X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

The Walking Dead


Svar
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 20/03-12 22:17 
tv serien er super god, nu kommer spillet? eller et spil med samme navn?

http://www.gametrailers.com/video/debut-trailer-the-walking/728280
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
RaGeRaGeSkrevet 20/03-12 22:27 
Spændende.. fedt de har valgt Cel Shading til spillet, synes det passer godt ind.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
HeroldHeroldSkrevet 20/03-12 22:38 
Well, det ER jo baseret på en tegneserie...
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
TheDukeTheDukeSkrevet 20/03-12 22:50 
Telltale er for adventurespil hvad Raven er for FPS'er.
BeanoBeanoSkrevet 20/03-12 23:31 
Herold>
Well, det ER jo baseret på en tegneserie...

Vildt, det vidste jeg ikke og søgte efter den i Comics app'et på iPad - første Walking Dead hæfte (som mange andre) er gratis at hente :)
AzzkikrAzzkikrSkrevet 21/03-12 00:34 
TV serien er nu kun MEGET løst baseret på tegneserien, der er et hav af forskelle og personer i tv serien som ikke findes i tegneserien og vice versa, hvilket gør historierne noget anderledes.

Det gør dog ikke hverken tv serien eller tegneserien ringere ringere, bare anderledes.
HeroldHeroldSkrevet 21/03-12 10:20 
Tegneserien er stadig bedst. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 21/03-12 12:05 
TheDuke>
Telltale er for adventurespil hvad Raven er for FPS'er.

Forudsigelig, middelmådig metervare?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
TheDukeTheDukeSkrevet 21/03-12 12:15 
Og vi har en vinder :D
KroeboCopKroeboCopSkrevet 21/03-12 15:27 
Det ser sku fedt ud, point'n'click style.

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
OlimarOlimarSkrevet 29/04-12 16:52 
Nogen af jer der har prøvet det endnu ? Episode 1 er released.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 06/05-12 15:11 
Jeg DL det nu. Det ser sgu godt ud :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 06/05-12 17:59 
Har spillet episode 1 i gemmen .
God historie kunne virkeligt godt li det her spil. (hænger lidt sammen med TWD serien)
Køber næste episode!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
jaesjaesSkrevet 10/07-12 15:45, rettet 10/07-12 15:45 
Har spillet de første to episoder, og synes det er rigtig godt.

Virkelig god historie og fantastisk dialog. Gameplayet og opbygningen er tydeligvis inspireret af Heavy Rain men samtidig skiller det sig også ud fra dette. Vil tro spillet både henvender sig til de, der synes HR havde for lidt gameplay, og fans af klassiske adventurespil, der synes, disse spil er for bøvlede og ulogiske. Gameplayet er simpelt, flere steder *for* simpelt, men opgaverne er mere varierede end i HR, og der er flere puzzles (simple puzzles, dog). Generelt synes jeg, gameplayet er ganske velfungerende. Historien minder lidt om The Road, men med flere karakterer og uden rejsetid.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 15/07-12 18:04, rettet 15/07-12 18:04 
Har lige spillet episode 2... Som er MEGET bedre end den første! Køb det!!
vild god historie!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 19/07-12 19:31 
Gode ord fra GT.
http://www.gametrailers.com/reviews/alagdx/the-walking-dead--episode-ii-review

Hvad venter i på?
GO! køb det :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
Bede-xBede-xSkrevet 21/10-12 21:40, rettet 21/10-12 21:46 
Der kommer en Gamestop exclusive collectors edition til PS3/360, der ud over de fem kapitler indeholder de første 48 numre af tegneserien:

The Walking Dead

http://www.ign.com/articles/2012/10/21/the-walking-dead-the-game-retail-bundle-details
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/10-12 21:45 
Fedt med noget fysisk :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 21/10-12 21:51 
Så er det billigere bare at købe tegneserien ved siden af den normale udgave :)
Bede-xBede-xSkrevet 21/10-12 21:59, rettet 21/10-12 22:01 
Med mindre collector's edition falder i pris som alle andre spil. Dog ikke sikkert, hvis den vitterlig er limited og kun til pre-orders som IGN skriver.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 22/10-12 08:23, rettet 22/10-12 08:23 
Og standardudgaven ligner en budget-titel. Den vil jeg gerne have på skive, så springer jeg XBLA-udgaven over.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 17/12-12 11:25 
X-post fra tilbudstråden:
Lige en lille advarsel: Jeg er lige startet på Walking Dead til Xbox 360, og det er umiddelbart noget af det mest fejlramte jeg længe har været ude for. Der kommer gradvist mere og mere stuttering, jo længere man kommer. I episode 3 har jeg ramt 2-3 bugs der gjorde det umuligt at komme videre, uden at begynde fra sidste checkpoint - ved en af de bugs var den officielle løsning af købe Episode 4(!!!) og genstarte Xbox'en. Jeg er lige. pt. nødt til at starte forfra på Episode 3, da spillet overskrev mit Episode 3-save med et Episode 1-save helt tilfældigt. Det kan fikses med noget kopiering, hvor man i det mindste kan starte på Episode 3 igen med samme progress, men jeg er ekstremt demotiveret mht. at spille episoden forfra, selvom jeg elsker spillet.

Problemet skulle vidst også være til stede i Disc-udgaven, så vidt jeg kan se - men jeg har ikke undersøgt det nærmere. XBL-udgaven og PSN-udgaven skulle være hårdt ramt - Steam-versionen not so much - ved ikke med iPad.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 17/12-12 16:09 
Har spillet det i gemmen alle episoder, har kun løbet ind i 2-3 bugs.
Og i episode 3 lukket spillet ned 1 gang for mig ><

Ellers har jeg været glad for spillet
Dog er det på ps3.

Har købt Gamestop exclusive collectors edition til ps3, håber ikke de bug er med?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
Bede-xBede-xSkrevet 18/12-12 10:14, rettet 18/12-12 10:24 
Herold>
XBL-udgaven og PSN-udgaven skulle være hårdt ramt - Steam-versionen not so much - ved ikke med iPad.

Jeg har set ret mange brokke sig over PC/Steam versionen. Det endte faktisk med at få sin egen tråd på Gaf(som også linker videre til Steam forums, hvor mange efter sigende har haft problemer):

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=500822

Et af de råd der gives til Steam versionen er(fra tråden i linket):

-Disable Steam Cloud (that can mess with the preference file, which tells the game which save file to look for)

-Back-up your save folder at least semi-regularly (whenever you quit?). Your prefs file is in two places, the save folder in youu documents->telltale and also in the steam folders under data->bulk (I think that's right). I believe the game checks the steam folder first (which is where steam cloud can hose you) before checking the documents.

-If you have a working prefs file, you SHOULD be able to get going again. Just rename your latest save from a different folder, to the latest save that coordinates with a working prefs file.

-For instance, you backed up twice during each episode. Each folder you backed up has a working prefs file, and has 5, 9, 14, 18 saves (whatever the number is). In each folder, that prefs file tells the game that Save slot one corresponds to X save (5, 9, 14, 18 etc). If you have a corruption, back-up your save folder, then replace it with a working save folder. Then swap out the latest save (save file 18 for instance) with your latest save from your borked folder.

-Note, this will mess up your rewind ability, but it has gotten me playing again twice now on borked prefs files, and it's better than having to start over.

Har dog ikke spillet nogen af udgaverne selv.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
spectrespectreSkrevet 05/01-13 10:07 
Gennemførte episode 5 i aftes på XBOX 360. Jeg oplevede kun 1 bug, og det var på et tidspunkt hvor kameraet 'faldt af' og faldt gennem jorden. Quittede ud på dashboard og startede op igen, og startede fra sidste checkpoint, og problemet forsvandt. Ustyrligt godt 'spil'. Det er vel nærmere en interaktiv fortælling. Må indrømme at jeg havde en klump i halsen til sidst, men nok også mest fordi, at jeg selv er far, og kan relatere.

Og til 60 kroner for alle 5 episoder, er vidst det bedste køb jeg har gjort i 2012.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
The DaneThe DaneSkrevet 05/01-13 13:11 
1up>
Må indrømme at jeg havde en klump i halsen til sidst, men nok også mest fordi, at jeg selv er far, og kan relatere.

Tror du skal være lidt død indeni for ikke at føle noget hverken ved ep 3 eller 5.

Men det eneste jeg ellers kan sige om det ville nok være, at det er ærgeligt der ikke er lidt flere muligheder for hvad man gør i spillet. Men bliver da interessant om de genbruger nogen af de personer som måske / måske ikke overlevede i sæson 2.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 05/01-13 13:27 
1up:
Hold dig fra heavy rain så :D (især når du er far)

Jeg få normal aldrig klump i halsen af video spil. men heavy rain...ohh man :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig