X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ruben og Bobby --> Retro Butik Kbh N


Svar
varmtvandvarmtvandSkrevet 06/02-12 11:40 
Hej P:R.
Vil på opfordring prøve, i denne tråd, at opdatere når jeg får noget "nyt" ind i butikken som kunne være interessant for jer herinde.
Jeg kommer ikke til at lave lange lister over hvad jeg har, men det bliver mere overordnet når jeg får en større bunke ind.
Husk at i kan komme ind med jeres retro spil (og legetøj) og bytte dem til nogle andre eller få nogle rigtige penge :)

Mvh Bobby

www.rubenogbobby.dk
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
varmtvandvarmtvandSkrevet 06/02-12 12:48 
Har fået 8 sega megadrive spil ind idag.
bla en af de dårligste megadrive fightere.
"Fighting masters" koster 20 dask.
(japansk uden æske, men kan spilles på pal hvis man fjerner "hjørnerne",)
og en komplet Snake Mountain :)
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
varmtvandvarmtvandSkrevet 07/02-12 13:13, rettet 07/02-12 13:15 
Ikke helt nyt ind af døren, men vil da lige poste alligevel.
(har fået en komplet Turtles bil ind af døren idag, men prøver at holde tråden rent spil)

10 kr stykket for tingene på billedet:

Ruben og Bobby --> Retro Butik Kbh N
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
Alf81Alf81Skrevet 07/02-12 13:19 
Findes der et sted hvor man kan danne sig oversigt over hvad I rent faktisk har i butikken?
Ting om dét og pis.
dRxLdRxLSkrevet 07/02-12 13:23 
Alf81>
Findes der et sted hvor man kan danne sig oversigt over hvad I rent faktisk har i butikken?

Ja, Jægersborggade 6 kld th. 2200 kbh N :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
varmtvandvarmtvandSkrevet 07/02-12 13:29 
Alf81 -> Jægersborggade 6 :)

(eller gå ind på hjemmesiden, der er der en ældre film og lidt billeder) Men kommer ikke til at lave lister og sender også nødigt med post dk. Hele ideen er at have en fysisk butik, som i "gamle" dage.
Internet butikker er der mange af.
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
Alf81Alf81Skrevet 07/02-12 13:35 
Jamen, så må jeg jo' vente til at vi er flyttet derover.

I gamle dage havde alle ordentlige butikker en postordreservice med importspil :P
Ting om dét og pis.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 07/02-12 14:02 
NEJ det er til os på "Djævleøen" !
Det er sku sjover at være der end kigge på en liste :P
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
Alf81Alf81Skrevet 07/02-12 14:14 
Det var nu heller ikke for at være provokerende. Men er det meste af det I har, PAL?
Ting om dét og pis.
varmtvandvarmtvandSkrevet 07/02-12 17:19 
Mest pal :)
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
varmtvandvarmtvandSkrevet 13/02-12 08:56 
Har fået lidt nyt n64 spil og gba spil.
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
HeroldHeroldSkrevet 19/02-12 20:31 
Har I NES?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
varmtvandvarmtvandSkrevet 20/02-12 09:19 
Har fået 70 spil ind af døren i lørdags.
Mange japanske Gameboy spil. men også sega master, megadrive og SNES spil.

Herold > har pt udsolgt af NES konsoller, men har spil til NES.
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
SumezSumezSkrevet 20/02-12 10:08 
Kan du ikke namedroppe nogle af de mere interessante titler du får ind, eller tage billeder ligesom du gjorde med din PS1-fodbold-bundle?

Det er fedt du skriver når du får noget ind, men der er nok ikke så mange herinde der kan bruge "Jeg har nogle Sega-spil" til noget, da jeg tror de fleste leder efter ret specifikke spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
--Skrevet 20/02-12 10:25 
Er der evt mulighed for at få det sendt, hvis det på et tidspunkt skulle blive aktuelt? Jeg bor selv i Sønderjylland, så kommer ikke lige forbi :P
Spiller nu: Animal Soccer World
HeroldHeroldSkrevet 20/02-12 11:46 
varmtvand>
Har fået 70 spil ind af døren i lørdags.
Mange japanske Gameboy spil. men også sega master, megadrive og SNES spil.

Herold > har pt udsolgt af NES konsoller, men har spil til NES.


Har du Adventure Island II til NES? :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
varmtvandvarmtvandSkrevet 20/02-12 13:55 
Sender desværre ikke og har ikke Adventure island 2 pt.
I må komme ned og se hvad der er kommet (er det ikke spændende... :) (der er bla. Super bomberman 2: SNES, Technocop: Genesis, Rockman 3: Gameboy)

Åbningstider:
man-ons 8-13.30
tor+fre 8-17

Har lige solgt jap "Dancing Furby" til gameboy:)
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
GreaseballGreaseballSkrevet 20/02-12 17:28 
varmtvand>
Sender desværre ikke og har ikke Adventure island 2 pt.
I må komme ned og se hvad der er kommet (er det ikke spændende... :)

Heh.. det som tiden før internet hvor man måtte tage ind til spil butikker for at se hvad de havde ;)
nerosnerosSkrevet 20/02-12 18:01 
Man kunne da godt lave et par billeder af de nye ting i får i butikken på jeres hjemmeside?
Bashful Neophyte
MrCaseMrCaseSkrevet 21/02-12 09:17 
Det virker som om det der koncept om en fysisk butik man skal gå på opdagelse i er helt svært for mange at forholde sig til.

Kan i ikke huske det? Fornemmelsen af at gå ned til den lokale spil-pusher for en god snak og for at se hvad der var kommet? Det var noget helt unikt og lige så meget en del af den oplevelse man købte som selve spillet.

Det bliver bare aldrig det samme med billeder på nettet som man sidder og kigger på på arbejdet eller i sin sofa.
Have you considered sucking less?
nerosnerosSkrevet 21/02-12 09:26, rettet 21/02-12 09:52 
MrCase>
Kan i ikke huske det? Fornemmelsen af at gå ned til den lokale spil-pusher for en god snak og for at se hvad der var kommet? Det var noget helt unikt og lige så meget en del af den oplevelse man købte som selve spillet.

Men ikke alle P:R brugere bor i København jo?

Nu er vi jo ret så rotineret i at kunne se hvad størrelse spillet har herinde, så et par billeder ville hurtigt kunne afgøre for mig om jeg er interesseret eller ej. Desuden når jeg køber retro går jeg højt op i kvaliteten af brugthed!

Desuden kan jeg ikke se formålet med tråden hvis man skriver man har fået 70 spil ind af døren og så kun nævner ca. 3 titler? Men det er sikkert bare mig. Er de med boks? Er der label på? Hvilken stand er de i? Er det JAP eller PAL?

Ja det er selvfølgelig klart mere interessant for Bobby at få kunder ned og se på indholdet i butikken det handler jo om penge, salg og bytte.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 21/02-12 11:52 
MrCase>
Det virker som om det der koncept om en fysisk butik man skal gå på opdagelse i er helt svært for mange at forholde sig til.

Jeg synes også altid det er hyggeligt at komme ned i Bobbys butik og se hvad han har, og få en snak, også selvom man ikke køber noget. Det vil jeg bestemt også anbefale.

Min hensigt var nu mere at jeg tror det ville være en fordel for ham selv, hvis han skriver hvad han får ind af titler, da det nok i større grad ville kunne tiltrække folk til butikken, end "jeg har fået 8 nye megadrive spil" gør.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
varmtvandvarmtvandSkrevet 21/02-12 12:20, rettet 21/02-12 12:24 
Tråden blev oprettet da jeg blev spurgt om jeg ikke ville oprette en tråd på playright hvor jeg skrev når jeg fik noget nyt ind. (nogle gange kan der gå længere tid hvor der ikke kommer noget = faste kunder går forgæves)

Det er ment som en service til Playright, som jeg er stor fan af (Er mest en lurer)

Jeg har desværre ikke så meget tid, at jeg vil priotere at tage billeder eller skrive lister over hvad jeg får ind.


(har fået 5 n64 og 2 gameboy spil ind idag, og 3 neo geo mvs spil i fredags)
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
varmtvandvarmtvandSkrevet 21/02-12 13:05 
Her kommer der så alligevel en liste :)

Neo geo mvs spil i butikken:

metal slug 1. 500,-
king of fighters 96. 350,-
overtop 350,-
neo turf masters 400,-
top hunter 450,-
spin master 400,-
super sidekick the ultimate 11 200,-

(de skulle alle være originale)
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
JuggernautJuggernautSkrevet 21/02-12 14:11 
Du har en privat besked.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
MrCaseMrCaseSkrevet 21/02-12 14:48 
varmtvand>
Det er ment som en service til Playright, som jeg er stor fan af (Er mest en lurer)

Fedt, tak for det.
Og tak for et fremragende initiativ til en spændende butik. København er brug for så mange af dem som muligt
Have you considered sucking less?
varmtvandvarmtvandSkrevet 22/02-12 13:21, rettet 22/02-12 14:02 
Selv tak.
har fået 32 ps1 spil ind idag.
bla final fantasy origins og megaman X5
og lidt blandet gameboy og snes spil

edit: rettet fra ps2 til ps1 (tak sumez:)
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
SumezSumezSkrevet 22/02-12 13:51 
varmtvand>
har fået 32 ps2 spil ind idag.
bla final fantasy origins og megaman X5

Du mener PS1 spil? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
varmtvandvarmtvandSkrevet 27/02-12 10:28 
Har fået nogle flere ps1 spil ikke så interessant. Men har fået nogle amiga spil bla. indiana jones FOA boxed. nogle C64 bla friday the 13th boxed. NES bla. megaman 3 + lidt gameboy spil.
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
GreaseballGreaseballSkrevet 27/02-12 14:31 
Sumez>
Jeg synes også altid det er hyggeligt at komme ned i Bobbys butik og se hvad han har, og få en snak, også selvom man ikke køber noget. Det vil jeg bestemt også anbefale.

Helt enig. Altid sjovt at komme ned og snuse rundt efter spænende ting. Plus at se alt det gamle legetøj(hvor jeg selv har solgt ham en bid af det).
Jeg må se at komme ind igen. Måske torsdag hvis jeg har tid :)
varmtvandvarmtvandSkrevet 14/03-12 09:06 
har fået nogle boxed snes, gameboy og playstation 1 spil ind. bla donkey kong country 1,2,3 og Chrono cross.

Jeg har besluttet mig til til at kun skrive i denne tråd hvis der kommer noget særligt som ville være noget for jer herinde)

F.eks har jeg lige nu Devil world til NES (cart only) til 500,-
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
Captain NCaptain NSkrevet 24/04-12 21:47 
Ville da lige ønske tillykke med at være blevet nævnt på Kotaku :)

The Amazing Hair Salon That Doubles as a Retro Game Store
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
DarkenDarkenSkrevet 24/04-12 21:57 
hehe nice!
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
XiwanaXiwanaSkrevet 24/04-12 22:02 
God video. Den giver et godt indtryk af alle herlighederne!
[inspirational quote here]
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/04-12 23:11, rettet 24/04-12 23:12 
Sejt! Vi skal da ha' alle fra Play:Right nævnt på Kotaku. Jeg håber at Beano bliver den næste, med hans smarte kommentarer og andet.

Eller Azzkikr! Dét kunne være nice :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 24/04-12 23:23 
Haha! Ja Kotaku elsker os :D
Bashful Neophyte
varmtvandvarmtvandSkrevet 25/04-12 06:59 
Captain N>
Ville da lige ønske tillykke med at være blevet nævnt på Kotaku :)

Tak. Føles lidt underligt at så mange skal høre på mit gebrokne engelsk :)
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
JuggernautJuggernautSkrevet 25/04-12 11:34 
Haha.. Det skal du vist ikke tænke på. Lars Ulrich og King Diamond er i samme lige :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
GreaseballGreaseballSkrevet 25/04-12 12:14 
Heh... awesome video. Tillykke med det ;)

@Konsolkongen, ja Kotaku må lave en feature om P:R en dag ;D
HeroldHeroldSkrevet 25/04-12 12:47 
Konsolkongen>
Sejt! Vi skal da ha' alle fra Play:Right nævnt på Kotaku. Jeg håber at Beano bliver den næste, med hans smarte kommentarer og andet.

Eller Azzkikr! Dét kunne være nice :)

Er vi så ovre i det der med at dårlig omtale er bedre end ingen omtale? :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 25/04-12 17:07 
syntes godt om :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
varmtvandvarmtvandSkrevet 30/04-12 13:24 
Har ikke skrevet længe.
har fået 18 atari 2600 spil og 9 intellivision spil ind. bla:
Sealed: Intellivision: "Nova blast" 130,- "Sub hunt" 80,- boxed "tropical trouble" 130,-
sealed atari "Dragon Fire" 130,-
har 2 intellivoice moduler til 100 stk.
har også fået en masse andre ting ind siden sidst. kom endelig ind forbi og kig. :)

Så har jeg et spørgsmål. Har også fået 2 stk Intellivision computer adapter med tilhørende keyboard.
Er der nogen der ved hvor meget de er værd? har ikke rigtig fundet nogen priser på dem. (må måske bare selv lige bruge lidt mere tid på google.:)
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
varmtvandvarmtvandSkrevet 23/10-12 16:10 
Har fået nyt ind siden sidst. :)
Bla.: Masters of Combat til sega master system, den er lige røget på ebay idag med start pris 10 kr.
Byd gerne på den.
(og også gerne på min star wars Yak Nose;)
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
SumezSumezSkrevet 23/10-12 16:56 
Det kan være man skal svinge forbi i morgen, før Chassis. Hvor længe har du åbent?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
varmtvandvarmtvandSkrevet 23/10-12 18:31 
8-19 hver onsdag ^_^
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig