X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Walnut Analogue CMVS Slim - Daddy's home


Svar
nerosnerosSkrevet 07/03-12 22:08, rettet 07/03-12 22:12 
Endelig fik jeg bæstet hjem! Jeg måtte også lade livet en gang mere for Post Danmarks grådige kløer!!! Men alt i alt er jeg mere end godt tilfreds med hvad jeg nu sidder med her hjemme. Det er sindsygt!

Maskinen måler:

Front Højde: ca. 5cm
Bag Højde: ca. 9cm
Bredde: ca. 30cm
Dybde: ca. 28cm
Vægt: : ca. 3kg vil jeg tro

Den er håndlavet på sådan vis, at jeg gisper lidt ved synet af den! Det er satme godt håndværk og folkene bag det har vist hvad de lavede. Jeg er meget glad for den, og den er helt sikkert the holy grail i min konsol samling. Nu kan jeg endelig spille alle mine MVS'er med Unibios. Valnødde farven er også alt for lækker. En solid smuk træklods af kaliber!

Vil man gå linen ud med sit Neo Geo køber man den her!

Det er ikke til at vide hvor mange Analogue Interactive vil lave af den her model. De skrev at jeg fik den sidste valnød CMVS de havde, men jeg tror de vil lave et nyt sæt, men det er ikke til at vide om det bliver den samme træsort.

Jeg beklager der ikke er billeder hvor man kan se alle indgange og hvordan tænd og sluk knappen f.eks ser ud, men jeg glemte det i mit iver da jeg pakkede den ud :-)

Jeg kunne ikke finde ud af at sætte billederne i rækkefølge så de ligger lidt hulter til bulter ;-)

Billeder her
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/03-12 22:17 
Nice :D Så det er den nye model med een samlet AV out port?

Jeg er også glad for at se at den virker på dit XRGB-2+ setup, men det regnede jeg nu med at den gjorde :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 07/03-12 22:32, rettet 07/03-12 22:32 
Konsolkongen>
Nice :D Så det er den nye model med een samlet AV out port?

Yes det er den med samlet AV out port. Jeg tror nu jeg også lige skal have deres component kabel bare for sjov skyld på et tidspunkt.

Ja den virker sammen med XRGB2+'en MEN stadigvæk ikke sammen med mit tv..! Det er virkelig underligt? Måske skal jeg få min XRGB2+ byttet med en alm XRGB2 det virker nemlig fint sammen med min AES og mit tv da T.L.O havde det med for noget tid siden.
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 07/03-12 22:37 
Den er sgu lidt lækker. Min egen CMVS kommer nok til at set temmelig ubehjælpelig ud i forhold, når jeg engang er færdig med at bygge den :)
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 07/03-12 22:47, rettet 07/03-12 22:48 
Har man gode sløjt færdigheder er det vel ikke så svært Mr. Killer ;-) Men ja jeg ville aldrig kunne finde ud af sådan noget..Glæder mig til at se dit resultat!
Bashful Neophyte
JuggernautJuggernautSkrevet 08/03-12 08:52 
Stort tillykke med bæstet. Den er jo stor :o!

Du nænner jo ikke at bruge den. Var jeg i dine sko, havde jeg asap doneret den til SSKT ;)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 08/03-12 09:00 
Jeg gider da i hvert fald ikke tage min MVS med til træf længere nu. :P
Spørgsmålet er selvfølgelig om det er nok med kun én Neo-Geo efterhånden.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 08/03-12 09:03 
At dømme efter sidste omgang, så nej :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
nerosnerosSkrevet 08/03-12 09:10 
Hehe! Jeg er faktisk i tvivl om jeg overhovedet tør at hive den her med næste gang.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 08/03-12 09:29, rettet 08/03-12 09:29 
Jeg skal nok sørge for at drikke rigtig meget kaffe af overfyldte kopper ved den. Er den fornuftigt lakeret? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 08/03-12 11:27, rettet 08/03-12 11:43 
Jeg køber en Neo Geo muskelhund som bliver lænket fast til konsollet, og træner den til at gå amok hvis folk nærmer sig eller bare kikker forkert på den ;-)

GRRRRRR!
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 08/03-12 11:49 
Hehe den font var virkelig popular i spilblade dengang
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 09/03-12 12:43 
Jeg har oplevet at der nogen gange sker en error med mine Unibios når jeg spiller GANGAN! Hvis jeg f.eks sætter unlimited time til, og jeg bliver Game Over kommer der en error op hvor jeg så bliver nødt til genstarte spillet? Kan der være visse spil som ikke har det så godt med den slags? Jeg husker faktisk at det også skete for Juggernauts GANGAN som vi legede med til sidst på træffet.

Jeg har ikke oplevet det i andre spil endnu heldigvis!
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 09/03-12 13:03 
GANGAN er ganske enkelt alt for vildt til UniBios
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
T.L.OT.L.OSkrevet 09/03-12 22:22 
Den mest realisktiske fighter til dato! sved/blod grafikmoteren er yderst krævende for systemet har jeg læst et sted på nettet.
nerosnerosSkrevet 09/03-12 22:36 
Faktisk gemmer der sig ting i spillet som jeg slet ikke regnede med. F.eks kan der komme billeder op hvor man ser en brækket knogle sådan lidt som for at vise hvor brutalt spillet er ;-)
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 17/10-12 22:44 
Så er der kommet dustcover:

Beautiful!
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/10-12 22:48 
Du kan også bruge en Nettopose :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 17/10-12 23:13 
Jeg regner med at du også syr et dustcover til min PGM :D
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/10-12 23:19 
Åh shit den blir værre :O
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 18/10-12 10:40 
Hehe!

Snart Martin..snart ;-)
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 13/03-13 19:34, rettet 13/03-13 19:35 
Nu kan man selv vælge hvilken wood type man vil have bæstet i. Sådan set ret så lækkert!

Choose your wood:
http://www.wood-database.com/wood-identification

P.S
Det er jo vanvittigt det her !!

Analogue Interactive Black Label custom service
Bashful Neophyte
ElgenElgenSkrevet 13/03-13 19:37 
Sejt! Jeg tror jeg vil ha' et sæt i ren ibenholt };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 13/03-13 19:47 
Vildt :D

Eller Chakte Kok, Cocobolo eller Zebrawood ville også se lidt farligt ud!
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/03-13 20:18 
Jeg vil ha en i elfenben.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig