X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Assassins Creed III


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 15/02-12 20:04 
Ubisoft har annonceret Assassins Creed 3 og det står til at udkomme den 30. Oktober

CEO Yves Guillemot delivered the news in a conference call with investors this afternoon.

"Assassin's Creed 3 is the true next generation of both the Assassin's Creed brand and interactive entertainment/storytelling in general," the exec said (via Joystiq).Se hele indlægget


Nyheden på CVG
78 emne(r).
1 2 > »

Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 15/02-12 20:04 
Ubisoft har annonceret Assassins Creed 3 og det står til at udkomme den 30. Oktober

CEO Yves Guillemot delivered the news in a conference call with investors this afternoon.

"Assassin's Creed 3 is the true next generation of both the Assassin's Creed brand and interactive entertainment/storytelling in general," the exec said (via Joystiq).

He went on to say the publisher's investing more heavily in the game than in any other title in the series - and that he expects it to outperform the seven million selling Assassin's Creed: Revelations.

Glæder mig til se hvad de har funder på og hvilken tids aldre vi skal lege i.
Håber på en tur til London i industriens begyndelse :)

Nyheden på CVG
SumezSumezSkrevet 15/02-12 20:18 
Jeg tror jeg taler for størstedelen af seriens [eks?]tilhængere når jeg siger "Det var godt nok også på tide!", efter alle de her overflødige sidsspring. :)

Greaseball>
Glæder mig til se hvad de har funder på og hvilken tids aldre vi skal lege i.
Håber på en tur til London i industriens begyndelse :)

Dit link siger den amerikanske revolution.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 15/02-12 20:47 
Varde 1978 ... jeg har sagt det før!
GreaseballGreaseballSkrevet 15/02-12 20:53 
Sumez>
Dit link siger den amerikanske revolution.

Ved jeg godt. Jeg har bare læst et andet sted hvor de listede nogen af de mulige tids aldre som spillet kunne handle om. Ubisoft har ikke sagt hvilken tid. Den amerikanske revolution er så vidt jeg ved også kun et rygte som CVG gætter på.
BeanoBeanoSkrevet 01/03-12 07:33, rettet 01/03-12 07:33 
Assassins Creed III

Kilde
SumezSumezSkrevet 01/03-12 09:54 
Jeg tror stadig på rygtet, men det billede ser alligevel temmelig fake ud :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 01/03-12 10:13 
På hvilken måde?
BeanoBeanoSkrevet 01/03-12 10:51, rettet 01/03-12 10:53 
Mere info og et lækket banner fra GameInformer:

Assassins Creed III

Kilde
GreaseballGreaseballSkrevet 01/03-12 16:46 
Lidt flere rygter og mulig dato for hvornår vi får mere at vide.

CVG
SumezSumezSkrevet 01/03-12 18:19 
Assassins Creed III
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 01/03-12 18:40 
Well, det er endnu en tidsalder hvor vagter med musketter har en undskyldning for at gå rundt på hustage, der er høstakke over det hele til at gemme sig i og man kan ansætte en lille gruppe af banditter for et par skilling på et øjeblik.

Jeg havde håbet lidt på at det ville foregå i en nær fremtid hvor de ligesom måtte redifinere gameplayet på en eller anden måde så det f.eks. det var i Detroit og man var Robocop. Vi får sikkert mere af se af det på E3
SumezSumezSkrevet 01/03-12 18:44 
Robocop var jo en templar
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 01/03-12 18:58 
Hans tomahawk er udformet som assassin's guild symbolet... hvor pimpet :)
KilroyKilroySkrevet 01/03-12 19:15 
Nu er min viden om den tids USA ikke enorm, men der var ikke just mange høje bygninger dengang, var der?
Kilroy Was Here
SumezSumezSkrevet 01/03-12 20:54 
Nå jeg tænker over det, ved jeg egentlig enormt lidt om USA i det 18. århundrede, og har ikke rigtig nogen anelse om hvordan byerne så ud den gang, så er egentlig lidt spændt på at se det.
Jeg tror ikke størrelsen på bygningerne er upassende, men har også en opfattelse af at de ikke byggede helt så tæt. Men nu ved vi jo heller ikke hvor meget de ændrer i forhold til 2'eren. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
King ChaosKing ChaosSkrevet 01/03-12 21:30 
Bygningerne omkring 1776... var ikke meget højere end i... et Tenchu-spil. Store dele af byerne var bygget af træ, så det er begrænset hvor høje de kan blive.
WehnerWehnerSkrevet 01/03-12 22:25 
Jeg kan allerede mærke, hvordan jeg kommer til at æde det her råt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 02/03-12 00:22 
Jeg kommer også til at hoppe i tartaren med samlede ben... uanset om det bare bliver Grand Theft Red Horse med lidt højere bygninger. :-)
GreaseballGreaseballSkrevet 05/03-12 12:31 
Her billeder fra spillet og masser af info :)

http://www.computerandvideogames.com/338316/assassins-creed-3-first-details-new-hero-is-connor-not-all-english-are-evil/

Kæft jeg glæder mig :D
SumezSumezSkrevet 05/03-12 13:53 
Hvor er det vildt. Næsten alt på den liste lyder godt! Ubisoft er virkelig et firma der forstår at lytte til deres fans og få noget (forhåbentlig) godt ud af det samtidig.

Hvis 3'eren lever op til alt det den artikel lover, kan jeg sagtens tilgive dem for at udgive AC2 tre gange i træk, og vil næsten sige at de faktisk giver mening at de fedtede så meget rundt i de samme sport, når planerne til ændringerne i 3'eren er så drastiske. Især i forhold til hvad man efterhånden er kommet til at vente af en titel med et 2-tal eller 3-tal i navnet i den seneste tid (se Gears of War 3, God of War 3, Uncharted 3, Super Mario Galaxy 2, etc.).
Jeg har ikke lyst til at diskutere det igen, men det er min klare opfattelse at Ubisoft med AC2, tog tre skridt tilbage i forhold til 1'eren, og gik derefter 6 skridt i en helt ny retning. 3'eren lader til at gå endnu længere tilbage, og endnu længere i en ny retning, hvilket er utroligt friskt, og helt klart hvad serien har behov for efter at have kørt rundt i det samme spor så længe med Ezio.
Jeg havde håbet på at det var det der ville ske, men må indrømme at jeg efterhånden havde opgivet håbet. Tak, Ubisoft!


Et par punkter, jeg gerne vil fremhæve:
* Combat is focused on putting you on the offensive and based on speed/momentum.
* Connor is in the heart of major battles, and they can now have a couple thousand guys on screen, whereas before it was capped at about 100.
* Not all the Colonists will be cast as good people, and not all the British will be cast as evil oppressors. They're trying two focus on how både Assassins and Templars view points exist in a gray Morality as the Templars really Believe they're saving the world. They're trying to focus on how both the Assassins and Templars viewpoints exist in a gray morality as the Templars really believe they're saving the world.
* There will be all sorts of wilderness in the game referred to as the Frontier.
* The world changes as time passes, so a field where a battle happened in one year may just be a series of empty encampments a few months later.
* There will be more platforming levels.
* Don't expect more tower defense.
* The cities have a lot more subtle detail now in terms of ambient things that happen.



Lyder på mange måder som om der kommer til at være lidt Red Dead Redemption over spillet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 05/03-12 14:51 
Jeg må nu indrømme jeg har svært ved at se hvilke ændringer der ligefrem er "drastiske". Det meste lyder for mig som det samme som i de tidligere spil eller en lille videreudvikling af samme koncepter.

Derudover kan de jo putte alverdens fine nye ting ind i spillet, men hvis det grundlæggende gameplay stadig fra de andre spil i serien stadig gennemsyre hele spillet (dvs det grænseløst ensformige og uopfindsomme "10 min rejsetid til en mission, 5 min mission, 10 min tilbage til quest giver" - koncept som de andre spil er bygget op på) så er det rimelig lige meget med alt det andet.


I stedet for at smide alle mulige mere eller mindre ligegyldige nye småaspekter ind, burde de kigge på grundformlen og lave ændringer der så man måske kunne holde ud at spille mere end en time af gangen uden at føle man laver det og det samme konstant og keder sig selv halvt ihjel.
SumezSumezSkrevet 05/03-12 15:57 
Jeg vil lige træde ud af min moderatorrolle for en kort stund og helt personligt anbefale folk at ignorere ovenstående indlæg fra Azzkikr...
Ikke at han ikke har ret til at have sin mening, men jeg ser ikke nogen grund til at P:R-brugere spilder tid på at gentage de samme ligegyldige diskussioner igen og igen uden nogensinde at komme videre, blot fordi enkelte andre brugere føler et behov for at gentage den samme kritik ud i det uendelige. Ikke når man i stedet kunne bruge energien på at fokusere på potentialet i 3'eren.

Jeg vil i stedet lige quote mit forrige indlæg:
Jeg har ikke lyst til at diskutere det igen
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 05/03-12 16:13, rettet 05/03-12 16:16 
Hvad snakker du om? Jeg lægger da på ingen måde op til at diskutere noget som helst som vi har diskuteret før.

Jeg kan bare ikke se hvilke ændringer der er drastiske i forhold til at lave et markant bedre/anderledes spil end forgængerne. Det er da mig bekendt ikke noget vi diskuteret før.

Min holdning til det grundlæggende koncept og gameplay i AC serien har jeg gjort rimelig klart mange gange, det har jeg slet ikke behov for at diskutere mere.

Men når du skriver "drastiske ændringer" så tænker jeg gennemgående store ændringer i det generelle koncept og det kan jeg virkelig ikke se hvordan du kan udlede at der er ud fra den mængde info der er frigivet.

For mig lyder det bare som et nyt setting med lidt halvligegyldige nye sidegevinster der i bund og grund er ubetydelige. Kort sagt - 'same shit different toilet' og ud fra den synsvinkel kan jeg virkelig ikke se det store potentiale her.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 05/03-12 16:38 
Er pointen ikke, at hvis du overhovedet ikke kan lide grundformen i AC - så er der ikke rigtig nogen grund til at diskutere?

Faktisk kunne man spørge hvorfor du kontinuerligt poster i tråde omkring et spil du helt grundlæggende ikke kan lide?

Hvis nu vi snakkede om en usleben juvel af et spil, så var det måske noget andet, men åbentlyst der mange (af os), der synes ret godt om grundformen i AC.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
enfenenfenSkrevet 05/03-12 21:08 
Første trailer

AC3
What is the Matrix?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/03-12 21:59 
Ligesom Azzkikr kan jeg heller ikke se hvad der skulle være "drastiske ændringer" i den liste. Assassins Creed's problem har for mig altid været at der er alt for mange "filler missions" der gentager sig selv i en kvammel grad, sikkert for at få spillet til at vare længere.
Med de nye tiltag på listen lyder det altså umildbart som om der bare smides endnu mere fyld i spillet. Man kan håbe at der kommer meget mere variation i alle spillets forskellige missions-typer, for i så fald lyder det lidt spændene.

Jeg havde desuden håbet at se et punkt på listen der hed noget i stil med:
*Totally new combat and movement controls. Now YOU play the game!

- For et andet stort kritikpunkt for mig er at spillet kører på næsten fuld autopilot hele tiden.
Tjek kortet "hvor skal jeg hen?" > placér figuren i den rigtige retning > hold fremad på analogen og hold X/A nede. Så skal han sgu nok selv finde derhen næsten uanset hvad der står i vejen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 05/03-12 22:05 
De skriver netop at de laver fuldstændig om på kampsystemet?
Om det er til det bedre skal jeg da ikke kunne sige, men det er da unægteligt bedre end at lade det blive som det er.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 05/03-12 22:07 
Ikke hvis det er ringere.

Men jeg glæder mig virkelig meget. Jeg får også de (åbenlyse) associationer til Read Dead Redemption.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
GreaseballGreaseballSkrevet 05/03-12 22:39 
Stor fan af serien og lidt trist der ikke er et Assassins Creed icon til P:R medlemmer ;)

Tænkte også på RDR da jeg læste om de nye ting. Men kom også til at tænke på Skyrim.
WehnerWehnerSkrevet 05/06-12 11:14 
Jeg smider lige E3-traileren ind her også: http://www.youtube.com/watch?v=F2i-dRkPtQA

Glæder mig virkelig til at spille i den setting. Udgivelse 30/10-12
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 05/06-12 11:40 
Wow - imponerende sager!

Glæder mig.
dRxLdRxLSkrevet 05/06-12 11:47, rettet 05/06-12 11:48 
Det ser utroligt godt ud mht. grafik og dennes "crispness", næsten for god til at man tør tro på at det kører på en "denne generation" konsol, eller? Jeg kender jo ikke serien ret godt personligt, så det kan da godt være at I andre har set lignende på konsollerne fra II'eren.

Omvendt ser jeg at det udkommer til PlayStation 3, Xbox 360, Wii U, Microsoft Windows, så måske er dette det første eksempel hvad Wii U kan ekstra ifhld. til de to gamle. Jeg synes i hvert fald at grafikken er signifikant flottere end noget jeg har set på xbox360 (optimerede spil som Uncharted til ps3 kan IMO være lidt mere med).

edit: rettede crisphed til cripsness, det kunne jeg ikke have stående på mig ;)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
WehnerWehnerSkrevet 05/06-12 11:57 
Ser det ikke ud til at demoen kører på en PS3 i forhold til de knapper, der er vist nede til højre?

Ass Creed-serien generelt set er rigtig flot, så jeg bemærkede ikke noget, jeg ikke forventede :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 05/06-12 12:04, rettet 05/06-12 12:54 
Jeps, det er PS3 udgave i videoen - med mindre de har faket det, men jeg tviver :) Detajlegraden af omgivelserne er ikke vanvittigt højere end tidligere spil men effekten er imponerende og gameplayet flyder godt. Den nye setting gør også meget positivt syntes jeg.
WehnerWehnerSkrevet 05/06-12 12:47 
Og søslag: http://www.youtube.com/watch?v=mgUITq9-c0Y Flot ser det ud.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dRxLdRxLSkrevet 05/06-12 12:59 
Wehner>
Og søslag: http://www.youtube.com/watch?v=mgUITq9-c0Y Flot ser det ud.

Men action-dumt også. Kører jo mellem 5x og 50x hurtigere end virkeligheden. Havet er dog virkelig flot, med fine detaljer mht. hvordan vinden pisker henover bølgetoppene.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 05/06-12 13:07 
Ja for Assassin's Creed er kendt for realisme - så vil skal have 100% real-time søslag også :D
dRxLdRxLSkrevet 05/06-12 13:34, rettet 05/06-12 13:34 
Beano>
Ja for Assassin's Creed er kendt for realisme - så vil skal have 100% real-time søslag også :D

Ja det er der vidst noget om: http://www.youtube.com/watch?v=1Om0UpfQc0Q


Kender som sagt ikke serien ret godt, men det var syret at de havde lavet grafikken så pæn, og så var handlingerne helt hen i vejret. Et sejlskib der styrer som en moderne bil, vor fader til hest! ;)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 05/06-12 13:36 
dRxL>
Ja det er der vidst noget om:

LOL :D
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/06-12 14:17, rettet 05/06-12 14:18 
Ja min umiddelbare reaktion til søgslagene var at "Det er da ikke særligt realistisk!", men nu er det jo bare et spil så det gør ikke så meget at det er pacet til at være lidt mere tjept end at sejle en rigtig båd.

Efter at have set spillet i aktion, glæder jeg mig meget mere til det. Jeg var bange for at det ville blive mere af det samme, men der er lavet en masse ændringer der ser spændende ud.
BeanoBeanoSkrevet 05/06-12 14:36 
Jeg har altid ment at nedenstående var bedste søslags-simulator - men vi må lære at nøjes med AC3!

Video
AzzkikrAzzkikrSkrevet 05/06-12 15:43, rettet 05/06-12 16:58 
fejl
AzzkikrAzzkikrSkrevet 05/06-12 15:43 
Det ser flot ud og fed setting må man sige.

Lad os håbe det er mere varieret end de tidligere spil, så man ikke allerede efter 2 timer føler man har udført den samme quest 40 gange. Men det har jeg jo bedt om efter hvert eneste spil i serien og det er ikke sket endnu så jeg har ikke de store forventninger.
BeanoBeanoSkrevet 05/06-12 16:53 
Azzkikr>
fejl

Mit link?

Virker fint her.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 05/06-12 16:58, rettet 05/06-12 17:00 
Nej var en fejl at jeg lavede 2x posts hvor der stod det samme :P

Men jeg kan ikke slette det af en eller anden grund. Er åbenbart kun inden for et bestemt tidsinterval man kan det.
BeanoBeanoSkrevet 05/06-12 17:01 
Ok :D
dRxLdRxLSkrevet 06/06-12 22:34 
Synes det spil bliver ved med at imponere. Ser sjovt og intenst ud.

E3 2012: Wii U Marketplace Massacre Gameplay (Cam)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Bede-xBede-xSkrevet 06/06-12 23:05 
Det ligner klassisk Assassin's Creed gameplay, men bare det at skiftet i settingen er så stort, gør meget for lysten til at spille det. Indtil videre har jeg set tre film fra spillet og alle har udvist stor variation i miljøet fra de forrige. Serien havde nok været bedst tjent med, at Ubi havde givet den mere tid til at ånde, så skiftene mellem de enkelte kapitler var så store, som de ser ud til at være her.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 30/10-12 15:02, rettet 30/10-12 15:03 
Assassin's Creed 3 har micro transactions, hvor man kan købe items der ellers bliver tilgængeligt over tid, hvis man har lyst:

http://www.eurogamer.net/articles/2012-10-29-assassins-creed-3-fuelled-by-in-game-micro-transactions

Så skal der sikkert grindes i evigheder for at få tingene normalt, så man får lyst til at betale for at slippe for at spille spillet. Dertil kommer at Ubi anbefaler en dag et patch, hvis man vil undgå crashbugs:

http://www.eurogamer.net/articles/2012-10-30-ubisoft-advises-you-download-assassins-creed-3-day-one-patch

Dermed faldt hypen til nulpunktet :(
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 30/10-12 15:10 
Bede-x>
Assassin's Creed 3 har micro transactions, hvor man kan købe items der ellers bliver tilgængeligt over tid, hvis man har lyst:

Det er kun multi-player relateret, ikke?
78 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig