X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Pandora's Tower


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/02-12 18:16 
Pandora's Tower udkommer den 13 April og der kommer bla. en lækker limited edition

Pandora's Tower

Kilde
SumezSumezSkrevet 12/03-13 12:25 
Ingen der har nogen erfaringer med spillet?

Jeg blev lige gjort opmærksom på at både Last Story og Xenoblade er udgået de fleste steder, og faktisk er dyrere nu, end de var da de udkom, og der er heller ikke nogen penge at spare ved brugtkøb. Ikke at de er decideret dyre endnu, men noget tyder på at de ikke bliver nemmere at komme til i fremtiden. så jeg skyndte mig lige at samle et brugt eksemplar af Pandora's Tower op mens det stadig kan fås til en slik.

Undrer mig at det slet ikke har været diskuteret herinde, da både Xenoblade og Last Story har været oppe og vende, og efter min mening begge udgør noget af det bedste der er sket indenfor jrpgs (og rpgs i det hele taget) i de sidste mange år.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Le RoofLe RoofSkrevet 12/03-13 12:51 
Jeg venter spændt på at Pandora's Tower endelig får US release den 16/04, da jeg ikke har nogen PAL Wii. Det er lidt den omvendte verden at skulle vente +1 år fra EU til US release, som også var tilfældet med både Xenoblade og The Last Story.
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
NaieraNaieraSkrevet 12/03-13 13:19 
Når jeg bliver færdig med Mass Effect 3 skal jeg prøve både Pandora's Tower og The Last Story, så jeg kan se om de er værd at spille. På Wii U, med bedre grafik end på Wii :) Jeg skal også lige spille lidt Xenoblade ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 12/03-13 18:19, rettet 12/03-13 23:31 
Jeg har spillet det ca. halvt igennem og jeg vil ikke anbefale det, det skuffede mig meget. Gameplay er meget middelmådigt, selvom boss kampene godt kan være fede, historien er ok, grafikken er direkte elendig og der er en masse irritations momenter som respawns og dårlige kamera vinkler.

Men værst af alt er det elendige "time limit" system som hele spillet er bygget op om, det er virkelig et af de mest tåbelige koncepter jeg nogensinde har mødt i et spil, man skal stresse igennem banerne, fjenderne og de puzzles for at nå det og det forstærker blot irritationsmomenterne yderligere og gør spillet meget ensformigt i længden.

Det er lidt et underligt spil, fordi spillet har et ret fed setting og atmosfære og mange gode ideer, men alle disse ideer samt historien er bygget op omkring det "time limit" system, der er direkte integreret i ideen bag spillet, desværre gør det så at man aldrig rigtigt kan nyde de gode ting spillet har at byde på. Det er et ganske katastrofalt koncept, men omvendt, er det hele baggrunden bag spillet så uden det falder meget af det til jorden.

Det har nogle kvaliteter, men de dårlige ting overskygger dem med mange længder, desværre. Det er et af de spil man enten hader eller elsker, netop pga det time limit halløj, om man kan holde det ud er altafgørende for om man kan lide spillet.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig