X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Samhandel fra Dvdcrave???


Svar
BlossomBlossomSkrevet 19/07-03 17:36, rettet 19/07-03 17:44 
Efter et længerevarigt psykologisk samråd med Hardballer blev vi enige om at det kunne være "skægt" at se om man kunne få samlet lidt dvdcrave købere op og samle ordren for muligvis at spare porto...
Og derudover give de stakkels "under 18" gamere lov til at få et par billige spil. Hvis det kan køre på en fornuftig måde er jeg villig til at lægge visakort til, men som sagt afhænger det af.....

DVDCrave.com
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
HardballerHardballerSkrevet 19/07-03 17:41 
Ja, hehe :D Bare i orden.. regner stærkt på at få penge her den 10. i så fald, så er jeg "in"
JuggernautJuggernautSkrevet 19/07-03 19:00 
Jeg er også interesseret. Har dog ikke Visa :(

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HardballerHardballerSkrevet 19/07-03 19:01, rettet 19/07-03 19:02 
Som sagt.. Blossom bruger hendes Visa til at ligge ud med :D
JuggernautJuggernautSkrevet 19/07-03 20:05 
Fino :)

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ComradeComradeSkrevet 19/07-03 20:49 
Hvad så med alt det porto til at sende pakkerne ud til dem, som har bestilt noget?
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
JuggernautJuggernautSkrevet 19/07-03 20:51 
Det er vel for egen regning :) Ellers bliver det nok lidt dyrt for Blossom.

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 19/07-03 20:55 
Jeg har kun proevet at handle hos DVDCrave een gang og der blev spillet sgu snuppet i tolden (160,- oven i spilprisen), saa jeg er lidt varsom med at koebe derfra en anden gang. Men ellers lyder det som en god ide.
(...)
HardballerHardballerSkrevet 19/07-03 20:59 
McGoogle >
Hvad så med alt det porto til at sende pakkerne ud til dem, som har bestilt noget?


Egen regning :D hehe
ComradeComradeSkrevet 19/07-03 21:26 
Så render det jo alligevel op, og så er det jo en del arbejde for Blossom, som så skal stå for at købe frimærker og bobler breve og derefter sende dem ..
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
JuggernautJuggernautSkrevet 19/07-03 22:53 
Man må jo sige at Blossom er den flinke i den her situation. Hun køber ind til alle os og skal sende det ud, når spillene er kommet hjem.
Ja, hun skal købe frimærker, boblekuvert mm, men det får hun jo også betaling for. At hun bruger tid på det, viser jo kun hvor venlig hun er :-)

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HardballerHardballerSkrevet 19/07-03 23:27 
Eller, hvem siger i det hele taget at det skal sendes til hende? Det kunne lige så godt blive sendt til en anden, man skal vel opgive adressen :D Men ehm.. lad os nu bare se hvad Blossom selv synes om det, hehe :D Men i det hele taget flink at bruge hendes Visa :D
HardballerHardballerSkrevet 19/07-03 23:38, rettet 19/07-03 23:45 
Hey man.. jeg er også flink :D hehe

EDIT: Sad lige og kikkede på siden.. de fleste nye spil som PSO ligger på 70$ som svarer til 460kr (ca.) så mon ikke vi kunne finde et billigere sted?
HardballerHardballerSkrevet 19/07-03 23:47, rettet 19/07-03 23:47 
Er det bare mig, eller er her billigere?

CDwow
APHAPHSkrevet 19/07-03 23:57 
Hardballer >

EDIT: Sad lige og kikkede på siden.. de fleste nye spil som PSO ligger på 70$ som svarer til 460kr (ca.) så mon ikke vi kunne finde et billigere sted?

Du er godt klar over PSO koster 69.95 australske dollars og ikke us dollars? 69.95 AUD er lig 300,5 dk
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
HardballerHardballerSkrevet 20/07-03 00:09, rettet 20/07-03 00:09 
Nej.. det var jeg sgu ikke klar over.. jeg tager det i mig igen, hehe :D det er da møj billigt.. keep it on, and sorry :D
BlossomBlossomSkrevet 20/07-03 09:53 
Jeg lægger en bestilling ind hos dvdcrave efter kl. 15.00 idag. Så skriv hvis I skal have noget med.
I øjeblikket har de en fast portopris til udlandet på maks 45 kr uanset hvor meget man bestiller. Hvis vi er flere om det, bliver det da temmelig billigt.
kursen er i øjeblikket 4,52 så priserne kan i selv regne ud. Dog stryger der lidt fra da man ikke skal betale australsk moms.
For eksempel kan zelda erhverves til under 300. Og en wavebird koster ca. 240.
I skal huske at påregne en alm porto på ca. 15 kr, alt efter hvor meget i bestiller..
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
D.B.M.D.B.M.Skrevet 20/07-03 10:49, rettet 20/07-03 10:49 
Til alle der har tænkt sig at købe en Wavebird, så skal i lige være opmærksomme på, at der IKKE er indbygget rumblefunktion i den.

Det vidste jeg nemlig ikke da jeg købte min og jeg blev da ret så skuffet!
BlossomBlossomSkrevet 20/07-03 11:24 
Juggernaut >
Din bestilling på MOH-F (ca. 195,-)og TG (ca. 175,-) (+ porto) til Gamecube er noteret. Bemærk at priserne kan variere en smule alt efter kursen når pengene bliver trukket.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
ComradeComradeSkrevet 20/07-03 11:25, rettet 20/07-03 11:35 
Hmm jeg ser lige om de har nogle spændende tilbud! :)

EDIT: Sælger de overhovedet ikke NTSC spil ? Jeg er nemlig helt vild efter, at få fat i Kotor! :)
Tror bare jeg bestiller hos The Rage så.
Nogen der har erfaringer derfra? Der er en del forskellige forsendelses løsninger, hvilken har i brugt?
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
NaieraNaieraSkrevet 20/07-03 11:26 
D.B.M. >
Til alle der har tænkt sig at købe en Wavebird, så skal i lige være opmærksomme på, at der IKKE er indbygget rumblefunktion i den.

Det er et almindeligt kendt faktum. Det er din egen skyld at du ikke lavede din research ordentligt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 20/07-03 11:50 
D.B.M. >
Til alle der har tænkt sig at købe en Wavebird, så skal i lige være opmærksomme på, at der IKKE er indbygget rumblefunktion i den.

Det vidste jeg nemlig ikke da jeg købte min og jeg blev da ret så skuffet!

Tak. Det var jeg ikke klar over. Har bestilt 2 hos Kimmer, men mon ikke man kan overleve uden rumble? :)

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HardballerHardballerSkrevet 20/07-03 13:31, rettet 20/07-03 13:33 
Hey man.. Så skal jeg sgu da skynde mig.. er lige stået, ud og rykke de gamle for penge :D
HardballerHardballerSkrevet 20/07-03 13:44 
Nah.. Tror sgu at jeg venter til en anden god gang.. Så kan jeg evt. starte en tråd igen.. Men ehm, ellers tak, Blossom..
D.B.M.D.B.M.Skrevet 20/07-03 18:00 
Naiera >
D.B.M. >
Til alle der har tænkt sig at købe en Wavebird, så skal i lige være opmærksomme på, at der IKKE er indbygget rumblefunktion i den.

Det er et almindeligt kendt faktum. Det er din egen skyld at du ikke lavede din research ordentligt.

Ja, vi kan jo ikke alle være lige kloge!!!

Men det er da rart at se, at jeg ikke er den eneste, der ikke var klar over at rumblefunktionen ikke er indbygget i Wavebird'en!
HardballerHardballerSkrevet 20/07-03 18:08 
Jeg var heller ikke.. eller, havde vist hørt et eller andet men ikk noget der klingede før jeg fik det at vide i denne tråd :D
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/07-03 20:05 
Heller ikke mig... og eftersom jeg er blevet afhængig af rumle så skal jeg ikke ha' sårn et da!
Spiller nu: Phantasy Star IV
BlossomBlossomSkrevet 20/07-03 21:25 
Okay!
Hvis vi skal have det her op at køre en anden gang, så er der nødt til at være flere tilhængere. I er velkomne til at skrive løbende hvis der er noget i er interreserede i, og så ser jeg på hvornår der er nok interreserede til at jeg gider at bøvle med det. ;-)
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
HardballerHardballerSkrevet 21/07-03 00:32 
Hehe.. okay :D jeg er nok intereserret en gang om et stykke tid.. da der lige er kommet lidt planer i pengeændringerne :D hehe
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig