X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Doom 4

Svar
enfenenfenSkrevet 28/02-12 19:30 
Der går rygter om, at spillet er blevet cancelled.

Samtidigt er der lækket nogle billeder på nettet, der angiveligt skulle være fra Doom 4. Jeg tvivler dog på relationen, da billederne ikke minder om noget fra det gamle Doom univers.

Doom 4 cancelled?
What is the Matrix?Spiller nu: Dying Light: The Follow..., Battlefield 1, Resogun
220 emne(r).
« < 1 2 3 4 5

Svar
enfenenfenSkrevet 01/11-16 14:53 
Det er fedt i singleplayer. Det helt rigtige old school med en lidt ligegyldig historie :)

Håber på, at vi ser en 2'er.

Multiplayer har jeg omvendt ikke været så imponeret af.
What is the Matrix?Spiller nu: Dying Light: The Follow..., Battlefield 1, Resogun
jaesjaesSkrevet 01/11-16 17:25 
Jeg tror en 2'er er så godt som sikker, da de for nylig har sagt, at der ikke kommer expansion pack eller lign. Så der er nok fuld kraft på en 2'er allerede, så de kan lancere den i 2018 og bevare momentum.

Håber de delvist følger opskriften fra den originale 2'er, og lader spillet foregå på Jorden :)

enfen>
Multiplayer har jeg omvendt ikke været så imponeret af.

Gælder det også deathmatch, og har du prøvet de andre modes efter patches osv.? Fx skulle man kunne bære alle våben nu i MP i nogle (alle?) modes.
enfenenfenSkrevet 01/11-16 21:43 
Ja, jeg troede ærlig talt ikke, det ville ende med at være så godt, da det blev annonceret - det har jeg også givet udtryk for her i tråden. Men jeg blev heldigvis positivt overrasket :)

Jeg har kun prøvet FFA, men det var vist før sidste patch. Havde kun normal loadout med 2 våben. Må lige give det et skud igen.
jaesjaesSkrevet 30/12-16 15:47 
Femte gratis opdatering er ude - nyt er bl.a. bots i MP, ny MP mode og nyt lir til SnapMap.

https://beta-community.bethesda.net/topic/12...-now-release-notes/2
enfenenfenSkrevet 30/12-16 15:55 
Er generelt ret skuffet over DOOMs multiplayer. Det er ikke i nærheden af at være lige så poleret og godt som singleplayer-delen.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/12-16 16:04 
Hvordan mener du at det er upoleret? Jeg er ikke fan af demon rune, men derudover synes jeg det er virkelig god underholdning.
Spiller nu: Phantasy Star IV
enfenenfenSkrevet 30/12-16 16:57 
Der er ikke ordentligt flow, grafisk grimt, og generelt kedeligt sammenlignet med COD og Battlefield.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/12-16 17:08 
Jeg synes ikke det er fair at sammenligne. Dooms multiplayer føles trods enkelte underlige tilføjelser meget mere klassisk, som Q3 Arena og Unreal Turnament. Det kan næsten ikke være mere anderledes end den formel COD og Battlefield kører efter.
SumezSumezSkrevet 30/12-16 23:17 
I så fald er det vel kun COD og BF sammenligningen er unfair overfor? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Krion Conquest, The, Legend Of Heroes, The: ..., NieR: Automata
enfenenfenSkrevet 30/12-16 23:25, rettet 30/12-16 23:26 
Jeg blev på ingen måde mindet om Quake 3 (eller Quake for den sags skyld), da jeg spillede DOOM multiplayer. Og dem har jeg ellers spillet til hudløshed tidligere. Quake står for mig stadig som det bedste multiplayer-spil gennem tiderne.

Sammenligningen med COD og BF var kun med, fordi de har været meget sjovere at spille.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/12-16 00:32 
Jeg forstår ikke ud fra de ting du skriver hvad du synes det er galt med det. Jeg ved at rigtig mange ikke er glade for det, men jeg har ikke hørt andre argumenter end at "det er dårligt".

Måske vi bare leder efter forskellige ting. Jeg vil bare gerne skyde folk i ansigtet med en shotgun.
Doom kan desværre ikke se sig helt fri, men COD og BF tilføjer for meget bullshit til genren, hvis man bare vil have det simpelt.

Snapmap siger mig absolut intet. Har kun erfaring med helt almindelig team deathmatch og jeg har haft det virkelig sjovt med det :)
RaGeRaGeSkrevet 31/12-16 10:20 
Synes os Doom mp holder det simpelt og er sjovt hvis man hurtigt trænger til et fix action i stil med Quake.
Trust will always end in betrayal -> trust hurts -> betrayal kills!
millenniummillenniumSkrevet 22/04 11:58 
Shit jeg er solgt! Doom SP campaign - det har så meget tempo, energi, gejst og old school'ness. Virker konstrueret efter en masse helt rigtige valg. Ingen stille passager, ingen camping, ingen stealth, ingen spurte-knap. Det er FPS lige efter min smag.
The medium is the message.
enfenenfenSkrevet 22/04 12:01 
Det er det, man kalder old school ;)

Men ja, det var satme en god campaign oplevelse. Det gør ikke noget, hvis de laver en opfølger efter nogenlunde samme formel.
millenniummillenniumSkrevet 22/04 14:14 
Husker dog at strafing var en af de vigtigste moves i klassisk Doom. Det bruges ikke så meget længere.
JmogJmogSkrevet 22/04 14:27 
Hvad mener du? Strafing har da været en fast del af samtlige FPS'er siden dengang. Jeg bruger det konstant.
jaesjaesSkrevet 22/04 14:38 
Ja. Circle strafe ftw. Men måske mener millennium at man strafede hurtigere dengang. Kan ikke lige huske hvor hurtigt det er i nyeste Doom.
millenniummillenniumSkrevet 22/04 17:26, rettet 22/04 17:44 
Hmmm hvordan var det nu... synes jeg oprindeligt spillede Wolfenstein 3D, Doom, Marathon og Dark Forces, med taster alene. Ikke mus. Så gik jeg bare fremad den vej jeg pegede, men skulle lære at bruge strafing-taster meget mere. Specifikt i Doom. Shit det er lang tid siden.

Hvor meget secret rooms er der egentlig i nyudgaven..? Synes stadig jeg har en svaghed for at slå til alle væggene, i håb om at finde et secret room. :D
enfenenfenSkrevet 22/04 17:59 
Der er da en del secrets i det nye. Du kan jo forsøge at finde alle Doomguy figurer :)
JmogJmogSkrevet 22/04 20:13 
millennium>
Hmmm hvordan var det nu... synes jeg oprindeligt spillede Wolfenstein 3D, Doom, Marathon og Dark Forces, med taster alene. Ikke mus. Så gik jeg bare fremad den vej jeg pegede, men skulle lære at bruge strafing-taster meget mere. Specifikt i Doom. Shit det er lang tid siden.

Hvor meget secret rooms er der egentlig i nyudgaven..? Synes stadig jeg har en svaghed for at slå til alle væggene, i håb om at finde et secret room. :D

Doom og Dark Forces var der hvor jeg lærte at bruge strafing-taster. Især Doom til de store åbne områder mod Hell Knights.

Noget i retning af halvdelen af Doom 1 findes i diverse hemmelige rum i Doom 4. Det er rigtig fedt. Og man spiller det med Doom 4 våben og fjender.
220 emne(r).
« < 1 2 3 4 5

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig