X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Resident Evil 6


Reply
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 19/01-12 23:34 
Så er der RE6 nyheder !!

Ser ud til zombier er tilbage på konsollerne :D

http://www.youtube.com/watch?v=BmC1lZeQad4
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
322 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 7

Reply
WehnerWehnerSkrevet 18/02-13 22:23 
Spillet er bestemt ikke uden kvaliteter - ganske som det bestemt er fyldt med fejl, sjusk og frustration :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/02-13 22:31 
Helt enig. Jeg er godt nok også villigt til at se igennem fingre med meget når det er Resident Evil, men jeg endte med at være ganske glad for det.
--Skrevet 05/03-13 21:35 
Så har jeg nørdet lide RE6 coop her de sidste par aftener. Jeg synes godt nok det er meget langt fra det RE jeg synes om :S Men så igen, det kan være at det ændrer sig når jeg prøver de andre campains. Har intil videre kun nørdet Jake 1-3, Leon 1 og Ada 1. Så venter med at vudere spillet til jeg har gennemført det.

Alt i alt en lunken oplevelse so far... desværre!
Spiller nu: Animal Soccer World
WehnerWehnerSkrevet 10/03-13 23:33 
Så er alle fire kampagner/20 chapters gennemført. Sidste kampagne var både kortere og svagere end de andre - og havde pludselig ikke ægte co-op. Den ene spiller fungerede i sidste kampagne som ren skyde-dummy. Figuren kan ikke så meget som åbne en dør.

Oh well. Jeg havde ikke forventet mig så meget af spillet efter anmeldelserne, og det er helt sikkert markant dårligere end ResE 5. Alligevel ganske sjovt i co-op. Jeg kan dog ikke svinge mig over 5/10 grundet for meget sjusk, qte og dumme flugtscener.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 23/03-13 05:17 
PC Versionen udkom igår, bla. på Steam, og I den forbindelse har Capcom og Valve lave en crossover promotion så der kommer noget gratis DLC til spillet i form af sjakket fra Left 4 Dead 2 til brug i The Mercenaries.

http://www.youtube.com/watch?v=L1jYSEumR4g
SephSephSkrevet 25/02-16 20:27, rettet 25/02-16 22:08 
Resident Evil 4, 5 og 6 bliver genudgivet på PlayStation 4 og Xbox One i løbet af 2016. 6 i slutningen af marts, 5 til sommer og 4 til efteråret. Lidt underligt, at de udgiver dem i omvendt rækkefølge.


Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
slk486slk486Skrevet 25/02-16 21:55 
Tjah, 1-0-6-5-4-2. Så mangler vi bare 3?

Håber de 4-6 kommer samlet på en disc til sidst, selvom det nok kun er 4 jeg gider spille igen.
j/k
spectrespectreSkrevet 25/02-16 23:07 
Jeg har aldrig spillet 0,4 eller 6 så jeg synes det er fedt nok de bliver genudgivet. Tænkte faktisk idag på at anskaffe 0-4 på GameCube, men nu venter jeg lidt :D
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
slk486slk486Skrevet 25/02-16 23:18 
´Glæder mig bare til at spille Bioshock igen på PS4 :D
j/k
WehnerWehnerSkrevet 25/02-16 23:20 
Jeg har kun spillet 5 og 6, så det må da være helt oplagt at få spillet det af dem, der rent faktisk er en klassiker :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 26/02-16 00:00 
Det var også snart på tide at Resi 4 blev udgivet igen :D
slk486slk486Skrevet 26/02-16 08:40 
Spillede aldrig den sidste HD udgave af 4 på konsollerne, men husker den fik lidt tæsk med på vejen som en simpel opskalering?
j/k
millenniummillenniumSkrevet 26/02-16 08:52 
Uh, Resident Evil 4 ligger som "a case of bad conscience" fordi jeg nåede cirka 70% på Wii indtil jeg blev distraheret og ikke fik gjort det færdigt. Står eller i minderne som en af de mest prægtige, filmiske spiloplevelser.
The medium is the message.
GreaseballGreaseballSkrevet 26/02-16 20:35 
Resident Evil 3 og 6 har jeg aldrig gennemført helt. Har gennemført nogen af historierne i 6. Men da det jo er delt op per person. Så det ikke alle jeg har fået gennemført med.
Men RE6 føles meget nemt i forhold til tidligere spil i serien.

4 på GameCube var en fryd at spille da det udkom. Code Veronica på Dreamcast står også som et af de bedre minder om serien.
nerosnerosSkrevet 13/10-18 09:20, rettet 13/10-18 09:22 
Er RE6 på PS4 bedre end PS3 versionen? Måske et dumt spørgsmål men jeg tænker om det er nødvendigt at spille PS4 versionen i forhold til RE6 på PS3 osv. Køre det så meget bedre?
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/10-18 11:30, rettet 13/10-18 11:32 
Ja det kører voldsomt meget bedre, og er i højere opløsning :)

Forfærdeligt spil dog. Jeg har begge versioner, så er velkommen til at teste begge når du kommer forbi :)

EDIT: Der er local co-op i splitscreen, så hiv en controller med :p
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 13/10-18 12:11 
Og der er en thumbs-up knap man kan bruge når man spiller co-op. Det er det hele værd.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 13/10-18 13:20 
Konsolkongen>
Forfærdeligt spil dog. Jeg har begge versioner, så er velkommen til at teste begge når du kommer forbi :)

Det er sku en aftale :D Trænger meget til noget Co-Op :-)

Ved godt folk ikke er synderligt vilde med det men det kan vel ikke være dårligere end RE5? Jeg er klart meget mere til et action RE end et survival horror RE ;-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 13/10-18 14:12 
RE5 er faktisk et godt spil. RE6 er meget værre.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 13/10-18 17:30 
Er du til action RE vil RE6 være noget for dig.
Især chris-stykker af spillet.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
nerosnerosSkrevet 13/10-18 19:07, rettet 13/10-18 19:08 
Sumez>
RE5 er faktisk et godt spil. RE6 er meget værre.

Jeg var ikke særlig glad for RE5 men måske jeg skulle prøve det igen.

Jeg køber RE6 til PS4 så ser vi ;-) Jeg synes ikke det ser helt skidt ud på den måde folk beskriver det. Men en ting er at se noget andet er at spille det.
Bashful Neophyte
FancyPantsFancyPantsSkrevet 13/10-18 21:09 
Sumez>
Og der er en thumbs-up knap man kan bruge når man spiller co-op. Det er det hele værd.

Det slår dog ikke luftguitar knappen i Army of Two!
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
322 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 7

Login for at besvare
Username
Password
Remember me