X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Resident Evil 6


Reply
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 19/01-12 23:34 
Så er der RE6 nyheder !!

Ser ud til zombier er tilbage på konsollerne :D

http://www.youtube.com/watch?v=BmC1lZeQad4
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
322 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Reply
PlaykidPlaykidSkrevet 24/03-12 18:55 
ChronoSousa>
Pis jeg havde desværre ret ><

"Resident Evil: Revelations producer Masachika Kawata said that the RE franchise has a change of direction from survival horror to action shooter. The reason is that the survival horror market is too small comparing to action shooters like Call of Duty, Resident Evil doesn't seem like it'd be able to sell those kind of numbers

Fail. Ikke at Re5 var dårligt, men jeg var meget ked af horror elementet var væk. Det er synd de ikke tør gå mod strømmen.
Spiller nu: Halo 3
OlimarOlimarSkrevet 10/04-12 15:08, rettet 10/04-12 15:12 
Ny trailer : http://www.youtube.com/watch?v=o4VJljsHgSo Gears of evil 6 :3 Og Wesker Junior WTF?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/04-12 15:13 
Jeg synes stadig det virker lovende. Kom nuuu rigtig singleplayer!
Spiller nu: Phantasy Star IV
OlimarOlimarSkrevet 10/04-12 16:20, rettet 10/04-12 17:40 
Syntes traileren var ok, men wesker junior virker bare super cheeeeeesy :(

Lidt screengrabs fra spillet :

http://i.imgur.com/NarlS.jpg
http://i.imgur.com/L7R4Q.jpg
http://i.imgur.com/jvaWP.jpg
http://i.imgur.com/0Kr77.jpg
http://i.imgur.com/8UjwJ.jpg
http://i.imgur.com/prHH9.jpg

Samt lidt mere info:
Wesker Jr's real name is Jake Muller
Each playable character has a different gameplay focus

Leon = RE4, Chris = RE5, Muller = "something new"
New enemies are a result of the C-Virus
A "totally new control scheme" has been employed
North America, China and Eastern Europe are locations in the game
Solo and co-op, both online and offline.
Zombies return.
The J'avo take damage based on where you shoot them.

Damage a part enough without destroying, that part mutates, becomes more powerful
The C-Virus can make enemies undergo "Chrysalide", which "take the mutation process even further as they can undergo a full metamorphosis; spawning a whole host of horrific creatures"
Mercenaries Mode will return
Shooting while moving, sliding, rolling, cover and enhanced melee attacks are in
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/04-12 18:07 
Det lyder spændende! Jeg er klar.
nerosnerosSkrevet 10/04-12 19:59 
Jeg var meget tæt på at købe det den anden dag! Jeg har med vilje ikke set nogle video reviews da jeg helst ville være fri for sure GT eller IGN reviews ;-) Jeg aner faktisk ikke hvad spillet sådan helt går ud på? Jeg så på bagsiden af coveret men der var ikke ret meget at hente.. Er det sådan et online multiplayer eller i stil med RE 4 og 5? Sorry jeg er doven i dag og har ikke læst tråden igennem beklager, men det ville være rart hvis der var en som lige gad at skære det ud i pap til mig ;-)
Bashful Neophyte
OlimarOlimarSkrevet 10/04-12 20:04 
Neros , er du sikker på du ikke tænker på Resident evil Operation raccoon city ? Det her er Resident evil 6 og ikke udgivet endnu :P
nerosnerosSkrevet 10/04-12 20:59 
Jo jeg har sovet i timen igen sorry.....Slå mig ;-)
Bashful Neophyte
AzzkikrAzzkikrSkrevet 10/04-12 21:45, rettet 10/04-12 21:45 
Vor herre på lokum, det spil ser da ringere og ringere ud for hver trailer der kommer. Hvis ikke det var fordi Leon var en hovedpersonerne havde jeg droppet det.

Wesker jr? Seriøst? Netop com man troede CrapCom ikke kunne synke lavere trækker de sådan et åndsvagt plot ud af røven... Zombierne bliver vel også DLC...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/04-12 21:56 
Mon ikke han bare er en klon? De gjorde det ret klart i femmeren at der var flere af ham.
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/04-12 22:41 
Ja og ikke mindst i Resident Evil filmene :)
Alf81Alf81Skrevet 10/04-12 23:00, rettet 10/04-12 23:03 
Bo og jeg så for kort tid siden en thailandsk ninjafilm. Må ærligt indrømme at jeg på ingen måde vil kunne genfortælle handling eller plot, men det var så absolut heller ikke derfor jeg så den. Jó mere ost desto bedre film, faktisk og i øvrigt.
Ting om dét og pis.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 10/04-12 23:40, rettet 10/04-12 23:40 
Konsolkongen>
Mon ikke han bare er en klon? De gjorde det ret klart i femmeren at der var flere af ham.

En "klon" ville vel ligne Wesker? Gør ham klaphatten der da ikke ligefrem.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/04-12 23:59 
Han er vel en ung udgave. Og rolig nu, du kender ham ikke, måske han viser sig at være skide flink.
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/04-12 00:37 
Albert Flinkster
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/04-12 05:39 
nerosnerosSkrevet 11/04-12 06:40 
Alf81>
Bo og jeg så for kort tid siden en thailandsk ninjafilm. Må ærligt indrømme at jeg på ingen måde vil kunne genfortælle handling eller plot, men det var så absolut heller ikke derfor jeg så den. Jó mere ost desto bedre film, faktisk og i øvrigt.

Det kan jeg kun være fuldstændig enig i.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 11/04-12 08:15 
Konsolkongen>
Og rolig nu, du kender ham ikke, måske han viser sig at være skide flink.

:D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 11/04-12 08:48 
Ser godt nok ikke særligt lovende ud vurderet ud fra traileren - spillet er forhåbentligt meget bedre end det som traileren giver udtryk for :P
BeanoBeanoSkrevet 11/04-12 08:50 
Darkbeat>
Albert Flinkster

Eller Mesker... hvis Nintendo stod bag :D
jaesjaesSkrevet 11/04-12 18:02 
Resident Evil 6 Premium Edition: £817.

Arhhahahahaarg, good one, Capcom.


I'm selling these fine leather jackets.
HeroldHeroldSkrevet 11/04-12 18:24 
Men det har Darkbeat jo lige sagt! :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
jaesjaesSkrevet 11/04-12 18:29 
Men mit var jo i Pund!

:/
nerosnerosSkrevet 11/04-12 19:20, rettet 11/04-12 19:21 
Ok så er jeg med i kampen :-)

Den nyeste trailer som ligger på GT lige nu lugter så meget af et ringe spil...! Jeg ved ikke helt hvorfor jeg tænker sådan men både voice og den visuelle del ligner og lyder ekstremt B-agtigt ikke at det nødvendigvis behøver at være nogen dårlig ting. Jeg håber virkelig jeg tager fejl og RE6 bliver et nyt godt kapitel i RE serien.
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/04-12 22:28 
jaes>
Men mit var jo i Pund!

:/

Haha, Jaes for helvede... :D

Jeg synes det er en sej LE. Hvis man alligevel står og vil bruge nogle tusinde på en dyr læderjakke og samtidig er fan af Residente Vil synes jeg da bare man skal gå hele vejen. Havde jeg pengene til den slags ville jeg nok overveje det :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
jaesjaesSkrevet 12/04-12 13:09, rettet 12/04-12 13:10 
Jeg synes, Capcom er rendt helt ud igennem hegnet ved at forlange knap 7000 kr. for en jakke, der efter al sandsynlighed maks. koster det halve. Jeg indrømmer, det delvist er et gæt, men med mindre jakkerne er lavet af hud fra 5000 vietnamesiske, førstefødte jomfru-havfruer, kan prisen vel næppe komme derop :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/04-12 13:45 
Sådan er det med tøj.
Der var også et begrænset oplag af dyre designerjeans man kunne købe i Japan, i forbindelse med udgivelsen af El Shaddai.
WehnerWehnerSkrevet 12/04-12 13:53 
Det er en ret fed jakke. Havde heller ikke noget imod at lægge et par tusinde for den, men små 8k? Fuck no.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 12/04-12 23:43 
Darkbeat>
Sådan er det med tøj.
Der var også et begrænset oplag af dyre designerjeans man kunne købe i Japan, i forbindelse med udgivelsen af El Shaddai.

Ja, *designer*jeans. Har ikke set ordet designerlæderjakke nogle steder :)
SumezSumezSkrevet 13/04-12 00:04 
Hvornår kvalificerer et stykke tøj sig til at have ordet "designer" sat foran? Der er vel altid nogen der har designet det, i særdeleshed når det er et design lavet til et specifikt spil. Hvis det ikke er en designerlæderjakke, ved jeg ikke hvad det er. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/04-12 00:41 
Bruges det ikke kun hvis det er en franskmand der har syet det?
Spiller nu: Phantasy Star IV
jaesjaesSkrevet 13/04-12 00:42, rettet 13/04-12 01:12 
Alt tøj er jo designet, så det argument holder ikke :)

Uden at være mode-/designekspert, så jeg ved jeg da så meget, at der skal være knyttet et stort/dyrt navn før det kan kaldes designertøj. Nogle mærker har selvfølgelig flere typer tøj.

Gucci, Karl Lagerfeld er primært designer-brands. Tøj fra fx Levi's og Diesel kalder man vel normalt bare mærkevaretøj. H&M er et discount-brand. Ud fra min erfaring.

Jeg slog El Shaddai-bukserne op. De er af mærket Edwin. Kender det ikke, men deres alm. bukser ser ud til at have et prisniveau som Levi's. Ved ikke hvad spilbukserne kostede.

Men det er jo mest semantik. Folk køber selvfølgelig de ting de kan lide, og til en pris de gider. Synes som sagt umiddelbart bare, at Capcoms valg er spøjst :)

EDIT: Til Sumez.
EDIT 2: Sidste afsnit rettet.
SumezSumezSkrevet 13/04-12 08:12 
jaes>
Alt tøj er jo designet, så det argument holder ikke :)

Det var så mit argument for at DIT argument ikke holder. ;)

Gucci, Karl Lagerfeld er primært designer-brands. Tøj fra fx Levi's og Diesel kalder man vel normalt bare mærkevaretøj. H&M er et discount-brand. Ud fra min erfaring.

Markedsfører H&M sig ikke lige netop med at være "designertøj til discountpris"? Evt. en mere appetitelig udgave af samme. Som Ikea er for møbler. :)

Men hvis det kun er bestemte firmaer der "får lov" til at kalde sig for "designertøj", hvem bestemmer så hvilke firmaer det er?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 13/04-12 09:46 
Det er ikke noget med at det er bestemte firmaer der "må", men når man traditionelt taler kategorier inden for tøjindustrien har "designertøj" været forbundet med de helt dyre mærker, måske netop fordi det har været denne del af industriens fokus: designerne/brands. Designertøj refererer altså til at der er en anerkendt designer der står bag. Skulle vi følge logikken "alt tøj er designet" skulle udtrykket være "designet tøj" ikke "designertøj"; i udtrykket er der fokus på designeren, ikke at det er designet. Hvad H&M markedsfører sig på, har ikke nødvendigvis noget med virkeligheden at gøre (de sælger "bøjletøj") :)

Jeg ved ikke hvem der har produceret læderjakken for Capcom. Hvis det Lagerfeld ville jeg kalde det "designertøj", hvis det er Jack&Jones så "læderjakke".
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 13/04-12 09:55 
Echelon VI>
Det er ikke noget med at det er bestemte firmaer der "må", men når man traditionelt taler kategorier inden for tøjindustrien har "designertøj" været forbundet med de helt dyre mærker, måske netop fordi det har været denne del af industriens fokus: designerne/brands.

Det er en dyr jakke (8000kr?) fra et stort mærke (Capcom), er det så ikke "safe" at sige at det er en designerjakke? Især når nu det er et særligt design produceret udelukkende til en limited edition udgivelse, synes jeg altså det er fair nok at sige.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 13/04-12 10:06 
Sumez>
Det er en dyr jakke (8000kr?) fra et stort mærke (Capcom), er det så ikke "safe" at sige at det er en designerjakke? Især når nu det er et særligt design produceret udelukkende til en limited edition udgivelse, synes jeg altså det er fair nok at sige.

Well, jeg tror designer-mærkaten bruges primært om etablerede navne eller navne, der gerne vil etableres som værende dette. Jeg vil ikke mene at det bliver en designerjakke, bare fordi Capcom har fået den lavet på bestilling - så skulle være fra et specifikt mærke.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 13/04-12 10:15 
Jeg er helt enig - det bliver ikke designer tøj fordi Capcom sætter deres mærket på en 1000 jakke og sælger den til 8000 :)

Spændt på om ærmer og lynlås kommer som DLC...
SumezSumezSkrevet 13/04-12 10:22, rettet 13/04-12 10:23 
Herold>
Jeg vil ikke mene at det bliver en designerjakke, bare fordi Capcom har fået den lavet på bestilling - så skulle være fra et specifikt mærke.

Og hvis det ikke var tydeligt nok, så mener jeg at "designerjakke" er et 100% BS-udtryk, og folk kan kalde den lige hvad de vil. Jeg kan ikke se hvorfor et af de firmaer der er anerkendt som "designertøj" skulle have nogen som helst ret til at kalde deres tøj noget særligt eller tage mere for det end andre firmaer. Den eneste grund til at deres tøj kan være dyrere, er fordi der er forbrugere villige til at betale så meget, _præcis_ som med limited edition-bonusser til spil. Det er _udelukkende_ et spørgsmål om reklame og branding.
Men i sidste ende, så er kvalitetstøj (hvilket vi må håbe en læderjakke til 8000kr er) produceret i små oplag altid dyrt, og det er ikke noget nyt. Resident Evil kan måske ikke sammenlignes med Hugo Boss, men begge er stærke brands i hver deres "niche", og det har også en betydning for hvad man kan "tillade sig" at tage for produktet.

Beano>
Jeg er helt enig - det bliver ikke designer tøj fordi Capcom sætter deres mærket på en 1000 jakke og sælger den til 8000 :)

Hvorfor ikke? Det er da ikke anderledes end alt andet tøj, der omtales som "designertøj"?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 13/04-12 10:24 
Beano>
Spændt på om ærmer og lynlås kommer som DLC...

Trolololol :D
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 13/04-12 10:24, rettet 13/04-12 10:33 
Sumez>
Hvorfor ikke? Det er da ikke anderledes end alt andet tøj, der omtales som "designertøj"?

Capcom er ikke et tøjdesignere :)

EDIT: Wikipedia's beskrivelse af designer tøj:
http://en.wikipedia.org/wiki/Designer_clothing
SumezSumezSkrevet 13/04-12 10:39 
Mon ikke der er en rimelig stor sandsynlighed for at den person, der har designet læderjakken er en tøjdesigner? Tvivler på at de har sat en programmør, eller for den sags skyld en concept artist, på opgaven. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 13/04-12 10:44, rettet 13/04-12 10:44 
Det er (stadig) ikke et spørgsmål om det er en tøjdesigner der har lavet/designet produktet, det handler om branded bag. Syntes wiki linket beskriver det meget godt.
SumezSumezSkrevet 13/04-12 10:48, rettet 13/04-12 10:49 
Du mener simpelthen helt seriøst, at det kun kan retfærdiggøres at tage så mange penge for den samme læderjakke, hvis de har betalt sig for a brande den med et af en række firmanavne udvalgt af en række smagsdommere, der arbejder for samme industri?
Prøv at læse mit indlæg fem poster over dette, jeg synes jeg gør meget fint rede for det, og kan ikke se hvor jeg åbenbart går galt i det?

Beano>
Det er (stadig) ikke et spørgsmål om det er en tøjdesigner der har lavet/designet produktet

Det var det i dit forrige indlæg :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 13/04-12 10:57 
Sumez>
Du mener simpelthen helt seriøst, at det kun kan retfærdiggøres at tage så mange penge for den samme læderjakke, hvis de har betalt sig for a brande den med et af en række firmanavne udvalgt af en række smagsdommere, der arbejder for samme industri?

Lad nu være med at skyde mig meninger i skoene - jeg har aldrig talt om hvad der kan retfærdiggøre noget som helst. Jeg taler udelukkende om designer tøj begrebet.


Sumez>
Det var det i dit forrige indlæg :P

Jeg henviste til det som Echelon VI og Herold skrev, og wiki-linket.
Alf81Alf81Skrevet 13/04-12 11:09, rettet 13/04-12 11:10 
Nogen der stadig, helt seriøst, bruger udtrykket "designertøj"?! LOL
Ting om dét og pis.
BeanoBeanoSkrevet 13/04-12 11:16, rettet 13/04-12 11:17 
Misbrugt begreb men...


klik
SumezSumezSkrevet 13/04-12 11:55 
Alf81>
Nogen der stadig, helt seriøst, bruger udtrykket "designertøj"?! LOL

Tak :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 13/04-12 12:14 
Beano>
Misbrugt begreb men...

Man kan også google tohjulet hestevogn og nok også få en satans masse hits og billeder, men det er vel ikke ensbetydende med at mange mennesker stadig benytter sig af dem :D
Ting om dét og pis.
WehnerWehnerSkrevet 13/04-12 12:15 
Mener I seriøst ikke, at man skal have et ord, der adskiller en Armani fra en Dressman?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Alf81Alf81Skrevet 13/04-12 12:19, rettet 13/04-12 12:24 
Hvad med at det bare hedder Armani og Dressmann? :P

I øvrigt er de to mærker da næsten i samme kategori.
Ting om dét og pis.
322 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Login for at besvare
Username
Password
Remember me