X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Årets Spil 2011


Svar
Play:RightPlay:RightSkrevet 01/01-12 17:04 
Traditionen tro vælger vi Årets Spil 2011 via en turnerings-baseret afstemning. Staben har valgt 32 nominerede spil, som møder hinanden ét af gangen, og hver dag kan du stemme på dét spil, du mener mest fortjener æren.

Konceptet er som sidste år, og vi opfordrer stadig til at man i det mindste kigger på de enkelte spil, hvis man ikke kender dem. Vælg din favorit og stem nedenunder de... Se hele indlægget
681 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 > »

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/01-12 17:17 
Rayman herfra. Tror det er rigtig godt, selvom musikken er ganske forfærdelig.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 12/01-12 17:20 
Rayman her... super platformer i høj kvalitet og med herlig musik :)
SumezSumezSkrevet 12/01-12 18:02 
Rayman fuldstændig uden tvivl! Fantastisk spil, med enkelte fornuftige, catchy numre, og andre ganske forfærdelige :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 12/01-12 18:27, rettet 12/01-12 18:27 
Jeg har altid hadet Rayman, synes det er en af de mest irriterende main protagonists i spilhistorien. Jeg må dog indrømme at origins, om ikke andet, ser vildt godt ud og virker som en stor forbedring fra de tidligere spil.

Omvendt efter at have spildt 20 minutter på youtube for at se gameplay fra Stacking, må jeg konkluderer at det ser vanvittigt kedeligt ud. Stilen og grafikken er da meget sjov, men jeg kan ikke forestille mig jeg ville kunne holde det ud i mere end 10 minutter.
BeanoBeanoSkrevet 12/01-12 19:09 
Men ny IP og det er det vigtigste :P
ChronoChronoSkrevet 12/01-12 19:42 
Jeg gav en trøste-stemme til Stacking. Det har nok ikke en chance, men det er altså et virkeligt hyggeligt og originalt lille adventure.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 12/01-12 19:57 
Azzkikr>
Jeg har altid hadet Rayman, synes det er en af de mest irriterende main protagonists

Men -hade- alligevel? Der skal ikke så meget til...

Rayman herfra, sjoveste spil fra det forgangne år.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 12/01-12 20:38 
Stacking fordi det er et af de mest originale spil, jeg spillede i 2011.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 12/01-12 21:06 
Jeg vil nu også skrive under på at Rayman er enormt irriterende som figur :) Men spillet er fantastisk.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
la0sla0sSkrevet 12/01-12 21:36 
Kristensen>
Det er synd, at et af de her spil skal ryge ud af første runde når skidt som Bastion og Portal 2 går videre. Mario får min stemme da det spil har fornyet min tro på, at Nintendo spil godt kan være friske.

Wow! Bastion er skidt nu...? Skal vi ikke liiige finde ud af hvad der er hvad... det er ret så subjektivt, nu har jeg ikke spillet Portal 2, meeen godt nok skuffede det vist lidt, men var skidt??
Hvad sker der?
RJKRJKSkrevet 12/01-12 21:56 
Sumez>
Jeg vil nu også skrive under på at Rayman er enormt irriterende som figur :)

Det forstår jeg bare slet ikke. Han løber, fjoller og er glad. Minder mest om en tidlig Mickey Mouse. Han snakker ikke engang. Hvad er problemet?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/01-12 21:59 
2D>3D
KroeboCopKroeboCopSkrevet 12/01-12 22:28 
Jeg SKAL have Rayman!
Hoid to colony C05 where the computer is...
dRxLdRxLSkrevet 12/01-12 22:33 
Darkbeat>
2D>3D

Det udsagn er i matematisk forstand skarpt forkert :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KillerBean2KillerBean2Skrevet 12/01-12 22:34, rettet 12/01-12 22:35 
Det er fordi, du ser bort fra de forkerte variabler ;)
AV Intelligent Terminal
WonderboyWonderboySkrevet 12/01-12 22:34 
Rayman her fra :-).
I love monster land
RJKRJKSkrevet 13/01-12 16:51 
Rayman Origins til anden runde med 78% af stemmerne.

Der kan stemmes til kamp #12.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 13/01-12 18:12 
Ghost Trick uden tvivl. Magen til charme skal man lede længe efter. Den ene time tog simpelthen bare den anden anden.

Outland har jeg haft anderledes svært ved at tage mig sammen til at gennemføre.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 13/01-12 18:15 
Pas
BazeBazeSkrevet 13/01-12 18:17 
Outland herfra. Helt fantastisk spil.
SumezSumezSkrevet 13/01-12 22:36, rettet 13/01-12 22:36 
Outland levede ikke op til det man kunne håbe i forhold til den lovende demo, så er tæt på at skrive det under årets skuffelser. Tror jeg stemmer Ghost Trick for at stemme "imod det", men venter lige på at høre folk der kan argumentere for at Ghost Trick faktisk er et bedre spil :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 13/01-12 23:48, rettet 13/01-12 23:53 
Har også valgt at stemme imod det. Housemarques spil ser tit gode ud på overfladen og spiller man ikke mere end en demo, kan man godt få indtrykket af at de leverer varen. Det sker bare sjældent.

Ikke at jeg er synderligt imponeret af Ghost Trick. I det hele taget mener jeg ikke at nogen af dem er blandt årets bedste spil.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
CronossCronossSkrevet 14/01-12 09:17 
Ghost Trick er Phoenix Wright med et lidt mere involverende gameplay. Ergo er det naturligvis et af årets tre bedste spil.
RJKRJKSkrevet 14/01-12 16:55, rettet 14/01-12 16:57 
Ghost Trick tager pladsen med 61% af stemmerne.

Der kan stemmes til 13. kamp.

(og fem nominerede spil fra EA er vist en rekord)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 14/01-12 17:07 
Death space 2.
Efter 3 år on/off med WoW, så ikke mere mmo til mig :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
PapandPapandSkrevet 14/01-12 17:11 
Dead Space 2 endte som lidt af en skuffelse. Væk var den intense stemning og uhygge fra etteren, i stedet var det erstattet af endeløs action. Fint nok, men ikke hvad Dead Space bør være i min bog.

Old Republic er det første MMO, som for alvor forsøger at tage tronen fra WoW. Har brugt mange timer indtil videre og spillet tegner så absolut positivt. En stærk kandidat til årets spil.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
BeanoBeanoSkrevet 14/01-12 17:18 
Dead Space 2 selv om jeg gik død i den ifm. en boss.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/01-12 18:38 
Star Wars: The Old Republic hérfra. For mit vedkommende det perfekte Star Wars spil og årets nummer 1.
DarkenDarkenSkrevet 14/01-12 18:54 
The Old Republic helt sikkert!

Med fuld voice over på ALLE quests, valg af darkside/lightside udanset faction (hvilket giver forskellige slutninger på quests) så går man faktisk op i hvad for valg ens karakter fortager sig.

Der er mange instanceret områder, hvor man selv eller ens gruppe kan udfører story quests, så man ikke bliver forstyrret af andre spillere. "Heroic" områder og bosser, som ikke er påkrævet, men mulige hvis man er en gruppe eller blot over normalt level for områderne.

Jeg er ikke max level med min main endnu, så kan ikke udtale mig om Operations (raids), men Flashpoints (gruppe instancer) er virkelig gode, nogle er hurtigere end andre, men synes personligt der er gjort noget ud af HVORFOR man river alt rundt et given sted.

PVP. Pt. er der 3 Warzones (battlegrounds)

En domination type, hvor der er 3 turrets (der vendes mod modstandernes skib) man skal holde så mange af for at få modstanderens tickets ned.

En siege type, hvor man skal placere bomber på døre og kæmpe sig vej til en computer core, spillet over 2 runder, som attacker og defender.

Sidste er en slags capture the flag. Flaget, eller bolden starter i midten og skal ned og scores i modstanderens startzone. Man kan kaste bolden mod et område på jorden, er der hverken en modstander eller allieret der fanger den, ryger den til midten.
Så kommer det smarte, denne Warzone er lavet som en extreme sport, af (hvem ellers) en Hutt. Så man kan f.eks godt se Republic mod Republic. Hvorfor er det smart? Jo, hvis der er lav antal af den ene eller anden side, så spiller man blot mod siden egen side og skal derfor ikke vente i en time eller mere for at komme ind.

Er det årets spil? Nej ik helt, men for et nygivet MMO, så har den klaret release forbavsende godt. Der er nogle ting galt hist og her, men de har lovet fix for de meste af dem.

Jeg har virkelig svært ved at løsrive mig fra spillet. Og story delen for mig hele tiden til at lede efter en save-game knap inden jeg fortager mig et kritisk valg eller skal til at lave en hård kamp. Spillet for mig simpelthen til at glemme at det er et mmo nogle gange, hvilket er ret imponerende.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
SumezSumezSkrevet 14/01-12 20:45 
Man får lidt lyst til at stemme imod Dead Space 2 pga. dets reklamekampagner...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
enfenenfenSkrevet 14/01-12 22:35 
Dead Space 2
What is the Matrix?
DeluxScanDeluxScanSkrevet 15/01-12 01:46 
Dead Space 2. Super spil!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RJKRJKSkrevet 15/01-12 16:50, rettet 15/01-12 16:50 
Dead Space 2 kryber sig til anden runde med 56% af stemmerne.

Der kan stemmes til 14. kamp i første runde.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 15/01-12 16:56, rettet 15/01-12 16:56 
Av, unfair kamp for Dead Island, men i det mindste var det flot klaret at det kom med fra wildcard-bunken. :) Jeg siger pas, men hvis jeg havde spillet dem begge, ville min stemme sikkert være gået til U3.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 15/01-12 17:02 
Uncharted 3, et af de bedste spil i år, selvom det ikke formåede at højne niveauet fra 2'eren blev det heller ikke sænket.

Et spil af meget høj kvalitet som alle bør spille igennem en gang, om ikke andet så for at nyde grafik, musik og ikke mindst skuespillet der imo er det bedste nogensinde i et spil.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 15/01-12 17:12 
enig azz :D
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
enfenenfenSkrevet 15/01-12 17:46 
Uncharted
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 15/01-12 18:11 
U3 her - fortræffeligt spil både online og offline.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/01-12 19:16 
Uncharted 3. Dødninge Øen er det eneste jeg har spillet og det er det åbenlyst mest realistiske, men også lidt steneren. Jeg forstår heller ikke helt skydevåben i det spil. De er stort set ubruglige mod zombier, også selvom man rammer i fjæset. Mod andre mennesker virker de dog helt fint :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
HulleHulleSkrevet 15/01-12 21:33 
Dead Island.. Fordi jeg har spillet Uncharted to gange før.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
GreaseballGreaseballSkrevet 16/01-12 17:36 
Uncharted 3 fordi jeg simpelthen ikke kunne lægge det fra mig før jeg havde spillet det igennem. Selv om jeg bandede over dårlig cover og fjender med for stærke våben i en enkelt bane... så holdt historien mig fast.

Ingen stemme til Dødens pølse-land da jeg syns den trailer alle skred op var skrækkelig sat sammen :p
Alf81Alf81Skrevet 16/01-12 17:55 
Paaas... Hvis Uncharted 3 virkelig minder så meget om de forrige i serien, så synes jeg på ingen måde at det fortjener at være med i noget der hedder Årets Spil. Dead Island ved jeg simpelthen ikke en skid om.
Ting om dét og pis.
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 16/01-12 19:55 
Jeg er helt enig med Charter!
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 16/01-12 20:41 
Burde den ikke være slut forlængst den runde her?
nerosnerosSkrevet 16/01-12 20:47 
Rune er faldet i søvn af kedsomhed eller også sidder han åndeløst og følger med i Top 15 konsoller :D
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 16/01-12 20:50 
Eller også er det pga at der er en stabfavorit der klarer sig dårligt ;P
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 16/01-12 20:54 
Uha!! ;-)
Bashful Neophyte
RJKRJKSkrevet 16/01-12 21:12 
Mit møde var vist mere spændende end udfaldet af kampen nogensinde var... Uncharted 3 tager pladsen med 65% af stemmerne.

Der kan stemmes til 15. kamp.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 16/01-12 21:33, rettet 16/01-12 21:33 
999 spillede jeg men sagde mig nada. Witcher 2 tror jeg er bedre men venter på konsol udgaven. Pas...
SumezSumezSkrevet 16/01-12 21:58 
Alf81>
Eller også er det pga at der er en stabfavorit der klarer sig dårligt ;P

Og det skulle så være U3 eller Dead Island? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
681 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig