X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Jeres podcasts?


Svar
CronossCronossSkrevet 19/03-12 11:32 
Da vi lever i en tid hvor alle kan producere medieindhold, synes jeg at vi mangler et sted, hvor vi kan dele de podcasts vi hver især måtte være med i. Vi har tidligere haft tråde til Dead End Podcast og Eurogamer-podcasten, men jeg tænker at vi kan samle op på podcasts her, især hvis de ikke lige omhandler spil direkte. Man kan så opdatere denne tråd, når man lægger nye episoder online.

Jeg har selv udviklet og været med i en del forskellige podcasts, men pt. laver jeg en film-podcast - Noget om Film - med en god ven, hvor vi genser klassikere, anmelder nye film og generelt har det rigtig hyggeligt. Jeg synes faktisk at det er en rimelig vellykket podcast, som en hel del mennesker efterhånden abonnerer på, så hvis i har lyst til at være med, så er her et link. Vi optager typisk en episode pr. uge, men havde et par stykker liggende, da vi startede ud med at optage en tre-fire stykker før vores iTunes-feed og vores server kom på plads. Den nyeste podcast omhandler klassikeren They Live.

Så hvilke podcasts - eller andre løbende opdaterede medieprojekter - har i været med til?

Noget om Film
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig