X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Armored Core V


Svar
nerosnerosSkrevet 01/02-12 15:24 
Endelig viser de noget. Det er nok mest for fan boys :-)

Japanese Opening Cinematic HD
Bashful Neophyte
DarkenDarkenSkrevet 02/02-12 17:41 
Jeg har ikke spillet Armored Core, men i gameplay videoen ser styring noget kluntet ud.. eller er det bare spilleren der sucks?

(Traileren var ritti nice)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
nerosnerosSkrevet 02/02-12 17:47, rettet 02/02-12 17:48 
Jeg blev også lidt skuffet over gameplay videoen, men håber det bare er spilleren som sucks ;-)

Jeg har i den grad spillet meget Armored Core: For Answer og her var styringen som den skulle være hvad angår sådan et type spil efter min mening. Så hvis det spiller ligesom det med et ton af customizations er jeg solgt.

Traileren er overordentlig flot ja!
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 31/03-12 21:33, rettet 31/03-12 21:40 
Så er det ude nogen som har købt det? Jeg var lige ved at købe det idag, men synes det var lige lovlig dyrt da jeg ikke er helt sikker på om det holder, men jeg køber det helt sikkert når det bliver billigere.

På bagsiden står der en fin tagline:
"Come Heavy or Not At All".

Bad ass!

Edit:
Jeg synes det ser fornuftigt ud. Co-op mission play og online multiplayer lyder alt for fedt. Jeg er blevet så klar på det nu!

Lidt gameplay og info
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 01/04-12 01:43 
Jeg hører at det er et spil der kræver dedikation. Der er ikke ret meget det bliver forklaret og ret mange teknikaliteter man skal sætte sig ind i, men hvis man er til mechs og til at sidde og customize på Forza plan, tror jeg at man vil syntes det er fedt :)
SumezSumezSkrevet 01/04-12 02:48 
Jeg har aldrig spillet nogen af spillene i serien, men er meget nysgerrig omkring den, og efter anmeldelserne at dømme er AC5 et fint sted at starte. Du må endelig sige hvad du synes om spillet, hvis du får kløerne i det, Neros.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 01/04-12 10:52 
Sumez>
Jeg har aldrig spillet nogen af spillene i serien, men er meget nysgerrig omkring den, og efter anmeldelserne at dømme er AC5 et fint sted at starte. Du må endelig sige hvad du synes om spillet, hvis du får kløerne i det, Neros.

Ja det skal jeg nok. Jeg husker også at Armored Core: For Answer var noget af en indlærings proces, man skulle selv finde ud af hvilken type våben og mech man skulle have og bygge til de forskellige missioner.
Bashful Neophyte
DeluxScanDeluxScanSkrevet 24/05-12 10:41 
Bestilte det i dag. Jeg haaber det er lige saa godt som Chromehounds.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
nerosnerosSkrevet 24/05-12 20:57 
Sejt fortæl gerne om det når du har fået det hjem. Jeg tænker også at jeg snart må få det købt nemlig.
Bashful Neophyte
DeluxScanDeluxScanSkrevet 26/05-12 10:23 
Skal jeg nok. Det kommer jo nok foerst om en uges tid eller noget, da jeg bestilte det fra Hong Kong.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 07/06-12 10:33, rettet 07/06-12 10:35 
Fik det i dag, og umiddelbart er mit indtryk ikke vildt: Det hele virker lidt for primitivt. Chroume Hounds havde bedre gameplay og bedre customization - og hvad er den der Japanske kaephest med, at robotter absolut skal vaere antropomorphe? Hvis jeg vil bygge en tank, saa skal det ogsaa ligne en tank - ikke larvefoedder med en overkrop klistret paa.

Jeg gaar ud fra, at det aliasede 80'er looket i menuerne er med vilje - men det er bare plat og ser grimt ud lidt ala C(r)apcom's menu look.

Umiddelbart virker Chrome Hounds som meget bedre.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
nerosnerosSkrevet 07/06-12 13:08, rettet 07/06-12 13:08 
Det lyder til at du spiller det forkerte spil så hvis du vil bygge tanks ?

Igen hvis det er mere af Armored Core: For Answer så er jeg solgt!
Bashful Neophyte
DeluxScanDeluxScanSkrevet 08/06-12 14:08 
Jeg er skuffet over de muligheder, men har til at modificere sin 'mech'. De er slet ikke saa gode som i Chrome Hounds. Skuffende.
Generelt et nederen spil med grim grafik og 80'er gameplay - den serie kan de godt beholde i Japan. Det kommer fra en, der elskede Chrome Hounds.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
nerosnerosSkrevet 08/06-12 15:24, rettet 08/06-12 20:21 
Hvis du aldrig har spillet Armored Core og helst vil have the American Way kan jeg godt forstå din skuffelse.

Definer lige "80'er gameplay" ?

Chrome Hounds kunne jo kun spilles online og er dødt idag?
Bashful Neophyte
DeluxScanDeluxScanSkrevet 09/06-12 02:40 
neros>
Hvis du aldrig har spillet Armored Core og helst vil have the American Way kan jeg godt forstå din skuffelse.

Definer lige "80'er gameplay" ?

Chrome Hounds kunne jo kun spilles online og er dødt idag?

Ja, jeg har savnet Chrome Hounds sidne de slukkede server, saa jeg gav den her serien chance fordi det ligner lidtr. Det ligner saa ikke nok for mig, saa for mig personligt er AC en doed fisk.

80'er gameplay mener bare primitivt gameplay. Sigt, skyd. Intet andet.

Naaja, en enkelt fejlkoeb hat vi vel alle.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
nerosnerosSkrevet 09/06-12 09:39 
DeluxScan>
80'er gameplay mener bare primitivt gameplay. Sigt, skyd. Intet andet.

Det lyder meget underligt. Armored Core : For Answer byder på meget mere end bare sigte og skyde? Jeg har gennemført det spil to gange før spillet åbner sig helt op hvad angår customisation, online co-op play, sværhed, og mech strategier. Det var netop det som gjorde jeg blev hooked! Jeg tror kun den opskrift er ført videre til Armored Core V ellers ville det være ret så dumt af udviklerne.

Men smag og behag. Det er også så sindsygt ærgeligt, at spil som Chrome Hounds skal lide døden på grund af slukkede servers man burde have givet spillet andet end bare online play så det var muligt at nyde det mere end bare et par år! Jeg hader den slags som pesten! Derfor tror jeg ALDRIG på spil som er bygget op på den måde man ved de kun er her i kort tid :-(
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig