X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Borderlands 2


Svar
nerosnerosSkrevet 23/02-12 10:05 
WOW!

Doomsday Trailer
Bashful Neophyte
118 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 15/10-12 14:08, rettet 15/10-12 14:10 
Sumez>
Det er svært at forklare, men en god tommelfingerregel er spil hvor man knap kan se forskel på coveret til 1'eren og 2'eren.

Du tager pis på os?


Sumez>
Et andet godt eksempel kunne være Gears of War-serien, hvor mine fordomme også holder 100%, men samtidig
ikke afholder mig fra at holde af alle spillene.

Nu er formålet med en efterfølger (i min bog, selvfølgelig, serier som Borderlands, Call of Duty, FIFA, osv. beviser
at den generelle befolkning ikke deler min indstilling), jo heller ikke at lave samme spil igen med diverse forbedringer og udbedringer af forgængerens kritikpunkter, men at lave et nyt spil, der både er en værdig opfølger, og forsøger at tage serien nye steder.

Jeg syntes du skal prøve spillet før du udtaler dig yderligere :P
SumezSumezSkrevet 15/10-12 14:12, rettet 15/10-12 14:13 
Beano>
Du tager pis på os?

Tager DU pis på mig? :)
Borderlands 2 Borderlands 2

Borderlands 2 Borderlands 2

Borderlands 2 Borderlands 2

Borderlands 2 Borderlands 2


Sumez>
Jeg syntes du skal prøve spillet før du udtager dig yderligere :P

Bare rolig, jeg har overhovedet ikke udtalt, eller udtaget, mig om spillet! :)
Jeg ville bare linke til ZP anmeldelsen. Den bekræfter mine umiddelbare tanker om spillet, men fint hvis du mener Yahtzee tager fejl, det ville slet ikke være første gang, men det er nok ikke et spil jeg løber ud og køber lige med det samme, gik enormt hurtigt død i 1'eren, og 2'eren lugter i stor grad af mere af det samme.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SaftenSaftenSkrevet 15/10-12 14:13 
Borderlands 2 er mere Borderlands bare flottere og mere velfungerende i enhver henseende. Men igen, hvis man nåede til New Haven i etteren og det stadig ikke sagde en noget, tror jeg ikke man vil bryde sig om 2'eren. Og Yahtzee er fin nok underholdning nogen gange, men vil aldrig stole på hans "anmeldelser" som købsanbefalinger.
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
BeanoBeanoSkrevet 15/10-12 14:18 
Sumez>
Tager DU pis på mig? :)

Så fordi et cover referer til tidligere spil, er det et bevis på en hurtig billig opfølger, uanset indhold og tid imellen spillene. Jow jow... :O
SumezSumezSkrevet 15/10-12 14:19 
Det har jeg vist alligevel ikke påstået.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 15/10-12 14:31, rettet 15/10-12 14:34 
Saften>
Borderlands 2 er mere Borderlands bare flottere og mere velfungerende i enhver henseende. Men igen, hvis man nåede til New Haven i etteren og det stadig ikke sagde en noget, tror jeg ikke man vil bryde sig om 2'eren. Og Yahtzee er fin nok underholdning nogen gange, men vil aldrig stole på hans "anmeldelser" som købsanbefalinger.

Ja måske, men hvis man gik død i etteren pga. manglende liv i universet, personerne, historie og ensformede missioner og miljøer, så tror jeg chancen er større for man kan blive fanget af 2'eren hvor der er strammet gevaldigt op på alle de punkter, og meget mere.
Jeg forstår heller ikke hvordan ham Yahtzee kan kritisere BL2 for at tage de fire spilbare figurer fra BL1 med ind i toerens historie som centrale NPC'er. Det så jeg faktisk som en styrke.
BeanoBeanoSkrevet 15/10-12 14:32 
Sumez>
Det har jeg vist alligevel ikke påstået.

Sumez>
Det er svært at forklare, men en god tommelfingerregel er spil hvor man knap kan se forskel på coveret til 1'eren og 2'eren.
SumezSumezSkrevet 15/10-12 14:41 
Yep, det er det jeg skrev. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 15/10-12 14:44 
Øjjj.. :D
SaftenSaftenSkrevet 15/10-12 14:46 
Beano>
Ja måske, men hvis man gik død i etteren pga. manglende liv i universet, personerne, historie og ensformede missioner og miljøer, så tror jeg chancen er større for man kan blive fanget af 2'eren hvor der er strammet gevaldigt op på alle de punkter, og meget mere.

I min oplevelse var det mere at hvis man kom til New Haven og endnu ikke havde fået smag for det rå gameplay og lootet, vil BL2 heller ikke sige en noget. Desuagtet hvor meget de har strammet op på universet og karaktererne
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
BeanoBeanoSkrevet 15/10-12 15:00 
Klart nok - hvis man direkte ikke bryder sig om kerne gameplayet, er resten knap så vigtigt :)
SumezSumezSkrevet 15/10-12 15:06 
Kerne-gameplayet var sjovt nok, spillet var bare ubehageligt ensformigt og kedeligt skruet sammen. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 15/10-12 15:24 
Ok, så tror jeg du vil kunne li' BL2... langt mere levende og varieret univers, og Handsome Jack er en af de bedste bad guys i lang tid :)
PapandPapandSkrevet 15/10-12 15:25 
Gælder din tommelfingerregel vedrørende covers også for Final Fantasy, Dragon Quest og hvad der ellers findes af gentagelser i den genre? Eller er det bare mandags trolling mod vestlige FPS'er tilsat lidt FIFA?

Langt de fleste efterfølgere minder vel om hinanden. Det er vel derfor det er en efterfølger, eller?
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
SaftenSaftenSkrevet 15/10-12 15:27 
Ligefrem UBEHAGELIGT ensformigt, herre Gemini. Men lyder som et steam-sale for dig. Kerne-gameplayet er der stadig, det er alt omkring der er blevet strammet op på.
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
SumezSumezSkrevet 15/10-12 15:42, rettet 15/10-12 15:43 
Papand>
Gælder din tommelfingerregel vedrørende covers også for Final Fantasy, Dragon Quest og hvad der ellers findes af gentagelser i den genre? Eller er det bare mandags trolling mod vestlige FPS'er tilsat lidt FIFA?

Ligner Dragon Quest-spillenes covers da til forveksling hinanden? Overhovedet? :) Kan godt gå med til at de (europæiske!) FF-covers er en undtagelse, da de fra 7'eren t.o.m 11'eren(?) blot består af titlen på en hvid baggrund.

Det var nu selvfølgelig ment med et glimt i øjet, så lad endelig være med at lade dig provokere af det, men med alle de eksempler (se f.eks. ovenstående) hvor man aldrig ville kunne se forskel på 1'eren og 2'eren af en titel, hvis det ikke var for det tal der fremgår et eller andet sted, begynder det at ligne en tendens der udspringer af en forretningsstrategi fremfor et reelt behov for en opfølger.
Der er bestemt ikke snak om trolling - man skal da have hovedet begravet godt og grundigt under armen for ikke at kunne erkende at 2'eren og 3'eren i Gears of War-serien i større grad minder om fyldige udvidelsespakker end efterfølgere, men som jeg allerede har nævnt betyder det jo ikke at jeg ikke synes det er rigtig gode spil, som jeg hellere ville have end være foruden. Og hvis du viste mig en af forsiderne med titlen censureret ud, ville jeg aldrig kunne fortælle dig om der var tale om 1'eren, 2'eren eller 3'eren. :P

Langt de fleste efterfølgere minder vel om hinanden. Det er vel derfor det er en efterfølger, eller?

Jeg vil mene der er en væsentlig forskel på en efterfølger der "minder" om forgængeren, og en der "erstatter" den, som lader til at være den fremgangsmåde mange udviklere er begyndt at tage i nyere tid.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 15/10-12 18:04 
VG24/7 anmelder Captain Scarlett’s Pirate Booty udvidelsen:
http://www.vg247.com/2012/10/15/borderlands_2_dlc_captain_scarletts_pirate_booty/

Billeder:
http://www.vg247.com/2012/10/15/borderlands-2-captain-scarlett-dlc-screens-show-pirate-mayhem/
dRxLdRxLSkrevet 15/10-12 18:48 
Sumez>
Beano>
Du tager pis på os?

Tager DU pis på mig? :)
<masser af billeder>

Fed sammenligning sumez, men Gears1 billedet vises først når man har indlæst billedet i selvstændigt. Tænker de forhindrer deep-linking, så måske skulle du skifte det til et andet? Kan man egentlig linke til coverbilleder fra playright?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Bede-xBede-xSkrevet 15/10-12 19:11, rettet 15/10-12 19:14 
Sumez>
Ligner Dragon Quest-spillenes covers da til forveksling hinanden? Overhovedet? :)

Kommer vel an på hvilke af coverne man sammenligner? Fjern titlerne og selv om os herinde sagtens kan se forskel, kan de godt minde om hinanden til forveksling:

Borderlands 2 Borderlands 2Borderlands 2Borderlands 2
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
AzzkikrAzzkikrSkrevet 15/10-12 19:23, rettet 15/10-12 19:26 
Hvordan minder de om hinanden? Det er helt forskellige billeder med helt forskelligt art og forskellige personer. Bortset fra at tegne stilen er den samme, kan jeg slet ikke se hvordan det kan sammenlignes med de eksempler Sumez kom med hvor det "bare" er den samme gut/ting i en ny stilling imellem 1&2, selv farve paletten og lyset på de covers minder jo ufatteligt meget om hinanden.

På især amerikanske FF covers er der da også kæmpe variation.
Bede-xBede-xSkrevet 15/10-12 19:50, rettet 15/10-12 19:54 
Azzkikr>
Hvordan minder de om hinanden? Det er helt forskellige billeder med helt forskelligt art og forskellige personer. Bortset fra at tegne stilen er den samme, kan jeg slet ikke se hvordan det kan sammenlignes med de eksempler Sumez kom med hvor det "bare" er den samme gut/ting i en ny stilling imellem 1&2, selv farve paletten og lyset på de covers minder jo ufatteligt meget om hinanden.

Det her er også to forskellige billeder selv om de har samme protagonist på coveret:

Borderlands 2 Borderlands 2

Jo jo, DQ er da ikke så grelt som de eksempler som Sumez kom med og det var også derfor jeg skrev, at os herinde sagtens kunne se forskellen. Det sagt kan jeg sagtens forstå, hvis folk som Papand har svært ved at finde rundt i, hvad for et, der er hvad for et, alene bedømt på coverne. De er trods alt opbygget sådan, fordi der skal skabes genkendelighed hos forbrugeren når de står med æsken i hånden.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PapandPapandSkrevet 15/10-12 20:01 
Ja, jeg synes nu også de der Dragon Quest covers minder om hinanden. Det er i hvert fald nemmere for mig, at skille de forskellige Fifa årgange end det der. I det hele taget synes jeg cover debatten er ret åndssvag, for selvfølgelig bør en fortsættelse da kunne illustrere en sammenhæng med sin forgænger? Specielt for Left 4 Dead og Borderlands synes jeg da efterfølgerne har fået fede covers.

Gears of War serien har vel samme mængde fornyelse som New Super Mario Bros. 1 vs. 2? Eller Final Fantasy II vs. Final Fantasy III? Jeg ser ærlig talt ikke problemet.

Jeg tror stadig Sumez mandags troller. :P
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
KillerBean2KillerBean2Skrevet 15/10-12 20:43, rettet 15/10-12 20:44 
Papand>
Det er i hvert fald nemmere for mig, at skille de forskellige Fifa årgange end det der.

Seriøst?:

Borderlands 2

Men du har ret. Sumez lægger for meget i tingene. Covers har sjældent været beregnet på at skulle illustrere spillets indhold og egenskaber. Det er i første omgang rent blikfang, og i forbindelse med evt. efterfølgere, bliver der så lagt mere vægt på genkendelighed. Sådan har det altid været. Hvis man begynder at se noget dybere folde sig ud, er det tegn på noget The Number 22 -halløj ;)
AV Intelligent Terminal
PapandPapandSkrevet 15/10-12 20:55 
Tæt på og jeg spiller sjældent Fifa. Fik byttet rundt på 8 og 9. Der må være basis for en dedikeret Fifa cover trivia på PR. ;). Jeg havde næppe gjort det bedre på Final Fantasy.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
KillerBean2KillerBean2Skrevet 15/10-12 21:03 
Det er også lidt snyd, at Ronaldinho har to forskellige spillertrøjer på. Alle Fifa-covers burde bare være, Wayne Rooney, som klemmer en dej og er stolt af det.
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 15/10-12 21:28 
KillerBean2>
Men du har ret. Sumez lægger for meget i tingene.

Det er vist ikke mig der lægger for meget i tingene. ;) Men alligevel sjovt der er kommet sådan en diskussion ud af det, det var bestemt ikke min mening at nogen skulle føle sig stødt. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 15/10-12 21:33, rettet 15/10-12 21:35 
Papand>
Specielt for Left 4 Dead og Borderlands synes jeg da efterfølgerne har fået fede covers.

Jeg kan faktisk meget godt lide den der gimmick med L4D coveret, jeg synes det er friskt gjort, selvom det er lidt af en selverkendelse.


Eller Final Fantasy II vs. Final Fantasy III?

Sjovt, eftersom lige netop FF2 er et af de spil i serien der afviger sig allermest på rigtig mange områder i forhold til både 1'eren og 3'eren, men det er også lige meget når man ikke har spillet dem. :)

Jeg synes det er lidt fjollet at du begynder at fremhæve spilserier hvor hvert enkel udgivelse omhandler vidt forskellige figurer i helt forskellige settings og historier, og typisk med væsentlige grundlæggende forskelle i selve gameplayet, som dit bedste "mod-eksempel" fordi du føler dig stødt af en udtalelse om at der måske ikke er vildt stor forskel på FIFA 11 og 12, eller Gears of War 2 og 3.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 15/10-12 22:06 
Sumez>
det var bestemt ikke min mening at nogen skulle føle sig stødt. :P

Jeg føler mig heller ikke stødt. Jeg var bare nødt til at skrive et eller andet som direkte modsætning til mit Fifa-billede for at understrege, hvor meget af en papand det hele egentlig rager mig :D
AV Intelligent Terminal
BeanoBeanoSkrevet 15/10-12 22:49 
Det eneste der kan "støde" mig er man udtaler sig negativt om spil man ikke har prøvet og så kommer op med tynde teorier om covers for at forsøge at underbygge den holdning : O
FancyPantsFancyPantsSkrevet 15/10-12 22:53 
Jeg har slet ikke et cover til mit Borderlands 2, så det er rene luksusproblemer vi er ude i! :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SumezSumezSkrevet 15/10-12 23:02 
Beano>
Det eneste der kan "støde" mig er man udtaler sig negativt om spil man ikke har prøvet og så kommer op med tynde teorier om covers for at forsøge at underbygge den holdning : O
Hold nu op, jeg har på intet tidspunkt udtalt mig negativt om Borderlands 2.
Nogen gange skal der enormt lidt til at starte et bål her på P:R...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 15/10-12 23:06 
Hvad er så dette?

Sumez>
Jeg har en del fordomme overfor så hurtige fortsættelser til denne slags spil, og Yahtzee bekræfter dem meget godt:
PapandPapandSkrevet 15/10-12 23:31 
Sumez>
Sjovt, eftersom lige netop FF2 er et af de spil i serien der afviger sig allermest på rigtig mange områder i forhold til både 1'eren og 3'eren, men det er også lige meget når man ikke har spillet dem. :)

Indrømmet, men pointen skinnede forhåbenligt igennem.

Sumez>
Jeg synes det er lidt fjollet at du begynder at fremhæve spilserier hvor hvert enkel udgivelse omhandler vidt forskellige figurer i helt forskellige settings og historier, og typisk med væsentlige grundlæggende forskelle i selve gameplayet, som dit bedste "mod-eksempel" fordi du føler dig stødt af en udtalelse om at der måske ikke er vildt stor forskel på FIFA 11 og 12, eller Gears of War 2 og 3.

Jeg føler mig ikke stødt, men det er en fin basis for debat. For FIFA entusiasten vil der helt sikkert være radikale forskelle mellem FIFA 11 og 12, men i sidste ende er det jo "bare" fodbold. Det samme kan siges om mit forhold til fightere, alt føles sgu som det samme. Nye figurer og nye moves, der er vel ikke vildt stor forskel, eller?

Borderlands er fortsat en FPS'er drevet af loot og til dels co-op. Det er Borderlands 2 også. Same-same?

Du smider jo selv brænde på ved at starte en debat om et spil som generelt høster bred anerkendelse. Havde jeg fyret det samme af i en tråd om en anerkendt shooter eller en fighter, så skulle vi da først se bål og brand.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
SumezSumezSkrevet 15/10-12 23:47 
Beano>
Hvad er så dette?

Sumez>
Jeg har en del fordomme overfor så hurtige fortsættelser til denne slags spil, og Yahtzee bekræfter dem meget godt:


En reference til en anden person, der har udtalt sig negativt om spillet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 16/10-12 00:07 
Den er sgu' lige tynd nok :D
HeroldHeroldSkrevet 16/10-12 01:44 
Sumez>
En reference til en anden person, der har udtalt sig negativt om spillet.

Men ... Yahtzee udtaler sig jo ikke positivt om noget? :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dRxLdRxLSkrevet 16/10-12 07:27 
Herold>
Men ... Yahtzee udtaler sig jo ikke positivt om noget? :D

Der har været nogle positive:
en.wikipedia.org/wiki/Zero_Punctuation#Critical_style
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 16/10-12 08:46 
Herold>
Sumez>
En reference til en anden person, der har udtalt sig negativt om spillet.

Men ... Yahtzee udtaler sig jo ikke positivt om noget? :D

Det var heller ikke meningen at det skulle tages for seriøst. Jeg tager ikke ansvaret for at det blev gjort. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PapandPapandSkrevet 16/10-12 12:36 
Arhh, du kan da ikke starte sådan en debat og så sige det ikke skulle tages seriøst. :)
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
SumezSumezSkrevet 16/10-12 13:58 
Jeg linkede bare til en video, det var aldrig formålet at starte en debat. Som jeg hele tiden blev ved med at holde fast i har jeg jo ikke engang prøvet spillet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 16/10-12 19:58 
Captain Scarlett DLC trailer:
http://youtube.com/watch?v=prZbBjhXH3U
BeanoBeanoSkrevet 17/10-12 12:54 
Eurogamer er begejstrede:

http://www.eurogamer.net/articles/2012-10-17-borderlands-2-captain-scarlett-and-her-pirates-booty-review
FancyPantsFancyPantsSkrevet 01/12-12 01:31 
Gearbox uddeler løbende SHiFT codes denne weekend, til både PC, PS3 og X360

Det eneste man skal gøre, er at følge lidt med på https://www.facebook.com/borderlandsgame og https://twitter.com/GearboxSoftware :)


- Og til de der skulle være i tvivl, så er det altså koder der bliver vekslet om til Golden Keys, som kan anvendes i den fine chest der står og lokker i Sanctuary... Jeg har fået nogle rimelig blærede E-tech våben, og et Relic der giver +55% AR og Pistol max ammo (skønt på min Gunzerker til firemands co-op) :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
BeanoBeanoSkrevet 01/12-12 09:16 
Tak for tippet... et styk golden key i mit inventory :)

Dukker der en anden PS3 redeem code op på Facebook, må i gerne poste den her da jeg ikke er FB medlem.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 01/12-12 11:36 
Det var så lidt :)
Du burde dog kunne adde koderne fra både Twitter og Facebook (medmindre du slet ikke kan se FB koderne uden at være medlem)

- Men jeg skal nok prøve at poste koderne fra begge her, hvis jeg husker det (og hvis admins ikke betragter det som spam) :P
Koderne bliver postet på Tw@ter og Bookface hver 6. time, men er kun brugbare de næste 3 - hvis det skulle være gået nogens næse forbi.




*Sig i øvrigt gerne lige til, om det er i orden jeg bumper tråden når koderne kommer, eller om jeg udelukkende skal edit til nyeste kodesæt.
^Obviously bumper jeg ikke for næste sæt, som burde komme om en halv times tid :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
BeanoBeanoSkrevet 01/12-12 11:43 
FancyPants>
Det var så lidt :)
Du burde dog kunne adde koderne fra både Twitter og Facebook (medmindre du slet ikke kan se FB koderne uden at være medlem)

Man skal være FB medlem for at se deres FB side.
WehnerWehnerSkrevet 01/12-12 11:48 
Du bumper bare away :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 01/12-12 12:20, rettet 01/12-12 12:22 
Top! :)

FB koder som som virker fra 12-15:
PC / Mac SHiFT Code: 5JKJT-W9S6C-5FJBB-3BBTB-CBXX3
Xbox 360 SHiFT Code: KT53T-SH6CZ-FSXBX-WFT3T-KB9KX
PlayStation 3 SHiFT Code: K3CBT-3CKS5-BKW5B-9BCJJ-R9ZXH

Twitter koderne er ikke opdateret pt, men de skriver at de er på vej.
https://twitter.com/GearboxSoftware
Disse kan alligevel også ses uden man har en Twitter user, så refresh endelig løs :P

Det burde give sig selv for enhver der har kigget lidt på siden, men for god ordens skyld, får i også lige listen over tiderne for SHiFT codes:
http://www.gearboxsoftware.com/community/articles/970/borderlands-2-golden-keys-incoming - komplet med tidsomregner og det hele!

EDIT: Det hjalp at brokke sig, de nyeste koder er kommet på Twitter nu :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
BeanoBeanoSkrevet 01/12-12 12:42 
Cool!

Bliver vist nød til at rydde ud i inventory inden jeg skal i gang med at bruge alle de guldnøgler :D
FancyPantsFancyPantsSkrevet 01/12-12 13:10 
Lad os bare sige, at det ikke er helt af vejen hvis man har opgraderet bank slots i Sanctuary :P
Som regel giver den 2 items, 1 hvis det er en Launcher :)

De scaler med dit level, så det er op til dig hvornår du vil bruge dem.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
118 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig