X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mus til Macbook


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 23/03-12 23:30 
Jeg har nu haft glæden af min Macbook nogle uger og jeg er nu begyndt at savne en mus.
Apple's egen koster i omegnen af 600,- og derfor tænkte jeg på om der findes et billigere og/eller bedre alternativ.

Kender I til andre produkter der er værd at kigge nærmere på?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 23/03-12 23:32 
Logitech
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 23/03-12 23:42 
Ligemeget hvilken model?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 23/03-12 23:48 
Njah, de har vel både gode og dårlige. Jeg har selv et par stykker af nedenstående. Den fås selvfølgelig billigere end 350,-

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
amnesiaamnesiaSkrevet 24/03-12 00:30 
Bruger selv logitech vx nano til flere af mine maskiner og på arbejde.

Jeg har ligeledes brugt den da jeg havde en Macbook og den fungerede helt som den skulle.
Græsset ER grønnere på den anden side!
PlaykidPlaykidSkrevet 24/03-12 07:01 
Apples mus er heller ikke specielt gode. Jeg stemmer også for Logitech.
Spiller nu: Halo 3
SumezSumezSkrevet 24/03-12 17:16 
Kan man ikke bare bruge hvilke som helst USB mus på sådan en fætter?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
enfenenfenSkrevet 25/03-12 10:19, rettet 25/03-12 10:20 
Jo.

Jeg bruger normalt ikke mus på min Macbook. Men jeg valgte at købe en Magic Mouse, da jeg i sin tid købte min Macbook. Den var dog efter min mening alt for flad og aflang som mus. Den blev solgt efter et par uger.

I dag bruger jeg kun mus, når jeg en gang i mellem skal spille Quake til LAN.
What is the Matrix?
NIN_LeviathanNIN_LeviathanSkrevet 25/03-12 14:07 
Du kan bruge en hvilken som helst USB tilsluttet mus, ligeledes kan du bruge Bluetooth tilsluttet mus.

Om du vælger en af Apples mus som passer i designet, eller om du vælger en Ergonomisk eller anden mus fra fx. Logitech er vel en smagssag.

Der kan være enkelte funktioner som en mus fra en anden producent ikke understøtter.

Hvis du er i tvivl om hvad du vil gøre, så tag den første og eventuelt biligste mus du kan finde og brug den til computeren, når du så har fundet ud af om det virkelig er nødvednigt med en ekstern mus, så find ud af om den må koste 600,- eller om den skal være billegere.

Min erfaring siger mig at det er meget sjældent at man reelt bruger en ekstern mus til en laptop.
Who cares anyway ?Spiller nu: Assassin's Creed: Broth...
HeroldHeroldSkrevet 25/03-12 14:22 
Den trådløse Logitech-mus jeg gav 129 kroner for i Elgiganten for nogle måneder siden, er umiddelbart et af de bedste køb jeg har gjort mig i den prisklasse. :) Lille, kompakt og fungerer fremragende.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
NaieraNaieraSkrevet 25/03-12 14:43, rettet 25/03-12 14:44 
Hvis man køber en mus der ikke helt er kompatibel med OS X, så kan man bruge USB Overdrive til at mappe diverse funktioner. Og ligeså vigtigt få markøren til at bevæge sig hurtigere.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 25/03-12 17:31 
NIN_Leviathan>
Min erfaring siger mig at det er meget sjældent at man reelt bruger en ekstern mus til en laptop.

Sjovt, jeg har det lige omvendt. Hver eneste gang jeg bruger en laptop uden en ekstern mus savner jeg det meget.

Livet er for kort til touchpads imo, jeg kan slet ikke holde det ud i længden.
SumezSumezSkrevet 25/03-12 17:34 
Jeg brugte også hele tiden min mus i starten, men har vænnet mig så meget til det at jeg også spiller alt andet end FPS-spil med touchpad nu.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 25/03-12 17:34 
Apples touchpads er dælme gode. De kan selvfølgelig ikke bruges til spil, men til alt andet er de rigtig gode på farten.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
enfenenfenSkrevet 25/03-12 23:31, rettet 25/03-12 23:31 
Som Naiera; Trackpad på en Macbook fungerer bare, som den skal i OS X. På min gamle Lenovo T61 var jeg mere til dennes Trackpoint, da den fungerede bedre i Windows.

Hvis jeg på et tidspunkt køber en iMac, er jeg også ret sikker på, at jeg ender med en Trackpad.
What is the Matrix?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig