X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nintendo Maraton 7 - social hyggeweekend


Svar
WikzoWikzoSkrevet 13/01-12 12:00 
Hey

Nogle af mine venner holder Nintendo Maraton 7 den 10.-12. februar. Arrangementet kan kort beskrives som et Nintendo-lan, hvor der vil være meget fokus på spil som Super Smash Bros. og Mario Kart. Dog vil der også være Xbox- og PS3-maskiner til stede, så man frit kan spille, hvad man har lyst til.

Arrangementet er rigtig hyggeligt og bliver afholdt i Eskilstrup på Falster. Læs mere i nedenstående beskrivelse og FAQ. Kom glad :)

Så sker det igen!

Det er med stor glæde at jeg, på vegne af foreningen Team Falster Gaming, kan præsentere Nintendo Maraton 7!
Efterhånden er der vel en hel del, der kender navnet - eller i hvert fald har hørt det nævnt. For dem der ikke ved, hvad det er, så følger der her en kort forklaring. NM7 er et Nintendo-arrangement, der i sin opbygning minder meget om de allerede kendte LIVE og Battle arrangementer. Tidligere har fokus været meget på turneringer, men i år er dét mere på free-play og hygge. Der er derfor kun planlagt 2-3 turneringer indtil videre. Hvis der skal være flere, vil vi lade jer deltagere bestemme.

Turneringer planlagt foreløbigt:
Super Smash Bros Melee 1v1
Super Smash Bros Melee 2v2
Navns Minigamesturnering (!!!)

Måske?
Pokémon (hvis de kyndige igen vil arrangere noget!)
Mario Kart 7 (hvis ellers folk har lyst til det, og der er nok med 3DS)

De sidste er bare forslag, og så er det jo sådan set op til jer deltagere! Hvis I gerne vil se en turnering i et spil, så skriv endelig.
Ellers vil der være rig mulighed for at tale og spille, med andre Nintendo/spilentusiaster. Vi har masser af fjernsyn, men controllere, spil og konsoller, må man hjertens gerne medbringe, hvis man kan! Herunder har jeg listet linket til tilmeldingen, samt de vigtigste praktiske informationer (resten står i den angivne FAQ):

Tilmelding: http://www.sandslot.dk/nm/index.html
Hvis ikke du har en bruger, skal du først oprette en; det gøres under ”Opret bruger” i fanen til venstre. Når du så har en, tilmelder du dig på følgende måde: Tryk på ”Nintendo Maraton 7” i fanen til venstre --> tryk da på ”Tilmelding” i fanen til højre --> Nu kan du tilmelde dig!

Dato: 10/02-12 til 12/02-12 (fra ca. kl. 17-18 fredag til kl. 12 søndag)

Adresse: Stødstrupvej 1, 4863 Eskilstrup (Falster). Man kan tage toget til byens station, som ligger i gåafstand fra venue (10-15 minutter).

Entrépris: 150 kr. (mad inklusiv)

FAQ: http://www.sandslot.dk/nm/index.html
Tryk på ”Nintendo Maraton 7” i fanen til venstre, og sørg for at være under fanen ”Hjem” i højre side (default) --> Scroll ned til midten af siden, der begynder FAQ’en.

Hvis det er yderligere spørgsmål, så hold jer ikke tilbage! Vi håber at se en masse engagerede Nintendo-entusiaster til endnu et godt arrangement!


Nintendo Maraton 7
HulleHulleSkrevet 14/01-12 15:27 
Fint initiativ.. Jeg ville gerne deltage, men et lille spædbarn kræver mit nærvær til den tid.
Held og lykke med det :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig