X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Resident Evil: Revelations


Svar
HulleHulleSkrevet 18/01-12 16:22 
Demo til 3DS udkommer i morgen.. Fedt at se Nintendo er begyndt at leve i dette århundrede.

Eurogamer news
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
192 emne(r).
« < 1 2 3 4

Svar
BeanoBeanoSkrevet 20/05-13 19:12, rettet 20/05-13 19:13 
Jeg bemærkede slet ikke håret.
OlimarOlimarSkrevet 20/05-13 19:14 
Forstår heller hvor det hår skulle være, må være synet der fejler igen........
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/05-13 19:45 
Det kører godt nok (som Beano vidst også sagde) meget bedre på PS3. Jeg har også meget nemmere ved at ramme (brugte classic styring i begge demoer). Hvad skulle fordelen være ved WiiU-versionen igen hvis man ser bort fra gamepad'en?
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 20/05-13 19:53, rettet 20/05-13 20:13 
Du kan sende beskeder i Raid mode

Resident Evil: Revelations
Resident Evil: Revelations
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/05-13 19:56 
Hah :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SonicSonicSkrevet 20/05-13 19:59, rettet 20/05-13 19:59 
Og straks blev spillet 10% mindre seriøst, måske endda mere :P

:Edit @ kostumerne :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
slk486slk486Skrevet 21/05-13 09:44, rettet 21/05-13 09:49 
Darkbeat>
Hun kunne ihvertfald godt bruge en tur til frisøren

Hvem af dem? ;)

@Konsolkongen: Ja, der er en verden til forskel! Umiddelbart bliver det PS3 for mig, men ingen preordering, så hvis de når at rette det ind på Wii U... :)

Ah, forresten - Classic styring? Var det default?
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/05-13 10:28 
Nej det står til det der Shooter-halløj som default. Men så er det ikke rigtig Residente Vil for mig.

Jeg tror også jeg venter og ser om WiiU kan nå at forbedres. Synes at billedet var en smule mere crisp på WiiU, men skal ærligt indrømme at jeg ikke havde begge demoer kørende samtidig.
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 21/05-13 10:44 
Eneste forskel jeg husker er at man ikke kunne bevæge sig samtidig med at man sigtede - er der andre?
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/05-13 10:46 
Det styrer bare meget som Resi4, som jeg godt kan lide for serien.
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 21/05-13 10:47 
Må jeg sgu lige prøve - demoen er alligevel alt for kort :)
j/k
DunwichDunwichSkrevet 21/05-13 16:33 
Styringen på Xbox versionen er forfærdelig; Ingen præcision, men nærmere én stor deadzone på sticket. Virkelig imponerende, at man kan nosse styringen i et 60 hz spil så meget op i dag. 3DS udgaven er helt klart den foretrukne udgave.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/05-13 23:05 
Underligt hvis Xbox versionen også er træls. PS3 demoen ser ud til at fungere godt i det mindste :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/05-13 23:06 
Jeg har hørt andre klage over at der også er dødzoner i PS3 demoen. Selv oplevede jeg dog intet.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 21/05-13 23:09, rettet 21/05-13 23:11 
Konsolkongen>
Underligt hvis Xbox versionen også er træls. PS3 demoen ser ud til at fungere godt i det mindste :)

Jeg har prøvet både PS3 og 360 demoerne, og den virkede ikke værre på 360 mht. dead-zone. Der *er* for meget dead-zone i begge men ikke noget som ødelage noget i den korte spilletid man har. 360 virkede stort set identisk med PS3, oplevede dog en smule hakken et enkelt sted som jeg ikke oplevede på PS3, men langt fra det der er i Wii U udgaven.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/05-13 23:09 
Jeg kunne ramme på PS3, det kunne jeg ikke på WiiU :D

Forhåbentlig rettes det inden launch. Og hvis det også er tilfældet på 360 så er problemet nok ikke analogerne på WiiU gamepad'et (hvilket det heller ikke burde, da alle firmaers analoger fungerer ret ens).
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 21/05-13 23:12, rettet 21/05-13 23:12 
Ja det kan sikkert fixes via software update hvis Capcom vil. Uncharted 3 havde også problemer i campaign som blev fixed.
BeanoBeanoSkrevet 25/05-13 14:59 
DF's face-off til dem som stadig ikke har besluttet sig for hvilken version der skal investeres i:
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-resident-evil-revelations-face-off
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 25/05-13 15:17, rettet 25/05-13 15:18 
Xbox 360, PlayStation 3 and Wii U versions of Resident Evil: Revelations put through Digital Foundry's performance analysis tools - we see a close match between the Microsoft and Sony consoles, but Wii U is a disappointment.

Wii U hopper lidt op og ned.....

Video xbox/ps3/wiiu
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BeanoBeanoSkrevet 25/05-13 15:22 
Det var også min (og andres) observation hvis du ser tidligere indlæg. Bare at prøve selv.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/05-13 15:26 
Stereo kun? Det er da virkelig ringe at de ikke har smidt 5.1 surround i spillet. Hvor svært havde det været? :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 25/05-13 15:34 
Ja det er sgu for slapt.
SonicSonicSkrevet 25/05-13 15:49 
Huh, troede der var surround på, eftersom min center var ret stille under dialogen i spillet/demoen.
Nå, ser da ud til jeg kan vente med spillet til det falder i pris en gang, og ellers bare nyde min 3DS version så længe :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
HankyHankySkrevet 25/05-13 15:51 
Jeg har også købt det til PC via Origin, og hele den affære om deadzones ved analogkontrol m.m. i konsoludgaverne, er helt klart et kodningsproblem i spillet. Selv med mus, er der hvis jeg bevæger den stille, "deadzones" - kameraet bevæger sig simpelt hen ikke, selvom jeg bevæger musen. Det er umuligt at spille :P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/05-13 15:52 
Det gir ingen mening? Centeren burde da netop sige noget under dialog :)

Jeg spillede kun begge demoer (WU/PS3) med lav lydstyrke og i højst fem minutter for at se performance, så jeg opdagede det ikke. Jeg spiller næsten aldrig demoer igennem, især ikke hvis jeg ved at jeg skal have det færdige produkt med sikkerhed.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 25/05-13 15:59, rettet 25/05-13 16:00 
Jeg spillede demoerne med stereo headset og oplevede også at dialog, skudeffekter, etc. var meget lavt på Wii U demoen, men ikke på PS3 eller 360. 100% samme setup og HDMI indgang på tv'et. Og har ikke oplevet noget lign i andre Wii U spil. Som sagt demo så kan være fixed i retail udgaven.
SonicSonicSkrevet 25/05-13 16:36 
Meget underligt. Det er samtidigt også underligt, at WiiU skulle have framedrops, medmindre grunden er, at de ikke har arbejdet nok på en WiiU. Det er om ikke andet rigtigt ærgerligt.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 25/05-13 17:19 
For mig ligner det bare sjuskeri frem for et performanceproblem.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/06-13 09:28 
Købte spillet i går til PS3. Har ikke prøvet det uden, men med 1.01 updaten er der i hvert fald surround sound i spillet :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 29/06-13 09:34 
Nice to know :)
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/06-13 15:43 
Jeg blev meget overrasket selv, men positivt naturligvis :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 30/06-13 20:50 
Nogen erfaringer med hvordan controllen er på 3DS uden det ekstra analog stick hardware? Jeg overveje at købe det til sommerferien, men gider dælme ikke denne extension.
The medium is the message.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/06-13 20:55 
Den er fin uden.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BlumarinaBlumarinaSkrevet 30/06-13 21:06 
millennium>
Nogen erfaringer med hvordan controllen er på 3DS uden det ekstra analog stick hardware? Jeg overveje at købe det til sommerferien, men gider dælme ikke denne extension.

Prøv evt. demoen. Jeg mindes også, at det fungerede upåklageligt.
JmogJmogSkrevet 30/06-13 22:51 
Hvis du har spillet Resident Evil 4, så ved du hvordan det vil være.
millenniummillenniumSkrevet 01/07-13 13:04 
Men jeg har jo kun spillet RE4 Wii edition Hvordan parrer man sin Wii remote med 3DS? :-D
The medium is the message.
SephSephSkrevet 29/08-17 19:47 
Resident Evil: Revelations er udkommet på PS4/Xbox One, hvis man mangler at spille det.

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
JmogJmogSkrevet 21/11-17 23:38 
Hvor trist. Den fysiske udgivelse af Revelations 1 til Switch er aflyst i Europa da Capcom siger det økonomisk ikke kan svare sig for dem:
http://www.nintendolife.com/news/2017/11/resident_evil_revelations_collection_isnt_getting_a_physical_release_on_switch_in_europe

Godt nok ikke stor tillid til europæiske salgstal. Pakken med begge spil kommer stadig i USA, men det er kun etteren der er på cart. Toeren er en downloadkode.
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 15/02-20 22:36 
Hvad menes at være bedste version af spillet - fps-mæssigt = pc?

Kan der stadig tales for at spille det på Wii U (tv-gamepad-kombi'en har vel sine fordele)?

Jeg har det til Wii U og PS3. Kom (endelig) i gang med det til Wii U i dag...fy for ustabil framerate... :/

Men til at overkomme, da det er første i lang tid, jeg har fået associationer til RE4 :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 16/02-20 08:22, rettet 16/02-20 08:23 
Vel nok den til ps4 ?
Som spilles bedst.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 16/02-20 22:18, rettet 16/02-20 22:20 
Hvad der "spilles bedst" er nok lidt mere kompliceret end som så? Og en præference. Bedre fps er for mig ikke altafgørende. Den oprindelige spilmekaniske intention er vigtigere for mig... (vel dobbeltskærmsfunktionen i det her tilfælde...praktisk 2D-map).

Så hvad gør PS4-udgaven bedre...end rent (åbenlyst) grafisk?

Når det er sagt, er jeg så langt inde i spillet til Wii U, at det spilles til ende...og evt genspilles på PS4 :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 16/02-20 22:26 
...btw, skiftede til "Classic" controller mode, der gik an for en stund...gik tilbage til "Shooter" mode (og satte sigtehastigheden op til "Fast" der virker mig mere passende).
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
192 emne(r).
« < 1 2 3 4

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig