X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Quantic Dream's Kara


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/03-12 02:09 
Ikke et spil endnu, men istedet et koncept og grafisk præsentation der stadig formår at trække i et par hjertestrenge.

http://youtu.be/Dou4Gy0p97Y
jaesjaesSkrevet 08/03-12 02:54, rettet 08/03-12 02:55 
Det bør nok understreges, at det ikke er fra et spil, de har under udvikling. Det er en præsentation af version 1 af deres nye "motion capture engine", Kara (som så skulle være i version 3 nu).

Men det er en lækker præsentation, og jeg gad godt spille et spil bygget på konceptet :)

http://www.gamespot.com/news/heavy-rain-dev-debuts-new-ps3-tech-demo-6365059
SumezSumezSkrevet 08/03-12 08:12 
Jeg synes lige jeg vil pointere at det bare et et koncept der fremvises, og ikke et reelt spil, de har gang i.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 08/03-12 08:45 
Nej det er bare et tech demo og ikke et spil. I fatter minus!
King ChaosKing ChaosSkrevet 08/03-12 08:59 
Flot spil, det vil jeg glæde mig til!
BeanoBeanoSkrevet 08/03-12 09:25 
Kara er bare kodenavnet, spillet hedder Portal Med Patter (tm)
jaesjaesSkrevet 08/03-12 13:02 
Så børn, nu ikke drille :)

Jeg syntes bare Darkbeats indlæg kan forstås som, at det er demo der formentlig bliver et spil, så ville bare spare tiden for de folk, der er ligeglade med den her form for demoer :)
SumezSumezSkrevet 08/03-12 13:07, rettet 08/03-12 13:07 
Jeg synes at han understreger det næsten ligeså godt som den besked der står allerførst i videoen gør :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 08/03-12 13:16 
Ja, den havde jeg så glemt, da jeg skrev det, men valgte at lade det stå, med tanken at det trods alt kunne gøre mere gavn end skade. Men nu har vi så alle "spildt" tid alligevel, hey :D
BeanoBeanoSkrevet 08/03-12 13:34 
jeg syntes også det var tydeligt. Håber dog stadig på online co-op.

(ok jeg holder nu)
jaesjaesSkrevet 08/03-12 15:47 
Det er i hvert fald mere tydeligt i dag end i nat kl. lort :D

- men stadig kan det vel ses som at Darkbeat har læst, at det måske ville blive et spil ("Ikke et spil endnu"). Anyway, prøvede bare at hjælpe, så der er ikke så meget at snakke om, med mindre det er et problem at være hjælpsom :P
HeroldHeroldSkrevet 09/03-12 09:16 
Er det ikke lidt i samme stil med den første sekvens de frigav fra Heavy Rain - med hende pigen, der har en monolog med kameraet foran nogle filmfolk? Jeg fik samme fornemmelse i maven af det, synes jeg, og opbygningen af de to er meget ens.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 09/03-12 09:32 
Jeps - det står også nævnt i jaes' link :)
HeroldHeroldSkrevet 09/03-12 13:31 
... som i denne tråd er kendt for at understrege det åbenlyse. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig