X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Resident Evil 6


Svar
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 19/01-12 23:34 
Så er der RE6 nyheder !!

Ser ud til zombier er tilbage på konsollerne :D

http://www.youtube.com/watch?v=BmC1lZeQad4
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
322 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Svar
Danny SallingDanny SallingSkrevet 23/12-12 18:57 
Har downloaded spillet, men den update med mulighed for at ændre på kameraet, hvordan får jeg den?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 23/12-12 20:31 
Den skulle være en del af det seneste patch til spillet.
Danny SallingDanny SallingSkrevet 23/12-12 20:52 
Var i settings, og der kunne jeg ikke vælge zoom ud eller noget. Fik heller ikke en meddelse om update da jeg startede spillet op for første gang :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 23/12-12 21:04 
Mystisk. Jeg har ikke selv kigget, men det kan da være at det patch så ikke er live i EU endnu?
Danny SallingDanny SallingSkrevet 23/12-12 21:37 
Ja det er garanterret kun NTSC versionerne, men så er alt jo som det plejer :-/
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
BeanoBeanoSkrevet 23/12-12 22:31 
Megaævl :)

Du skal helt ud i hovedmenuen, der finder du en indstilling til det under camera.
Danny SallingDanny SallingSkrevet 26/12-12 19:03 
Kan du så ikke skære det ud i pap for mig hvordan jeg ændre det, for jeg har ikke den option når jeg går i settings. Jeg kan reverse og inverte, men ikke ændre på hvor tæt kameraet er :-/
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
BeanoBeanoSkrevet 26/12-12 19:12, rettet 26/12-12 19:13 
Titel skærm > Options > Camera > Default Camera Field Of View etc.

Husk du kan IKKE ændre det via in-game menuen. Man skal spille intro sekvensen før man får muligheden.

Jeg har PS3 versionen (v1.03 patch)
Danny SallingDanny SallingSkrevet 26/12-12 19:46 
Faktisk ret dårligt man ikke kan gøre det inden man går i gang med spillet :-(
Men ellers synes jeg det er et ret fedt spil :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Danny SallingDanny SallingSkrevet 04/01-13 04:00 
Nøf hvor er det et fedt spil :-)
Virkelig glad for at jeg købte det. 'er specielt glad for at de er vendt tilbage til røderne med 6eren, det er bare så meget bedre end 5eren (som ikke var helt toppen imo).
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/01-13 15:19 
Ja jeg er også rigtig glad for det. Den generelle holdning er ellers stik modsat, men det er rart at vide at det ikke bare er mig der er underlig :)
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 04/01-13 21:35 
Hvis i har lagt mærke til, så er der ikke så meget had over spillet mere (rundt på nettet)... efter at folk HAR været ude og prøve det/købe det. Så holder folk kæft efter deres køb. For der er et fantastisk spil :)

Selv om der ikke er meget gys i spillet mere, så gør spillet det som den skal: Underholder os hele vejre til slut!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/01-13 18:44, rettet 25/01-13 18:45 
Hardcore PC fans er lidt vildere end andre fans, så det kan være det blusser op igen med den kommende PC udgivelse. Det udkommer den 22 Marts og til en fin pris af 40 USD. Der kommer også en PC eksklusiv ekstra mode der hedder "The Mercenaries: No Mercy"

http://www.destructoid.com/resident-evil-6-pc-to-get-exclusive-mercenaries-mode-243162.phtml
OlimarOlimarSkrevet 25/01-13 19:43 
Nu var der jo heller ikke meget snak om Duke Nukem efter det var reviewet. Jeg kunne ikke udstå re6, det og 5'eren var seriens værste spil, men hver sin mening :)
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 26/01-13 00:07 
4'er meget slemmer end 5/6.
Gamecube's 4 tilføjet ingen ting til hoved historien.
Resident evil 4 skulle havde byttet navn med CV, da den ikke hjælp på hoved historien!
CV føles meget mere som en 4'er.

Og jeg kunne godt li duke nukem, Lang fra et masterpiece. Men ok spil. :P
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
OlimarOlimarSkrevet 26/01-13 02:05 
Så er du en af de meget få der har den mening, det er det højest rated Resident evil spil og det er tydeligt at Capcom har prøvet at genskabe samme stil/succes med 5'eren og 6'eren men fejlet helt forfærdeligt. Et kig på Metacritic eller en google søgning viser ihvertfald at jeg ikke er alene med den mening.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/01-13 02:57 
De fuckede stilen totalt op da de gik co-op :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
AzzkikrAzzkikrSkrevet 26/01-13 12:44 
Det her er muligvis det dårligste spil jeg nogensinde har spillet.

Normalt har jeg altid en eller anden 'smart' kommentar, men jeg er virkelig helt blæst væk over hvor dårligt det her spil er og her mener jeg ikke kun som resident evil spil, men som spil generelt. Hvordan kan man overhovedet finde på at udgive et så fejlfyldt spil?

Jeg betalte kun 17£ for det, men jeg skal minimum have det 10 dobbelte for overhovedet at kigge på coveret igen. Jeg troede mine forventninger var så lave at det umuligt kunne virke så dårligt.

Jeg tog fejl.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 26/01-13 12:46, rettet 26/01-13 12:47 
ChronoSousa>
4'er meget slemmer end 5/6.
Gamecube's 4 tilføjet ingen ting til hoved historien.
Resident evil 4 skulle havde byttet navn med CV, da den ikke hjælp på hoved historien!
CV føles meget mere som en 4'er.

Og jeg kunne godt li duke nukem, Lang fra et masterpiece. Men ok spil. :P

Vrøvl, RE4 er et solidt spil, du kan ikke sætte en finger på gameplayet overhovedet, alt er i top.

Historie og setting er anderledes og for mange ikke så interessant som de tidligere spil, men spillet er gennemført kvalitet, solid handling og gode spændingskurver kontra 5/6.

5 og især 6 er gennemsyret af dårligt spildesign og usammenhængende handlingsforløb og historie der ingen mening giver.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 26/01-13 14:47, rettet 26/01-13 14:51 
Havde nu også været bange hvis vi havde samme spille smag, azzkikr (og dit syn på spil)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
AzzkikrAzzkikrSkrevet 26/01-13 15:05, rettet 26/01-13 15:13 
Men det har vi jo i mange henseender, jeg forlanger måske bare det mere (måske for meget?) efterhånden end mange andreaf nyere spil.

Men RE er noget fantastisk lort, det er det dårligste spil jeg har spillet siden dragon age 2 og det siger ikke så lidt.
KamekKamekSkrevet 26/01-13 16:22 
Jeg holdt meget af 4'eren - 5'eren var også ok i co-op.

Men 6'eren kan jeg simpelthen ikke komme i gang med - jeg har prøvet et par gange - men mister ret hurtigt interessen. Kan ikke helt sætte fingeren på hvad det er - måske den lidt bøvlede kontrol og lidt kedelige setting.
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
--Skrevet 26/01-13 17:23 
Synes 4eren var helt fantastisk (spillede den på Wii). 5eren var okay, dog ikke lige så fængende som 4eren for mit vedkommende. 6eren har jeg ikke nørdet endnu.
Spiller nu: Animal Soccer World
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 26/01-13 18:54 
4'er er også bedre på ps2/wii end gamecube.
ps2/wii hænger mere sammen til hoved-historien.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
AzzkikrAzzkikrSkrevet 26/01-13 19:10, rettet 26/01-13 19:10 
ChronoSousa>
4'er er også bedre på ps2/wii end gamecube.

øh...nej?
GreaseballGreaseballSkrevet 26/01-13 20:34 
Så lige traileren til RE:Revelations som bliver gen-udgivet på konsol.
Har 3DS udgaven, dog ikke fået spillet det endnu. Nogen der ved hvor det passer ind i serien?

Console Trailer
DarkbeatDarkbeatSkrevet 26/01-13 20:38 
Det finder sted imellem 4 og 5 kort efter BSAA blev skabt.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 26/01-13 20:58 
Greaseball>
Så lige traileren til RE:Revelations som bliver gen-udgivet på konsol.
Har 3DS udgaven, dog ikke fået spillet det endnu. Nogen der ved hvor det passer ind i serien?

Hvis du har spillet lost nightmare dlc fra re5?
Slutter resident evil revelations tidslinje , hvor lost nightmare DLC starter.
Kan ikke forklare mere, da nogle måske ikke har spillet dem ;)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
NinjaDNANinjaDNASkrevet 03/02-13 00:23 
følger RE6 på twitch og det er epic det jeg har set indtil videre wesker reborn er for vild ,
stemningen er gude go i det her game, nogen der vil bytte deres kopi af spillet med noget jeg har så skriv :)
Spiller nu: Otogi: Myth Of Demons, Ninja Gaiden (2004), StarCraft II: Wings Of ...
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 11/02-13 21:30 
Nu har jeg klaret Leons campaign, og det er uden tvivl i mit hoved nogle af de ringeste timer jeg har tilbragt med et spil de sidste par år. Det hele føles som en stor scripted sekvens der kører på timer før næste eksplosion sker uden man helt aner hvorfor.

Ingen skal lade sig narre. Det her er ikke et godt spil, og det havde ikke været bedre selvom det ikke RE for det er da den eneste formildende omstændighed jeg kan finde lige nu.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
WehnerWehnerSkrevet 11/02-13 21:49 
Playkid og jeg blev også færdige med Leons kampagne i går. Kritikpunkterne er mange. Mange. Men vi valgte alligevel at hygge os med det. I singleplayer må det være gyseligt (see what I did there?).

Vi har besluttet at tage de næste tre kampagner med :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Danny SallingDanny SallingSkrevet 12/02-13 13:08 
Ada´ campagne er dårlig, så er i advaret :-/
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 12/02-13 13:48 
Men hvornår begynder det gode så? Kommer der noget eller er det her bare spillenes svar på "Bad Boys" med Will Smith og Matin Lawrence? De laver også så meget der ikke giver mening, for eksempel skal våben affyres sidelæns, ikke fordi det giver den store mening, men det ser vel sejt ud...

Hvis coop virkelig er vejen frem, så stempler jeg desværre helt ud. Og jeg havde høje forhåbninger efter Revelations!
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
SumezSumezSkrevet 12/02-13 13:52 
Jeg er med på det meste af hvad du skriver, bortset fra det du siger med at det gør spillet værre at våbnene affyres sidelæns. Umiddelbart er det noget der bør hive de fleste vurderinger mindst to karakterer op.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 12/02-13 14:05 
Jamen, det gør de jo ikke engang i spillet. Det var desværre "Bad Boys" jeg henviste til der. Jeg kan godt se sætningen kan misforstås.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
SumezSumezSkrevet 12/02-13 14:33 
Ah, så forstår jeg også bedre at du ikke er så glad for RE6. Det havde været rimelig vildt hvis alle våbnene var affyret sidelæns. Noget Stranglehold er det ikke ligefrem.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Danny SallingDanny SallingSkrevet 12/02-13 14:57 
Den første campagne er klart den bedste, de andre er bare fyld efter min mening. Havde hellere set de havde brugt mere tid på at få spillet til at blive top notch i stedet for at adde ekstra campagnes til. Spillet er efter min mening 5/10 :-/
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
OlimarOlimarSkrevet 12/02-13 20:20 
Danny Salling>
Nøf hvor er det et fedt spil :-)
Virkelig glad for at jeg købte det. 'er specielt glad for at de er vendt tilbage til røderne med 6eren, det er bare så meget bedre end 5eren (som ikke var helt toppen imo).

Den første campagne er klart den bedste, de andre er bare fyld efter min mening. Havde hellere set de havde brugt mere tid på at få spillet til at blive top notch i stedet for at adde ekstra campagnes til. Spillet er efter min mening 5/10 :-/

Kan du bestemme dig :) ?
Danny SallingDanny SallingSkrevet 12/02-13 20:27, rettet 12/02-13 20:28 
Kan jeg godt, da jeg skrev første gang havde jeg spillet Chris´ kampagne igennem, og den er fed, rigtig fed synes jeg, men Ada´ kampagne er virkelig dårlig. Den første kapagne (Chris´) er vel egentlig også hovedkampagnen, er den ikke? Synes i hvertfald at den er fed :-) Ada´ kampagne er en (jeg håber) "bare" var noget man fik med i spillet hvis man skulle få lyst til lidt ekstra :-)

8/10 score udfra Chris´kampagne, Ada´ ligger på omkring 2/10 imo. :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/02-13 20:30 
Efter patchen har de gjort Ada's kampange tilgængelig fra starten.
Idéen var at man skulle gennemføre alle tre kampanger før man spillede Ada's da den binder dem sammen og forklare hvad der forgår.
WehnerWehnerSkrevet 12/02-13 20:31 
Ada blev oprindeligt først låst op efter de andre. Er Leon ikke første kampagne?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 12/02-13 20:37 
Nu gav jeg det alligevel en chance til og gennemførte Chris' campaign, og jeg kan uden tøven sige, at det bliver dårligere.

Jeg er så færdig med det her skidt. I stedet vil jeg fyre op for RE4 og nyde det fra ende til anden igen igen igen.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 12/02-13 20:37, rettet 12/02-13 20:38 
Danny Salling>
Den første kapagne (Chris´) er vel egentlig også hovedkampagnen, er den ikke?

Nej, "hovedkampagnen" er delt i tre mellem Leon, Chris og Jake (Fire hvis man tæller Adas med).
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 12/02-13 20:50, rettet 13/02-13 17:11 
Ja der er ingen "hovedkampagnen" alle sammen høre sammen. Vild fed ting ved spillet.
Men før, kom ada's campaign først efter de andre var klaret , lige som i RE4 til ps2/wii.

Jeg var også vild med chris's del,og jack's.
leon var også ok, men var mere vild med de 2 andres historie.
Ada's kunne jeg også godt li. da det viser hvad hun lavet imellem alle 3 campaigner. :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 13/02-13 11:08 
Nu valgte jeg så, at se alle mellemsekvenser i stedet for at spille resten, og det er godt det samme. Der er ingen formildende omstændigheder længere. Det her er et japansk forsøg på at være amerikanersej, og det fejler fra ende til anden.

Og hvad er det lige med tilknytning til hovedhistorien? Hvad er det lige RE6 bidrager med der andet end pauseklovneri?
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/02-13 17:25, rettet 13/02-13 17:34 
Jeg kan nu meget godt lide kampsystemet. Det er anderledes, men langt fra det coverbaserede system som jeg har indtryk af at mange folk tror at det er.


http://youtu.be/3M8nSs64Tds
http://youtu.be/EG0TtgPR7Co
OlimarOlimarSkrevet 18/02-13 12:38 
Lidt løse rygter en opdateret version med bugfixes samt mere content er på vej til wiiU, samt en efterfølger af orc til alle sammen selv vita! Det er godt nok en ældre artikel, men forudsigelserne har været rigtige( revelations HD) http://www.examiner.com/article/resident-evil-6-final-hope-may-be-coming-to-wii-u-with-claire-and-more
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/02-13 15:22 
Jeg vil også tro at en fortsættelse til Operation Raccoon City ville være realistisk. I Capcom's årsreport var det ihvertfald nævnt at
Resident Evil: Operation Raccoon City is continuing to sell as well. Worldwide shipments of Operation Raccoon City were at 2.2 million copies on Xbox 360 and PlayStation 3, as of December 31st, 2012.


Kilde
WehnerWehnerSkrevet 18/02-13 22:09 
To kampagner nede, to i kø. Det er om ikke andet et temmelig stort spil. 18 timer i co-op hidtil. Hvis de sidste to kampagner er lige så omfangsrige, er det ret voldsomt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/02-13 22:20 
Ja og selvom man besøger nogen områder flere gange, så syntes jeg alligevel at det er alsidige omgivelser.
322 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig