X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Borderlands 2


Svar Sortering
nerosnerosSkrevet 23/02-12 10:05 
WOW!

Doomsday Trailer
Bashful Neophyte
118 emne(r).
« < 1 2 3

Svar Sortering
FancyPantsFancyPantsSkrevet 01/12-12 18:12 
Nye SHiFT codes fra FB siden:

PC / Mac SHiFT Code: CB53T-R99X5-5XTJJ-BB3JB-BWTKR
Xbox 360 SHiFT Code: WTCBB-JBH59-FHX3R-KXJJ3-T9XW5
PlayStation 3 SHiFT Code: C3CJT-KWCZK-BCCC3-HB5JJ-SBHW9

Og fra Twitter:

PC / Mac SHiFT Code: 5TW3T-S3BHW-56TTJ-TTJJJ-96HTT
Xbox 360 SHiFT Code: 5J5T3-CKZKS-FZX36-56TBT-XK6KW
PlayStation 3 SHiFT Code: 5T5BB-R6CZC-JK55T-S3KJT-W6F5C

Alle gyldige fra 18 til 21, enjoy! :)
- Sidste bunke codes skulle gerne blive postet omkring klokken 22 (modsat de normale 6 timers ventetid der har været mellem de andre)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
FancyPantsFancyPantsSkrevet 01/12-12 22:13 
Og hermed den sidste bunke SHiFT koder fra Gearbox denne weekend.

Fra FB:

PC / Mac SHiFT Code: KTKBB-HZZX5-5X3JB-JTTBB-CHCS6
Xbox 360 SHiFT Code: CTKBJ-C3H5H-XHFTX-WX33T-6WZTF
PlayStation 3 SHiFT Code: CBKBB-XWWHC-35W5T-9BKBJ-T9RJ5

Fra Twitter:

PC / Mac SHiFT Code: 53W33-TCJ95-56B3T-3T3B3-WXSWS
Xbox 360 SHiFT Code: KJKT3-R5ZWZ-6ZX3R-CFBJB-FCKBC
PlayStation 3 SHiFT Code: KJKB3-96KHC-J5CCT-HBCTT-BCBT5

- Håber nogen har fået noget ud af dem :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
BeanoBeanoSkrevet 02/12-12 12:24 
Jeps - jeg har nu 7 guldnøgler klar :)
FancyPantsFancyPantsSkrevet 14/03-13 18:47 
Hvis nogen ikke lige følger Gearbox på enten Bogfjæs eller Twitter, så kører de fra i dag og weekenden ud, et SHiFT code giveaway til et sæt skins og en 'unique' SMG.

http://www.gearboxsoftware.com/community/articles/1014/borderlands-2-luck-of-the-zafords-weekend

Ud fra hvad de skriver, så anbefales det at starte spillet med sin højest level'ede character, da SMG'en får samme level som den character der starter spillet efter koden er brugt :)

Og her er koderne skrevet direkte, til de smådovne :P

PC / Mac Zaford Gear SHiFT Code: KTCBJ-C9RTC-BSFTJ-33TT3-FBWHF
Xbox 360 Zaford Gear SHiFT Code: KJCJ3-RCWC6-5K9BF-WFBT3-3WFKK
PlayStation 3 Zaford Gear SHiFT Code: CTK3B-99K3J-XXKW3-ZTWTJ-HJH5J
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
FancyPantsFancyPantsSkrevet 02/04-13 22:44, rettet 02/04-13 22:45 
Undskylder på forhånd doublepost, og smider endnu en håndfuld SHiFT codes til alle tre platforme.

I anledning af den hævede level cap og "playthrough 3", er her koder til 5 keys, frem for de normale der giver én:
http://www.gearboxsoftware.com/community/articles/1025/borderlands-2--ultimate-vault-hunters-wanted

Koderne direkte:
PC / Mac SHiFT Code for 5 Golden Keys in Borderlands 2:
K3WJT-BFBRW-S5RTT-TBBB3-9XWZ5

Xbox 360 SHiFT Code for 5 Golden Keys in Borderlands 2:
KBWTB-T6XSC-JJHBF-WXBJJ-WRWKF

PlayStation 3 SHiFT Code for 5 Golden Keys in Borderlands 2:
C3KTB-F6ZKB-KC5WJ-ZTKJ3-XC569

EDIT: En moderator/admin må gerne slette min forrige post, da jeg kun selv kan rette i den :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
WehnerWehnerSkrevet 02/04-13 23:15 
Der er ikke noget problem i, at de to indlæg, står efter hinanden :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 20/06-13 18:31 
Med den sidste DLC på trapperne, har Gearbox smidt endnu en omgang SHiFT koder ud, som giver 5 Golden Keys til samlingen. :)

Get ready for the June 25th launch of Tiny Tina's Assault on Dragon Keep with these SHiFT codes for 5 Golden Keys in Borderlands 2!

PC / Mac: KTWTT-KXJFK-ZCF3J-JTBT3-3SHZB
Xbox 360: WTCJJ-CFRHC-3T9BR-5FJBJ-SJJKX
PlayStation 3: 53CTJ-9FHKJ-5CC5J-9BC3B-6RSJ3

These codes will be active through June 25 -- be sure to use them before then!
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
BeanoBeanoSkrevet 20/06-13 18:51 
Tak! Nu har jeg hele 14 nøgler, så er jeg klar til Tiny Tina DLC :D
BeanoBeanoSkrevet 21/06-13 15:39 
"The First Five Minutes of Tiny Tina's Assault on Dragon Keep "
http://www.youtube.com/watch?v=JSucJ3I735g
FancyPantsFancyPantsSkrevet 21/06-13 16:03 
Bahahaha! "My Siren's name is Brick... And she is the prettiest!" <3
Yep, den DLC skal jeg have.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
BeanoBeanoSkrevet 21/06-13 16:19 
Tiny Tina som The Last Of Us DLC... det ville være ret syret at skulle høre på hende i 18 timer :D
FancyPantsFancyPantsSkrevet 21/06-13 16:41 
http://youtu.be/MA-g-1ebGEM Det her i 18 timers playthrough

Ashly er også voice actor for den seneste character i Awesomenauts. :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
FancyPantsFancyPantsSkrevet 15/08-13 23:16 
Gearbox kører lige for tiden en fin kampagne, hvor man kan få et specielt (og gratis!) head til hver character, dog forudsat at man ejer Tiny Tina's Assault on Dragon Keep DLC'en.

Der bliver released et pr. dag, men SHiFT koden for de forrige virker stadig dagen(e) efter. :)

Borderlands 2 'Dragon Keep Heads' SHiFT Codes
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/08-13 02:26 
Jeg har brugt en del timer på det over de sidste dage, men jeg ved egentlig ikke hvorfor :) Spillet fungerer godt, det er sjovt at skyde fjender i fjæset og altid sjovt at finde nyt loot. Men jeg tror aldrig jeg har spillet noget hvor jeg var så ligeglad med historien. Det skyldes dog primært at alle spillets personer er forfærdelig ucharmerende at jeg toner helt ud. Det virker som om forfatterne selv har synes de var fantastisk sjove og alt dialog skal fyldes med one-liners der er så ringe leveret at man næsten føler sig flov over at spille spillet. Det er ligesom etteren, men endnu værre. For slet ikke at nævne Claptrap, ...f***ing Claptrap :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/08-13 03:03 
Jeg har prøvet at give Borderlands spillene en chance, men de minder mig om at spille et MMO.
Jeg har spillet massere af MMOer og kan godt lide genren, men det føles ensomt når der ikke er nogen random med. Man kan selvfølgelig spille med op til 3 andre, men jeg er ikke helt sikker på at jeg syntes det er nok.

Så hellere Defiance.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 16/08-13 03:56 
Jeg kan kun være enig i, at Borderlands vist ikke tiltaler alle. Tror co-op med en kammerat (og nogle gange to ekstra venner fra hver sin del af kloden) er den største grund til at jeg har brugt så lang tid på 2'eren.

Brugte sammenlagt en del timer på det første til X360, men ud over at det primært var alene, så er områderne i det første Borderlands virkelig også bare 50 Shades of Brown.... Så jeg forstår ikke helt hvordan det lykkedes mig at putte så mange timer i det :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/08-13 07:07 
Det dér random genererede loot er rimeligt opfindsomt og giver oplevelsen af at der ikke er faste top-tier våben og halløj som der er i sådan noget som WoW, så jeg kan sagtens forstå at man kan blive hooked på det.
BeanoBeanoSkrevet 09/04-14 15:00 
Nyt Borderlands spil...

"Borderlands: The Pre-Sequel"
http://www.eurogamer.net/articles/2014-04-09-borderlands-the-pre-sequel-confirmed-for-pc-ps3-and-xbox-360
118 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig