X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dreamcast DELTA?


Svar
nerosnerosSkrevet 24/01-12 10:19, rettet 24/01-12 10:22 
Øh..! Hvad er det her lige? Er SEGA igang med at lave en ny konsol eller er det en and?

Edit: Det er vist bare nogen som tænker højt :-)

Dreamcast DELTA
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 24/01-12 10:36 
Ja, bare en designer, der drømmer :)

Men jeg bryder mig nu heller ikke ret meget om det, han har fundet på :/
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 24/01-12 11:18 
Nej egentlig heller ikke jeg!

Når det så er sagt er jeg overbevist om at SEGA vil komme tilbage på markedet med en ny konsol. Det vil ske før eller siden i en eller anden ny form. SEGA ved vi findes herude!
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 24/01-12 11:39 
Jeg kan ikke helt se formålet med endnu en konsol på markedet med samme vision som de andre :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 24/01-12 11:43 
Jeg har også svært ved at se formålet med en ny Dreamcast. Sega skal hellere koncentrere sig om at lave nogle bedre spil og udnyttes deres populære franchises.
nerosnerosSkrevet 24/01-12 11:47 
Det ser jeg egentlig ikke noget i vejen ved andet end at det kan være svært at komme ind på markedet.

Man burde måske videreudvikle en mere niche baseret konsol med henblik på arkade, men jeg ved det ikke?
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 24/01-12 11:51 
De eksisterende konsoller burde være fint udrustede til at håndtere arkade-agtige spil :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 24/01-12 12:09 
Ja problemet er nok bare de ikke gider..
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 24/01-12 12:14 
neros>
SEGA ved vi findes herude!

Jeg tvivler. De folk, som engang gjorde Sega fedt mht. hardware, er for længst gået på pension eller har fået arbejde andetsteds. Hvis Sega smider en ny konsol på markedet, bliver den sikker udstyret med lige så røvsyg hardware som det, de andre konsoller er bestykket med.

Men jeg håber da inderst inde på at blive modbevist :)
AV Intelligent Terminal
KillerBean2KillerBean2Skrevet 24/01-12 12:17 
Sumez>
De eksisterende konsoller burde være fint udrustede til at håndtere arkade-agtige spil :)

Specielt når man tænker på, at meget af Sega's nuværende arcade-hardware blot består af en modificeret Xbox :)
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 24/01-12 13:41, rettet 24/01-12 13:44 
neros>
Ja problemet er nok bare de ikke gider..

Præcis :)
Eller, det findes jo hvis man ved hvor man skal kigge, det er bare ikke det der præger deres markedsføring. :)

KillerBeanTooUSA>
Specielt når man tænker på, at meget af Sega's nuværende arcade-hardware blot består af en modificeret Xbox :)

Ja, og mange af de fedeste nye arkadespil (både Street Fighter IV, King of Fighters XIII, Darius Burst, Raiden IV, osv) kører på Type X, som bare er en PC. Jeg tror endda den kører Windows, for at det ikke skal være løwn.

edit: Læste lige lidt mere om TypeX, og de er faktisk frække nok at implementere .Net-frameworket! Der er ikke meget der definerer arkademaskiner som noget særligt længere. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig