X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

DVD drev vil ikke åbne


Svar
Danny SallingDanny SallingSkrevet 24/01-12 09:47 
Jeg har fået en xbox gratis hvor drevet ikke vil åbne, det vil sige det vil ikke åbne når drevets låg er på, er det af vil det gerne. Jeg gar søgt på netet men der mange delte meninger om hvad det kan være. Er der nogen herinde der kender til problemet og har et fix til det? Det er et benq phillips lite on drev.
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
KTCKTCSkrevet 24/01-12 11:14 
Jeps, det oplever man tit, hvis maskinen har stået uden spil et stykke tid.
Tryk på eject og giv maskinen et dask ovenpå det sted, hvor DVD-drevet sidder, så plejer det at komme ud.
Det er den magnet, som holder skiven, der bider sig for godt fast.
For at undgå problemet fremover, kan du lade en skive sidde i maskinen, for så vil den altid åbne.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Danny SallingDanny SallingSkrevet 24/01-12 12:00 
Har prøvet med noget tape rundt om magneten, men så er det som om den ikke rigtigt kan "låse" spillet fast og så får den problemer med at læse det som følgende deraf. Hvordan kan det være at den magnet lige pludselig kan låse det hele fast på den måde?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Danny SallingDanny SallingSkrevet 24/01-12 12:44 
Har fixet det nu. Skilte drevet ad og rensede alt og gav det wd40 på alle bevægelige dele samt kogte en kop vand og smed remmen til motoren i der, så nu virker den igen :-)
Udemærket for en gratis 360er med hdmi udgang ;-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig