X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sleeping Dogs


55 emne(r).
1 2 > »

Svar
jaesjaesSkrevet 17/02-12 17:23 
True Crime-serien er blevet genoplivet, og hedder nu Sleeping Dogs. Det udvikles af United Front Games (ModNation Racers) til X360, PS3 og pc, med udgivelse i sidste halvdel af 2012.

Video-interview med gameplay:
http://www.vg247.com/2012/02/17/sleeping-dogs-gets-first-footage-impressions/

Længe siden jeg har spillet noget Hong Kong-ballade, så er bestemt klar på karate-GTA :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/02-12 00:13 
Det ser spændende ud. Jeg er klar på det
jaesjaesSkrevet 03/08-12 13:56, rettet 03/08-12 13:57 
Så kommer det snart (17/8), og der er nogle nye gameplay-film at lure på:

Mission Walkthrough:
http://gamersyde.com/news_sleeping_dogs_mission_walkthrough-13099_en.html

Police Investigations:
http://gamersyde.com/news_sleeping_dogs_police_investigations-13122_en.html

Rart med noget varieret gameplay, men min gimmick-radar tikker lidt, og nogle af animationerne er lidt rustne (i den her udgave om ikke andet). Men krydser alt!
JmogJmogSkrevet 03/08-12 14:39 
Ditto. Jeg håber virkelig det bliver godt for et openworld-spil med et konkret plot vil lige være mig. At det så foregår i Hong Kong og de tilsyneladede har lavet ikke bare en fornuftig skydedel men også indført kampsport gør SLET ikke noget.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/08-12 20:28 
Jeg er faktisk begyndt at se ret meget frem til Sleeping Dogs. Her er noget mere alsidigt gameplay som er klippet sammen af det der er lagt op på Gamespot.

http://youtu.be/nBx_AJnCttM
spectrespectreSkrevet 06/08-12 13:15 
Jeg var solgt efter jeg havde set den der Combat Trailer. Har forudbestilt spillet. Nu håber jeg bare ikke jeg bliver brændt ligesom jeg sidst forudbestilte et spil, Mercenaries 2...
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
AzzkikrAzzkikrSkrevet 06/08-12 15:19, rettet 06/08-12 15:20 
Ideen med hong kong og triade halløjet er ret god imo, mere interessant end det typiske GTA bullshit i hvert fald.

Men det er godt nok utrolig grimt, det ligner nærmest noget til ps2.

Men derfor kan det selvfølgelig godt være et godt spil.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/08-12 19:38 
Har spillet det de sidste par dage og det er virkelig godt... Der er dog noget der undrer mig:
Hvem er det og hvorfor lyder hun som en mand?

http://youtu.be/HDHWAeoSTi0
dpldplSkrevet 21/08-12 20:09 
Azzkikr>
Men det er godt nok utrolig grimt, det ligner nærmest noget til ps2.

Ikke selv spillet det endnu. Men lige angående den kommentar synes jeg "WTF is... Sleeping Dog" fra Totalbiscuit beskriver om grafisk del meget positive(Er så PC version han spiller). Kalde noget fra PS2 vil være sidste jeg vil. Tvivler virkelig på PS2 kan lave en by med så meget liv og detalje,

Darkbeat: Jeg er ret sikker på det butikkens ejeren der siger det der og ikke damen uden for butikken ><

Vil så gerne have spillet, men lige nu siger mit konto 0kr (+tandlæge om 7 uger) :(.

WTF Is... : Sleeping Dogs ?
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/08-12 20:13, rettet 21/08-12 20:13 
Butiskejerne er alle af forskelligt køn og med forskellige stemmer og dialogen bliver kun triggered når man går ud af butikken. Jeg er ret sikker på at det blot er en NpC der er genereret så der et et objekt i verdenen der kan afspille en sample, men jeg syntes bare det er ret morsomt at det er en rygende kvinde.
dpldplSkrevet 21/08-12 20:22 
altså den trigger før han er ude af butikken, og engang imellem lyder som hun siger noget(med kvindelig stemme) når hun går forbi. Måske bare mig der hører det.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HeroldHeroldSkrevet 22/08-12 10:10 
Jeg gennemførte det her i søndags. 15 timer, sådan ca - det er inklusive en håndfuld sidemissioner. I liked it.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
spectrespectreSkrevet 22/08-12 11:07 
Jeg har spillet 12 timer og har lige unlocked den der 50% of All events achievement. Synes det er rigtig fedt.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
AzzkikrAzzkikrSkrevet 22/08-12 11:38 
dpl>

Ikke selv spillet det endnu. Men lige angående den kommentar synes jeg "WTF is... Sleeping Dog" fra Totalbiscuit beskriver om grafisk del meget positive(Er så PC version han spiller). Kalde noget fra PS2 vil være sidste jeg vil. Tvivler virkelig på PS2 kan lave en by med så meget liv og detalje,


Overdrivelse fremmer forståelse og nu snakker vi konsol udgaven, så et PC review af grafikken er temmelig irrelevant.

Jeg har endnu ikke set et konsol review hvor anmelderen ikke kritiserer grafikken og/eller diverse problemer med den, det ER teknisk set temmelig uimponerende for et spil på dette tidspunkt i konsollernes levetid.

Jeg synes det er virkelig grimt på konsollerne.
HeroldHeroldSkrevet 22/08-12 12:41 
Det er ikke udpræget pænt på Xbox 360 i hvert fald, men der er okay med detaljer. PC-udgaven skulle til gengæld være sindssygt sprød.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DarkbeatDarkbeatSkrevet 26/08-12 18:41 
Sleeping Dogs
spectrespectreSkrevet 28/08-12 18:09 
fandt denne kæmpe brøler idag

Sleeping Dogs
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/08-12 18:12 
Ja den er også i min version. Der er mange sjove 3D ting. Har også oplevet at kunne sparke en bil af helvede til da jeg var i kamp med nogen bøller.
SumezSumezSkrevet 28/08-12 18:21 
Hvaba, har de lavet interfacet med HTML? Sort.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 28/08-12 19:12 
Nok XML.

Men det er da godt nok en amatøragtig fejl, fatter slet ikke det kan lade sig at gøre at det ikke er blevet rettet.
spectrespectreSkrevet 28/08-12 19:20 
Jeg præsterede også at køre ind under en bus på min motorcykel, og derefter få bussen til at fly af helvede til. Der er lidt sjove ting med den engine.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
nerosnerosSkrevet 29/08-12 02:42 
Darkbeat>
Ja den er også i min version. Der er mange sjove 3D ting. Har også oplevet at kunne sparke en bil af helvede til da jeg var i kamp med nogen bøller.

Saints Row The Fourth !
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 01/09-12 16:14 
PC versionen ser også ok ud.

Sleeping Dogs

Sleeping Dogs

Sleeping Dogs
DarkbeatDarkbeatSkrevet 20/10-12 20:47, rettet 20/10-12 20:49 
Sleeping Dogs for noget halloween tematiseret DLC i form af "Nightmare in North Point".
Det er i forvejen et fedt spil, så noget historie DLC er jeg klar på.

Trailer
http://youtu.be/IGLAxBbIpdE
JmogJmogSkrevet 21/10-12 02:18 
Det skal helt klart købes. Efter jeg fik gennemført det blev jeg helt trist. For det første fordi Wei Shen er en ganske karismatisk person og jeg nød at følge hans historie. For det andet fordi selve gameplayet er rigtig godt.

En undskyldning for at hælde skiven i maskinen igen tager jeg gerne imod.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 31/10-12 14:31 
Det er ude nu for øvrigt.
JmogJmogSkrevet 31/10-12 15:55 
Har ikke fået hentet det endnu, men skal klart hygge med det i weekenden.
jaesjaesSkrevet 06/08-14 19:45 
Det ser ud til, at der kommer en remaster eller på anden måde forbedret udgave til PS4 og XBO. Amazon har i hvert fald lagt en pre-order-side op.
http://kotaku.com/looks-like-sleeping-dogs-is-coming-to-xbox-one-ps4-1616950253

Sleeping Dogs
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/08-14 20:13 
Det er et mega godt spil. Hvis man ikke har spillet det før er det værd at købe!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/08-14 20:59 
Fedt det vil jeg gøre så :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 06/08-14 21:06 
Spillede aldrig old-gen udgaven så vil holde øje med den opdaterede ;)
JmogJmogSkrevet 06/08-14 22:44 
Mit favorit openworld-spil i sidste generation. Kampsystemet var sjovt, Hong Kong-stemningen fremragende, karaktererne interessante og historien fængende.

Wei motherfucking Shen.
slk486slk486Skrevet 07/08-14 00:42 
Jeg synes at huske det blev sneaket for nogle måneder siden? Rart med noget officielt, dog.
j/k
XiwanaXiwanaSkrevet 07/08-14 01:00 
Dejlig nyhed! Gid Bethesda ville gøre det samme med Skyrim og Dishonored.
[inspirational quote here]
slk486slk486Skrevet 07/08-14 01:05 
Nogen kunne tjene en god skilling på at lave en 90% PC -> PS4/XO retargetter :)
j/k
NaieraNaieraSkrevet 07/08-14 03:14 
Jmog>
... Hong Kong-stemningen fremragende ...

Argh! Nu kan jeg jo ikke vente!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 07/08-14 08:40 
Det er dødhyggeligt at køre rundt i de forskellige kvarterer i byen og høre kinesisk rap og pop i radioen.
BeanoBeanoSkrevet 08/08-14 16:50 
Definitive Edition trailer, uden gameplay... geesh!

http://youtu.be/eVnY4F7ftOE
Bede-xBede-xSkrevet 23/09-14 15:04 
Trailer til spin-off spillet Triad Wars:

https://www.youtube.com/watch?v=jQn4OvRrK0A

Ser ud til at følge i det nye Legacy of Kain spils fodspor mht. at skabe et produkt ingen har efterspurgt og som kun på de mest tvivlsomme måder har forbindelser til original spillet. Jeg forventer masser af inspiration fra mobilspil samt masser af grinding.

Så er det vel Deus Ex der skal ødelægges næste gang :(
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 13/10-14 18:36 
Et kig på de "definitive" versioner:

Unfortunately, performance is not high in the running order for Sleeping Dogs: Definitive Edition. Where there's any cluttering of vehicles around the city's downtown area, we see the performance ranging between 20-30fps on both platforms. From our frame-rate analysis, the game hits 22fps at its lowest point on Xbox One, while PS4 shows 25fps at its worst in comparable scenes.
(..)

On balance, United Front Games succeeds in creating the ultimate edition of its open-world crime drama, giving PS4 and Xbox One owners the most eye-catching console release so far. The only snag is that, in aspiring to the PC's top-end visual standard, the struggling 20-30fps performance is a high price to pay for this luxury. And with visible tearing creeping in too, the current-gen console experience doesn't feel quite as definitive as we'd hoped.

Compared to PC, the only visible console-side sacrifices are the lower-grade ambient occlusion - appearing faintly more intrusive on Xbox One - and a more prominent depth of field effect. But between the Sony and Microsoft releases, PS4's main advantage is undeniably on the performance front; Xbox One hitting the bottom end of the 20-30fps band during our tests, while segments of play unfold at 25fps at its worst on PS4.

The end result is that only the new PC version lives up to its Definitive Edition moniker. But are its extra touches worth the extra money for owners of the original PC release? While the broadened draw distances are a major plus, we'd argue many other tweaks are simply too subtle to justify another expense. Edits to character model designs, upped object density and new city atmospherics are welcome. But it's fair to say, for most developers, much of this falls into the territory of a courtesy, free post-release patch.

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-sleeping-dogs-definitive-edition-face-off?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=socialoomph
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 13/10-14 19:50, rettet 13/10-14 19:50 
Jeg er heller ikke imponeret af performance i PS4 udgaven hvor frameraten falder i mere åbne områder, og endda tearing. Virker sjusket :P
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/10-14 19:58 
Ja, det skal vidst være billigt før jeg køber det :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HankyHankySkrevet 13/10-14 20:04 
Sløset.
Hvad sker der for at den almindelige udgave oftest ser pænest ud, af de to?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
NaieraNaieraSkrevet 05/02-15 20:49, rettet 06/02-15 17:13 
Why don't you have a pork bun in your hand?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 05/02-15 22:18 
Købte PC-udgaven forleden. Glæder mig ret meget til at spille det... når jeg engang får et grafikkort med posten :)
AV Intelligent Terminal
NaieraNaieraSkrevet 06/02-15 17:13, rettet 07/02-15 02:23 
A man who never eats pork bun, is never a whole man!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 15/07-15 13:45, rettet 15/07-15 13:46 
Så kom jeg igennem hovedspillet. Fed, fed oplevelse. På højde med Vice City og Saints Row: The Third. Bare en del mere blodigt og knapt så meget fjolle-humor :)
AV Intelligent Terminal
NaieraNaieraSkrevet 15/07-15 13:49 
Fik du nogle pork buns?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 15/07-15 13:54 
Naturligvis. Og en masse fresh duck. Fik vist smagt på det meste :D
AV Intelligent Terminal
NaieraNaieraSkrevet 15/07-15 13:57 
Der var også en achievement forbundet med at smage på ti forskellige ting, eller noget i den retning ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
55 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig