X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Doom 4


Svar
enfenenfenSkrevet 28/02-12 19:30 
Der går rygter om, at spillet er blevet cancelled.

Samtidigt er der lækket nogle billeder på nettet, der angiveligt skulle være fra Doom 4. Jeg tvivler dog på relationen, da billederne ikke minder om noget fra det gamle Doom univers.

Doom 4 cancelled?
What is the Matrix?
260 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Svar
slk486slk486Skrevet 21/07-14 17:01 
Samme back to roots, som Wolfenstein. Yir!
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/07-14 17:07, rettet 21/07-14 17:08 
Håber flere firmaer tør tage chancen og gå i den retning. Regenerating health er ved at være for tørt i singleplayer.
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 21/07-14 17:12 
Men det tager en smule afvenning :D
j/k
SumezSumezSkrevet 21/07-14 18:44 
Konsolkongen>
Håber flere firmaer tør tage chancen og gå i den retning. Regenerating health er ved at være for tørt i singleplayer.

Det har alligevel altid været temmelig tørt. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 09/01-16 15:31 
De har nedtonet det gule filter - kombineret med at Doom 4 er mindre mørkt flere steder end Doom 3, giver det grafisk dejlige associationer til de første to spil IMO <3 <3

Før og efter fra Neogaf:
Doom 4
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1168022

Nye billeder herunder. Flere billeder her:
http://www.dsogaming.com/screenshot-news/doom-new-stunning-screenshots-show-the-power-of-the-id-tech-6-engine/
Doom 4
Doom 4
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/02-16 16:34 
Spillet udkommer den 13 Maj. Ret sej collectors edition.

Doom 4
jaesjaesSkrevet 19/04-16 18:01, rettet 19/04-16 18:03 
Folk på Steam sviner multiplayer beta pænt meget. Multiplayer skulle være sjovt nok sig selv, men føles alt for moderne/konsol-agtigt - primært pga. styringen, og at man vælger to våben fra start og (normalt?) ikke samler flere op. Der er dog rygter om en Classic Mode, hvor man kan bære alle våben samtidig.

På plus-siden virker hastigheden fornuftig, samt at der ikke er reload, iron sight og health regen.

Måske nogen her er med i beta og kan supplere :)

http://www.eurogamer.net/articles/2016-04-18-the-new-doom-is-having-a-tough-time-with-steam-user-reviews
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/04-16 18:31 
Jeg brugte to-tre timer på det i weekenden. Synes det var forrygende underholdning, men kan sagtens forstå kritikken med at det er for moderne. Så selv gerne at Demon summon kunne vælges fra, men det ødelagde intet for mig.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 19/04-16 18:35 
Virker det moderne?

Syntes snarere det minder mig om Unreal Tournament mht. tempo og stil, men jeg følger vist ikke online shooters tilstrækkeligt :D
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/04-16 18:37 
Det virker bestemt mere traditionelt end det gør moderne, men der er elementer der forhindrer det i at føles helt klassisk.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 19/04-16 20:26 
Ja måske noget power ups osv. som er nyt? Må indrømme jeg kun prøvede det kort men kunne li den smule jeg nåede ;)
jaesjaesSkrevet 19/04-16 21:04 
Godt at høre lidt positivt om det. Personligt vil jeg være ked af, hvis det ikke føles klassisk alene af den grund at meget få FPS i dag gør :)

Men spillet får tilsyneladende et godt designværktøj indbygget, så der er håb for klassiske spil modes, hvis id ikke selv gider:
https://www.youtube.com/watch?v=QiinO9JPUGw&feature=youtu.be&t=13m24s
Bede-xBede-xSkrevet 19/04-16 21:11, rettet 19/04-16 21:20 
Betaen føles ikke klassisk. Det er nærmere AAA the game, hvor man har taget de elementer som er populære i øjeblikket i andre spil og givet det et Doom skin.

Jeg kommer nu stadig til at købe det for singleplayer, men forventningerne er lave på nuværende tidspunkt.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/04-16 22:03, rettet 19/04-16 22:09 
Det er måske lige groft nok, men jeg forstår hvad du mener :)

Demon Summon kan vel sammenlignes med Titanfall-lite, der er kun én der kan være Dæmon ad gangen og i begrænset tid. Men den er nem at tage ned, hvis man altså kan skyde den i ryggen fra sikker afstand. Herefter lander Demon Rune på jorden og kan kun samles op af det modsatte hold i en begrænset tid, indtil den bliver neutral igen. Det betyder at dæmonen ofte skifter hold 2-3 gange per tur.

Hack Modules kan vel sammenlignes med perks fra COD, men igen i en meget Lite-form. Ingen af dem giver fordele i ligeså voldsom grad som i COD. Den får dig til at starte med body armor er ikke noget der ikke kunne opnås ved at bevæge sig rundt i banen i ganske få sekunder, da der i forvejen ligger armor alle vegne.

Jeg ville bestemt foretrække at begge dele kunne vælges fra, men jeg synes ikke det ødelagde spillets klassiske feel. Det er stadig møghamrende hurtig action hvor campers ingen chance har (fryd) :)
Jeg forudser dog at folk vil komme til at campe Demon Summon ad H til i det fulde spil, især ved at bruge den der teleport-granat man unlocker :/

Om man vælger sit eget loadout fra start eller samler våben op i banen gjorde mig heller ikke det store. Jeg kører alligevel 80% shotgun og 20% assault rifle, så jeg havde det fint med ikke at bruge andet. Her er dog enkelte andre super våben der skal samles op, men kun kan bruges i meget begrænset omfang.

Jeg ville ikke have noget imod helt klassisk Quake-match, men er som sagt meget positivt stemt. Jeg kommer til at spendere mange timer i det her online, når jeg får det købt :)

EDIT: Jeg er dog ikke ret glad for melee. Hvis man angriber én der har low health så laver den et instant-kill hvor der auto-aimes ret vildt og du kan tage folk ud selvom de faktisk er passeret dit sigtekorn. Det synes jeg tit virkede cheap når man fik sådanne kills, og den gik selvfølgelig den anden vej, når du pludselig blev revet rundt af en modstander der var en pæn afstand fra dig.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 27/04-16 20:19, rettet 27/04-16 20:20 
Der kører et Doom 4 singleplayer stream lige nu og det ser ikke helt tosset ud, selv om det er fyldt med ting fra AAA design checklisten:

https://www.twitch.tv/Bethesda
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
enfenenfenSkrevet 27/04-16 21:02 
Ud fra det, de viser lige nu, lugter det lidt af et flop - desværre. Man kan jo håbe på, at multiplayer er ok.
What is the Matrix?
JmogJmogSkrevet 28/04-16 08:22 
Et decideret flop eller bare at du selv ikke vil kunne lide det? ;-)
BeanoBeanoSkrevet 28/04-16 10:05, rettet 28/04-16 10:06 
Jeg syntes gameplayet ser lovende ud, på sin grotesk voldelige måde, og heldigvis langt fra COD-formlen. Om campaign holder eller ej er svært at vurdere imo. Er klar til at give det en chance.
enfenenfenSkrevet 28/04-16 22:17 
Jmog>
Et decideret flop eller bare at du selv ikke vil kunne lide det? ;-)

Jeg skrev "lugter lidt af et flop". Og ja, det kunne godt gå hen ende som Rage hvis ikke altså, multiplayer sidder lige i skabet.
What is the Matrix?
OdinOdinSkrevet 29/04-16 00:08, rettet 29/04-16 00:14 
Det besvarer dog ikke Jmogs spørgsmål. Synes du det lugter som et generelt, kommercielt flop? Eller bare et flop for dig?
jaesjaesSkrevet 29/04-16 00:34 
Single-player ser ganske forrygende ud. Meget som den moderne opdatering, fans har ventet på. Specielt ser moment-to-moment-oplevelsen rigtig fin ud - god hastighed, godt banedesign, fin brug af fjender og våben og audiovisuelt tro mod forlægget.

Den eneste lille alarmklokke, som ringer, er den store fokus på opgraderinger. Det kan potentielt hæmme den skill-baserede oplevelse, de gamle spil var.

Som pakke virker det dog underligt, at SP og MP har så forskellig designfilosofi.

Gamespot har også en (gemt) live stream. Ser dog ud til at være samme baner, de viser.
http://www.gamespot.com/videos/doom-single-player-livestream-with-the-devs/2300-6431915/
SumezSumezSkrevet 29/04-16 08:44, rettet 29/04-16 08:45 
Odin>
Det besvarer dog ikke Jmogs spørgsmål. Synes du det lugter som et generelt, kommercielt flop? Eller bare et flop for dig?

Skal ikke svare for Enfen, men synes generelt folk har det med at se ting lige lovlig meget fra producentens synspunkt. :) Om spillet tjener sig selv ind eller ej er jo umiddelbart underordnet for os som forbrugere, og kan typisk afhænge af hundredevis af andre faktorer end nogen der har med spillets relle kvalitet at gøre.
Jeg kan ikke se Enfens udtalelse som andet end en forventning om at spillet bliver dårligt. At alle skal have ret til at have deres egen holdning om spillet er så selvfølgelig efterfølgende indforstået.

http://www.thebestpageintheuniverse.net/images/opinion1.gif]Maddox forklarer[/LINK]" target="">Maddox forklarer
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 29/04-16 09:26 
Også min forståelse af hvad han mente med flop. Jeg tror det nok skal sælge pænt på navnet alene.
JmogJmogSkrevet 29/04-16 09:44, rettet 29/04-16 09:50 
Det ER dog sprogligt forkert medmindre man tror det ikke vil sælge. Det var min pointe. For der er en god chance for at det VIL sælge. Hvor meget det lever op til seriens ånd er i den henseende ligegyldigt.

Og for en serie på fire spil hvor kun de to første lever op til, lad os kalde det retro-idealet, så er det egentligt lidt spøjst at tale om at de svigter deres rødder. Uanset om det falder i ens smag eller ej, så har de fulgt med tidens trends indenfor den genre. Det er blot fordi vi er nogle gamle røvhuller der vil genopleve vores barndom at vi vil have et Doom 2.2 - den store skare af spillere i den genre i dag ønsker en videreudvikling af genren, der følger med tiden. Det er yderst tvivlsomt, om spillet kan undgå at floppe, hvis det rent faktisk gør som old school fans ønsker.
OdinOdinSkrevet 29/04-16 09:45, rettet 29/04-16 09:48 
Point for at bringe Maddox på banen! ^_^
Men spørgsmålet var nu helt reelt. "Flop" er typisk et ord der bruges om ting der enten bliver universelt dårligt modtaget af publikum eller ender med at tabe penge. Men ud fra hvad Enfen skrev, lød det mere som om det var på et personligt plan - altså han havde en fornemmelse af at det ville ende som et spil der ikke ville tiltale ham.
Det var sådan set bare derfor jeg spurgte om det var det ene eller det andet han mente. Det var ikke noget dybereliggende i det. ^_^

[UPDATE: Jmog kom mig i forkøbet]
SumezSumezSkrevet 29/04-16 10:34 
Jmog>
Det ER dog sprogligt forkert medmindre man tror det ikke vil sælge. Det var min pointe. For der er en god chance for at det VIL sælge. Hvor meget det lever op til seriens ånd er i den henseende ligegyldigt.

Et "flop" er et slangudtryk, og der er ikke noget sprogligt forkert i at definere et flop som et spil der ikke lever op til forventninger og forhåbninger, selvom det måske ikke er et flop kommercielt set. Og selv hvis det er "forkert", er det stadig underordnet. :)

Jmog>
Og for en serie på fire spil hvor kun de to første lever op til, lad os kalde det retro-idealet, så er det egentligt lidt spøjst at tale om at de svigter deres rødder. Uanset om det falder i ens smag eller ej, så har de fulgt med tidens trends indenfor den genre.

Det er selvfølgelig dybt forkert at forvente et "retro-spil". Der kan man spille de gamle spil. Men det er også forkert kun at se de gamle spil som nostalgi og retro, når de reelt set besidder komplet tidløse kvaliteter som rigtig mange (hvis ikke alle) spil i genren i dag mangler fuldstændig. Og det jeg tror rigtig mange håber på med en titel som "Doom 4", er et moderne spil som er i stand til at genfinde det gode design fra de spil, samtidig med at det udnytter moderne erfaring og teknologi. Det betyder ikke at det skal have regenererende health, bare fordi nogle tosser mener at det er sådan man "viderudvikler" genren eller "følger med tiden".

Det der skuffer mig mest når jeg ser footage fra spillet er faktisk at jeg synes det bare ligner Quake 3 om igen. Det er der nok nogen der er vilde med, men her kan man jo så igen bare spillet Quake 3 i stedet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 29/04-16 10:43 
"If Doom was made today" videoen, beskriver rigtigt godt hvad nutidens FPS formår at gøre forkert igen og igen. At se "problemet" i en Doom kontekst fremhæver det ret tydeligt.

Jeg har bare svært ved at se hvad udviklerne SÅ skal gør, hvis de ikke må/skal/burde modernisere et klassisk Doom gameplay til nutidens marked.

Noget i stil med....
Smid baggrundshistorien, optakten og mellemsekvenser langt væk.
Lad være med at begrænse spillerens ammo
Lad være med at gøre vejen til de fede våben for lang.
Hvis jeg ikke har skudt det første monster 1 minut inden spil-start bliver jeg #%&/# skuffet.

Call of Dooty
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 29/04-16 11:14 
Du glemte det vigtigste:

Basér dit banedesign på gameplay, før du baserer det på concept art, historiefortælling eller realisme.
Samme gælder design af fjender og AI.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 29/04-16 11:44 
Sumez>
Det der skuffer mig mest når jeg ser footage fra spillet er faktisk at jeg synes det bare ligner Quake 3 om igen. Det er der nok nogen der er vilde med, men her kan man jo så igen bare spillet Quake 3 i stedet.

Multiplayer Alphaen føltes som Quake 3 og var en fornøjelse at spille, men Doom-Doom var det ikke.
j/k
DunwichDunwichSkrevet 29/04-16 14:16 
15 minutters nyt singleplayer, fra det kommende flop.

https://www.youtube.com/watch?v=i92rgRDT0lI
DunwichDunwichSkrevet 29/04-16 14:22 
Bede-x>
Der kører et Doom 4 singleplayer stream lige nu og det ser ikke helt tosset ud, selv om det er fyldt med ting fra AAA design checklisten:

https://www.twitch.tv/Bethesda

Hvis et AAA spil, checklister visse AAA design elementer i sit gameplay, så er det etableret, at det er et AAA spil, hvilket gør argumentet næsten oxymoronsk.
JmogJmogSkrevet 29/04-16 17:23, rettet 29/04-16 17:23 
slk486>
Sumez>
Det der skuffer mig mest når jeg ser footage fra spillet er faktisk at jeg synes det bare ligner Quake 3 om igen. Det er der nok nogen der er vilde med, men her kan man jo så igen bare spillet Quake 3 i stedet.

Multiplayer Alphaen føltes som Quake 3 og var en fornøjelse at spille, men Doom-Doom var det ikke.

Hmm, nu er jeg egentlig forvirret. Er Quake 3 ikke netop idealet, hvis man går efter alle de gamle dyder, som de hardcore fans ønsker i et nyt Doom? Eller er det fordi Quake 3 = arena shooter og Doom = store komplekse baner? Umiddelbart ville jeg tro at alt det med hastighed, pickups og den slags var ens mellem de to seriers gamle entries.
enfenenfenSkrevet 29/04-16 19:57 
For mig personligt håber jeg, det lægger sig op ad Quake 1 i multiplayer. Quake 3: Arena var nu heller ikke skidt.

En af grundende til at jeg godt kunne frygte et flop (forventninger, der ikke bliver indfriet af gamerne - mig selv og andre - samt salgstal, der skuffer), er dømt ud fra det jeg nåede at se forleden. Og med tanke på Rage. Sidstnævnte var superflot men uden en ordentlig historie, og gentagelse på gentagelse, når man kørte rundt i ødemarken.

Men jeg vil da være glad, hvis Doom ender på toppen. Hvorfor skulle jeg ikke være det :)
What is the Matrix?
jaesjaesSkrevet 29/04-16 21:39, rettet 11/05-16 11:31 
Jmog>
Det er blot fordi vi er nogle gamle røvhuller der vil genopleve vores barndom at vi vil have et Doom 2.2

Tal for dig selv; og jeg taler ikke kun om, at jeg ikke var barn i 1994 :P

For mig handler det om, at "vi" i 15-20 år er blevet "snydt" for den tætbarberede FPS-oplevelse.

Der har altid været to spor af FPS'er - den actionbaserede og den mere historiedrevne. Problemet er, at pludseligt var det ikke nok med stramt fokuserede skydespil, så selv de actionbaserede spil skulle have missioner og historie. Med dette kom først langsommere tempo og sekundært gameplay som stealth og puzzles, og siden er det gået helt galt med lineær udforskning, scripting og cutscenes.

Faktisk kan jeg godt lide enkelte nyere FPS, men den fine arcadeagtige oplevelse, Doom er, har stort set ikke været eksisterende siden midten af 90'erne. Efter Duke Nukem og Quake var det næsten slut.

Og, for mig, handler det bogstaveligt om arcadeoplevelsen. For et godt arcadespil er simple systemer der passer perfekt sammen. Mindre er tit mere, når det kommer til arcadespil (og twitch/skill-baserede spil generelt). Gameplay kan vel oftest ses som en god gryderet - det skal både være en helhedsoplevelse og samtidig skal du kunne smage de fleste af ingredienserne, og jo mere du hælder i gryden, jo sværere bliver det at opnå denne balance. Alt det der er blevet normen i moderne FPS kan være fint i sin egen kontekst, men det er en hindring i et arcadespil.
SumezSumezSkrevet 29/04-16 23:44 
Jmog>
Hmm, nu er jeg egentlig forvirret. Er Quake 3 ikke netop idealet, hvis man går efter alle de gamle dyder, som de hardcore fans ønsker i et nyt Doom?

Udover at jeg ville sige klart nej her, så er det nu ikke min pointe, men tværtimod det jeg skriver ordret i det stykke du citerer - hvis Doom 4 bare er Quake 3, hvorfor så overhovedet spille Doom 4 når man kan spille Quake 3? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/04-16 00:27 
Hvorfor spille nogen af de nye COD eller Halo ud fra den logik? :)

Der har ikke været en Quake-style shooter længe, så jeg ser frem til det :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 30/04-16 09:29 
Hvorfor spille nogen af de nye COD eller Halo ud fra den logik?

Det ved jeg ikke?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/04-16 09:31 
Hah :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 30/04-16 09:59 
Eller Dead Souls III...
SumezSumezSkrevet 30/04-16 15:21 
Pas igen. Har aldrig spillet nogen af Yakuza spillene. :)

Har faktisk en kammerat som er ret åben omkring sine "dårlige" spilvaner, som indrømmede at den eneste grund til at han køber de nye COD-spil og de nye baner som har tendens til at blive solgt til samme pris som et fuldt spil, er at, som online-spil, gælder det indlysende nok om at spille der hvor andre spillere findes, og når der kommer nye spil eller maps, er der næsten ingen der spille de gamle, derfor er han nødsaget til at købe de nye. Han ved godt han ikke betaler for noget særlig nyt, men har ikke noget problem med det, da han aldrig investerer i nogen andre spil. Så for ham er det udelukkende det, det vil sige, at købe nye spil: "opgradere" sit Call of Duty.

Det ændrer selvfølgelig ikke på at jeg ikke har noget behov for at spille Quake 3 "igen", da jeg stadig har det rigtige Quake 3 liggende. Jeg har ikke noget imod et nyt spil i samme "stil" som Quake 3, og som genbruger mange af de ting der gjorde Quake 3 godt (eller endnu bedre, de ting der gjorde Quake 1 godt), jeg gider bare ikke spille -det samme- igen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 01/05-16 12:18 
De er begyndt at vise SnapMap. Som helhed ser den kompetent ud. Men som altid når et firma lover hele verden er der et 'men' eller to.

Først og fremmest er multiplayer begrænset til fire spillere. Heldigvis ser det meget ud til, at maps med AI-fjender også kan spilles i multiplayer (jeg gad ikke se en timelang video om en level editor fra A til Z). Det andet minus er, at baner ser ud til at blive lavet af moduler man sætter sammen. Moduler kommer dog også i basale former, fx en firkant, så man får relativt stor indflydelse på banens layout.

Men der er rigtig meget positivt at tage med:
- Co-op op til fire spillere
- Mulighed for at indsætte egen lyd, tekst og kamera til brug i mere historiedrevne oplevelser
- De våben og genstande man placerer kan tilføres handlinger - fx tager spilleren et våben og en boss spawner
- Fjenders opførsel og evner kan der også pilles ved - giv fx en fjende dobbelt health og lad ham teleportere spilleren rundt på banen
- Baner og leaderboards er cross-platform mellem begge konsoller og pc

Det skal nok blive sjovt at kreere og spille onde udfordringer :)

Jeg så lige, at single-player får en cool lille bonus. For hver bane man gennemfører får man én orginal Doom-bane, der så spilles med de nye våben og fjender: https://www.youtube.com/watch?v=_hY3mVw2p3E

SnapMap-præsentation.
jaesjaesSkrevet 12/05-16 13:06 
Anmelderne får desværre først deres kopi til launch, da id vil have at multiplayer bedømmes fair.

De tidlige indtryk fra singleplayer er dog positive, kan jeg se på Neogaf: 3-4 har skrevet om spillet og alle kan lide det. Det lyder til at være ca. 12 timer langt. Det har allerede fået et par patches, og tearing skulle nu være væk eller betydeligt forbedret.

Sådan ser det ud på pc med alt lort slået til og alle hastighedsopgraderinger aktiveret:

https://www.youtube.com/watch?v=anrvBD4aTGY
http://images.nvidia.com/geforce-com/international/videos/doom/doom-nvidia-geforce-gtx-geforce-dot-com-vulkan-graphics-api-gameplay-video.mp4 (ukomprimeret)
RaGeRaGeSkrevet 12/05-16 14:32 
Minder mig om de gode gamle Quake 3 dage. Jeg er solgt efter at have set de overstående videoer. Elsker tempoet og dynamikken i kampene.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Bede-xBede-xSkrevet 12/05-16 15:08 

Yep, det ligner noget jeg er klar på og fedt at de første vurderinger af singleplayer er positive.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 12/05-16 16:18 
Spillet kører som lort på PS4, men der er en 5GB patch på vej ned... nok klar om 24 timer :(
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/05-16 16:24 
Jeg havde regnet med næsten perfekt 60fps baseret på multiplayer :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 12/05-16 17:10 
Updaten fik fart på og ser ud til at fixe problemerne... kører meget bedre nu :)
enfenenfenSkrevet 12/05-16 17:15 
Men mærkeligt at sådan noget ikke bliver fanget i test - inden release. Sløs.
What is the Matrix?
OdinOdinSkrevet 12/05-16 18:03 
Det _bliver_ fanget inden release. Det bliver bare nedprioriteret af udgiveren.
BeanoBeanoSkrevet 12/05-16 18:15, rettet 12/05-16 18:16 
De fleste udgivere anser simpelthen ikke længere gold-master som værende det komplette og "færdige" spil, men day 1 patchen. Misbrug af patch mulighederne imo :P
260 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig