X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Resident Evil 6


Svar
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 19/01-12 23:34 
Så er der RE6 nyheder !!

Ser ud til zombier er tilbage på konsollerne :D

http://www.youtube.com/watch?v=BmC1lZeQad4
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
322 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Svar
SumezSumezSkrevet 13/04-12 12:26, rettet 13/04-12 12:27 
Wehner>
Mener I seriøst ikke, at man skal have et ord, der adskiller en Armani fra en Dressman?

Som Alf allerede har skrevet. Mener du (seriøst) at der er behov for et ord til at adskille de to forskellige mærker, udover hhv. "Armani" og "Dressman"?
Altså, jeg kan da godt forstå hvorfor Armanis PR-folk har brug for et ord der kan løfte dem over andre mærker, men derudover ser jeg ikke behovet.

Jeg synes også vi skal begynde at bruge udtryk som "designerspil" om de spilfirmaer vi bedst kan lide :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 13/04-12 12:33 
Alf81>
Man kan også google tohjulet hestevogn og nok også få en satans masse hits og billeder, men det er vel ikke ensbetydende med at mange mennesker stadig benytter sig af dem :D

Begrebet (mis)bruges nok meget mere af butikker og producenter end forbrugerne, ja :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/04-12 12:37 
Min egentlige pointe var at tøj altid er dyrere end dét som det har kostet at lave det.
"Designer" var blot et fyldord jeg skrev da jeg lavede posten.
Alf81Alf81Skrevet 13/04-12 12:45 
Var slet ikke tvivl om hvorfor du brugte ordet. Jeg blev bare overrasket over at det kunne blive til en diskussion :D
Ting om dét og pis.
HeroldHeroldSkrevet 13/04-12 13:11 
Nu trolles der jo bare :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 13/04-12 13:26 
Sumez>
Jeg synes også vi skal begynde at bruge udtryk som "designerspil" om de spilfirmaer vi bedst kan lide :D

Der bruger vi jo AAA vs. indie.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 13/04-12 13:53, rettet 13/04-12 13:53 
Jeg ser altså ingen grund til at tage et etableret begreb som har en reel betydning i sit brug, og så dissekere det så logisk, bare for diskussionens skyld. Alt tøj er reelt designet, ja, men det har ikke det store med begrebet at gøre.


Jakken er ikke en designerjakke. Den er et samlerobjekt i begrænset oplag.
(Jamen, man kan jo samle på alt tøj?!?)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 13/04-12 13:54 
Det kan så netop diskuteres om det begreb har nogen betydning overhovedet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 13/04-12 13:56 
hjælp :D
HeroldHeroldSkrevet 13/04-12 14:04 
Sumez>
Det kan så netop diskuteres om det begreb har nogen betydning overhovedet.

Det har det. Det er etableret og taget i brug. Om det så har en logisk eller fornuftig betydning, det er noget andet.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
AzzkikrAzzkikrSkrevet 13/04-12 14:04, rettet 13/04-12 14:05 
Nu er lige præcis Dressmann jo en tøjkæde der sælger alle mulige forskellige mærker ala tøjeksperten, så sammenligningen er meningsløs.

Det kan ligegodt ikke sammenlignes produkter fra et af verdens største modehuse som fx Armani.

Tøjkæde =/= modehus.
WehnerWehnerSkrevet 13/04-12 14:07 
Nu skrev jeg jo "en Armani og en Dressman". Læg mærke til brugen af artikel, og hvad der ligger i det, hvis I endelig vil flueknippe.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 13/04-12 17:31 
Alf81>
Hvad med at det bare hedder Armani og Dressmann? :P

Fnis :D Hehe! Elsker Dressmann reklamer de ved hvad mænd vil have!
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 16/04-12 01:02 
Sumez>
jaes>
Alt tøj er jo designet, så det argument holder ikke :)

Det var så mit argument for at DIT argument ikke holder. ;)

Gucci, Karl Lagerfeld er primært designer-brands. Tøj fra fx Levi's og Diesel kalder man vel normalt bare mærkevaretøj. H&M er et discount-brand. Ud fra min erfaring.

Markedsfører H&M sig ikke lige netop med at være "designertøj til discountpris"? Evt. en mere appetitelig udgave af samme. Som Ikea er for møbler. :)

Men hvis det kun er bestemte firmaer der "får lov" til at kalde sig for "designertøj", hvem bestemmer så hvilke firmaer det er?

Bare lige så du ikke tror jeg ignorerer dit indlæg: Jeg har ca. samme holdning som bl.a. Echelon VI og Herold :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/06-12 21:03, rettet 04/06-12 21:05 
Ny trailer! Neo Umbrella!

http://www.youtube.com/watch?v=8SlXT8JtYSM
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 04/06-12 21:14 
rigtig flot spil...men væk er alt SH :/
Tror mit SH fix skal komme fra Manden bag resident evil: Shinji Mikami
http://tangogameworks.com/project/index_en.html
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/06-12 21:25 
Ja Resident Evil er helt sikkert en serie der har udviklet og ændret sig. Survival Horror bliver mere bragt på banen i spil som f.eks. Amnesia.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 05/06-12 16:31 
Det ser virkelig ringe ud, helt vildt kaotisk med et kamera der flyver rundt omkring.

Selv grafisk er det subpar i forhold til hvad der forventes af et spil så sent i denne generation.

Utroligt nok ser det ringere ud end jeg havde forventet og jeg havde ikke forventet ret meget.

Det kan man da kalde et "reboot" i den forkerte retning.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/06-12 21:26 
RE6 demo med ham den nye Wesker fyr blev vist på Gametrailers. Den nye zombie virus gør at fjenderne kan bruge skydevåben og Wesker Jr. er ligesom Leon bedre rustet til nærkamp uden man behøver at stunne fjenderne først.
Så ja... Resident Evil 6 er ret så meget et tredjepersons skydespil, men det har stadig det meget unikke Japanske feel og jeg er stadig klar på det.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 07/06-12 21:34 
Jeg er også klar! :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
XiwanaXiwanaSkrevet 20/06-12 21:37 
Til de interesserede har kotaku linket til en længere gameplay-video. Actionsekvensen begynder ca. 6 minutter inde.

RE6-gameplay hos kotaku
[inspirational quote here]
ElgenElgenSkrevet 20/06-12 22:33 
Danm, at se Leons ryg vandre rundt igen, bringer gode minder fra 4'eren frem på nethinden...
Frak, hvor jeg glæder mig... };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 21/06-12 06:44 
Ja det ligner noget man kender denne gang ;-)

Glæder mig også..
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/06-12 12:43 
Her er en rigtig collectors edition, som kun er annonceret for EU indtil videre. Nice!

http://collectorsedition.org/10951/resident-evil-6-collectors-edition-announced
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 25/06-12 21:23, rettet 25/06-12 21:28 
Sikkert køb!
Hold mig lige update hvor man kan preorder den... når det sker, at de sætter den til salg!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
spectrespectreSkrevet 27/06-12 12:02 
Kan se på amazon.com at der er en udgave af Resident Evil 6 med udgivelses dato d. 2 oktober 2012 til $89.99.

Det der sprang i øjnene var hvad der stod under Product Features:
Resident Evil 6
Resident Evil Degeneration (DVD feature film)
Resident Evil 4 HD
Resident Evil Code Veronica X HD
Resident Evil 5 Gold Edition

Nogen der har hørt en officiel statement angående denne release? Jeg har aldrig spillet Code Veronica eller RE4, så denne udgave ville være super nice.

Resident Evil 6 på Amazon.com
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/06-12 13:10 
Mon ikke der blot er tale om at der med udgivelsen følger downloadkoder til de digitale kopier af Resident Evil 4 HD, Code Veronica HD og Resident Evil 5 der allerede ligger på PSN/XBL?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
spectrespectreSkrevet 27/06-12 13:12 
Det kunne godt tænkes. Vidste faktisk ikke at Code Veronica HD og RE4 HD lå på XBL.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/06-12 13:28, rettet 27/06-12 13:29 
De er desværre kun blevet udgivet digitalt i EU/US. Der var så vidt jeg husker blandede meninger om konverteringernes kvalitet, men jeg har ikke selv prøvet dem.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BankyBankySkrevet 27/06-12 20:44 
Echelon VI>
Mon ikke der blot er tale om at der med udgivelsen følger downloadkoder til de digitale kopier af Resident Evil 4 HD, Code Veronica HD og Resident Evil 5 der allerede ligger på PSN/XBL?

Korrekt. Det står midt på siden (se 1up's link):

Product Description
Celebrate the upcoming release of Resident Evil 6 with the best of the Resident Evil franchise. Included in this Xbox 360 exclusive package is the latest installation of the blockbuster series, Resident Evil 6, the feature film Resident Evil Degeneration, and downloadable copies of Resident Evil 4 HD, Resident Evil CODE Veronica X HD and Resident Evil 5 (with bonus Gold Edition content) redeemable on Xbox LIVE.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 30/06-12 00:24 
Game.co.uk får den dér collectors edition de shipper ikke pakker over 1kg ud af England.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/08-12 19:02 
Her er noget nyt gameplay med Ada Wong

http://youtu.be/hwxfb66OzB8
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/08-12 21:40 
Social networking! ResidentEvil.net
Nu skal det åbentbart til at være sådan at alle spil skal være en "social media experience"
http://youtu.be/c1JtlxDjj5U
SonicSonicSkrevet 16/09-12 20:28, rettet 16/09-12 21:02 
Uha, jeg er altså fristet til at preorder det her. Someone, convince me :)

Edit: never mind, håbede på det bedste, og har bestilt ved blockbuster. Så umiddelbart ud til de var billigst. Håber så meget det er bedre end hvad de seneste af dem har været.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 17/09-12 08:33 
Jeg vil prøve demoen først - syntes de viste videoer har været noget skuffende.
SonicSonicSkrevet 17/09-12 08:46 
Så en video på IGN, hvor de fortæller, at den E3 demo vist er ret ringe, men at det de har spillet fornyeligt er noget helt andet, og at sidste campaign man unlocker, skulle være mere som det gode gamle Resident Evil man kender og elsker. Men de siger så også samtidigt, at Chris campaign minder om en fortsættelse af 5'eren, hvilket jeg ikke er helt tosset med. Jeg tror egentligt dog mest, at det var det setting i 5'eren jeg ikke brød mig for meget om.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 17/09-12 17:35 
Det nye demo kommer i næste uge, så må vi se :)
AzzkikrAzzkikrSkrevet 17/09-12 18:45, rettet 17/09-12 18:45 
Hvorfor er der zoomet så meget ind, figuren man styrer fylder jo nærmest 1/3 af skærmen, det er simpelthen så irriterende at så mange udviklere er begyndt at gøre dette i deres 3rd person spil. Der skal være zoomet ordenligt ud i et 3rd person, ellers kan de ligeså lave det 1st person (så slipper jeg også for at købe det), den der "midt-i-mellem" løsning hvor figuren fylder sindssygt meget af skærmen er tåbelig.

Uden at have prøvet det synes det ser frustrerende og forvirrende ud, der er zoomet godt ind så man ikke kan se en skid og samtidigt masser af action og hoppen og flyven rundt og et kamera der farer rundt.

Jeg forstår slet ikke hvorfor Ada pludselig skal lege batman og flyve rundt med en eller anden grappling gun...
SonicSonicSkrevet 17/09-12 19:40 
De kan vel bedre styre frameraten, når en tredjedel af det grafik der skal renderes på skærmen skjules af den figur man spiller? :P
Jeg håber dælme de har styr på screentearing, ellers bliver jeg dælme bitter.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
OlimarOlimarSkrevet 17/09-12 19:42 
Sonic>
De kan vel bedre styre frameraten, når en tredjedel af det grafik der skal renderes på skærmen skjules af den figur man spiller? :P
Jeg håber dælme de har styr på screentearing, ellers bliver jeg dælme bitter.

Haha . Var præcis det jeg tænkte :D Nogen der ved om der væsentlige forskelle på ps3/xbox360 versionen ? Har ikke besluttet mig for hvilken konsol, jeg købet det til. Tænker om det ene kører med vsync osv.
BeanoBeanoSkrevet 17/09-12 19:45 
Sonic>
De kan vel bedre styre frameraten, når en tredjedel af det grafik der skal renderes på skærmen skjules af den figur man spiller? :P
Jeg håber dælme de har styr på screentearing, ellers bliver jeg dælme bitter.

Der var stor-slem tearing i den (nye) demo som Conan spillede :P
AzzkikrAzzkikrSkrevet 17/09-12 19:46 
Taget i betragtning af det ikke er udkommet endnu er der nok ikke mange der ved det.
SonicSonicSkrevet 17/09-12 19:46 
Jeg ved bare, at køber man Xbox versionen, bliver man forkælet med en masse DLC spas. Så vidt jeg har læst, får man for $30 goodies med umsonst. Mht. vsync og deslignende aner jeg intet, udover, at Capcom vist snakker om, at de er ved, eller har fikset screentearing på Xbox versionen.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SonicSonicSkrevet 17/09-12 19:47 
Beano>
Sonic>
De kan vel bedre styre frameraten, når en tredjedel af det grafik der skal renderes på skærmen skjules af den figur man spiller? :P
Jeg håber dælme de har styr på screentearing, ellers bliver jeg dælme bitter.

Der var stor-slem tearing i den (nye) demo som Conan spillede :P

Ja, men det er også Xbox versionen :P
Mener dog RE5 også havde slem tearing på PS3 :/
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 17/09-12 19:48 
Ja så ikke godt tegn...
SonicSonicSkrevet 17/09-12 19:50 
Hvis de leverer med tearing igen, er det da på tide de spænder hjelmen tbh!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/09-12 20:47 
RE5 havde ingen slem tearing på PS3.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SonicSonicSkrevet 17/09-12 21:00 
Al form for tearing er slem tearing :)
Sagt på en anden måde: Tearing er slemt :P
Parental Advisory: Explicit Lyrics
TheDukeTheDukeSkrevet 17/09-12 21:04 
Azzkikr>
Jeg forstår slet ikke hvorfor Ada pludselig skal lege batman og flyve rundt med en eller anden grappling gun...

Pludselig? Resi 4 ligger da en del år tilbage efterhånden.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/09-12 22:57, rettet 17/09-12 23:24 
Sonic>
Al form for tearing er slem tearing :)
Sagt på en anden måde: Tearing er slemt :P

Jo, men jeg husker ikke der var nogen tearing i PS3 versionen, hvilket netop var derfor jeg valgte den over 360. Men jeg smider det da lige på med det samme for at tjekke :)

EDIT:
Jeg spillede lige 10 min af bane 1-2 public assembly. Der var ikke et eneste tilfælde af tearing. Så det er som jeg husker meget lidt, eller slet ikke. (kan ikke huske hvordan det arter sig i de helt store bosskampe).
Spiller nu: Phantasy Star IV
322 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig