X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Årets Spil 2011


Svar
Play:RightPlay:RightSkrevet 01/01-12 17:04 
Traditionen tro vælger vi Årets Spil 2011 via en turnerings-baseret afstemning. Staben har valgt 32 nominerede spil, som møder hinanden ét af gangen, og hver dag kan du stemme på dét spil, du mener mest fortjener æren.

Konceptet er som sidste år, og vi opfordrer stadig til at man i det mindste kigger på de enkelte spil, hvis man ikke kender dem. Vælg din favorit og stem nedenunder de... Se hele indlægget
681 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 > »

Svar
Play:RightPlay:RightSkrevet 01/01-12 17:04 
Traditionen tro vælger vi Årets Spil 2011 via en turnerings-baseret afstemning. Staben har valgt 32 nominerede spil, som møder hinanden ét af gangen, og hver dag kan du stemme på dét spil, du mener mest fortjener æren.

Konceptet er som sidste år, og vi opfordrer stadig til at man i det mindste kigger på de enkelte spil, hvis man ikke kender dem. Vælg din favorit og stem nedenunder denne tekst, og begrund gerne dit valg med et indlæg. Og husk at vende tilbage til tråden hver dag, for at stemme.
PapandPapandSkrevet 01/01-12 17:18 
Årets spil nr. 1 og 4 mod hinanden i første duel. Det er næsten ikke fair.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
DarkenDarkenSkrevet 01/01-12 17:24 
Skyrim, helt klart.

BF3 var et skidt eller to tilbage med hensyn til campaign, hvor BF:BC2 ellers gjorde det rigtigt godt. I multiplayer som jo er kernen af produktet, gør de det ok, men der er en masse balance punkter som ikke virker til at være gennemtænkt. Især vehicles er et issue (IMHO).

note: begge er gamet på pc
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
WehnerWehnerSkrevet 01/01-12 17:38 
Skyrim er klart årets spil for mig. Ingen tvivl om stemmen her.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 01/01-12 18:20 
Skyrim her
BazeBazeSkrevet 01/01-12 18:25 
Skyrim!
SumezSumezSkrevet 01/01-12 18:31 
Papand>
Årets spil nr. 1 og 4 mod hinanden i første duel. Det er næsten ikke fair.

Nu synes jeg ikke vi skal diskutere seeding igen, men ja, det er egentlig svært at undgå at flere favoritter kommer op imod hinanden allerede i første runde da der har været rigtig mange toptitler i år. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 01/01-12 18:33 
Jamen det var jo dejlig let valg i starten.

Vil aldrig stemme på et bethesda spil. Så BF3 her fra.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HulleHulleSkrevet 01/01-12 18:54 
Sikke et svært valg. To af de få nye spil jeg rent faktisk har spillet i år.
Battlefield singleplayer kampagnen er ganske elendig. Nej, ikke bare elendig, men virkelig virkelig ringe. Føj! Men; multiplayer er sublim. Er vild med det.
Skyrim kunne stjæle alt min tid, hvis jeg lod det gøre det.
Begge er fantastiske tidsrøvere på hver deres måde.. Jeg stemmer blankt og lader flertallet bestemme.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
enfenenfenSkrevet 01/01-12 19:12 
Skyrim, som sikkert også ender med den samlede sejr.
What is the Matrix?
PapandPapandSkrevet 01/01-12 19:53 
Sumez>
Papand>
Årets spil nr. 1 og 4 mod hinanden i første duel. Det er næsten ikke fair.

Nu synes jeg ikke vi skal diskutere seeding igen, men ja, det er egentlig svært at undgå at flere favoritter kommer op imod hinanden allerede i første runde da der har været rigtig mange toptitler i år. :)

Helt enig. 2011 var et fremragende spilår for en bred vifte af genrer og det bliver utvivlsomt en masse tætte afgørelser.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
XiwanaXiwanaSkrevet 01/01-12 20:10 
Skyrim er ohne Zweifel GOTY i min bog!
[inspirational quote here]
dRxLdRxLSkrevet 01/01-12 20:41 
Er Skyrim meget anderledes end Oblivion? For sidstnævnte ville jeg aldrig have som årets spil.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 01/01-12 21:13 
Der er åbenbart mange der synes Skyrim gør en masse ting helt anderledes. Jeg synes de to spil er MEGET ens. Men jeg var nu også ret glad for Oblivion.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 01/01-12 21:27, rettet 01/01-12 21:28 
Jeg hørte Sidney Lee fortælle Holger Beck Nielsen om Skyrim i går. Sidney havde brugte 240 timer på spillet og var holdt op med at gå i byen. Holger var mest interesseret i hvordan man downloadede det til Linux :-p

Alle jeg har hørt fortælle om Skyrim beretter om hvor mange timer de har brugt på det. Det giver mig ikke rigtigt lyst til at spille det. Vil faktisk hellere spille Battlefield, hvis jeg skulle vælge mellem de to. Men tror nu bare jeg stemmer blankt her.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
nerosnerosSkrevet 01/01-12 21:29 
Sidney Lee lyver...!
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 01/01-12 21:30 
Den første som skriver en kommentar a la "endnu et kinøjser-spil", "flere nudel-spil?" eller "ligegyldigt FPS" har tabt.
JAAJAASkrevet 01/01-12 21:48 
dRxL>
Er Skyrim meget anderledes end Oblivion? For sidstnævnte ville jeg aldrig have som årets spil.

Lige mine tanker.
SumezSumezSkrevet 01/01-12 21:51 
Chrono>
Jeg hørte Sidney Lee fortælle Holger Beck Nielsen om Skyrim i går. Sidney havde brugte 240 timer på spillet og var holdt op med at gå i byen. Holger var mest interesseret i hvordan man downloadede det til Linux :-p

Din mission er nu at få dette på YouTube.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GreaseballGreaseballSkrevet 01/01-12 21:54 
jaes>
Den første som skriver en kommentar a la "endnu et kinøjser-spil", "flere nudel-spil?" eller "ligegyldigt FPS" har tabt.
LOL! Eller kommer med joken "Arrow in the knee"

Siger Skyrim her fra.
ChronoChronoSkrevet 01/01-12 21:55 
Det kan hentes til iTunes lige her:
http://www.radio24syv.dk/programmer/genialos/
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 01/01-12 21:57 
Kræver det iTunes at høre det? Hvad er logikken i det. :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GreaseballGreaseballSkrevet 01/01-12 22:19 
Ja undskyld den lidt off-topic her. Syns også det virker underligt at noget kræver iTunes for at kører. Som om ALLE har iTunes(eller gider rører det).
BeanoBeanoSkrevet 01/01-12 22:32, rettet 01/01-12 22:34 
Hvem siger det kræver iTunes?

Ligner et standard podcast og man kan lytte til det via websiden (links i venstre side).
GreaseballGreaseballSkrevet 01/01-12 22:57 
Ah ja. Når man trykker på linket over iTunes. Så kommer man til en side hvor man kan hente nogen MP3 filer. Ikke så tydligt lavet imo.
BeanoBeanoSkrevet 01/01-12 23:00, rettet 01/01-12 23:01 
Eller man kan blot trykke på links under "Seneste udsendelser" som starter udsendelsen med det samme. Ret nemt :)
HulleHulleSkrevet 01/01-12 23:33 
Jeg plejede at spille kinøjser-spil fyldt med ligegyldige nudel fps'er, but then I took an a.... Ahh, nevermind.
Jeg tabte!
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
HyakotakeHyakotakeSkrevet 02/01-12 00:29 
Well, det må da blive Skyrim, der går hele vejen... i hvert fald for mit vedkommende; jeg har rykket 80 timer i det fra 25/12-1/1 (og jeg har stort set ikke løst noget af main quest endnu) :-)
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 02/01-12 00:33, rettet 02/01-12 00:35 
Skyrim, alternativet er slet ikke til at udholde!

Med venlig hilsen.

EDIT:
Hvad laver Battefield 3 i det hele taget i en afstemning om årets spil?

Fortsat venlig hilsen.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/01-12 05:57 
Jeg har ikke fået prøvet der Skyrim endnu, men jeg kan godt se at det er et godt spil, selvom det ikke lige er noget for mig. Personligt har jeg dog haft meget sjov med Battlefield 3, så jeg stemmer på det.
PapandPapandSkrevet 02/01-12 09:15 
Kristensen>
Skyrim, alternativet er slet ikke til at udholde!

Med venlig hilsen.

EDIT:
Hvad laver Battefield 3 i det hele taget i en afstemning om årets spil?

Fortsat venlig hilsen.

Fordi det er årets sjoveste og bedste online multiplayer spil, med en grafik og lyd som sætter nye standarder for denne typer af spil?

Du burde måske nok prøve at argumentere lidt, når du siger et spil ligefrem ikke er til at holde ud.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
nerosnerosSkrevet 02/01-12 10:58, rettet 02/01-12 13:16 
Årets sjoveste tråd er igang :D

Glæder mig til at stemme på en autistisk og fordummende fighter titel som GOTY!
Bashful Neophyte
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 02/01-12 11:33 
Papand>
Fordi det er årets sjoveste og bedste online multiplayer spil, med en grafik og lyd som sætter nye standarder for denne typer af spil?

Du burde måske nok prøve at argumentere lidt, når du siger et spil ligefrem ikke er til at holde ud.

Nu er den her dyst i det hele taget ikke til at holde ud. Skyrim, der efter alt at dømme bliver årets spil, er heller ikke min smag. Så det er valg mellem to onder, men alligevel er tanken om Battlefield 3 som årets spil mere ulidelig end Skyrim, og det siger ikke så helt lidt i min verden!
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
PapandPapandSkrevet 02/01-12 11:57 
Var det et svar?
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 02/01-12 12:11 
Nej, men nu er de mulige begrundelser du giver for BF3 nominering så også lettere intetsigende i en helhedsbedømmelse IMO
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
GreaseballGreaseballSkrevet 02/01-12 12:16 
neros>
Årets sjoveste tråd er igang :D

Glæder mig til at stemme på en autistisk og fordummende fighter titel som GOTY !

Ja.. Debaten kan nå store højder under denne afstemning ;)
Nogen kan lide det ene nogen det andet og nogen bliver sure når et spil de ikke kan lide er til afstemning og andre bliver igen sure når spillet de kan lide blive skældt ud.
Som altid, smag og behag. Lige som med alt andet i denne verden ;D

Jeg glæder mig at kunne stemme på et generisk 3rd person shooter spil :p
PapandPapandSkrevet 02/01-12 12:44 
Kristensen>
Nej, men nu er de mulige begrundelser du giver for BF3 nominering så også lettere intetsigende i en helhedsbedømmelse IMO

Spillet har fået hundredevis af rosende anmeldelser. Du kan starte med at kaste et blik på dem.

Nu var jeg ikke ude med riven som dig. Men når du skriver at et spil er uudholdeligt, så kunne du da godt lige argumentere lidt.

Kan det hænge sammen med der står EA på coveret, genren er FPS og spillet har solgt x antal millioner? I så fald er det jo nyttesløst at starte en diskussion.

Jeg stemte i øvrigt på Skyrim.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
AzzkikrAzzkikrSkrevet 02/01-12 12:48 
Det må blive Skyrim, selvom jeg synes det er et temmelig overvurderet spil og en smule kedsommeligt i længden.

Men Battlefields single player del er simpelthen så røv hamrende dårlig at jeg må give Kristensen ret i at det aldrig nogensinde burde være i nærheden af en årets spil liste. Det er simpelthen en skandale, nok har de fleste FPS spil temmelig ligegyldige, korte og mangelfulde singe player oplevelser, men i battlefield 3's tilfælde har elendigheden nået hidtil uanede højder.

At single player er elendig trækker ned, lige så meget som at multiplayer delen er kanon trækker op. Ganske middelmådigt spil.
PapandPapandSkrevet 02/01-12 12:58 
Jeg skænker ikke singleplayer en tanke, har faktisk aldrig haft den startet op. Battlefield er, og har alle dage været, skabt til multiplayer. Singleplayer er en forsvindende lille del af spillet og hvis man vurderer på baggrund af den, så vil jeg vove at påstå at man har misforstået spillet.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 02/01-12 13:02, rettet 02/01-12 13:03 
Hvis man inkluderer noget i et spil bør det vel tælle med i helheden? Og nej, single player er for vigtig til at kunne betragtes som bonus.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
Alf81Alf81Skrevet 02/01-12 13:02 
Det må blive Skyrim. Det er der trods alt blevet grinet meget ad, her i hjemmet. Kan ikke engang se traileren for det andet til ende...
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 02/01-12 13:46 
Greaseball>
Som altid, smag og behag. Lige som med alt andet i denne verden ;D

Bestemt, men jeg vil dog påstå at visse ting er fakta :D
Bashful Neophyte
dRxLdRxLSkrevet 02/01-12 14:02 
Jeg kunne egentlig godt tænke mig at få hele feltet præsenteret fra start. Da det mest interessante er hvilke spil staben har nomineret.
Kunne også være sjovt at se hvem i staben der støtter nomineringen af et givent spil og hvem der er i mod.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Alf81Alf81Skrevet 02/01-12 14:10 
Helt enig!
Ting om dét og pis.
King ChaosKing ChaosSkrevet 02/01-12 14:39 
Azzkikr>

At single player er elendig trækker ned, lige så meget som at multiplayer delen er kanon trækker op. Ganske middelmådigt spil.


Ja, ja... til gengæld er multiplayer i Skyrim... rigtig, rigtig... intetsigende :D
AzzkikrAzzkikrSkrevet 02/01-12 14:40, rettet 02/01-12 14:42 
Papand>
Jeg skænker ikke singleplayer en tanke, har faktisk aldrig haft den startet op. Battlefield er, og har alle dage været, skabt til multiplayer. Singleplayer er en forsvindende lille del af spillet og hvis man vurderer på baggrund af den, så vil jeg vove at påstå at man har misforstået spillet.

Hvorvidt DU betragter singleplayer delen af spillet som ubetydelig er jo irrelevant.

Faktum er at den er der og at mange mennesker rent faktisk har købt spillet for den del også. Så er det da totalt hul i hovedet at ignorere at den stinker bare fordi multiplayer delen er god? Det giver jo ingen mening.

Det er ved at blive en smule trivielt at nogle folk herinde kommer med det samme elendige "jamen spillet skal spilles for dets multiplayer" forsvar hver eneste gang singleplayer delen er elendig i et spil de kan lide, som om det er noget argument for- eller retfærdiggøre at single player delen er noget gylle.

Hvis noget endeligt skulle være at "misforstå" spillet, er det da netop at udelukkende vurderer ud fra multiplayer og ignorere singleplayer. Det er som sagt masser af folk der kun spiller singleplayer.
jaesjaesSkrevet 02/01-12 14:43, rettet 02/01-12 14:45 
Papand:
Det her er vel ikke en tråd, hvor man *skal* argumentere for sine holdninger til et spil, men noget man kan *vælge* at gøre. Hvis Kristensen vælger at tisse på BF3 og kalde det uudholdeligt The End, har jeg i hvert fald ikke problemer med det :)

Det ville blive nogle meget lange tråde, hvis der skulle argumenteres for alt hele tiden. Nogle gange har man bare lyst til at sige, at Neros er elendig til shootere og trisse ud igen.
WehnerWehnerSkrevet 02/01-12 14:45, rettet 02/01-12 14:46 
--> Azzzzz
Men vi kan jo ikke forhindre folk i at fokusere på en typisk ligegyldig påklistret del. Jeg har en gamerscore på 0 i Modern Warfare 3, selvom det er blandt mine mest spillede spil sidste år. Der ligger kun gamerscore i kampagnen, og den har jeg ikke så meget som rørt. Den _er_ nemlig ligegyldig, og hvis man havde spillet begge elementer i de de seneste CoD-spil, ville man vide så meget. Det er vel ikke engang kontroversielt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PapandPapandSkrevet 02/01-12 14:53, rettet 02/01-12 14:56 
Azzkikr-> Underlig krigerisk tone du altid kommer med.

Dit faktum om at masser af folk køber Battlefield kun for singleplayer, stiller jeg mig noget tvilende overfor. Så vidt jeg ved, er der ikke lavet undersøgelser til at dokumentere det. Via BF3 forums og min egen vurdering i forhold til kammerater og spilkøbere i min kæde, så vil jeg vove at påstå det modsatte.

Battlefield 3 er et multiplayer spil, hvor singleplayer er en vedhæftet oplevelse som sikkert giver fin træning ala en tutorial. At kalde et spil middelmådigt med det som baggrund, mener jeg fortsat er en misforståelse eller et forkert indsnævret syn på spil.

Jaes -> Jeg mener heller ikke der skal argumenteres for alt i denne tråd. Men når man ligefrem kalder et spil uudholdeligt, så kan jeg ikke lade være at spørge. Havde svaret været at spillet er fyldt med cheatere, så kunne vi have ladet den hvile der.

Edit: Der kom lidt svar i mellemtiden.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
AzzkikrAzzkikrSkrevet 02/01-12 15:01, rettet 02/01-12 15:10 
Wehner:

Den er ligegyldig for dig, det betyder jo ikke den er ligegyldig for andre, eller retfærdiggøre at mange folk der gerne vil spille singleplayer er, med rette, blevet skuffede?

Kunne det tænkes at grunden til at du finder det ligegyldig jo netop er fordi det er pinligt ringe og du sikkert havde spillet det hvis der været en ordenlig singleplayer del?

I kan forsøge at bagatelliserer det alt det i vil, det ændre ikke på det faktum at en mangelfuld singleplayer trækker ned og bare fordi i mener "spillet skal spilles for multiplayer" betyder ikke at det er sådan for alle. Hvem har gjort jer til dommere over hvordan spil med flere modes 'skal' spilles?

Så skal de lade være med overhovedet at inkluderer en singleplayer del, så er der ingen der føler sig røvrendt, men nej så mister de jo netop kunder, fordi at (for 547 gang) nogle folk køber nu engang FPS spil for singleplayer delen.

Papand ->

Nej men nu repræsentere din kunde/forum kreds nok heller ligefrem de almene casual gamer, den lille knægt uden internet på værelset eller familie faren der køber et spil til sine børn.

At vurderer det ud fra et BF3 forum er i hvert fald nok ikke lige det bedste sted, taget i betragtning af hvem der netop benytter det...

Derudover køber de fleste vel spil for helheden og at vurderer helheden af BF3 og så totalt ignorere den dårlige og mangelfulde single player er da temmelig dumt.

Det er meget muligt at du mener det er ligegyldigt at singleplayer delen er dårlig fordi multiplayer delen er god. Men igen, hvis der havde været en hel fantastisk singleplayer havde du jo nok også spillet og rost den, men det er der ikke, der er en mangelfuld og dårlig singleplayer ergo er det logisk at kritisere dette.

Jeg forstår slet ikke hvordan man kan sidde og forsvare det tbh.
681 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig