|
Konsolkongen | Skrevet 17/03-12 03:43 | Sjovt eksempe og de redesignede sprites ser meget realistiske ud. Ligner næsten 16-bit :) | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
KillerBean2 | Skrevet 18/03-12 13:34 | En konsol med NES-lyd og SMS-grafik ville ikke være skidt :) | AV Intelligent Terminal
|
|
|
Azzkikr | Skrevet 18/03-12 21:06, rettet 18/03-12 21:10 | Det kunne man have fået uden begrænsning ja, men så ville man også opleve vildt slowdown og forsvindende sprites i spandevis i en sådan grad at det bliver uspilleligt fordi systemet ikke kan følge med som er tilfældet med mange sms spil der har nærmest 16bit-esque grafik.
Det ser dog meget pænt ud på screen shots bag på æsken...:P |
|
ChronoSousa | Skrevet 18/03-12 21:17 | ??
Ej, så meget slowdown har jeg ikke set på SMS.
Jeg har set blinkene sprites, når der sker meget på skærmen. | Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
|
|
KillerBean2 | Skrevet 18/03-12 21:36 | Der er en hel del sprite flickering i Power Strike II og andre af de grafiktunge SMS-spil. Men det har intet at gøre med antallet af farver på sprites'ene. SMS'en har 16 farver at gøre godt med til sprites uanset hvad. Det gør ikke på nogen måde spillet nemmere/hurtigere at afvikle, hvis man bruger mindre end det. Når man oplever sprite flickering på SMS'en skyldes det blot, at dens grafikprocessor er begænset til kun at kunne viser 8 stk. 8x8 sprites på hver scanline. NES'en plages også af lignende begrænsninger ;) | AV Intelligent Terminal
|
|
|
KillerBean2 | Skrevet 18/03-12 22:54, rettet 18/03-12 23:00 | Jeg læste bare som at han mente, det også ville være mere krævende for CPU'en, og det passer jo ikke. Under alle omstændigheder er de opdaterede sprites urealistiske, da de bruger hele maskinenes palette på én gang :) | AV Intelligent Terminal
|
|