X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Journey


Svar
nerosnerosSkrevet 23/02-12 09:59 
Det ser ret så flot ud.

Preview
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 23/02-12 10:01 
Jah, det har længe været et af topspillene på min "afventer med spænding"-liste. Glæder mig til at prøve det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 23/02-12 10:08 
Bliver det kun som download kan ikke helt blive klog på det?
Bashful Neophyte
happyEDhappyEDSkrevet 23/02-12 10:10 
Download. Og vist kun $9,99
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Bede-xBede-xSkrevet 01/03-12 16:15 
Det har nok ikke behov for anmeldelser for at sælge til os herinde, men alligevel:

9/10 hos Eurogamer
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
happyEDhappyEDSkrevet 01/03-12 19:53 
hvornår kommer det ud?
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
BeanoBeanoSkrevet 01/03-12 20:29 
14. marts iflg. linket.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 01/03-12 20:34 


Fuldt hus hos Joystiq
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
MrCaseMrCaseSkrevet 02/03-12 11:41 
Det bliver satme helt fantastisk!
Jeg glæder mig som et lille barn.

Nu vil jeg helst ikke kigge i anmeldelser, men er der nogen der ved hvor langt spillet er? Og er det overhovedet en lineær oplevelse?
Have you considered sucking less?
SumezSumezSkrevet 02/03-12 11:47, rettet 02/03-12 11:47 
At dømme efter Eurogamer, er spillet en relativt kort og lineær oplevelse (halvanden times tid). Jeg må indrømme at jeg er lidt mindre vild efter at prøve det efter at have læst anmeldelsen, da det tilsyneladende ikke rigtig er helt hvad jeg havde regnet med. Der er åbenbart en del decideret gameplay og specifikke puzzles i spillet. Jeg havde ventet en mere "open ended" oplevelse, men det de beskriver lyder nu alligevel godt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MrCaseMrCaseSkrevet 02/03-12 11:50 
Det lyder perfekt... Korte spil er lige mig! (no, really!)

The Merovingian>
Who has time? But then if we do not ever take time, how can we ever have time?
Have you considered sucking less?
BeanoBeanoSkrevet 05/03-12 20:09, rettet 05/03-12 20:11 
PS+ medlemmer får adgang til Journey en uge før (dvs. onsdag d. 7. marts) og der medfølger et dynamisk theme. Prisen er den samme.

Kilde
Crystal DragonCrystal DragonSkrevet 05/03-12 21:56 
Bliver så lækkert ^w^
Jeg har fri torsdag og fredag fra skole så jeg kan i ro og mag komme hjem onsdag og bare spille Journey. Har virkelig ventet på den her.
Anime otaku by heart - Gamer by soulSpiller nu: InFamous: Second Son, DanganRonpa 2: Goodbye ...
happyEDhappyEDSkrevet 07/03-12 07:39 
hvad betaler man for plus? kunne være det var nu man skulle tilmelde sig.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Crystal DragonCrystal DragonSkrevet 07/03-12 09:06 
115 kr. for 3 måneder og noget omkring 350 kr. for et helt år.
Anime otaku by heart - Gamer by soulSpiller nu: InFamous: Second Son, DanganRonpa 2: Goodbye ...
BeanoBeanoSkrevet 07/03-12 15:33 
Men hold lige igen med det abonnement til spillet rent faktisk er i PSN Store i aften, den er nemli' slet ikke nævnt i dagens opdatering på PS bloggen:
http://blog.eu.playstation.com/2012/03/07/heads-up-game-store-update-7th-march-2012
Crystal DragonCrystal DragonSkrevet 07/03-12 16:23 
Synes også det var vildt underligt den ikke var på PSN da jeg kom hjem fra skole o_O Jeg Kan ikk vente med at få fat på den!
Anime otaku by heart - Gamer by soulSpiller nu: InFamous: Second Son, DanganRonpa 2: Goodbye ...
BeanoBeanoSkrevet 07/03-12 17:05 
Den er oppe nu og koster 100,-
Captain NCaptain NSkrevet 07/03-12 18:10 
Så er den downloaded.
Vil gå igang med den om lidt med damen.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
HeroldHeroldSkrevet 07/03-12 19:18 
Er der couch-coop?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 07/03-12 19:48 
Nej, ingen split-screen.
SumezSumezSkrevet 07/03-12 20:15 
Det ville da vist være rimelig meget imod hele konceptet i spillets onlinedel. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 07/03-12 20:32 
Ja egentligt :)

Kunne dog godt ønske at man helt kunne undgå at spille med andre (uden at koble af nettet) da jeg gerne vil udforske og finde ting selv. Måske har jeg bare misforstået konceptet.
Captain NCaptain NSkrevet 07/03-12 21:19 
Rigtigt fedt spil syntes jeg. Selvom det kun tog ca 1½ time for mig og det var med exploration talt med.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
Crystal DragonCrystal DragonSkrevet 07/03-12 21:56 
Wow... kun ét ord... Wow.....
Helt igennem fantastisk flot spil. Jeg synes det var ventetiden værd for at se de fantastisk flotte baner og den vidunderlige stemning. Min første playthrough var med en online-buddy næsten hele vejen igennem og jeg synes det var virkelig skægt ^w^ Især når man finder sammen med en der er god til at samarbejde og vi hjælper hinanden. Jeg er glad for at jeg fik købt mig en playstation+ account så jeg kunne opleve det en uge før mange andre.
Thank you ThatGameCompany! Journey er et fantastisk spil. Se at få købt og spillet det!
Anime otaku by heart - Gamer by soulSpiller nu: InFamous: Second Son, DanganRonpa 2: Goodbye ...
happyEDhappyEDSkrevet 28/03-12 22:58 
Ganske enkel beste spil oplevelse i flere år, jeg blinkende nærmes ikke fra start til slut.
Stemningen og musikken er ubeskrivelig. Jeg kan ikke mindes hvornår jeg er blevet rørt så meget af et spil.
tænker tilbage på da jeg spillede portal 1 der gjorde lidt af det samme for mig.

Andre der har oplevet det?

Måske nogle der ikke syntes om det? (og man skal have spillet det for ikke at syntes om det.)
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
BeanoBeanoSkrevet 17/04-12 20:34 
Soundtracket bestående af 18 sange kan købes på PSN... mener det koster 40,-. Det er DRM-frit.
ChronoChronoSkrevet 29/12-12 10:32, rettet 29/12-12 10:37 
Gennemførte Journey i går - helt klart et af de smukkeste spil siden ICO!

Jeg tror lidt spillet forsøger at skabe den der følelse at man har været noget stort igennem sammen med en anden person, og det synes jeg lykkedes temmeligt godt.

Det er meget kort - 1½ til 2 timer, så der er ingen gyldig grund til ikke at spille det. Og spil det nu ud i ét stræk - alt andet vil være synd. I kan også roligt gå til det i den tro at det er et singleplayer-spil der kræver en netforbindelse - du får en følgesvend helt automatisk, når der er en anden spiller som er samme sted som dig.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BeanoBeanoSkrevet 02/04-13 11:52 
Rocket Death Match DLC til Journey!!!

http://www.youtube.com/watch?v=MqXHDdwI2ug#!

SPOILER-TEKST:
aprilsnar
BeanoBeanoSkrevet 07/07-15 17:39 
PS4 port udkommer endeligt d. 22 juli. Cross-buy med PS3 versionen, så gratis hvis man allerede ejer det digitalt.

http://www.dualshockers.com/2015/07/07/journey-confirmed-for-ps4-release-on-july-21-featuring-cross-buy-support/
WehnerWehnerSkrevet 21/11-16 22:03 
Jeg har lige spillet Journey igennem for første gang her til aften. Meget, meget flot og med endnu bedre lydside. Men omvendt måske ikke så opsigtsvækkende i dag, som det var ved udgivelsen. Der er trods alt virkelig mange indiespil med helt unik™ billedside i dag. Ikke desto mindre klart en gennemspilning værd - men det sagde mig ikke så meget, som Firewatch og Everybody's Gone to the Rapture gjorde. For slet ikke at tale om Fez.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
millenniummillenniumSkrevet 22/11-16 08:55, rettet 22/11-16 08:56 
ThatGameCompany håber jeg vil blive anderkendt i fremtiden som dem, der brød de dominerende tju-bang konventioner og introducerede en anden mindfulness spiloplevelse med Flow, Flower og Journey.

Ja, der er kommet flere lignende spil bagefter som du nævner. EGTT Rapture og Firewatch. Også Hohokum er værd at tjekke. Men Journey kridtede nok banen for de andre.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 22/11-16 09:04 
Abzû kan også stærkt anbefales.
millenniummillenniumSkrevet 22/11-16 20:44, rettet 22/11-16 20:48 
Tak for påmindelsen. Det har jeg stadig til gode. :)

Soundtracks til både Journey og Abzû ligger på spotify. Frem med yoga måtten!
The medium is the message.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig