X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Borderlands 2


Svar
nerosnerosSkrevet 23/02-12 10:05 
WOW!

Doomsday Trailer
Bashful Neophyte
118 emne(r).
1 2 3 > »

Svar
nerosnerosSkrevet 23/02-12 10:05 
WOW!

Doomsday Trailer
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 03/09-12 09:14, rettet 03/09-12 13:36 
Der er jo ikke meget snak om denne titel... så det må vi gøre noget ved!

"Wimoweh!" (den uden Bamse...)
http://www.youtube.com/watch?v=nicvyhrmTDs

"An Introduction by Sir Hammerlock" trailer
http://www.gametrailers.com/videos/j0wbr6/borderlands-2-an-introduction-by-sir-hammerlock-trailer

"Come and Get Me" trailer
http://www.gametrailers.com/videos/7gteeu/borderlands-2-come-and-get-me-trailer

Gamespot's "Now Playing" med Randy Pitchford. 1 times non-spoiler gameplay fra PC udgaven.
Der er også et smug-kig på den kommende Mechromancer karakter/klasse som kommer d. 17 oktober.
http://www.gamespot.com/shows/now-playing/?event=borderlands_2_with_randy_pitchford20120828
KroeboCopKroeboCopSkrevet 03/09-12 13:35 
Det skal jeg have, 1'eren var dope :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/09-12 15:25 
Jeg var ikke super hooked på 1'eren men har bestilt PC versionen af 2'eren og håber at kunne finde nogen at spille det med.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 03/09-12 15:43, rettet 03/09-12 17:08 
Det bliver nok 360 her, regner ikke med at få penge til en ny PC, så jeg kan køre det. :=(
Hoid to colony C05 where the computer is...
spectrespectreSkrevet 03/09-12 16:59 
Jeg skal også have det, men er ikke helt sikker på at det bliver på release, da jeg har en hel del spil jeg ikke har fået spillet endnu. Det bliver også til XBOX 360. Elskede den der dansende claptrap robot.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
BeanoBeanoSkrevet 04/09-12 09:36 
Mechromancer er gratis for forudbestillinger (inkl. i Premiere Club) så jeg har udtagelsesvis lagt en bestilling, og til PS3 versionen fordi jeg vil spille det co-op med nogle venner dér - med mindre der dukker nogle skrækhistorier op i sidste øjeblik. Spiller i øjeblikket etteren på PS3 som har synligt mere tearing end 360 udgaven nogle steder, men omvendt set langt værre. Randy Pitchford har udtalt sig positivt om PS3 udgaven så jeg satser på det ikke bare var salgsgas :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/09-12 11:18 
Anothony Burch er skribent på Borderlands 2 og Ashley Burch ligger steme til "Little Sis" som er en af karakterene i spillet.
Jeg syntes virkelig de har komedie talent når man ser deres "Hey Ash, Whatcha Playin'?" show som hostes ovre på Gametrailers.

http://www.gametrailers.com/videos/ww7vr8/hey-ash--whatcha-playin---saints-row-the-third
http://www.gametrailers.com/videos/051yrl/hey-ash--whatcha-playin---mischief-makers
http://www.gametrailers.com/videos/8pxla5/hey-ash--whatcha-playin---left-4-dead--the-sacrifice
http://www.gametrailers.com/videos/sg676y/hey-ash--whatcha-playin---nba-jam
AmbyAmbySkrevet 06/09-12 12:32 
Beano>
Mechromancer er gratis for forudbestillinger (inkl. i Premiere Club) så jeg har udtagelsesvis lagt en bestilling....(SNIP)

Men den kommer så nogle uger efter lanceringen, så vidt jeg forstår?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
BeanoBeanoSkrevet 06/09-12 13:55 
Jeps, som jeg skrev... d. 17 oktober :)
BeanoBeanoSkrevet 17/09-12 14:57, rettet 17/09-12 14:58 
Nogen herinde som ved hvornår review embargoen udløber?

IGN har deres anmeldelse oppe som det eneste online site svjv, så jeg antager de har haft en special aftale med 2K.
HeroldHeroldSkrevet 18/09-12 01:42 
Den burde være udløbet - der er en anmeldelse i det danske gameplay.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 18/09-12 07:16 
Jeps de strømmer ind nu :)
AmbyAmbySkrevet 18/09-12 07:28 
Så venter man bare på sin version. Sidste gang zavvi.com bliver brugt :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
BeanoBeanoSkrevet 18/09-12 08:13 
Hvorfor? Leveringstiden?
AmbyAmbySkrevet 18/09-12 10:19 
Ja, de har den ikke på lager endnu, så datoen kommer ikke til at holde.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
BeanoBeanoSkrevet 18/09-12 10:51 
Release er også først fredag.
AmbyAmbySkrevet 18/09-12 15:34 
Ja, men de har den ikke på lager endnu, så datoen kommer ikke til at holde.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
BeanoBeanoSkrevet 18/09-12 15:42 
Nej du kan ikke nå at modtage det til release, det har jeg heller aldrig oplevet med Zavvi.
AmbyAmbySkrevet 18/09-12 15:59 
Jeg troede egentlig de var okay med den slags? Mon shopto er bedre? Veksler lidt mellem de 2.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
BeanoBeanoSkrevet 18/09-12 16:51, rettet 18/09-12 16:53 
Shopto var engang bedre end zavvi og jeg fik ofte spil til eller før release fra dem. Men i dag tager det forsendelser ca. 5-7 dage at nå frem, ikke meget hurtigere end zavvi. Måske hurtigere med den dyre forsendedsesform.
HulleHulleSkrevet 18/09-12 22:03 
Herold>
Den burde være udløbet - der er en anmeldelse i det danske gameplay.

Er oktober nummeret allerede ude? Skal se at få tegnet det abonnement...
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
HeroldHeroldSkrevet 19/09-12 17:47 
Til abonnenterne, ja. Husk at det er sygt billigt at abonnere, frem for at købe det i butikkerne :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HulleHulleSkrevet 19/09-12 19:22 
Og i butikkerne. Har lige hentet mit i dag :) Fik også tegnet et års abonnement til favorabel pris, så jeg slipper for turen og ikke misser en udgivelse.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/09-12 05:57, rettet 21/09-12 06:01 
Her er en dejligt smadret anmeldelse af spillet. Problemet er ikke at han er negativ, for folk har da lov til at syntes hvad de vil om spil, det er mere dét som han vil have at et spil skal være.

http://blogs.wsj.com/speakeasy/2012/09/18/game-theory-borderlands-2-fails-to-cross-ove/

As a $30 impulse buy, priced about the same as games like “NASCAR Unleashed,” I wouldn’t have a problem recommending Borderlands 2 as a fun diversion. At twice that price, though, I think it’s fair for players to demand the whole magilla – cutting-edge development, engrossing campaign gameplay, scads of downloadable content, a rich social media/community experience, sharing of loot and gear and online multiplayer modes that keep you and your friends coming back until the next version of the game comes out.
BeanoBeanoSkrevet 21/09-12 08:58 
Man kan forsøge at blive kendt på mange måder. "Smadret" er et passende ord :)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/09-12 09:25 
Det er sejt så mange gange han får refereret Black Ops. Det er åbenbart det ultimative spil som alt skal holdes op imod, og hvis et spil er anderledes er det bare ikke godt nok :D
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
JmogJmogSkrevet 21/09-12 14:14 
Hvordan i alverden skulle der kunne være massive mængder DLC, når spillet udkom i denne uge?
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/09-12 15:04 
Day-1 DLC er åbentbart et MUST hos de unge mennesker. "Jeg skal betale flere penge for det spil jeg allerede har betalt fuld pris for, tak!"
jaesjaesSkrevet 21/09-12 15:39, rettet 09/10-12 11:35 
Shit, jeg troede det var en eller anden Brian-blogger og så er det Wallstreet Journal. Første kommentar siger det meget godt; "Please stop reviewing video games." :)

EDIT: Sidste del af ovenstående skal (naturligvis) ikke tages 100% bogstaveligt, men IMO er det bestemt en anmeldelse med for mange problemer...
BeanoBeanoSkrevet 09/10-12 09:48, rettet 09/10-12 11:00 
Mechromancer (Gaige) udgives en uge tidligere end oprindeligt planlagt. EU dato pt. ikke bekræftet, men burde dukke op hos os i dag på XBLM og i morgen på PSN.

Kilde med videoer:
http://www.ign.com/articles/2012/10/09/borderlands-2-mechromancer-available-today
FancyPantsFancyPantsSkrevet 09/10-12 13:59 
Nice! Så kan det være min kammerat og jeg skal starte forfra igenigenigen :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
BeanoBeanoSkrevet 09/10-12 15:42 
Jeg er i gang med 2. gennemspilning som Assassin/Zero, men kan være jeg også bare skal starte igen med Mechromancer/Gaige :D
HeroldHeroldSkrevet 09/10-12 16:30 
Pitchford tweetede at det kom i dag, men det kan godt være at han er US-orienteret.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
FancyPantsFancyPantsSkrevet 09/10-12 19:34 
Jeg prøvede først Zer0 hvor min kammerat spillede Salvador, men senere skiftede vi så jeg spiller Maya og han spiller Axton.
Selv uden de rette skillpoints og class mods, er cooldown nærmest ikke eksisterende hos hverken Commando/Axton eller Siren/Maya :P

Og så spiller jeg lidt singleplayer med Gunzerker/Salvador i ny og næ - Mest fordi... Well, guns! :3
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
BeanoBeanoSkrevet 09/10-12 19:56 
Zero's cooldown er da lavere end Axton's :)
FancyPantsFancyPantsSkrevet 09/10-12 20:01 
Har ikke selv spillet Axton, så det skal jeg ikke kunne sige :P
Jeg kan indtil videre godt li' Siren... I Borderlands var Liliths Phasewalk lidt meh, og jeg brugte det mest til overlevelse.

Derimod er jeg helt vild med Phaselock.
Hvis det ikke kan 'locke' fjenden, giver det bare en kæmpe mængde damage i stedet <3
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
BeanoBeanoSkrevet 09/10-12 20:28 
Cooldown tider til sammenligning med Gaige....

Maya-Phaselock-13 seconds
Zer0-Decepti0n-15 seconds
Salvadore-Gunzerking-42 seconds
Axton-Sabre turret-42 seconds
Gaige-Deathtrap-60 seconds
FancyPantsFancyPantsSkrevet 09/10-12 20:31 
Mener dog at Axton har bedre cooldown hvis man manuelt tager turret ned efter kamp, men det er igen et gæt, som jeg lige pt er for doven til at læse op på :P

Har lige kigget lidt på Gaige in-game (PC version) og hendes skill tree... Umiddelbart er det vist noget man bare skal prøve, da jeg ikke synes det virker heeelt logisk for mig lige nu :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
BeanoBeanoSkrevet 09/10-12 20:42, rettet 09/10-12 20:43 
FancyPants>
Mener dog at Axton har bedre cooldown hvis man manuelt tager turret ned efter kamp, men det er igen et gæt, som jeg lige pt er for doven til at læse op på :P

Det behøver du ikke for det er helt korrekt :). Jeg brugte det konstant da jeg spillede med ham, men cooldown er dog for det meste stadig ret lang sammenlignet med Zero og Maya.
SaftenSaftenSkrevet 11/10-12 16:13, rettet 11/10-12 16:14 
Tja, cooldown er ikke rigtig noget jeg lagde særlig meget mærke til. DT ruller jo også med en i 60 sekunder hvilket indtil videre næsten har været længere tid end jeg havde brug for den i. Man kan dog i Gaige's første skill-tree specce til at man kan have DT kørende længere jo flere man dræber. Er dog selv i gang med at køre det 3. skill-tree, Ordered Chaos. Det træ går ud på at man får en "anarchy-stack" for hver fjende man dræber og for hver gang man tømmer et clip, hvilket vil sige at manual reload er et no-no, da man mister alle sine anarchy-stacks hvis man gør det. Hver anarchy-stack giver ca. 2% boost til ens gun damage, så jeg kører ofte med 200-300%'s boost til min gun damage, hvilket river alt rundt.
De andre skills i træet er der så for at komplimentere dette system, der er en skill der skærer ned på ens reload-speed men også skærer ned på ens magasine size.

Men indtil videre min yndlings-class, har dog kun prøvet Siren udover denne.
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
HeroldHeroldSkrevet 11/10-12 18:42 
Det lyder godt. Jeg synes Gaige er spændende, men jeg er kørt lidt træt af spillet, efter at have været igennem det med Zer0. Jeg kan rigtigt godt lide det, men det er sgu et langt, sejt træk.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 11/10-12 18:58 
Jeg syntes det er fedt :). Var klar til mere efter min første gennemførelse med Axton, og gik fluks i gang med Zero.

Den første "rigtige" udvidelse kommer allerede i næste uge:
http://www.joystiq.com/2012/10/11/borderlands-2s-captain-scarlett-dlc-lands-on-october-16/
FancyPantsFancyPantsSkrevet 11/10-12 19:12 
Måske man skulle købe Season Pass allerede :o
Hvis det er som det plejer med spil, er der som regel lidt penge at spare på den måde.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/10-12 19:40 
Jeg venter bare på GOTY i stedet.
Spiller nu: Phantasy Star IV
FancyPantsFancyPantsSkrevet 11/10-12 21:44 
Det var selvfølgelig også en mulighed... Sådan købte jeg det første til PC, efter at have ejet den 'normale' udgave til Xbox :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SumezSumezSkrevet 15/10-12 11:07 
Jeg har en del fordomme overfor så hurtige fortsættelser til denne slags spil, og Yahtzee bekræfter dem meget godt:
http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/6364-Borderlands-2
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PapandPapandSkrevet 15/10-12 13:51 
Har du spillet Borderlands 2? Stortset alle kritikpunkter fra etteren er vel forbedret.

Hvilke spil tænker du ellers på, når du skriver "denne slags spil"?
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
BeanoBeanoSkrevet 15/10-12 14:03 
Sumez>
Jeg har en del fordomme overfor så hurtige fortsættelser til denne slags spil, og Yahtzee bekræfter dem meget godt:
http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/6364-Borderlands-2

Har du prøvet spillet?

Det er ikke en hurtig fortsættelse - etteren kom for 3 år siden.

Videoen er grinagtig men på den forkerte måde. Kommer med direkte ukorrekte påstande, f,eks. mht. quests. Jeg tror bare han vil være Rasmus Modsat.
SumezSumezSkrevet 15/10-12 14:05, rettet 15/10-12 14:06 
Det er svært at forklare, men en god tommelfingerregel er spil hvor man knap kan se forskel på coveret til 1'eren og 2'eren.
Et andet godt eksempel kunne være Gears of War-serien, hvor mine fordomme også holder 100%, men samtidig ikke afholder mig fra at holde af alle spillene.

Nu er formålet med en efterfølger (i min bog, selvfølgelig, serier som Borderlands, Call of Duty, FIFA, osv. beviser at den generelle befolkning ikke deler min indstilling), jo heller ikke at lave samme spil igen med diverse forbedringer og udbedringer af forgængerens kritikpunkter, men at lave et nyt spil, der både er en værdig opfølger, og forsøger at tage serien nye steder.

Beano>
Har du prøvet spillet?

Nope, deraf ordvalget "fordomme" :) Jeg indrømmer gerne at jeg er fordomsfuld overfor ret mange spil, men det hænger også sammen med at ret mange af dem har det med at passe. :P Når man så bliver modbevist er det jo også kun en positiv ting.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
118 emne(r).
1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig