrevet 24/08-14 23:32 
Takker for svarene. Jeg tænkte nok, at det var noget i den retning.
[inspirational quote here]
XiwanaXiwanaSkrevet 06/09-14 18:24, rettet 06/09-14 18:26 
Ja, undskylder de mange spørgsmål. Vidste ikke lige, hvor man ellers skulle henvende sig. Det bare en petitesse:

E.D.F 2025 står anført som 'Earth Defence Force 2025' (britisk retstavning) i systemet. På nettet og på coveret anvendes amerikansk retstavning - altså 'Defense' fremfor 'Defence'.
[inspirational quote here]
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/05-15 22:11 
Jeg vil gerne melde en bug!

Når man prøver at oprette samlerobjektet "Summertime High School. A Young Man’s Notes – How a New Exchange Student Like Myself Ran Into His Childhood Friend On The School Tour, Then For Some Reason Became Super-Popular With The Girls For His Daily Scoops On The School Photography Club Even Though He Only Takes Panty Shots, And What He Thinks As He Goes On Dates During His Summer Of Island School Life." skærer systemet noget af titlen af! Hvordan skal man nogensinde kunne finde det igen? :D

Det er mest en "for sjov" bug rapportering... Jeg var bare så færdig over at det spil har sådan en lang titel.
Det ser også helt blæst ud på det Japanske cover.

Play:Right V5

Her er min kilde:
http://www.geek.com/games/ps4-game-with-65-word-title-releasing-in-japan-next-month-1622498/
SumezSumezSkrevet 13/05-15 09:18 
Haha! Some people just want to watch the world burn!

Mon ikke de fleste databaser rundt om i verden hurtigt bliver enige om at benævne spillet officielt som bare "Summertime High School. A Young Man’s Notes"? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/05-15 23:04 
Jo det lyder mere fornuftigt :)
GreaseballGreaseballSkrevet 21/06-15 19:49 
Spørgsmål... Er det muligt at rette en overskrift/navn på tråden selv eller det kun noget admins kan?
WehnerWehnerSkrevet 21/06-15 20:17 
Det er kun admins, der kan. Vi gør det gerne på opfordring.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
GreaseballGreaseballSkrevet 21/06-15 22:30 
ok. Jeg kan ikke lige huske hvem der er admins. Kan man få en liste over hvem af jer det er?
WonderboyWonderboySkrevet 21/06-15 22:48, rettet 21/06-15 22:49 
Mener det er dem her.

Link...
I love monster land
GreaseballGreaseballSkrevet 21/06-15 23:03 
AH! Den har jeg aldrig set før :D Men så igen.. jeg har aldrig haft behov for at kigge i FAQ'en ^^;
Tak for linket Wonderboy :)
WehnerWehnerSkrevet 21/06-15 23:04 
Det er ikke alle, der er så aktive mere :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
AmbyAmbySkrevet 27/10-15 10:10 
Mangler besvar mulighed
Play:Right V5
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
BeanoBeanoSkrevet 27/10-15 10:12 
Man må ikke besvare sidste indlæg via quote :P
AmbyAmbySkrevet 27/10-15 10:27 
Ah.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
SumezSumezSkrevet 27/10-15 10:46 
Folk har det tit rimelig hårdt over den regel, om ikke andet så fordi der altid er nogen der gerne vil have noget at klage over - men når man ser hvor meget typisk fylder på andre fora forstår jeg det udmærket godt. :)

Hvis man vil citere en del af ovenstående for at indikere hvad man svarer på er det selvfølgelig fint, men at citere hele det indlæg der står lige forinden ens eget skaber en kæmpe mængde tekst der står to gange i træk, og er fuldstændig overflødig for alle der læser tråden, så derfor er der heller ikke nogen funktion der automatisk gør dette for dig.

Dette er ikke oplæg til diskussion, folk skal have lov til at være for eller imod reglen, og der er ingen grund til at tage det op igen, men jeg går ud fra at de fleste er fornuftige nok til at forstå argumentationen bag det. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/10-15 11:51 
Sumez>
Folk har det tit rimelig hårdt over den regel, om ikke andet så fordi der altid er nogen der gerne vil have noget at klage over - men når man ser hvor meget typisk fylder på andre fora forstår jeg det udmærket godt. :)

Hvis man vil citere en del af ovenstående for at indikere hvad man svarer på er det selvfølgelig fint, men at citere hele det indlæg der står lige forinden ens eget skaber en kæmpe mængde tekst der står to gange i træk, og er fuldstændig overflødig for alle der læser tråden, så derfor er der heller ikke nogen funktion der automatisk gør dette for dig.

Dette er ikke oplæg til diskussion, folk skal have lov til at være for eller imod reglen, og der er ingen grund til at tage det op igen, men jeg går ud fra at de fleste er fornuftige nok til at forstå argumentationen bag det. :)

Har det virkelig nogensinde været et problem at folk quotede hele forrige indlæg? Det virker som noget de fleste kunne tænke sig til ikke var nødvendigt.

Hvis der er tale om et mega langt Bede-x indlæg (intet negativt ment :) ), som man gerne vil svare på, så er det irriterende at man selv skal rode med quote commands og copy-paste for at lave et svar der giver mening.
I øvrigt synes det ville være et enormt plus hvis der blev tilføjet en quote-knap, som automatisk laver tags. Præcis som på andre fora :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 27/10-15 11:58, rettet 27/10-15 12:01 
Hvis man ikke ønsker at folk quoter et helt indlæg frem for at besvare enkelte dele, forstår jeg det godt, men en ret doven løsning blot at frakoble svar knappen helt. Det er trods alt muligt at løse det bedre og mere brugervenligt - kan sagtens komme med løsningsforslag via PM, hvis reelt interesseret, så det ikke er tom brok.


Konsolkongen>
I øvrigt synes det ville være et enormt plus hvis der blev tilføjet en quote-knap, som automatisk laver tags. Præcis som på andre fora :)

Ja, en toolbar eller lign til at tilføje de mest anvendte SPOILER, QUOTE, IMG, etc. tags ville være nice :)
SumezSumezSkrevet 27/10-15 12:04, rettet 27/10-15 12:06 
Den mest brugervenlige måde at undgå en praksis man ikke ønsker er vel at fjerne muligheden for det? En mindre brugervenlig måde havde været at lade knappen blive men give en valideringsfejl når man prøver at indsende sit indlæg. P:R formoder at folk er voksne nok til selv at kunne forholde sig til hvordan man forfatter et fornuftigt indlæg.

Konsolkongens indlæg ovenfor illustrerer helt perfekt hvorfor det er fuldstændig tosset at citere et komplet indlæg i det efterfølgende. Det tjener absolut intet formål at have den præcis samme tekst stående to gange i træk.

Det virker som noget de fleste kunne tænke sig til ikke var nødvendigt.

Det skulle man tro, men åbenbart ikke. Grunden til at funktionen blev fjernet var -netop- at det blev vurderet at årsagen til at folk havde større tendens til at gøre det "forkert" var at der eksisterede en knap der decideret gjorde det for dem.

Beano>
Ja, en toolbar eller lign til at tilføje de mest anvendte SPOILER, QUOTE, IMG, etc. tags ville være nice :)

Helt enig, sådan en savner jeg også. :) Vi har snakket om det før, men jeg har selv været dårlig til at følge op på det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 27/10-15 12:06, rettet 27/10-15 12:09 
Det mest brugervenlige ville være hvis folk kunne quote men blot ikke hele indlæget uredigeret, hvilket er det som man vil undgå, ikke? At fjerne muligheden totalt er ikke en løsning imo.
SumezSumezSkrevet 27/10-15 12:13 
Det ville være rart at have en mulighed for at udvælge en del af et indlæg at citere uanset om det er det nyeste eller ej.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AmbyAmbySkrevet 27/10-15 15:40 
Jeg er egentlig enig. Det giver ingen mening at have teksten stående 2 gange, hvis det er sidste indlæg.

Dog ville en markering give mening, og det gjorde det også i det tilfælde jeg ville brugt det. Hvis det er et langt indlæg, er det venligst for alle, at vise hvad det er præcist man svarer på. Også selv om det er det sidste indlæg man citerer

Jeg havde bare aldrig bemærket det før, og troede det var en fejl.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
XiwanaXiwanaSkrevet 04/01-16 22:24 
Jeg får alverdens forskellige fejlkoder, når jeg søger på titler og firmaer. Her Konami:
Play:Right V5
[inspirational quote here]
AmbyAmbySkrevet 16/02-16 12:39 
Det er sikkert mig, der ikke kan finde ud af det, men:

Jeg kan se at der sælges PS4 spil i feedet til højre.
Jeg forventer at kunne se det sammen, når jeg går til Handel > Sælges. Men der er kun en saturn boks. Hvad gør jeg galt?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Soren47Soren47Skrevet 18/02-16 12:14 
Når jeg går ind i titler i arkivet her på siden, kommer Firefox frem med en meddelelse om at der er "Anmeldt netsvindel!". Det sker kun ved titler i arkivet.
Om det er siden eller ved min ende der er noget galt, ved jeg ikke.

Screenshot:

Link...
OdinOdinSkrevet 18/02-16 13:22 
Jeg oplever det samme i Firefox.
SumezSumezSkrevet 18/02-16 13:24, rettet 18/02-16 13:25 
Sker også i Chrome. Desværre kommer de ikke rigtig med nogen brugbare detaljer. Måske har det noget at gøre med en af de anmeldelsessider, arkivet linker til, som har været i uføre eller er blevet hacket?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OdinOdinSkrevet 18/02-16 13:30 
Jeg tror Play:Right svindler folk. Jeg har ihvertfald bemærket at jeg langsomt, men støt, har fået færre og færre penge mellem hænderne efter jeg begyndte at frekventere stedet.
XiwanaXiwanaSkrevet 18/02-16 13:37, rettet 18/02-16 13:38 
Ditto oplevelse her (chrome, mac OS):
"Misvisende website forude
Hackere på www.playright.dk kan narre dig til at gøre noget farligt, såsom at installere software eller afsløre dine personlige oplysninger (f.eks. adgangskoder, telefonnumre eller kreditkort)."

Aj, nu må I altså se at holde op, alle I hackere på P:R!
[inspirational quote here]
jaesjaesSkrevet 31/03-16 22:21 
Jeg oplever et formateringsproblem i den nyeste Firefox, hvor linjeskift forsvinder; teksten står i en klump/et enkelt afsnit. Det sker både med citeret tekst, og hvis man retter i et indlæg. I nyeste Chrome fungerer det som før.
RJKRJKSkrevet 31/03-16 22:23, rettet 31/03-16 22:23 
Ja, det ser ud til at være en (af flere) bugs i nyeste version af Firefox. Hvis det ikke ændres snarest, må vi jo se på en workaround :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
355 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig