X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Årets Spil 2011


Svar
Play:RightPlay:RightSkrevet 01/01-12 17:04 
Traditionen tro vælger vi Årets Spil 2011 via en turnerings-baseret afstemning. Staben har valgt 32 nominerede spil, som møder hinanden ét af gangen, og hver dag kan du stemme på dét spil, du mener mest fortjener æren.

Konceptet er som sidste år, og vi opfordrer stadig til at man i det mindste kigger på de enkelte spil, hvis man ikke kender dem. Vælg din favorit og stem nedenunder de... Se hele indlægget
681 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 > »

Svar
PapandPapandSkrevet 02/01-12 15:07, rettet 02/01-12 15:08 
Azzkikr ->

Hvor kommer det fra, at mange folk gerne vil spille singleplayeren? Mit indtryk er egentlig, at de færreste overhovedet har startet den op. Salgsmæssigt tror jeg ikke, at spillet vil klare sig ringere hvis singleplayer helt var skåret bort - det er dog umuligt at kunne dokumentere. Jeg ved bare, at jeg selv og den række af kunder jeg har talt med, ene og alene har købt Battlefield 3 for at spille multiplayer med kammerater eller i hvert fald online.

Du bruger faktum mere end du kan bære. Hvis folk ikke spiller singleplayer eller tillægger den værdi, hvordan kan det så være et faktum at den trækker ned?
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
AzzkikrAzzkikrSkrevet 02/01-12 15:12, rettet 02/01-12 15:59 
Grunden til at de ikke spiller den er jo nok fordi den er pinligt ringe? Men det ændre ikke på det faktum at der er masser af folk der har købt spillet med henblik på singleplayer og (formodentligt) blevet skuffede.

Havde der været en fantastisk singleplayer oplevelse havde folk nok også spillet det skal du se.

Det er en underlig logik at henlægge en dårligt udført del af et spil som "ligegyldig" blot fordi en anden del virker godt, i stedet for at kritiserer den mangelfulde del, især når vi snakker om en så stor del af et spil som hele singleplayer delen.
PapandPapandSkrevet 02/01-12 15:20 
Vi kommer nok ikke videre med den her. Men jeg er glad for at du fik ændret "masser af folk" til "folk". Så nærmer vi os vel et "faktum".

I øvrigt tror jeg min kædes kundegruppe kommer væsentlig tættere på mainstream markedet, så jeg vælger at tro det er den generelle holdning omkring BF3. Så må jeg prøve at leve med den naivitet.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
CoreCoreSkrevet 02/01-12 16:00 
Skyrim.

Fordi drager er seje, og Elder Scrolls er cool, men jeg har endnu ikke fået det prøvet. Men Battlefield er lort, og skal bare ud hurtigst muligt.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
CoreCoreSkrevet 02/01-12 16:10 
Papand>
I øvrigt tror jeg min kædes kundegruppe kommer væsentlig tættere på mainstream markedet, så jeg vælger at tro det er den generelle holdning omkring BF3. Så må jeg prøve at leve med den naivitet.

Det virker lidt som den der med malingen, og hjørnet.

Hvis du snakker om mainstream-forbrugere ifbm. et aggresivt markedsført spil, med en ektremt stor hype omkring sig, så burde du (hvis du betjener mainstream-kunder) godt være klar over, hvor mange teenagere, der har kastet sig frådende over BF3.

Men EAs onlinepolitik nægter brugere på under 18 år adgang til deres onlineservices, og i RIGTIG mange hjem, tillader forældre ikke børnenes brug af kreditkort, onlineservices og alt hvad der bare tilnærmelsesvis tænder en lille rød internet-lampe.

Der er RIGTIG mange forbrugere der aldrig er online, og rigtig mange af dem, har også købt BF3.

Jeg er enig i at BF3 er et MP-spil. Men det har markedsføringen aldrig lagt op til, og flere trailers omhandler kun singleplayerdelen. Så uanset hvor vigtig vi andre ser den ene eller anden del som værende eller ej, så er SP-delen stadig 50% af produktet, og hvis det er lort, så er spillet allerede 50% lort fra start af.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
AzzkikrAzzkikrSkrevet 02/01-12 16:22 
Papand>
I øvrigt tror jeg min kædes kundegruppe kommer væsentlig tættere på mainstream markedet, så jeg vælger at tro det er den generelle holdning omkring BF3. Så må jeg prøve at leve med den naivitet.

Det klarer du nok.

I mellemtiden kunne du så eventuelt spørge dit store klientel af BF3 kombattanter om singleplayer stadig ville være "ligegyldig" for helheden af spillet hvis det havde været en fantastisk spiloplevelse.

Iflg din logik og udtalelser burde svaret jo være ja, siden singleplayer er "ligegyldig" så om den er dårlig eller god trækker hverken op eller ned på helheden. Gad vide om det også forholder sig sådan i virkeligheden.
PapandPapandSkrevet 02/01-12 16:45 
Hvis den var god, så var den da sikkert blevet spillet. Men det er den så åbenbart ikke, så derfor spilles den superfede multiplayer som spillet er skabt til.

Jeg forstår ikke helt hvad problemet er. Hvorfor ikke forholde sig til den spilmode der driver spillet? Den kan vi vel alle blive enige om er verdensklasse - eller? Der er lidt for meget sortseer over det andet.

Core - > Jeg forstår ikke helt hvor du vil hen. Jeg synes ikke EA's marketingsmaskine har fokuseret særligt på singleplayer.

Playright er nok det forkerte sted at debattere FPS'ere. Og vel specielt hvis de kommer fra EA. Ærgeligt.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
RJKRJKSkrevet 02/01-12 16:45 
Det kan i hvert fald konstateres, at Skyrim tager pladsen med 86% af stemmerne. Der kan stemmes til anden kamp.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AzzkikrAzzkikrSkrevet 02/01-12 16:55 
Rage? Det forstår jeg i endnu mindre grad end BF3 er på en "årets spil" liste. Men det ryger jo alligevel ud her anyways.

Batman er et udmærket spil så det får min stemme.
WehnerWehnerSkrevet 02/01-12 16:59 
Blank fra mig. Har spillet Rage, men antager at Batman må være klart bedre.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Alf81Alf81Skrevet 02/01-12 17:00 
Fatter saaatme godt nok heller ikke at Rage er med.
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 02/01-12 17:04, rettet 02/01-12 17:05 
dRxL>
Kunne også være sjovt at se hvem i staben der støtter nomineringen af et givent spil og hvem der er i mod.

Spillene er ikke udvalgt ud fra stabens personlige ønsker eller stemmer, men en form for enighed om hvilke spil der ville være relevante og vigtige eller interessante at have med. Jeg tror der er flere spil på listen som ingen af os har interesse i. :)
Jeg tror den primære årsag til ikke at afsløre hele feltet fra dag 1 er at bibeholde lidt ekstra spænding i løbet af første runde? Bare et gæt fra min side.

Azzkikr>
Rage? Det forstår jeg i endnu mindre grad end BF3 er på en "årets spil" liste. Men det ryger jo alligevel ud her anyways.

Forstår du det virkelig ikke, eller VIL du bare ikke? Der er jo virkelig mange for hvem begge spil har været årets spil, det er jo ikke meningen at nomineringerne skal afspejle din personlige smag, eller for den sags skyld nogen af de andre der har været med til udvælgningerne. Jeg tror ikke der var nogen uenighed om at både BF3 og Rage var oplagte nominerede.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 02/01-12 17:06 
Var Rage ikke mere et af de spil som skulle have været, men i sidste ende skuffede?
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 02/01-12 17:13 
Jeg har ikke spillet det, og var helt ærligt ikke begejstret for demoen, men jeg synes spillet har fået enormt meget positiv omtale, også herinde, og så optjener det vel også et par "relevans-point" ved at være en original IP, og ikke bare en årlig rehash af en spilserie. :)
Hvis du ikke synes det er noget værd, stemmer du jo bare på Arkham City, og hvis nok er enige, så er Rage ude af konkurrencen fra første runde. Smart. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 02/01-12 17:18 
Alf81>
Var Rage ikke mere et af de spil som skulle have været, men i sidste ende skuffede?

Neros var da pænt oppe og ringe over det på et tidspunkt, men jeg ved ikke, om det holdte ved? :)
AV Intelligent Terminal
enfenenfenSkrevet 02/01-12 17:29 
Arkham City...uden dog at have prøvet det. Men er sikker på, at det er på samme niveau som Arkham Asylum.
What is the Matrix?
AzzkikrAzzkikrSkrevet 02/01-12 17:32, rettet 02/01-12 17:37 
Sumez>

Forstår du det virkelig ikke, eller VIL du bare ikke? Der er jo virkelig mange for hvem begge spil har været årets spil, det er jo ikke meningen at nomineringerne skal afspejle din personlige smag, eller for den sags skyld nogen af de andre der har været med til udvælgningerne. Jeg tror ikke der var nogen uenighed om at både BF3 og Rage var oplagte nominerede.

Sumez>
Jeg har ikke spillet det, og var helt ærligt ikke begejstret for demoen, men jeg synes spillet har fået enormt meget positiv omtale, også herinde, og så optjener det vel også et par "relevans-point" ved at være en original IP, og ikke bare en årlig rehash af en spilserie. :)


Sikke noget vrøvl, spillet kan kun lige knibe sig op over 80% på gamerankings. Spillet har netop fået meget blandet omtale og levede slet ikke op til høje forventninger der var til spillet.

Det har intet med at "nomineringerne skal afspejle min personlige smag", batman er heller ikke min smag, men det synes jeg er er ganske fortjent nomineret.

I et år hvor der har været mange gode spil kan jeg slet ikke begribe hvordan rage kan blande sig blandt de bedste 32 titler. Men ok, så ved jeg hvor niveauet ligger og kan regne ud af AC:Revelations også er nomineret :P
BeanoBeanoSkrevet 02/01-12 17:37, rettet 02/01-12 17:40 
BAC her - bedre spil end forgængeren og en af mine favoritter i 2011. Rage var også rigtigt underholdende men slet ikke i BAC's klasse.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/01-12 17:42 
Jeg har kun spillet RAGE. Synes det var rigtig fint og møg solidt, men open world og billøbene trak altså ned i min bog. Jeg regner med at Batman er bedre end etteren og derfor et bedre spil end RAGE :)

Jeg stemte i øvrigt Skyrim i går :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 02/01-12 18:25, rettet 02/01-12 18:28 
Azzkikr>
I et år hvor der har været mange gode spil kan jeg slet ikke begribe hvordan rage kan blande sig blandt de bedste 32 titler. Men ok, så ved jeg hvor niveauet ligger og kan regne ud af AC:Revelations også er nomineret :P

Når alle nomineringerne har været igennem, må du jo meget gerne fortælle hvad du synes skulle have været med i stedet for Rage og BF3, i stedet for blindt at kritisere "niveauet". Jeg er oprigtigt interesseret i at høre det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CoreCoreSkrevet 02/01-12 18:40, rettet 02/01-12 18:45 
Papand>
Core - > Jeg forstår ikke helt hvor du vil hen.

Hvad er det du ikke forstår? At teenagere der ikke kan spille online, spiller singleplayerdelen i stedet?

Det var dig selv der snakkede om forbrugere, mainstream og salg. Det arbejder jeg sjovt nok også med, og du kan være SIKKER på at rigtig mange mainstream-forbrugere, slet ikke har øjnene på onlinedele i spillene.

Papand>
Playright er nok det forkerte sted at debattere FPS'ere. Og vel specielt hvis de kommer fra EA. Ærgeligt.

Det er i øvrigt noget fis. Bare fordi at folk ikke deler din mening, og ikke lader sig forblænde af halvhjertet udvikling, der er smurt ekstra ind i markedsføringsfløde, er det ikke ens betydende med at hverken genre eller udvikler er dømt på forhånd. Faktisk gør det måske Playright, til det eneste RIGTIGE sted at diskutere FPS'ere.

Launch Trailer = Single Player
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
DarkenDarkenSkrevet 02/01-12 18:54 
Core har ret som jeg ser det. Det er lang tid siden at disse typer spil blot indeholdte en træningsbane og det var det.

Producenterne er i langt højere grad ude efter singleplayers så vel som folk der blot vil spille multiplayer. Der er folk der kun spiller det ene eller andet og for dem er det ret relevant hvor god deres del er, især når det ikke længere er solgt som en eftertanke, men som en stor (relativt) del af pakken.

Som jeg også nævnte længere oppe, så er det stenet, at de i sidste spil Bad Company 2 lavede en sp campaign der var god nok til at blive spillet igen (IMHO). Og der var intet tabt på multiplayer siden heller.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
KillerBean2KillerBean2Skrevet 02/01-12 19:10 
Jeg synes også, det er lidt groft at påstå, at Play:Right-brugerne generelt er en flok snobber, som rynker på næsen over alle FPS'er. Jeg er selv virkelig, virkelig seriøst glad for FPS'er, og det er måske netop derfor, jeg tuder, når jeg får smidt middelmådig metervare i fjæset. Når man er oprigtigt glad for en genre og ikke bare betragter den som et "fix" til trangen efter noget nyt og imponerende, har man vel lov til at være lidt ekstra kritisk.

Det er vel nærmest pensum i folkeskolen, at EA er kendt for at kapre gode franchises og spamme forbrugerne med tonsvis af efterfølgere af ofte mere eller mindre tvivlsom kvalitet. Det er vel bare alm. sund fornuft at være en smule skeptisk, når man ser et stort blåt "EA" på en spilæske. Men selv en blind høne kan selvfølgelige finde korn.. engang imellem ;)
AV Intelligent Terminal
PapandPapandSkrevet 02/01-12 19:14 
Core - > Jeg er absolut ikke enig med dig, når du skriver at mainstream folket primært er interesseret i singleplayer og teenagere ikke spiller online. Jeg mener det er lige omvendt. Hvem tror du spiller Counterstrike og Call of Duty?

Nu er det vel ikke nogen hemmelighed at P:R primært består af brugere der interesserer sig for titler, som ofte er en anelse mere niche - og heldigvis for det. Jeg mener bare det er helt forkert at kalde BF3 uudholdeligt og middelmådigt, når vi har med årets bedste online FPS'er at gøre. Hvis brugerne på P:R ikke kan se de kvaliteter BF3 har, fordi de går mere op i ligegyldig singleplayer, så mener jeg altså at man har misforstået noget.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
KillerBean2KillerBean2Skrevet 02/01-12 19:19, rettet 02/01-12 19:25 
Men vi kårer jo netop "Årets Spil" og ikke "Årets Bedste Online-del"?

Hvis der var tale on et nyt kapitel i Unreal Tournament -serien, ville det give mening. Men når single player -delen stadig er en del af pakken, kan man vel ikke bare se bort fra den.

Desuden skal du ikke ta' det alt for personligt, når Kristensen raser ;)
AV Intelligent Terminal
PapandPapandSkrevet 02/01-12 19:36 
Tager skam intet personligt og i øvrigt er BF3 ikke mit årets spil, jeg mener bare man uddeler forfejlet kritik. BF3 er toppen af poppen i sin genre og selvfølgelig fuldt berettiget til at være med i denne afstemning. BF3 tager et kæmpe step up fra forgængerne og er på ingen måde ligegyldig metervare. Når vi kommer til Modern Warfare 3, hvis den da kommer, så må i kritisere alt i vil, for her er tale om malkning.

Tog i øvrigt et kig på den _meget_ lange BF3 tråd på Gamereactor - vel det tætteste vi kommer på mainstream folkets mening og her drejer 99% af snakken sig om multiplayer.

Det er vel også forkert at straffe den store mængde af fede singleplayer spil, fordi der er tilføjet en ligegyldig multiplayer?
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
CoreCoreSkrevet 02/01-12 19:37 
Papand>
Core - > Jeg er absolut ikke enig med dig, når du skriver at mainstream folket primært er interesseret i singleplayer og teenagere ikke spiller online. Jeg mener det er lige omvendt. Hvem tror du spiller Counterstrike og Call of Duty?

Jeg siger ikke at nogen primært er interesseret i hverken det ene eller det andet. Det ville være at gætte.

Jeg siger at der er RIGTIG mange mainstream-forbrugere der slet ikke er online. Hvis du vitterligt står et sted og betjener mainstream-forbrugere, så prøv en rundspørge, mellem alle der kommer og bytter julegaver hen over en hel dag. Det er ikke en "mening", det er et fact, og endda et som udviklere/udgivere i høj grad er klar over, og virkelig bruger mange ressourcer på at få ændret på.

De teenagere der spiller Counterstrike og COD er jo netop dem, der ikke KAN spille BF3 online, pga. EA's online-struktur. Jeg har selv en af dem. Hvilket bare øger antallet af spillere der aldrig får set onlinedelen i BF3 overhovedet.

Papand>
Nu er det vel ikke nogen hemmelighed at P:R primært består af brugere der interesserer sig for titler, som ofte er en anelse mere niche - og heldigvis for det. Jeg mener bare det er helt forkert at kalde BF3 uudholdeligt og middelmådigt, når vi har med årets bedste online FPS'er at gøre. Hvis brugerne på P:R ikke kan se de kvaliteter BF3 har, fordi de går mere op i ligegyldig singleplayer, så mener jeg altså at man har misforstået noget.

Det må det være, for her er faktisk en del af os. Jeg mener derimod at P:R består af brugere der er interesseret i spil generelt, uanset genre, og derfor er lidt til det hele.

"Uudholdeligt" er nok ment ekstremt subjektivt, bevidst provokerende og en smule afstumpet, men ikke desto mindre skrevet af en mand der også har lagt rigtig mange timer i online FPS'ere.

"Middelmådigt" syntes jeg selv er ganske passende, og "Årets bedste FPS'er" er med sikkerhed både lige så subjektivt, direkte forkert og mindst lige så afstumpet.

Jeg kan godt se de kvaliteter BF3 har, det rummer dog meget få, hvis du spørger mig. Og jeg kan se endnu flere kvaliteter det mangler, OGSÅ i onlinedelen.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
PapandPapandSkrevet 02/01-12 19:48 
Jeg har desværre ikke med direkte betjening at gøre, men jeg er overbevist om, at jeg ikke vil nå samme konklusion som dig. Mest af alt fordi vi ikke definerer mainstream forbrugere på samme måde. Hvis du er af den overbevisning af ingen unge KAN spille BF3 online, så er jeg også uenig der.

Det er svært at finde dokumentation, så vores diskussion kan jo fortsætte i evighed. Jeg har noteret mig, at de fleste her føler BF3 er middelmådigt og den holdning må jeg så acceptere.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
CoreCoreSkrevet 02/01-12 19:57, rettet 02/01-12 20:07 
Papand>
BF3 tager et kæmpe step up fra forgængerne og er på ingen måde ligegyldig metervare. Når vi kommer til Modern Warfare 3, hvis den da kommer, så må i kritisere alt i vil, for her er tale om malkning.

Pudsigt, jeg syntes det er gevaldigt step ned fra forgængerne. BF1943 er et langt bedre spil end BF3 er. Slagmarken er jo enten helt død, eller fuldstændig væk i BF3, mens den i 2'eren, 1943 og 1942 var enormt levende og meget intens. Mens man spises af med alt for få game-modes.

Singleplayerdelen er et direkte copy/paste af Black Ops's SP-del, og hvis noget gør et spil til ligegyldidig metervare, er det da netop ovennævnte kombination.

Og nej, mainstream-forbrugere er slet ikke forum-brugere.

Og hvorfor er det ene malkning, og ikke det andet?
Der er CODs levetid udgivet 14 titler, (ifølge Wiki 14 releases)
I BFs: 10 + 3 retail-expansions (ikke DLC) (ifølge Wiki 20 releases)
Og i Medal Of Honors: 17 "grundspil".
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KillerBean2KillerBean2Skrevet 02/01-12 20:02, rettet 02/01-12 20:03 
Papand>
Det er vel også forkert at straffe den store mængde af fede singleplayer spil, fordi der er tilføjet en ligegyldig multiplayer?

Mht. moderne spil, nej.

Som du selv siger, så er vi for længst nået det punkt i udviklingen af FPS'er, hvor multiplayer er blevet lige så vigtigt som singleplayer. Men "i gamle dage", da multiplayer bare var en halvhjertet bonusfeature, lå begrænsningen i det tekniske.

Markedet for et rent online/LAN-spil var næsten ikke eksisterende, da de færreste havde råd til at bruge deres sparsomme internetforbindelse til den slags.

Nu til dags, hvor vægten er tippet til den anden side og de fleste brugere udelukkende ønsker at spille online, er det ikke længere det tekniske, som begrænser den anden del. Singleplayer er ikke længere en bonus, så der er tale om direkte sjusk, hvis man ikke gør noget ud af den. Hvis man ønsker at produktet skal fremstå som et rent multiplayer-spil, vil jeg påstå, at det virker som en hån, når man inkluderer en fesen omgang singleplayer.
AV Intelligent Terminal
CoreCoreSkrevet 02/01-12 20:04, rettet 02/01-12 20:05 
Papand>
Jeg har desværre ikke med direkte betjening at gøre, men jeg er overbevist om, at jeg ikke vil nå samme konklusion som dig.

Du har lige refereret til omgang med kunder i to indlæg...

Papand>
Hvis du er af den overbevisning af ingen unge KAN spille BF3 online, så er jeg også uenig der.

De KAN godt, hvis de ditcher deres gamertags/PSN-profiler, opretter nye på både konsol og i EAs database, samtidig lyver om deres alder, og i flere tilfælde også lige får forældrenes accept på dette. Så KAN de godt. Men det er et meget lille antal brugere der gider gennemgå alt dette, og slet ikke sammenligneligt med antallet af forhindret teenagere og offline konsol-ejere.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
CoreCoreSkrevet 02/01-12 20:16 
Stemmer ikke. Begge står stadig i kø i reolen, og jeg glæder mig rigtig meget til at spille begge.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
silverstarsilverstarSkrevet 02/01-12 20:29, rettet 02/01-12 20:33 
Jeg kan kun tale for mig selv, men jeg købte netop Modern Warfare 3 og sprang over BF3 fordi jeg vidste at single-player delen er meget svag i BF, mens jeg altid har været vel underholdt af singleplayer delen i MW (og også var det i MW3).
Jeg har efterfølgende spillet en del co-op i Spec Ops, som jeg også har synes var god underholdning. Jeg kommer aldrig til at spille meget multiplayer (team)deathmatches, jeg snuser lige til det, men jeg gider ikke længere investere de mange timer i det, som det kræver for at være med i toppen, hvor det er sjovest.
Så vil jeg hellere tage hul på et andet spil fra hylden :)
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
PapandPapandSkrevet 02/01-12 20:52 
Jeg håber godtnok ikke de 10 millioner som har købt spillet bliver ligeså skuffet som jer, for så tror jeg ikke vi ser flere Battlefield. Men med et 85% review gennemsnit, så kan det jo da ikke være helt skidt.

Fred være med det. Battlefield 3 røg tidligt ud på P:R og det rette spil gik videre.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
BazeBazeSkrevet 02/01-12 20:55 
Batman her. Jeg synes absolut ikke dårligt om RAGE, faktisk et ganske godt spil, hvis man er til en post-apokalyptisk verden lidt ala Borderlands. Men, Batman var altså bare bedre.
nerosnerosSkrevet 02/01-12 21:01 
Hmm...Jeg har gået rundt med en lille trang til at prøve det nye Batman da jeg faktisk var ok underholdt af det første spil, og så er The Dark Knight Rises jo lige om hjørnet :-)

Men RAGE får min stemme for flot atmosfærisk spil og rigtig god AI design. Selvom jeg ikke kunne spille det helt til ende på grund af texture pop-up på PS3'en håber jeg engang at få det spillet på XBOX i den nærmeste fremtid.
Bashful Neophyte
CoreCoreSkrevet 02/01-12 21:05 
Papand>
Jeg håber godtnok ikke de 10 millioner som har købt spillet bliver ligeså skuffet som jer, for så tror jeg ikke vi ser flere Battlefield.

Jo de skal nok komme. EA har aldrig truffet den slags beslutninger ud fra brugernes tilfredshed eller mangel på samme. De træffer den ud fra salgstal, og man bliver jo først skuffet når man HAR købt spillet.

I øvrigt er 80% åbenbart også en lortescore, hvis vi lytter til Azz.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
PapandPapandSkrevet 02/01-12 21:18 
Jamen så passer det hele jo sammen. :)

Stemte i øvrigt Batman denne gang. Rage er godt og berettiget til at være med, men der mangler ligesom noget for at komme helt op og ringe.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
AzzkikrAzzkikrSkrevet 02/01-12 21:57, rettet 02/01-12 21:59 
Core>


I øvrigt er 80% åbenbart også en lortescore, hvis vi lytter til Azz.


Med nutidens inflation i review scores taget i betragtning er det i hvert fald ikke ligefrem en GOTY score. Men den diskussion er blevet uddebatteret i en anden tråd så det gider jeg slet ikke kommenterer yderligere.
GreaseballGreaseballSkrevet 02/01-12 22:26 
Batman.

Har prøvet Rage, flot spil og alt det. Men kunne ikke rigtig fange mig.
Batman på den anden side fik holdt mig fast nat efter nat.. og selv efter historien var klaret skulle der jagtes efter de sidste gåder og alt er ikke fundet i nu.
XiwanaXiwanaSkrevet 02/01-12 22:39 
Skvatmand herfra. Har godt nok ikke prøvet det endnu, men jeg var helt tosset med forgængeren, og forventer at det nye er mere af det samme - bare endnu bedre.

Rage er såmænd ganske underholdende. Lille fin og ny IP i id's spilstald, men det når ikke Borderlands til sokkeholderne.
[inspirational quote here]
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/01-12 00:46 
Helt klart Batman. Fantastisk spil.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 03/01-12 10:53 
Hvis min bedste spiloplevelse sidste år, var et påklistret mini-game til et ellers middelmådigt singleplayerspil, må jeg så ikke stemme på det som Årets Spil?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
RJKRJKSkrevet 03/01-12 16:19, rettet 03/01-12 16:19 
Batman tager pladsen med 81% af stemmerne, og vi rykker afstemningen videre til de smalle titler.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 03/01-12 16:35 
Har ikke hørt om nogen af titlerne, men det der Dark Søwls ligner FIFA, så det stemmer jeg på!
GreaseballGreaseballSkrevet 03/01-12 16:41 
Insanely Twisted Shadow Planet får min stemme denne omgang.
Svært valg, men ITSP er lidt mere orginalt imo.
SumezSumezSkrevet 03/01-12 17:09 
Måske at twiste det lige lovlig meget at kalde Dark Souls for en "smal" titel, men årets spil er det i hvert fald. Stemmen går hertil uden den mindste smule tøven. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/01-12 17:22 
Dark Souls er også mit årets spil, så det får min stemme.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
CoreCoreSkrevet 03/01-12 19:00 
Jeg er sofavælger. Jeg har ikke prøvet dem.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/01-12 20:51 
Jeg har ikke prøvet nogen af dem, men Insanely Twisted Shadow Planet ser røvsygt ud. På den anden side hvis Dark Souls minder meget om Demon's så kan jeg heller ikke få mig selv til at stemme på det. Jeg stemmer blankt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
681 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig