X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Starfox adventures - *GAB!*


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 19/07-03 14:42 
Jeg er nu 51% inde i spillet - bliver det bedre?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
62 emne(r).
1 2 > »

Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 19/07-03 14:42 
Jeg er nu 51% inde i spillet - bliver det bedre?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SephirothSephirothSkrevet 19/07-03 15:00 
Nej! Det spil fangede mig overhovedet ikke, som jeg havde regnet med!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
RJKRJKSkrevet 19/07-03 15:23 
SFA bliver dårligere jo længere man kommer ind i det. Helt præcist bliver det mere og mere ensformigt...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SephirothSephirothSkrevet 19/07-03 15:27 
Det følger bare den sædvanlige adventure-formel, er pisse lineært og tilføjer intet nyt. Kun grafikken er værd at skrive hjem om...
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
Star SoldierStar SoldierSkrevet 19/07-03 15:27 
Born2Play >
Jeg er nu 51% inde i spillet - bliver det bedre?

Tag du hellere på pub crawl ved lykken eller prøv at få fat i naboens datter, starfox adventures skal du nok lige vente med.... start med noget Halo eller andet nemt.

Seriøst, jeg troede ellers at SA lige ville være noget for dig, jeg syntes det var godt, men det bliver nok ikke bedre end det allerede er nu, så drop det allerede nu hvis det er ZZZzzz....
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 19/07-03 15:34, rettet 19/07-03 15:44 
*LMAO*

Edit:

Det er Zelda.

Zelda, hvis det som spæd, var blevet lænket til radiatoren i en kælder fyldt med skønhedsprodukter, selvbruner, træningsmaskiner og en social kontakt bestående udelukkende af MTV.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
JAAJAASkrevet 19/07-03 18:30 
lol!

jeg har desværre (?) endnu til gode at spille SFA, selv om lysten har været der lige fra udgivelsen. Det lyder dog til, at det er en erfaring jeg godt kan tillade mig at være foruden.
quadquadSkrevet 19/07-03 18:34 
Hmm, jeg synes nu det var et glimrende spil.

Klart blandt de 3 bedste jeg har spillet på GC, så skidevære med om det er liniært og intet nyt bringer til genren.
RaGeRaGeSkrevet 19/07-03 19:30, rettet 19/07-03 19:30 
Kan kun give de andre ret i, at SFA har været noget af en kedelig oplevelse (sindssygt trivielt) og slet ikke på samme niveau som Zelda spillene og bare en dårlig rip-off.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
quadquadSkrevet 19/07-03 19:43 
Hvis man nu ser spillet for sig selv og lader være med at sammenligne med konkurrenterne, kan man sagtens få en hæderlig oplevelse..ihvertfald indtil man går helt død i det og stopper op ved 70% som mig :)
la0sla0sSkrevet 19/07-03 19:45 
hahah morsomt.. jeg kom også frem til de små 50% og gik totalt dø i det...
Hvad sker der?
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 19/07-03 20:26 
Wagner >
Ihvertfald indtil man går helt død i det og stopper op ved 70% som mig :)

Haha - Jeg troede, du forsvarede spillet? *lol*
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
quadquadSkrevet 19/07-03 20:34 
Ja, det gør jeg da, man skal bare have nul forventninger og ingen sammenligninger - Så er det meget sjovt så længe det holder :D
HulleHulleSkrevet 20/07-03 01:14 
Var ellers personligt meget glad for det, og fik da også gennemført det. Det var dog tydeligt hen mod slutningen, at det var et spil der hurtigt skulle udgives..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
SideshowSideshowSkrevet 20/07-03 02:42 
Jeg gennemførte det - og min største tilfreds var, at jeg ikke længere behøvede at spille, hvad jeg tidligere følte mig forpligtet til.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
Star SoldierStar SoldierSkrevet 20/07-03 02:51, rettet 20/07-03 09:46 
Det her forstår jeg ikke rigtigt, det lyder som om at nu SKAL den bare sables ned, dengang den kom frem var folk helt vilde her på forumet, selvom den var lavet i vesten (spil jeg normalt aldrig spiller), så syntes jeg SA var udemærket, selvfølgelig har den sine fejl, men er stadig noget af det bedre der er lavet på cuben.

Det minder mig om FFVII Vs. FFVIII trådene, jeg har kun hørt dårlig kritik af FF8 her på forumet og så meget iiiih og ååååh om FF7, jeg har det bare lige omvendt, men har ikke gidet at blande mig, jeg havde en god tid med FF8 og syntes personligt at den er bedre end... erm... FF7.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
FanboyFanboySkrevet 20/07-03 04:22 
Star Soldier: Det er godt nok ikke første gang at vi ser forummet skifter "smag" sådan lige. Se bare på Halo, MGS2 osv. lige i starten var den generelle mening om dem også iiihh og ååhh, mens nu er generelt mange der rakker spillene ned.
RJKRJKSkrevet 20/07-03 09:32 
Det her forum er mere, hvis man kritiserer noget, så tror folk at man hader det og omvendt... SFA er et af de bedre spil på GameCube. Men derfor er der stadig vildt langtrukkent og kedeligt i længden. Hvilket resulterer i et "godt" spil - bare ikke, hvad det blev hypet op til at være og det er da rart, at andre folk endelig ser det nu...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 20/07-03 09:33, rettet 20/07-03 09:34 
Fanboy >
Star Soldier: Det er godt nok ikke første gang at vi ser forummet skifter "smag" sådan lige.

Halo var mange glade for i starten, men mens nogen af os, naturligt nok, rent faktisk blev trætte af at spille det med tiden, er der nogen der ser ud til at sidde fast i en eller anden verden hvor der ikke er sket mere siden Halo.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 20/07-03 12:40, rettet 20/07-03 12:40 
RJK >
Hvilket resulterer i et "godt" spil - bare ikke, hvad det blev hypet op til at være og det er da rart, at andre folk endelig ser det nu...

Så behøver jeg ikke selv skrive det ;-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
la0sla0sSkrevet 20/07-03 12:43 
man kan muligvis finde en rosende post fra min side om SFA, jeg var rent tilfreds i starten.. og hvis jeg husker korrekt, var det en ret livlig diskussion om spillet var godt eller dårligt. Jeg holdt mig ude af den, men jeg må sige at jeg pludselig blev træt af det... hvilket også var et godt stykke tid efter at diskussionen døde ud...
well, jeg synes ikke jeg har oplevet pludselige meningsskift her, uden de har været underbyggede... men nu har jeg jo så også konsekvent holdt mig uden for al Halo snak. :)
Hvad sker der?
mostwantedmostwantedSkrevet 22/07-03 12:00 
SFA er underholdende de første 3-4 timer... så er det dødens pølse. Er der nogen der har prøvet at TÆLLE hvor mange "skyd en ildkugle på knappen højt oppe"-opgaver der er i spillet?
... men det kan godt være jeg lyver! :D
millenniummillenniumSkrevet 22/07-03 12:21 
Sjovt at SFA fik så stormende gode anmeldelser i sin tid. Men det tilkendegiver vel nok bare, at anmeldere ikke altid har råd til at bruge den mænge tid der skal til, for egentligt at vurdere et spil i dybden.
The medium is the message.
jaesjaesSkrevet 22/07-03 12:31 
Enten det, eller også er spillet bare lidt mere mainstream end de fleste gamere, der skriver her, og på andre fora.
RJKRJKSkrevet 22/07-03 12:54, rettet 22/07-03 12:54 
Jeg begynder at kunne lide denne tråd ;)

Star Fox Adventures har jo (sammen med bl.a. Eternal Darkness) været en af mine kæpheste hvad angår overvurderede spil. Som det er blevet sagt flere gange, så er det utroligt lækkert på overfladen, men også tænderskærende irriterende i længden. Begge spil hører til i kategorien "dårligere jo længere man spiller dem".

Nu vil jeg helst ikke forklejne gode bekendte, men jeg kan sige, at jeg personligt gennemspillede og gennemførte disse spil, før jeg skrev anmeldelser af dem. Jeg gav de dårligste karakterer herhjemme og var den eneste der gav seriøs kritik af spillene for deres holdbarhedsproblemer, som jeg lige husker det.

Om andre ikke har brugt den nødvendige tid skal jeg ikke kunne sige, men uanset hvor mainstream det måtte være, så mener jeg da at man skal vurdere et spil på dets helhed og ikke hvordan det lige føles de første par timer. Immervæk må en forbruger, der giver femhundrede kroner for et spil, forventes at dykke ned under overfladen.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
jaesjaesSkrevet 22/07-03 13:05 
RJK >
men uanset hvor mainstream det måtte være, så mener jeg da at man skal vurdere et spil på dets helhed og ikke hvordan det lige føles de første par timer. Immervæk må en forbruger, der giver femhundrede kroner for et spil, forventes at dykke ned under overfladen.

Nu ved jeg ikke om den var til mig, men det jeg mente med mainstream, har ikke noget med anmeldernes tidsforbrug med spillet at gøre.
Min tanke var, at nogle (mange) anmeldere måske har set det som et mainstreamspil, og måske har vurderet, at de fleste mainstreamgamere ikke har så meget i mod, at et spil er ensformigt, linært osv.
Jeg har i hvertfald læst mange anmeldelser, hvor et spil har fået en god karakter, selvom anmelderen har brokket sig over dette. Uretfærdigt nok...
tastasSkrevet 22/07-03 13:12 
Jeg må så indrømme, at jeg var i god selvskab med de 2 titler.
Sandt kunne slutningen på Eternal Darkness godt fremstå som lidt af et et anti-klimaks og repititativt, og Starfox blev også en anelse ensformigt mod slutningen.
Dog mener jeg ikke at jeg spildte min tid på nogle af disse titler, og jeg købte også begge til fuld pris (549,-), og syntes ikke mine penge var spildt.
Dog skal det siges, at det trods alt ikke er titler jeg har tænkt mig at vende tilbage til og gå igennem igen (er også for længst byttet væk), men generelt set var jeg godt tilfreds med spillene. Ikke top-niveau spil, men værd at se nærmere på.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
RJKRJKSkrevet 22/07-03 13:17, rettet 22/07-03 13:18 
Til jaes:

Jeg tror egentligt ikke, at spillere er så forskellige. Jeg tror ikke på "alle har deres egen subjektive mening".

Selvfølgelig har vi forskellig smag. Fx kan nogle lide seriøse fodboldspil og andre kan ikke, men for dem der kan, vil så godt som alle foretrække fx PES over FIFA, hvis de bruger tiden og energien til at sætte sig ind i det.

Det er dét jeg mener. Kvalitet er et ultimativt begreb. For det meste... ;)

Hvis det endelig skal være, så tror jeg at hardcore-spillere er mere tilgivende overfor de ting, vi snakker om her. Fx et spil som Contra: Shattered Soldier, der i spiloplevelsen består af mange gentagelser (som shooters generelt), er der næppe mange mainstream-spillere, som vil kunne holde ud.

Det korte af det lange: jeg tror ikke at mainstream-spillere vil være mere tilgivende end andre overfor de fejl, et spil som Star Fox Adventures besidder, i længden. Nogle vil selvfølgelig alligevel synes det er "vildt fedt", men formentligt fordi de ikke har prøvet dét, der er bedre. Men ud fra den synsvinkel kan man jo ikke anmelde noget som helst... :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 22/07-03 13:56 
Jeg vil ellers mene at Contra: Shattered Soldier er ekstremt varierende for et spil af denne type. Det er også det jeg holder af Radiant Silvergun og Ikaruga fremfor andre shmups.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 22/07-03 14:08 
Contra: SS er for en del (jeg har ikke gennemspillet det) trial and error-baseret, som automatisk giver en masse gentagelser. Især for mainstream-spillere, som ikke må forventes at være vant til genren og må forventes at dø rigtig meget.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
jaesjaesSkrevet 22/07-03 14:50 
RJK:
Jeg tror du misforstår det lidt, og jeg er derfor i store træk enig :)

Gamere er mere eller mindre ens, pointen er (som du også selv er inde på), nogle anmeldelser.
SFA og ED, er åbenbart to eksempler på hvor spillerne er af en lidt anden holdning end flertallet af anmelderne.
Om det skyldes at anmelderne ikke har spillet spillene nok, eller at de har differentiereret mainstream- og hardcoregamerne for kraftigt, skal jeg ikke gøre mig klog på, men det er ikke svært at finde andre eksempler på overvurderede spil.
RJKRJKSkrevet 22/07-03 15:26, rettet 22/07-03 15:28 
Okay.

Det her er ikke et forsøg på at være efter nogen eller forhøje andre, men jeg synes godt at man kan se en tendens på de spil, der ændrer kvalitet et godt stykke inde (om det så er til det dårlige eller bedre).

Jeg har skrevet ti spilanmeldelser om måneden i perioder og, ja, så er det svært at finde 10-20 timer til hvert spil. Der er da ret sikkert nogle der så vælger, at gætte på hvordan resten af spillet udfolder sig og baserer anmeldelsen på spillets første del.

I mange situationer er det måske fint nok, men jeg mener bare, at når vi har at gøre med historiebaserede spil, så er der en risiko for, at tingene udvikler sig anderledes, end starten lægger op til og man derefter fejlvurderer spillet som helhed, hvis man ikke har gennemført det.

Fx med Star Fox Adventures er det vel nemt at blive fanget af den utroligt lækre indpakning, hvis man gør tingene på denne måde. Et omvendt eksempel kunne være Kingdom Hearts, hvor visse elementer virker afskrækkende til at begynde med, men hvor helheden senere udvikler sig enormt godt.

Igen: no offence til de danske anmeldere af de pågældende titler - det her er bare eksempler.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DommergaardDommergaardSkrevet 22/07-03 19:03 
Hmm.. forstaar jer desvaerre ikke helt!

Synes SFA er et fedt spil, ingen tvivl om at udviklerne har spillet meget Zelda, da det KLART kan maerkes, men det goer det jo ikke daarligere?

Det er absolut (efter min mening) en MUST have titel! Men noget jeg dog vil brokke mig over er, slutningen er god osv. men naar man har gennemfoert spillet er der INTET at komme efter, man kan ikke vaere andre steder end den der borg (eller lign.), det er aergeligt :(

Ellers et godt spil.. fangede og udfordrede da mig til de 100% var klaret!
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 22/07-03 19:28 
Fangede mig aldrig. Derfor byttede jeg det til Beach Spikers ( hey Sephiroth ;)), hvilket jeg ikke har fortrudt.
KTCKTCSkrevet 23/07-03 16:21 
Jeg kan underbygge RJK's udtalelser om Contra, for fanboy-bladet "PlayStation 2 Officielt Dansk Magasin" dykkede spillet totalt i deres anmeldelse, netop på de punkter som RJK fremhæver.

Det skal så lige siges, at det nævnte blad i min mening ikke er det papir værd, som det er trykt på, og at jeg købte det for at bruge DVD-æsker, der fulgte med (gav 5kr for det)...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Bede-xBede-xSkrevet 29/07-03 02:06 
RJK >
Om andre ikke har brugt den nødvendige tid skal jeg ikke kunne sige

Det kan også tænkes, at de har brugt tiden, men alligevel fandt visse kvaliteter i de to spil.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
MadsMadsSkrevet 29/07-03 02:47 
SFA er på intet tidspunkt, i mine øjne, specielt underholdende. Et utrolig simpelt og uopfindsomt kampsystem, "one-button-combo", den frihedsberøvende manglende mulighed til at kunne hoppe på kommando (hvorfor?) og kedelige ulogiske gåder. Samt de alt for detaljerede hints, som man selvfølgelig kan lade være med at læse, men bliver nødt til det pga. de, som nævnt, ulogiske gåder.

Det enormt langtrukkende back and forth. Hvorfor er der ikke lavet et teleporteringssystem ved enden af banen? - Hvis der alligevel ikke er noget nyt at komme efter, er det altså ikke det mest ophidsende at skulle hele vejen tilbage af den bane man lige har kæmpet sig igennem. Kæmpet sig igennem er måske også lige lovligt meget kredit at give SFA, som overhovedet ikke, på nogen måde, er udfordrende.

For nogen kan det måske være sjovt i starten, hvilket også er omtalt i denne tråd, det er vel så det man kalder en smagssag, jeg synes ikke der er meget at komme efter, overhovedet, i spillet.

Modsat Eternal Darkness som i starten var ekstremt underholdende, og havde jeg ikke spillet de sidste timer, ville det have været en kanon spiloplevelse. Men det gjorde jeg, og til sidst blev det bare kedsommeligt med gentagelse efter gentagelse. Man bliver også manipuleret til at tro at man kan sætte sig ind i hovedpersonerne, men det hele falder ligesom på gulvet de sidste timer af spillet. Historien (historien?) hænger ikke sammen.
Det kunne være bedre udført med lidt længere produktionstid, for spillet havde nogle gode idéer, bl.a. sanity-meteret som jeg fandt virkelig underholdende og tilførte genren lidt nyskabelse.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
DommergaardDommergaardSkrevet 29/07-03 10:34 
Teki >
SFA er på intet tidspunkt, i mine øjne, specielt underholdende. Et utrolig simpelt og uopfindsomt kampsystem, "one-button-combo", den frihedsberøvende manglende mulighed til at kunne hoppe på kommando..

Det med "one-button-combo" er ikke 100% rigtigt! Dog vil jeg give dig ret i at der ikke er mange muligheder i en kamp, men hvis du kombinerede dine combos med at bruge dine stav, og f.eks fyre ild af samtidig eller de andre ting man kan bruge, så synes jeg bestemt der er OK, det er trodsalt heller ikke et slåssespil!

Angående det med manglen på at kunne hoppe på kommando, så er det fuldstændig det samme som i Zelda-spillene, OOT, MM og TWW! Hvilket jeg ikke synes er et minus overhovedet!

Det enormt langtrukkende back and forth. Hvorfor er der ikke lavet et teleporteringssystem ved enden af banen? - Hvis der alligevel ikke er noget nyt at komme efter, er det altså ikke det mest ophidsende at skulle hele vejen tilbage af den bane man lige har kæmpet sig igennem. Kæmpet sig igennem er måske også lige lovligt meget kredit at give SFA, som overhovedet ikke, på nogen måde, er udfordrende.

Kan godt se hvad du mener, og det er da også træls! Men sådan er spillet bygget, og det er jo det samme med Metroid Prime! Rare har sikkert gjordt det for at trække spillet lidt ud, da jeg godt vil indrømme at der ikke er vildt meget at komme efter, men stadig nok til at underholde mig :)

SFA er jo også lavet til alle aldre, så det skulle jo heller ikke være uhyr svært, så os garvede gamere har det nok let! Men spillet har somsagt alligevel formået at underholde mig, da jeg elsker at udforske landskaberne og finde hemlige passager osv. (Zelda: TWW - Nice!)!

For nogen kan det måske være sjovt i starten, hvilket også er omtalt i denne tråd, det er vel så det man kalder en smagssag, jeg synes ikke der er meget at komme efter, overhovedet, i spillet.

Kan diskuteres, men spillet er måske ikke lige din stil?

Modsat Eternal Darkness som i starten var ekstremt underholdende, og havde jeg ikke spillet de sidste timer, ville det have været en kanon spiloplevelse. Men det gjorde jeg, og til sidst blev det bare kedsommeligt med gentagelse efter gentagelse. Man bliver også manipuleret til at tro at man kan sætte sig ind i hovedpersonerne, men det hele falder ligesom på gulvet de sidste timer af spillet. Historien (historien?) hænger ikke sammen.
Det kunne være bedre udført med lidt længere produktionstid, for spillet havde nogle gode idéer, bl.a. sanity-meteret som jeg fandt virkelig underholdende og tilførte genren lidt nyskabelse.

Eternal Darkness er også en hel anden genre, så måske er det der du finder din udfordring? :)
RJKRJKSkrevet 29/07-03 12:49 
bede-x >
RJK >
Om andre ikke har brugt den nødvendige tid skal jeg ikke kunne sige

Det kan også tænkes, at de har brugt tiden, men alligevel fandt visse kvaliteter i de to spil.

Jeg udelukker ikke noget.

Jeg ser bare en tendens i, at spil der umiddelbart virker lækre men som fejler i længden (efter min mening) får bedre karakterer, end spil som starter trægt, men ender som fremragende (efter min mening).

Jeg kan af denne tråd se, at flere er enige med mig omkring Star Fox Adventures' kvaliteter i længden, og det giver jo nyt brænde på bålet.

Jeg er i det danske anmeldermiljø og ved hvordan tingene foregår.

Ud af alt det kan jeg slutte, at ovennævnte konklusion bestemt er tænkelig. At du hellere vil drage den "modsatte" konklusion, kan ikke rigtigt overraske mig længere... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MadsMadsSkrevet 29/07-03 14:38 
Sonic.dk >
Angående det med manglen på at kunne hoppe på kommando, så er det fuldstændig det samme som i Zelda-spillene, OOT, MM og TWW! Hvilket jeg ikke synes er et minus overhovedet!

Ja, jeg er godt klar over det er det samme som i Zelda spillene, derfor kan det da stadig godt være et minus.
Jeg synes det fjerner noget af den frihed, man ellers som regel har i den type spil.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
DommergaardDommergaardSkrevet 29/07-03 15:28 
Et minus? Yep, kan det godt.. men ikke efter min mening! Så vil det nærmere komme over i "platform-genren" ville jeg mene!
MadsMadsSkrevet 29/07-03 15:31 
Grr.. forstå nu hvad jeg siger.

For det første, det kan godt være du ikke har noget imod det, det har jeg egentlig heller ikke, kan sagtens spille med det.

MEN derfor er det stadig, for mig at se, noget unødvendigt der hæmmer frihedsfornemmelsen.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
DommergaardDommergaardSkrevet 29/07-03 15:34 
I orden :)

Synes jeg bare ikke! Det er trodsalt et "RPG-Adventure" spil og ikke et platform-spil som Mario, Rayman og Crash Bandicoot (etc.)!

Men i orden du har den holdning, vi er bare ikke enige, og hvad så? }8)
Bede-xBede-xSkrevet 01/08-03 12:01 
RJK >
At du hellere vil drage den "modsatte" konklusion, kan ikke rigtigt overraske mig længere... ;)

Det må du lige uddybe lidt. Mener du, at jeg bare er modsat, for at være modsat? Det har ikke været min intention...

Må lige sige at jeg ikke har draget nogen konklusion. Det kan sagtens tænkes, at de anmeldere der har anmeldt de to spil, ikke har spillet dem nok. Men når det er sagt, så er spillene ikke uden kvaliteter.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
NaieraNaieraSkrevet 01/08-03 12:04 
bede-x >
Det har ikke været min intention...

Men det er du (så godt som) altid...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Bede-xBede-xSkrevet 01/08-03 12:06 
RJK >
Jeg kan af denne tråd se, at flere er enige med mig omkring Star Fox Adventures' kvaliteter i længden, og det giver jo nyt brænde på bålet.

Egentlig ikke. Siger blot nået om at en lille gruppe er enig med dig. Jeg kender personligt flere der synes at SFA og ED er gode spil(Hvilket heller ikke siger noget).

Jeg kan selvfølgelig godt følge din pointe :)

Mener blot, at de to spil bliver gjort dårligere, end de er på mange forums. Særligt SFA er sådan et spil mange hardcore gamers elsker at hade. Så dårligt mener jeg ikke det er. Det er klart over middel...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 01/08-03 12:08 
Naiera >
Men det er du (så godt som) altid...

Det viser vel bare, at der er mange meninger. Også velbegrundede meninger ;)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RJKRJKSkrevet 01/08-03 12:38 
Hør nu lige her... Jeg har ALDRIG sagt at SFA eller ED er dårlige! Det er gode spil og det har jeg altid sagt.

MEN da de kom blev de rost til skyerne, begge som noget af det bedste i deres genre og karakterer i 90'erne.

At jeg med flere så synes at de er overvurderede, er IKKE ensbetydende med, at jeg synes de er dårlige eller ingen kvaliteter har.

Hvorfor skal man altid opfattes som enten/eller herinde? Må man virkelig ikke have en mening, der ligger imellem "elendigt" og "fremragende"...?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Bede-xBede-xSkrevet 01/08-03 12:48 
Så er vi jo nok enige...

Du har ret med det sidste. Det kan være let at blive misforstået. Men det går begge veje. Jeg erindrer personligt en gammel Rocky diskussion ;)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RJKRJKSkrevet 01/08-03 12:51 
Det gør jeg skam også og der blev du måske en smule uretfærdigt behandlet, fordi du dengang havde en tendens til at mene det samme som Okotta (eller omvendt).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
62 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig