X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt Samurai Spirits spil...


Svar
kimmerkimmerSkrevet 18/07-03 23:36 
SNK Playmore announced a new arcade weapon fighting game Samurai Spirits Zero, more details on the game will be revealed in the next issue of the Arcadia Magazine in Japan.

Glæder mig til at høre mere :-)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
SumezSumezSkrevet 19/07-03 00:41 
Er det så også de samme, der laver det?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 19/07-03 02:06 
Nej, dem der laver det har før lavet billig-fra-starten spil...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DarklynoonDarklynoonSkrevet 19/07-03 23:07, rettet 20/07-03 14:16 
jeg glæder mig til at se billeder fra spillet, og senere hvilke konsoller det vil udkomme på.

jeg gad godt vide om nu hvor de har taget shiki, genjuro og earthquake med i svc chaos, om de også dukker op i ss Zero, ihverfald Shiki siden de nu har hende som 2d sprite, så kunne det jo tænkes at de bruger hende igen.
Mortal Kombat the mother of all fighting games
DarklynoonDarklynoonSkrevet 23/07-03 07:38, rettet 23/07-03 12:15 
http://www.samurai-zero.jp/s01.html

der er 2 skygge billeder, hvem tror i det er? ud fra der står den 30/7 så det vel betyde at det bliver opklaret den dato hvem de to er?

personen til venstre kunne være Haohmaru, men den anden har jeg ikke lige gennemskuet
Mortal Kombat the mother of all fighting games
NaieraNaieraSkrevet 23/07-03 12:09 
Folk siger det nok er

Zankuro...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DarklynoonDarklynoonSkrevet 23/07-03 12:34, rettet 23/07-03 12:45 
fuck hvor er den grim den tegning :-) har du selv lavet den?

http://www.gamegen.com/fightgen/characters/zankuro.html

ud fra disse billeder af Zankuro så virker skyggen for lille og for spinkel tl at jeg synes det kan være den rette character, men jeg har nu heller ikke nogle bedre bud, men han er jo en boss character, det er ikke lidt tidligt at de afsløre det?. men det jo være at det er samme tegner fra kof 00,01,02 der har lavet disse billeder til SSZ
Mortal Kombat the mother of all fighting games
NaieraNaieraSkrevet 23/07-03 13:27 
Det er jo bare tegnet ovenpå skyggen...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DarklynoonDarklynoonSkrevet 25/07-03 13:47 
nu er der 2 skygger til. jeg gætter på nr 2 skygge er hende med ørnen(hedder noget med na... har glemt det) og den sidste er shiki
Mortal Kombat the mother of all fighting games
kimmerkimmerSkrevet 27/07-03 17:28 
Lidt billeder fra spillet...

Geil
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
dRxLdRxLSkrevet 27/07-03 17:46 
Og jeg som altid har ønsket mig et SS spil til Dreamcast =)

Men lad os først se hvordan det går med SNKvsCapcom:chaos før vi skruer forventningerne op...
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DarklynoonDarklynoonSkrevet 28/07-03 07:47 
Kusaregedo, den/det kunne jeg nu godt være foruden i et ss spil . og Rasestumaru ligger ved første øjekast en ond udgave af Haohmaru. men grafik stilen skuffer i hverfald ikke.
Mortal Kombat the mother of all fighting games
DarklynoonDarklynoonSkrevet 29/09-03 13:34 
ved ikke om det er lige er de samme billeder kimmer linkede til.

kusaredego, hvad tænker de dog på, hvad helvede laver den figur i spillet, han virker vildt malplaceret

billeder
Mortal Kombat the mother of all fighting games
kimmerkimmerSkrevet 29/09-03 19:25 
Det er da lige SNK/Playmore stilen med sådan en stor "tingest". Bare tænk på hvor stor Earthquake var første gang han optrådte :-)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig