X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Resident Evil 6


Svar
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 19/01-12 23:34 
Så er der RE6 nyheder !!

Ser ud til zombier er tilbage på konsollerne :D

http://www.youtube.com/watch?v=BmC1lZeQad4
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
322 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/09-12 23:04 
Jeg har spillet Dragon's Dogma demoen af Resi 6 hvor kameraet er alt, alt for tæt på, men jeg hørte et sted på Destructoid at Capcom har taget det feedback til sig og ændret det i det endelige spil og i den nye demo, der åbentbart var spilbar på Gamescom og Pax... Så nu må vi se.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/09-12 06:41 
Spillede den nye offentlige Resi 6 demo der landede på PSN og LIVE igår og den er anderledes fra Dragon's Dogma demoen. Kameraet er en lille smule bedre, men det kan stadig være lidt tricky at orientere sig når fjenderne lige pludselig er all up in your grill.

Så er PS3 versionen også helt fjollet mørk. Jeg havde spillet den igennem på 360 først, men spillede i anden omgang co-op med Konsolkongen der er gik igang med at rode med brightness på sit TV.

Jeg glæder mig til det fulde spil! Selvom det ligner Call of Duty ved første øjekast i Chris' bane, så syntes jeg stadig det beholder det dér Japanske weirdness der kommer når de laver vestligt-inpsirerede spil.
SonicSonicSkrevet 19/09-12 08:16 
Uha, må da lige ind og hente demoen så :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 19/09-12 08:28, rettet 19/09-12 08:28 
Darkbeat>
Så er PS3 versionen også helt fjollet mørk. Jeg havde spillet den igennem på 360 først, men spillede i anden omgang co-op med Konsolkongen der er gik igang med at rode med brightness på sit TV.

Jeg har ikke prøvet 360 demoen endnu, men PS3 versionen så ikke for mørk ud hos mig umiddelbart. Jeg vil dog anbefale at justere på spillets egen brightness indstilling før man roder med TV's :)

Jeg nåede kun at spille ca 20 min af Leon missionen i morges (hentede demo på US Store) - blev glædeligt overrasket. Kameraet virkede ikke generende for mig og styring er rigtig fin. Så heller ingen tearing overhovedet - spillet ser ud til at være v-syncet på PS3.
SonicSonicSkrevet 19/09-12 08:30 
Nice one da. Har snart hentet demoen, så er spændt :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 19/09-12 08:53 
Hvor længe er 360 demoen eksklusiv for guld medlemmer?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 19/09-12 09:12 
Det plejer at være en uge.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 19/09-12 09:22 
Ok tak :)
SonicSonicSkrevet 19/09-12 09:37, rettet 19/09-12 13:29 
First impressions... damn man har ikke meget field of view :/ Brightness var ellers fin nok, og ingen tearing overhovedet. Det var så lidt på det tekniske. Har kun kort prøvet Leons kampagnen, virker indtil videre som noget man godt kan få det sjovt med :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
DunwichDunwichSkrevet 19/09-12 10:55 
Jeg havde mildest talt en noget anden oplevelse med den RE6 demo. IMO har det ikke længere noget med Resident Evil at gøre, og både kamera og styring, og FOV, var virkeligt ringe. At tænke sig, at man kritiserede RE5 på det allergroveste, da det udkom, men selv nu, er det en bedre oplevelse at både spille og styre.

I øvrigt, så ligner RE6 logoet, en giraf i tennissko der får et blowjob.
SonicSonicSkrevet 19/09-12 11:15, rettet 19/09-12 11:17 
Dunwich>
I øvrigt, så ligner RE6 logoet, en giraf i tennissko der får et blowjob.

Resident Evil 6

Der er da i det mindste zombier med :) Jeg kunne ikke ret godt med RE5's setting må jeg indrømme. Det var ikke dystert nok.

Noget der måske bekymrer mig lidt er, alt det der skill upgrades man kan købe. Jeg er ikke sikker på det er den fedeste ide i lige præcis det spil. Survival Horror går lidt af det i det aspekt vil jeg mene.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
OlimarOlimarSkrevet 19/09-12 13:10 
Så fik jeg downloadet demoen i går, hva' fanden er der sket med serien ??? Der er slet ingen scare effect mere. Det føles som om al udforskning af banerne er ekstremt minimalt. Flere gange bliver man bare guidet fra A - B med cutscenere i mellem. Og Chris scenarie er bare en gang Call of duty rip off. Hvad i alverden er der sket med min elskede serie :((( Det her var IKKE Resident evil for mig, er i mega dilemma om jeg skal købe det fulde spil eller ej( I håb om at det bliver anderledes senere i spillet)
SonicSonicSkrevet 19/09-12 13:29 
Edit til min tidligere post; Det var Leons campaign jeg prøvede. Prøvede lige Chris nu her, og ja, hvad sker der for mutant call of duty der? :/
Parental Advisory: Explicit Lyrics
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/09-12 14:30, rettet 19/09-12 14:30 
Jeg er enig i at Resident Evil ikke er survival horror mere.
Der er lidt af det i Leon's campaign, men det er tydeligt at de simpelthen spiller på for mange heste ved at have så differentieret gameplay henover spillet.

Som sagt kan jeg stadig godt lide det da jeg er villig til at se igennem fingre med meget når det er Resident Evil, men fans af survival horror vil nok blive skuffede.

I Leon-delen i demoen var der lagt op til et intenst øjeblik da Leon går ned af en trappe og siger "I wonder if there are any survivors", men med det samme ødelægger det ved at lave et lariat takedown på den zombie der står med ryggen til, hvis angriber uden at bruge pistolen.

Der er massere af "stemnings zombier" som sidder helt stille på f.eks. en stol og ikke kan skades før de er hoppet op og har overrasket dig.

I Chris' bane vil zombier med sniper rifles stadig insistere på at knæle, sigte på dig og være 5 sekunder om at skyde FORDI de har en sniper rifle, SELVOM de sidder 2 meter foran dig.

Det er helt vildt gamey og helt vildt Japansk på mange punkter og jeg syntes at det er virkelig skægt.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/09-12 16:16 
Beano>
Jeg har ikke prøvet 360 demoen endnu, men PS3 versionen så ikke for mørk ud hos mig umiddelbart. Jeg vil dog anbefale at justere på spillets egen brightness indstilling før man roder med TV's :)

Det gjorde jeg også først ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/09-12 21:31 
Jeg havde samme problem som dig Konsolkongen. Underligt - jeg har aldrig oplevet at jeg ikke kunne indstille mig ud af i selve softwaren.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/09-12 21:48, rettet 20/09-12 21:48 
Det er ret træls at der ikke findes nogle standarder inden for den slags i spil, når man nu har indstillet sit TV fornufigt :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
SonicSonicSkrevet 20/09-12 21:49 
Hvilket TV har du? Jeg havde ingen problemer med farverne på mit da :/
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/09-12 21:56 
Konsolkongen>
Det er ret træls at der ikke findes nogle standarder inden for den slags i spil, når man nu har indstillet sit TV fornufigt :(

Ja det har jeg også savnet i denne generation. Jeg synes det er blevet værre og værre med forskellene. Der er også begyndt at være virkelig stor forskel på hvor høj lyden er i det enkelte spil, noget jeg ellers ikke har lagt mærke til før.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 20/09-12 21:58, rettet 20/09-12 21:58 
Da jeg spillede det igen bemærkede jeg det også. Spillet er ikke konsekvent for mørkt men det virker som om at omgivelserne (f.eks. en væg, møbler, etc) bevidst gøres mørkere når man er væk fra det og gradvist bliver lysere når man nærmer sig. Nemt at bemærke i rummene i Leon missionen. Lidt irriterende effekt faktisk.
SonicSonicSkrevet 20/09-12 22:00 
Nåhr det. Det leder med det samme mine tanker hen på, at det igen er for at spare på det der skal renderes på skærmen, og øge frameraten. Jeg ved ikke hvorfor :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 20/09-12 22:01, rettet 20/09-12 22:01 
Det tror jeg ikke for man kan godt se omgivelserne/tingene, de er bare belyst for mørkt.
SonicSonicSkrevet 20/09-12 22:02 
På min skærm var nogle objekter faktisk bare helt sorte af og til, hvis de var sådanne lidt i baggrunden, med svag belysning. Det lignede faktisk mest af alt en fejl.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 20/09-12 22:06 
Jeg skal ikke gøre mig ekspert mht. deres engine, men jeg tror det er helt bevist for uhyggens skyld. Bemærkede ikke noget lign. i Chris' mission - dvs. den smule jeg spillede før jeg slukkede i afsky :O
SonicSonicSkrevet 20/09-12 22:10 
Ja, det gik også galt for mig i Chris' mission. Det bliver slemt, når man skal spille alt igennem, for at unlocke sidste mission :/
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/09-12 22:15 
Jeg tror simpelthen bare at lyssætningen er sat for lavt i demoen eller ps3-versionen (jeg har ikke spillet demoen på Xbox 360 endnu). Den effekt Beano omtaler var meget tydelig på mit fjernsyn: Står man tæt på en lyskilde er omgivelserne langt væk også mere lyse; Bevæger man sig væk fra en lyskilde, bliver omgivelserne langt meget mørke. Faktisk var det meste der var længere end en armslængde foran Leon mest bare mørke silhuetter indtil jeg skruede op på selve fjernsynet.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 20/09-12 22:17 
De har tydeligvis haft en checkliste over "moderne spil elementer" som skulle inkluderes. Selv et Dead Space-agtigt way point-system er der blevet plads til. "Vi kan ikke have at spilleren skal lede selv!!!!"
SumezSumezSkrevet 21/09-12 09:32 
Meh, sådan nogle quest markers må gerne dø snart. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 21/09-12 15:35 
Det lyder ringere og ringere jo mere jeg hører om det, alligevel kan jeg næppe lade være med at spilde en plovmand på det på release :/. Jeg ved ikke helt hvorfor jeg glæder mig til noget jeg ved kommer til at skuffe fælt.

Jeg bliver virkelig imponeret hvis det er dårligere end RE5 og det tyder meget på at det rent faktisk er, det vil være en kæmpe bedrift at Capcom tbh.

"RE6 will be a complete reboot of the series" - Capcom bullshit quote.
BeanoBeanoSkrevet 21/09-12 15:40 
Sumez>
Meh, sådan nogle quest markers må gerne dø snart. :)

Ikke bare det - prøv at trykke på R2 (på PS3 altså)...
SumezSumezSkrevet 21/09-12 18:26 
Beano>
Sumez>
Meh, sådan nogle quest markers må gerne dø snart. :)

Ikke bare det - prøv at trykke på R2 (på PS3 altså)...

Er den den hvor spillet går i sorthvid, og en stor pil fylder skærmen?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 21/09-12 18:55, rettet 21/09-12 18:56 
Ok, har lige spillet Leons kampagne i demoen, og jeg forstår ikke hadet mod det her spil, har sjældent (aldrig) nydt at spille et RE spil så meget som dette. :)

Bortset fra et til tider lettere autonomt kamera, hyggede jeg mig gevaldigt med at rende rundt og lavet curb stomps og body slams på zombier. Jeg kan også godt lide muligheden for at kæmpe videre efter en zombie har tvunget dig i gulvet, eller hvis du bare selv har lyst til at lægge dig lidt ned og slappe af i kampens hede. :D Det er ikke Dead Rising, men som lineært TPS fungerer det godt. Ud fra hvad jeg kunne konkludere af spillets AI-partner, lader det også til at have et ret fornuftigt co-op element, og samtidig med potentiale til at fungere i single player uden det der computeren-stjæler-mit-inventory-nørkleri fra 5'eren.

Det lille "quick time event" ved bilen var også et rigtig fornuftigt eksempel på hvordan disse bør laves, hvis man absolut ikke kan undgå dem. Knapperne var valgt efter hvad der gav mening i forhold til spillets normale styring, og endda standarden for bilspil på nutidige konsoller.

Måske er det de to andre kampagner der ødelægger spillet?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/09-12 19:00 
Jep. Jeg tror lidt problemet vil være at spillet vil være for differentieret hen af vejen, men jeg glæder mig til at prøve det fulde spil og se hvordan det ender ud.
BeanoBeanoSkrevet 21/09-12 20:22 
Sumez>
Er den den hvor spillet går i sorthvid, og en stor pil fylder skærmen?

Nemli :)

Vedr hadet, så syntes jeg Leon missionen virker lovende trods min kritik af den hjælpende hånd. Men det der Resident Warfare i Chris missionen er noget destilleret bæver-bæ. Jeg håber den stil er en meget lille del af spillet. Så jeg vil se/læse nogle anmeldelser før jeg bestiller.
SumezSumezSkrevet 21/09-12 20:26 
Ja, det er skægt, for et eller andet sted var forskellen mellem de to missioner ikke så stor. Selvfølgelig en helt anden setting, men det var jo stadig det samme spil. Chris-missionen var bare enormt kedelig at spille til sammenligning.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/09-12 20:46 
Omvendt tror jeg at personer der er glade for action spil vil syntes der "sker for lidt" i Leon's missioner. I demoen der fulgte med Dragon's Dogma er der en stor del hvor man bare går rundt og bliver udsat for stemningen...

Jeg er personligt modstander af de dér cutscene-skippers der ikke syntes at man "spiller spillet" før man kan trykke på venstre aftrækker for at sigte og højre aftrækker for at skyde, men de findes derude.

Ultimativt kan det betyde at det ender med et spil som ALLE kan lide eller INGEN kan lide... Vi får se...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 21/09-12 21:01 
Sumez>
Bortset fra et til tider lettere autonomt kamera, hyggede jeg mig gevaldigt med at rende rundt og lavet curb stomps og body slams på zombier. Jeg kan også godt lide muligheden for at kæmpe videre efter en zombie har tvunget dig i gulvet, eller hvis du bare selv har lyst til at lægge dig lidt ned og slappe af i kampens hede.

Det er jo netop det der er problemet.

RE er blevet en kamp mod den individuelle zombie, frem for en kamp mod stemningen og uhyggen som i de første spil.

Det er totalt unødvendigt at rende og lege randy couture mod de zombier.
SumezSumezSkrevet 21/09-12 21:12, rettet 21/09-12 21:13 
Jeg får nok på nakken for at sige det, men dét har jeg så absolut intet problem med. Jeg synes ikke de første RE spil er spor gode, og vil hellere spille det her.

Jeg har intet imod stemning og uhygge, men hvis det er fokus, skal det gøres ordenligt, og der er spil der gør det langt bedre. :)

Hvad hvis nu man glemte at der står "resident evil" på spillet, og spiller det på dets egne premisser?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 21/09-12 21:18, rettet 21/09-12 21:36 
Hvis man spiller fx RE5 "på dets egne premisser", er det bare et middelmådigt CO-OP spil.

Hvilke spil gør det bedre end RE1 & 2?
SumezSumezSkrevet 21/09-12 22:04 
Mht. stemning og uhygge? Silent Hill 1 og 2, Fatal Frame-spillene, Amnesia, og vel en række andre.

Det er selvfølgelig en smagssag, men mit primære problem med RE1 og 2 er at de slet ikke er uhyggelige, og jeg har ret svært ved at acceptere survival horror genren (og de restriktioner og besværligheder de typisk implementerer), når spillene ikke er uhyggelige, da det som regel (Silent Hill 2 må være undtagelsen) er deres eneste merit, og formålet ved førnævnte besværligheder i genren.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 21/09-12 22:23, rettet 21/09-12 22:35 
Uhygge er relativt og nok et forkert ord at bruge generelt. Hvad der endeligt gælder det er et spil som eternal darkness alle andre langt overlegen anyways.

Men jeg tænkte nok du ville bruge SH1&2 som argument og jeg er da også totalt enig at hvad gælder den "uhyggelige stemning" er SH RE langt overlegen. Fatal frame er noget forfærdeligt crap, siren ville jeg måske have taget seriøst.

Omvendt har RE spillene langt personlighed, især i diverse figurer der er med er med til at gøre historien interessant, hvilket gør det til en helt anden oplevelse en SH. Jeg vil også til enhver tid mene at spil som RE1&2 har en langt mere gribende atmosfære og mere interessant setting, men det er selvfølgelig igen subjektivt.

Men som der har været oppe og vende før og som jeg også har argumenteret for over for fx konsolkongen før er det den (subjektivt) dårlige kontrol der egenligt gør RE1&2 til de mesterværker som de er, havde de første spil været spillet som RE4 havde de ikke været de samme spil. Set i det perspektiv må vi/jeg nok alligevel indse at det klassiske RE er dødt. Samme vil sikkert være gældende med SH...
SumezSumezSkrevet 21/09-12 22:38, rettet 21/09-12 22:38 
At RE6 er en anden form for spil, dræber vel ikke RE 1 og 2 (eller 3). Selvfølgelig er der ikke nogen der tror det, men jeg synes alligevel folk reagerer som om det var tilfældet.
Jeg kan også godt se at RE6 lugter af "lad os trykke på de knapper, folk kan lide", især Chris kampagnen, men som jeg sagde før, nød jeg virkelig at spille Leon kampagnen, og jeg har aldrig før nydt at spille et RE-spil, heller ikke RE4, som jeg gik død i efter et par timer.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 21/09-12 22:56 
Nu har jeg som sagt ikke spillet RE6 endnu. Jeg skal nok give et fyldig review når jeg engang d2 har gennemført det.

Men hvis du ikke kunne lide hverken de gamle eller end da den radikale ændring til RE4, men godt kan lide den endnu mere actionprægede ændring til 5&6 så forstår jeg det simpelthen ikke.

Hvis man vil have TPS action shooters findes der jo et hav af meget bedre spil?
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 21/09-12 23:21 
Nej, re6 bliver ikke Survival Horror. Deal with it! :P

Hvis i vil ha' Survival Horror RE spil??...Spil revelations. Det kommer tættes på.
Jo' mere i tror re6 liner de andre? jo' mere skuffet bliver man over sit re6 køb!

Just enjoy the game!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
SumezSumezSkrevet 21/09-12 23:30, rettet 21/09-12 23:30 
Azzkikr>
Hvis man vil have TPS action shooters findes der jo et hav af meget bedre spil?

Gears of War spillene er jeg temmelig glad for, men derudover er der godt nok ikke meget der har fundet min interesse. Ja, der er meget i genren, men det meste af det er metervare forklædt som AAA-spil med alle pengene på skærmen. Jeg kan godt lide a RE6 ligner et survival horror spil, men spiller som et underholdende actionspil. Det er en god opskrift i min bog, lidt a la Bioshock, omend knap så stilfuldt. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 21/09-12 23:38 
Jeg kan ret godt li' de gamle RE-spil. Specielt 2'eren er et fantastisk spil. Ser dem egentlig mest som en serie af puzzle-spil med zombie-tema. Hvorfor ser man aldrig arkitekttegnede bygninger IRL, hvor man skal løse mærkelige puslespil for at åbne de forskellige døre? Det kunne være så fedt.

Stemningen i de gamle spil er formidabel. Ikke så meget pga. uhyggen, da man for det meste kun er bange for at løbe tør for ammo. Men de rammer bare en super god blanding af tåbelighed og troværdighed. At man så også får lov til at æde belejligt farvekodede potteplanter og får serveret tonsvis af smadret proto-3D, er bare et stort plus :D

Jeg kan ikke helt se hvordan de skal kunne ramme den samme stemning i et morderne 3D-cirkus, så jeg synes sgu, det er cool nok, at de slet ikke forsøger på det og bare følger strømmen i stedet.
AV Intelligent Terminal
AzzkikrAzzkikrSkrevet 22/09-12 00:45, rettet 22/09-12 00:46 
Sumez>
Ja, der er meget i genren, men det meste af det er metervare forklædt som AAA-spil med alle pengene på skærmen.

Og det er RE5&6 ikke eller hvad? De er da netop indbegrebet af substansløse metervare, som så også tager yderlige skade at være coop spil. RE lever kun på navnet nu, et navn de har opbygget på en helt anden spiltype.

KillerBean2>
Jeg kan ret godt li' de gamle RE-spil. Specielt 2'eren er et fantastisk spil. Ser dem egentlig mest som en serie af puzzle-spil med zombie-tema. Hvorfor ser man aldrig arkitekttegnede bygninger IRL, hvor man skal løse mærkelige puslespil for at åbne de forskellige døre? Det kunne være så fedt.

Stemningen i de gamle spil er formidabel. Ikke så meget pga. uhyggen, da man for det meste kun er bange for at løbe tør for ammo. Men de rammer bare en super god blanding af tåbelighed og troværdighed. At man så også får lov til at æde belejligt farvekodede potteplanter og får serveret tonsvis af smadret proto-3D, er bare et stort plus :D

Jeg kan ikke helt se hvordan de skal kunne ramme den samme stemning i et morderne 3D-cirkus, så jeg synes sgu, det er cool nok, at de slet ikke forsøger på det og bare følger strømmen i stedet.

Er helt enig.
jaesjaesSkrevet 25/09-12 13:45, rettet 25/09-12 16:14 
For lige at hive læderjakke-historien frem igen, så læste jeg et sted, at jakken kan fås for betydeligt mindre i løssalg. Jeg googlede lidt, og fandt et par links. Begge steder var jakken på tilbud, men selv hvis vi tager standardprisen på henholdsvis $250 og $299 er der meget langt op til de 1300$, Capcom vil have for den udgave af spillet med jakken. Med andre ord betaler man tusindvis af kroner for spillet og de øvrige småting, der følger med pakken.

Det kan selvfølgelig godt være, at jakkerne reelt er ulovlige at sælge løst, men det tvivler jeg nu på.

http://www.angeljackets.com/products/Resident-Evil-6-Leon-Kennedy-Leather-Jacket.html
http://www.celebswear.com/products/Resident-Evil-Leon-Kennedy-Leather-Jacket-.html

EDIT: Om de er ulovlige at sælge løst eller ej er i virkeligheden underordnet i forhold til prissætningen. Kun hvis det er kopier, eller nogen uden Capcoms godkendelse har masseproduceret jakkerne, har Capcom en god forklaring på deres prissætning.
WehnerWehnerSkrevet 25/09-12 14:36 
"I'm selling these fine leather jackets"

Er det bare mig, eller er den fed - uanset om man er fan eller ej?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 25/09-12 16:57 
Den måtte gerne lige være højhalset (modsat brokeback mountain-kraven), for at køre motorcykel-looket helt ud, men ja, den er ganske cool.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
322 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig