X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Steam: tilbud/udsalg tråden


Svar
dpldplSkrevet 19/12-11 19:40, rettet 19/12-11 19:41 
Gider ikke hører mere om folk klager over steam tilbud i den anden tråd, så valgt at lave en ny tråd.

Tråden er beregnet til steam tilbud, MEN steamworks spil(Se link) solgt på andre sidder eller ting som indie bundles med steam koder må også smides her. Nå ja vis der er konkurrencer på steam må de selvfølgelig også skrives her.

VIGTIG TIP TIL UDSALG:
Lige en vigti... Se hele indlægget


List over steamworks spil der kan registeres på Steam
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
338 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Svar
KTCKTCSkrevet 21/06-14 12:15 
Jeg har den, og synes faktisk den er ok. Man kan spille uden smørfilter, og så mener jeg man kan tilføje ganske ok scanlines også.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 21/06-14 12:29 
Så køber jeg det :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
KTCKTCSkrevet 21/06-14 12:59 
Til sammenligning gik jeg uden om 360 versionen, da grafikken bare ikke kunne stå pænt...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 21/06-14 13:32 
Ja ok, mener jeg også fik det psykisk skidt over at se på det til 360, det var også derfor jeg lige skulle sikre mig inden jeg ville købe det på Steam :=) Lige nu kan jeg slet ikke spille nogle af de 2d Steam spil jeg har købt, før jeg får den der SLG3000, var ellers lige så godt i gang med The Last Door :=/ Har først råd til den, d. 1, plus de lige skal sende den også :=(
Hoid to colony C05 where the computer is...
spectrespectreSkrevet 22/06-14 11:48 
Skullgirls koster €3,49 indtil klokken 19:00
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
DarkbeatDarkbeatSkrevet 23/06-14 01:48, rettet 23/06-14 01:53 
Velvet Assassin koster for øvrigt kun 3 kr. Det er ikke et fantastisk spil eller noget, men til 3 kr er det da en interessant oplevelse.

http://store.steampowered.com/app/16720/

Ligeledes koster Marlow Briggs and the Mask of Death 7 kr.

http://store.steampowered.com/app/249680/
spectrespectreSkrevet 25/06-14 11:01 
De næste 8 timer er Castle Crashers til salg til €1,19
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
JmogJmogSkrevet 28/06-14 21:04 
Far Cry Franchise Pack til 15€, Indeholder:

Far Cry 1
Far Cry 2
Far Cry 3
Far Cry 3: Blood Dragon

Og alt DLC.
vyssenvyssenSkrevet 30/06-14 13:48 
Sidste dag med Steam Summer Sale. Bare lige en heads up.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 07/07-14 18:42 
KTC>
KroeboCop>
-Ultionus: A Tale of Petty Revenge
Er det så vildt, som det ser ud?
Og er der mulighed for at spille det uden smørfilter?

Hold dig fra det, dårligt gameplay. Dog et crazy-aZz godt soundtrack!
Hoid to colony C05 where the computer is...
KTCKTCSkrevet 07/07-14 22:03 
Tak fordi du huskede mig :)
Jeg havde også en dårlig mavefornemmelse med spillet og lod være med at købe det...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
The DaneThe DaneSkrevet 07/07-14 22:14 
Ser ud til at være rimeligt fine tilbud i denne uge.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
KTCKTCSkrevet 08/07-14 11:27 
Hvad tænker du på, specifikt?
Jeg synes ikke der er så meget andet end Left 4 Dead 2 (som kunne hentes gratis for et stykke tid siden) og Risen collection. Killing Floor er nærmest konstant på tilbud, synes jeg :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 08/07-14 18:41 
Der er også de her "Weeklong Deals"
http://store.steampowered.com/sale/Weeklong_Deals?snr=1_4_4__40

Selvom der ikke rigtig er så meget der tiltaler mig fra den liste, bortset fra Iron Sky som jeg lige kom til at smide lidt penge efter. :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
The DaneThe DaneSkrevet 18/07-14 21:29 
Doom og Wolfenstein pakken er sat mere ned idag ... fik desværre selv købte dem alle igår (*argh*), men hvis nogen skulle mangle dem er det nok bedst nu.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
Bede-xBede-xSkrevet 18/07-14 21:44, rettet 18/07-14 21:51 
Gurumin er på Greenlight og hvis man stemmer på det, skriver det i kommentarene, samt joiner dets gruppe, får man det gratis når/hvis det kommer på Steam:

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=286828342
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 20/07-14 14:10 
Der er et eller andet absurd over at et spil fra selveste Falcom skal "greenlightes" før det kan udgives. :) De har alligevel været i branchen længere end, ja, næsten alle andre.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 20/07-14 22:19 
Det giver faktisk meget god mening i form af at de har valgt ikke at have nogen udgiver - greenlight er mere eller mindre lige for alle, der ikke er en egentlig publisher - faktisk, selv med en publisher, er du som indie ikke garanteret en plads på Steam uden greenlight.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KroeboCopKroeboCopSkrevet 22/08-14 13:40 
75% på Borderlands 2 sager. Syntes det er fedt der er full controller support, hvis man er til det :=)

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
slk486slk486Skrevet 22/08-14 13:42 
Er det ikke free to play i weekenden?
j/k
KroeboCopKroeboCopSkrevet 22/08-14 13:48 
Nå jo, det er det da også :=)

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
Bede-xBede-xSkrevet 08/09-14 19:23, rettet 08/09-14 19:26 
Warlock: Master of the Arcane er gratis hos Humble Store pt.:

https://www.humblebundle.com/store
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KroeboCopKroeboCopSkrevet 11/09-14 20:29 
Capcom tilbud.

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
Bede-xBede-xSkrevet 26/11-14 20:30 
Det er ved at være tid igen: http://youtu.be/bUo1PgKksgw

Steams efterårsudsalg med tusindvis af titler på tilbud er startet. Som altid: vent på dailies.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
spectrespectreSkrevet 26/11-14 21:30, rettet 26/11-14 21:30 
FFFUUUUUUUUUUUUUUUUUU my wallet is not ready!!

Troede første det næste store sale var winter sale i december ligesom sidste år.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
WehnerWehnerSkrevet 26/11-14 21:34 
Det er december om fem dage, så vi kan vist godt kalde det vinterudsalg ;)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
spectrespectreSkrevet 26/11-14 21:57 
sidste år var det bare d. 19 december det startede. Ser heller ikke ud til at der er trading cards og alt det jazz? Hvordan skal jeg nu få mine gratis spil ;)
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
Bede-xBede-xSkrevet 26/11-14 22:15, rettet 26/11-14 22:18 
Wehner>
Det er december om fem dage, så vi kan vist godt kalde det vinterudsalg ;)

Joh, hvis ikke det var fordi der kommer et seperat vinter udsalg senere ;) Typisk deler de to tilbudsperioder nedsættelser, der er bare nogen spil der skipper efterårsudsalget og kun er i vinterudsalget.

Må også sige at jeg ikke helt er klar, men det er svært at stå i mod, når halvdelen af ens ønskeliste lyser op med tilbud. Skal i hvertfald have Castlevania spillene, DMC4, Yaiba, Dementium II og Gunhound. Så er spørgsmålet om man bør snuppe Killer is Dead og Onimusha 3 samtidigt... :)

Mon der er chance for at se nogle af de nye indie darlings på tilbud? Never Alone, This War of Mine og Elliot Quest kunne jeg godt bruge...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KTCKTCSkrevet 26/11-14 23:47 
Jeg er klar på Shovel Knight, hvis det kommer på tilbud :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 27/11-14 00:07 
Samme her KTC :=) Har lige købt:
Gemini Rue
3.19 EUR
Primordia
3.99 EUR
Neverending Nightmares
8.99 EUR
The Wolf Among Us
7.81 EUR
The Walking Dead: 400 Days
3.34 EUR
Kairo
0.99 EUR
The Walking Dead Season 2
15.40 EUR
Amnesia Collection
7.62 EUR
Hoid to colony C05 where the computer is...
spectrespectreSkrevet 27/11-14 07:28, rettet 27/11-14 07:37 
Kroe, The Walking Dead spillene synes jeg er ret gode. Er selv igang med Season 2 :D

Jeg faldt også i... købte 9 spil på min ønskeliste som var nedsat 50% eller derover:
Trials Fusion™
STRIDER™ / ストライダー飛竜®
Double Dragon: Neon
Bionic Commando: Rearmed
DiRT Showdown
Dogfight 1942
Alice: Madness Returns
Burnout Paradise: The Ultimate Box
FlatOut: Ultimate Carnage

til en samlet pris på €46

Hvorfor er Space Giraffe aldrig på tilbud?
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
KroeboCopKroeboCopSkrevet 27/11-14 10:18, rettet 27/11-14 13:51 
Jeg lige gået igang med det igen, jeg stoppede på et tidspunkt pga jeg ikke var så vild med det, men havde ikke andet at spille lige pt og så fangede det mig meget :=) Også derfor The Wolf Among Us skulle hentes, da jeg er blevet lidt vild med stilen i WD :=)

Edit:
Skulle også lige have Machinarium til 4.24 EUR...
Hoid to colony C05 where the computer is...
spectrespectreSkrevet 28/11-14 11:44 
Kom til at købe Duke Nukem 3D/Shadow Warrior Classic Redux bundle til €2,03

Kom til at se videoen på butikssiden for Shadow Warrior og minderne skyllede ind over mig. 2 mere til stakken så...
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
KTCKTCSkrevet 28/11-14 13:56 
Så er det nærliggende at nævne, at det nye Shadow Warrior er sat 90% ned på Steam lige nu: 3,49€ koster det.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JmogJmogSkrevet 28/11-14 23:36 
10€ for alle tre Bioshock-spil.
spectrespectreSkrevet 12/12-14 12:59 
Steam Winter Sale starter torsdag d. 18 december

1. Get your wallets ready
2. Wait for dailies
3. ...
Steam: tilbud/udsalg tråden
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
DarkenDarkenSkrevet 12/12-14 17:17 
De starte med deres Holiday Auction (som ville stoppe når Jule Salget starter den 18), hvor man kunne lave emotes/profil billeder osv om til Gems som man så kunne bruge til at købe/lave Trading Card Packs (1 pack per spil per dag) og byde i auction på spil (100 stk per auction), hvor man kun ser hvad highest bidder har budt og hvor mange der har budt.

Så kommer grunden til at den pt er blevet lukket, når man konverterede til gems, fik man (i min erfaring) mellem 10-80 gems. Vi snakker om ting som ikke engang bliver solgt når man sælger til 0.03€ som er minimum.
Hvis man så har 1000 Gems kan man pakke dem ned i en Gem Pack og sælge denne på Steam Market.

Som nogle nok har gættet har dette ikke gået så godt, så folk har tilsyneladende kunne dupe dem eller noget, for de endte med at være til salg for 0.03€ per Gem Pack. Så udover Steam Market crashede hele tiden, stod de populære Auctions så også i +1 million gems, hvilket totalt var ude for rækkevide for folk som ikke købte Gem Packs.

Så gad vide om de får det op og kører igen, ideen var ellers cool nok, så man kunne skaffe sig af med alt det lort man ikke selv ville have og ikke kunne sælge (man skal være hurtig ude, hvis man skal tjene på et spils emotes/billeder ;).

The Steam Holiday Auction
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
PapandPapandSkrevet 12/12-14 18:32 
Ahh, så var det derfor alt mit 0,03 junk blev solgt i nat. :D
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
DarkenDarkenSkrevet 12/12-14 19:25 
Det var derfor jeg opdagede det og hoppede med på bølgen, har stadig nogle og 70 tusinde gems inden salget stoppede og efter jeg har lavet trading card packs ;)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
JmogJmogSkrevet 12/12-14 19:50, rettet 12/12-14 19:58 
Teknisk set ikke et Steam-tilbud, da det er en anden shop, som sælger Steam-koder, men mon ikke det hører hjemme her alligevel. Alle tre Arkham-spil inklusive alt DLC for lige under 10€ (72kr):
http://www.bundlestars.com/all-bundles/batman-complete-bundle/

Det er dælme en god pris for den mængde gode spil. Har gennemført de to første på konsol, men til den pris er jeg godt nok fristet af at genspille Asylum med alt på max.
JmogJmogSkrevet 12/12-14 19:55 
Ooooog alle tre spil understøtter gamepad fortæller Google mig. Endda inklusiv korrekte knap-prompts a la konsoludgaven. Købt.
spectrespectreSkrevet 19/12-14 07:33 
Så er Steam winter sale igang og slutter d. 2 januar. Det ser ud til at man kun kan stemme hver 24. time denne gang i forhold til hver 8., men jeg fik et badge ved første vote? Før skulle man stemme 3 gange, så det giver vel det samme.

-75% or bust, så vent på dailies
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
JmogJmogSkrevet 22/12-14 01:31 
Skyrim for 3,74€
KroeboCopKroeboCopSkrevet 23/12-14 16:39 
Der er 66% på Crimzon Clover. Et must have, hvis man er til shmups.
Hoid to colony C05 where the computer is...
Bede-xBede-xSkrevet 23/12-14 19:25 
Det kan måske nå at ryge længere ned, da det ikke er en daily.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
spectrespectreSkrevet 27/12-14 20:32 
Shovel Knight er de næste 48'ish timer på tilbud til -33%
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
KroeboCopKroeboCopSkrevet 27/12-14 20:55 
Fedt, tak :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
JmogJmogSkrevet 27/02-15 01:39 
Shadow of Mordor steam key inklusiv season pass til 26€ på Green Man Gaming i denne weekend.

Link
JmogJmogSkrevet 21/03-15 17:37 
Weekendtilbud på Steam. 2k 10th anniversary bundle for 45€:

Borderlands 2
Sid Meier's Civilization® V
XCOM: Enemy Unknown
BioShock Infinite
The Bureau: XCOM Declassified
The Darkness II
Spec Ops: The Line
Mafia II
Duke Nukem Forever
Borderlands: Game of the Year
BioShock® 2
BioShock™
Sid Meier’s Ace Patrol
Sid Meier’s Ace Patrol: Pacific Skies
Sid Meier's Civilization® IV
Sid Meier's Civilization® III Complete
Sid Meier's Pirates!
Sid Meier's Railroads!
Civilization IV: Beyond the Sword
Civilization IV®: Warlords
Bede-xBede-xSkrevet 30/05-15 14:33 
Rygterne går på at sommer udsalget starter 11/6 i år:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1053299
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
338 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig