X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Steam: tilbud/udsalg tråden


Reply
dpldplSkrevet 19/12-11 19:40, rettet 19/12-11 19:41 
Gider ikke hører mere om folk klager over steam tilbud i den anden tråd, så valgt at lave en ny tråd.

Tråden er beregnet til steam tilbud, MEN steamworks spil(Se link) solgt på andre sidder eller ting som indie bundles med steam koder må også smides her. Nå ja vis der er konkurrencer på steam må de selvfølgelig også skrives her.

VIGTIG TIP TIL UDSALG:<... Se hele indlægget


List over steamworks spil der kan registeres på Steam
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
338 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 7

Reply
Bede-xBede-xSkrevet 04/07-16 21:12, rettet 05/07-16 05:32 
KTC>
Hvilke spil skal jeg forvente at blive skuffet over, tænker du? Jeg har købt nogle af spillene, fordi de så hyggelige og overskuelige ud, og til de små priser, ville jeg godt tage chancen.

Det er jo et spørgsmål om hvor store forventninger, du har til det enkelte og jeg vil da helst ikke sætte dig op til skuffelse. Mange af dem ser hyggelige ud og jeg nåede også lige at købe Six Sides of the World som jeg ikke kendte, fordi du nævnte det, samt fik tilføjet Leona's Tricky Adventure til ønskeliste for musikken. Puzzle games kan man aldrig få for mange af :)

Konsolkongen>
Jvf. Digital Foundry's analyse så er PS4-versionen bedre, omend forskellen er utrolig lille :)

Det er faktisk den eneste af deres analyser i denne generation, jeg har set blive pillet fra hinanden på udenlandske forums. Grunden til det skyldes, at PC udgaven har arbitrær opløsningsunderstøttelse, hvilket selvfølgelig er vigtigt nu hvor mange så småt går over til 4K. Den kan uden problemer køre langt over 60fps, hvis man har displayet til det, har flere forskellige former for controller support (bla mus/keyboard), mods som Gallian Crossfire der ændrer base spillet osv. Har ikke selv testet det, men det AF der mangler skulle også kunne forceres.

Jaes>Et godt valg, næsten uanset hvad du måtte synes om spillet - udvikleren virker sympatisk generelt, og har derudover givet to gratis større opdateringer til spillet siden launch i 2012. Først en Gold-version og for nylig en Deluxe-version. Begge udgaver har tilføjet forbedret grafik om mere indhold + en del andet.

Jeg gennemførte det faktisk i løbet af udsalget og ja, udvikleren virker meget dedikeret til sit publikum. Der er også meget content i spillet set ift. genren. Selv om det er tudegrimt - uagtet om man så vælger pixel art eller remastered grafik - har det mange spilmæssige kvaliteter og jeg kunne egentlig godt lide at sidde og hygge med det. Det der virkelig koster i min bog, er at man kan grinde sig fra det meste. I stedet for at have en enkelt veltilpasset udfordring på hver bane, hvor ens karakterers styrke vurderes ud fra en fastlagt sværhedsgrad, har man et XP system hvor man vedbliver med at tjene XP og levels, ligegyldigt om man vinder eller taber. Det er selvfølgelig ikke anderledes end så mange rollespil, hvor man også selv kan justere sin sværhedsgrad ved at grinde nogle ekstra levels, men hvad jeg foretrækker i den her type spil, er at banerne er små puzzles, hvor jeg med begrænsede ressourcer skal forsøge at finde en løsning. Når ressourcerne i stedet altid bliver ved med at stige kan jeg aldrig tabe. I stedet for velbalancerede puzzles bliver det mere et potteplante spil. Sådan et hvor man laver noget fuldstændigt meningsløst, som løser sig selv hvis man bare investerer tiden.

Det var stadig hyggeligt på samme måde som de bedste Ubisoft Games, Diablo, Borderlands osv. også kan være det og jeg kommer til at købe fortsættelsen på dag et. 6/10
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/07-16 21:18 
"Det er faktisk den eneste af deres analyser i denne generation, jeg har set blive pillet fra hinanden på udenlandske forums. Grunden til det skyldes, at PC udgaven har arbitrær opløsningsunderstøttelse, hvilket selvfølgelig er vigtigt nu hvor mange så småt går over til 4K. Den kan uden problemer køre langt over 60fps, hvis man har displayet til det, har flere forskellige former for controller support (bla mus/keyboard), mods som Gallian Crossfire der ændrer base spillet osv. Har ikke selv testet det, men det AF der mangler skulle også kunne forceres."

Jeg hæftede mig nu ved at draw-distancen var en smule bedre på PS4. De nævnte skam at PC-versionen kunne køre 4K og downscales for en slags AA, som ellers er identisk mellem de to versioner. Hvad du kan og ikke kan med mods, har ikke så meget med noget at gøre IMO :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 04/07-16 21:26 
De nævnte downsampling ja, men kørte stadig sammenligningen ved 1080p/60fps. Det renderer nemt native 4k/60fps på moderne grafikkort. Og så fik de ikke nævnt reflections forskellen, eller slået AF til på PC:

Steam: tilbud/udsalg tråden

Lidt billeder fra PC udgaven: http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=204407884&postcount=155
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/07-16 21:44 
Men er AF ikke sådan noget der skal slås til igennem Nvidia's driver-ting? Naturligvis noget DF kunne ha' husket at nævne, men når de kigger på spillets build in options alene kan man måske forstå at de ikke tager det med.
Det bekræfter også hvor åndssvagt bøvlet PC-gaming kan være. Det er selvfølgelig ikke det store arbejde at slå til, men det er da pisse irriterende at man skal pille i adskillige programmer hver gang man vil køre et nyt spil bedst muligt :)

Dermed ikke sagt, at jeg ikke kan se det seje i at den slags kan tilføjes til spil der ikke har disse options vha. sekundære programmer :)

Reflections nævnte de ikke, nej :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 04/07-16 22:02 
Konsolkongen>
Det bekræfter også hvor åndssvagt bøvlet PC-gaming kan være. Det er selvfølgelig ikke det store arbejde at slå til, men det er da pisse irriterende at man skal pille i adskillige programmer hver gang man vil køre et nyt spil bedst muligt :)

Bøvlet er der, men det er også overdrevet fra din side, som jeg ser det. Det meste jeg har prøvet, har virket uden problemer når jeg trykker A på controlleren.

Options vil jeg gerne have flere af og ser sådan på det, at man bare kan vælge at ignorere dem og starte spillet, hvis de generer en. Jeg brokker mig heller ikke over at skulle slå en 30fps cap til i fx Infamous SS, for at få det til at køre med den mest ensartede opdatering.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
jaesjaesSkrevet 04/07-16 22:12 
Bede:

Fedt med en lille anmeldelse. Enig i at grind-to-win kan være træls - selv i rollespil er jeg personligt ved at være lidt træt af det, selvom det, som du selv nævner, er den genre det passer mindst dårligt til.

Er ikke noget langt nok i DQ til at være stødt på det. Men tror dog ikke det vil genere mig, da jeg, baseret på min korte tid med spillet, formentlig vil se det lidt mere som en række RPG-kampe end puzzlebaner (men kan godt se hvad du mener). Men faktisk elsker jeg puzzlespil der er baseret på en bane man skal løse (de tiltaler mig mere end Tetris og lign.), så det er da fedt nok hvis det giver den oplevelse også.

Kan i den forbindelse anbefale at kigge nærmere på DROD-serien, hvis du ikke kender den.


Random DROD-video.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/07-16 22:51 
Bede-x>
Options vil jeg gerne have flere af og ser sådan på det, at man bare kan vælge at ignorere dem og starte spillet, hvis de generer en. Jeg brokker mig heller ikke over at skulle slå en 30fps cap til i fx Infamous SS, for at få det til at køre med den mest ensartede opdatering.

Men der er trods alt forskel på at ændre options inde i spillet, frem for at skulle rode med eksterne programmer.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 04/07-16 22:53 
jaes>Er ikke noget langt nok i DQ til at være stødt på det. Men tror dog ikke det vil genere mig, da jeg, baseret på min korte tid med spillet, formentlig vil se det lidt mere som en række RPG-kampe end puzzlebaner

Det er meget forskelligt, hvordan man ser på den slags, som jeg fandt ud af, da jeg spillede Rogue Legacy og kun fik underholdning ud af det, hvis jeg forsøgte at gennemføre med så lidt upgrades som muligt. Alle andre beskrev det som genialt, hvilket undrede mig, for alle former for sværhedsgrader undermineres, når man kan grinde sig fra det hele. Sjovt nok generer det mig ikke i normale RPG'er - som indskudt bemærkning bør jeg vist bruge lidt tid på at overveje, hvorfor det er... - og jeg vedkender gerne, at der kan være en vis appel i at se sine figurer vokse i stats. For det meste skal der dog være mere end kun det, for at jeg underholdes godt, men er man til den slags, vil man sikkert synes Defender's Quest er blandt de bedste tower defense spil. Og så er det et af de få spil, jeg fik noget ud af Steam controlleren i, for den gjorde jeg kunne spille det på fjernsynsskærmen (ikke at jeg anbefaler den. Stadig en elendig controller og virkelig indbegrebet af PC bøvl).

jaes>Kan i den forbindelse anbefale at kigge nærmere på DROD-serien, hvis du ikke kender den.

Jeg har set den nævnt perifert på Gaf, men aldrig sat mig ind i den. Det kan jeg se på videoen, der skal gøres noget ved, for det ligner lige noget for mig. Skal nok selv læse op på det, men er der en hurtig low-down version af, hvad man bør vide? Kan se et af spillene kan fås på Steam. Bør man starte der eller andetsteds?

Og nu vi er ved puzzle roguelike anbefalinger, kender du så til Desktop Dungeons? https://www.youtube.com/watch?v=kNA6vvEfhoQ (Ude på GOG/Steam og i et indiebundle pt. Desværre i den dyre kategori).
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 04/07-16 23:01 
Konsolkongen>
Men der er trods alt forskel på at ændre options inde i spillet, frem for at skulle rode med eksterne programmer.

Bestemt. Jeg mener dog at selv uden AF max setting slået til, er der så mange andre fordele ved PC versionen (som nævnt).
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
jaesjaesSkrevet 04/07-16 23:53, rettet 05/07-16 00:22 
Bede-x>
Jeg har set den nævnt perifert på Gaf, men aldrig sat mig ind i den. Det kan jeg se på videoen, der skal gøres noget ved, for det ligner lige noget for mig. Skal nok selv læse op på det, men er der en hurtig low-down version af, hvad man bør vide? Kan se et af spillene kan fås på Steam. Bør man starte der eller andetsteds?

Jeg har kun spillet et af dem, ikke gennemført og kan ikke huske hvilket. Men var hooked nok til jeg vil prøve mere.

Det er en spøjs og sjov blanding af turbaserede dungeon crawles og puzzlespil - men på nær ét er de så vidt jeg ved ikke RPG'er. Det jeg spillede havde i hvert fald ikke XP eller skills. Det har nok været 3 eller 4. Som det ses i videoen bevæger figuren sig et felt per tur, men man kan alternativt vælge i stedet at dreje sværdet en "tur" (= 45 grader drejning af sværdet). Så der skal lidt timing/planlægning til at ramme interaktive ting og fjender. Det er således puzzles/gameplay på to-tre planer der blandes i spillet.

Jeg kan se på traileren, at nyeste spil har flere våben end sværdet. Og så er der puzzle-RPG-spillet jeg nævnte. GOG har bl.a. en pakke med de tre første spil. Den er sikkert et udmærket sted at starte. Som jeg husker det skulle nogle af spillene i serien være meget svære, så det kan du evt. læse mere om.
https://www.gog.com/game/drod_1_2_3

Og nu vi er ved puzzle roguelike anbefalinger, kender du så til Desktop Dungeons? https://www.youtube.com/watch?v=kNA6vvEfhoQ (Ude på GOG/Steam og i et indiebundle pt. Desværre i den dyre kategori).

Spillede freeware-udgaven en del. Kan ikke huske hvorfor jeg ikke fik købt den kommercielle udgave - enten pris eller der blev ændret noget på gameplayet.

EDIT: Nogle af spillene har en demo: http://www.caravelgames.com/Articles/Games.html
Bede-xBede-xSkrevet 05/07-16 05:51, rettet 05/07-16 09:00 
jaes> Det jeg spillede havde i hvert fald ikke XP eller skills.

Et plus i min bog til den her type spil. Ligesom dig foretrækker jeg også "puzzlespil baseret på en bane" frem for de endeløse som Tetris, og gerne hvor det skal løses med logik frem for tid (grinding). Er der så oven i købet en historie blandet sammen med mekanikken (fx The Swapper) bliver jeg helt vild i varmen :)

jaes>GOG har bl.a. en pakke med de tre første spil. Den er sikkert et udmærket sted at starte.

Den var så allerede på min ønskeliste. Oh well.. Snupper den i næste tilbudsperiode og siger mange tak for anbefalingen.

jaes>Spillede freeware-udgaven en del. Kan ikke huske hvorfor jeg ikke fik købt den kommercielle udgave - enten pris eller der blev ændret noget på gameplayet.

Mener ikke jeg har gennemført det, men var begejstret for det jeg har spillet af det og synes den ene roguelike puzzler anbefaling fortjente den anden.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
jaesjaesSkrevet 05/07-16 19:14 
Velbekomme. Siden du har kaldt det roguelike et par gange, må jeg hellere nævne, at jeg er ret sikker på det ikke har roguelike-elementer. Så du lige ved hvad du går ind til :)
Bede-xBede-xSkrevet 05/07-16 21:04 
Jeps, jeg er skam med ;)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
spectrespectreSkrevet 06/07-16 08:09 
jeg fik €2,50 ud af at sælge de kort, men købte ingenting denne gang...
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
Bede-xBede-xSkrevet 29/10-16 06:46, rettet 29/10-16 06:57 
Steam kører et mindre Halloween Sale i øjeblikket. Neogaf har en god tråd til anbefalinger der ligger lidt ud over de normale mainstream spil og den er selvfølgelig horror fokuseret:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1302351

Et af dem de måske har overset er Arc System Works' Inferno Climber:

Steam: tilbud/udsalg tråden
Steam: tilbud/udsalg tråden
Steam: tilbud/udsalg tråden
Steam: tilbud/udsalg tråden
Steam: tilbud/udsalg tråden
Steam: tilbud/udsalg tråden

http://store.steampowered.com/app/433450/

Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=DgEBb5tOFL8

Animationerne er svage og den næsten PS1-i HD-agtige æstetik gør sikkert ikke meget for at sælge det, men det skulle efter sigende være ret godt og anbefalelsesværdigt til Dark Souls fans, en serie som det er meget inspireret af. Jim Sterling spiller det her:

https://www.youtube.com/watch?v=EcUkWVwNtCY
Steam: tilbud/udsalg tråden

Jeg har selv lige købt det, så nu må vi se :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KTCKTCSkrevet 23/12-16 13:51 
Mega Man Legacy Collection er sat 50% ned.
Jeg har prøvet det, og synes de er sluppet ret godt afsted med emuleringen. Jeg hader smørfilter og pixel-stræk, så jeg var lidt skeptisk her, men vælger man Original screen og Monitor filter, får man faktisk et ret acceptabelt resultat med scanlines og skarpe pixels.


Mega Man Legacy Collection
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
slk486slk486Skrevet 23/12-16 13:58, rettet 23/12-16 13:59 
Har de fået fixet input lag og lydproblemerne?
j/k
KTCKTCSkrevet 23/12-16 14:19, rettet 23/12-16 14:27 
Umiddelbart har jeg ikke bemærket input lag med min Xbox 360 controller, og lyden er umiddelbart også ret tro mod NES versionen. Dog har jeg ikke spillet det mere end nogle minutter, så jeg ved ikke om der er problemer senere.

Jeg googlede lige det med input lag, og der skrev folk, at der ikke var lag med tastatur, men med trådløse controllere oplevede de problemet. Derfor har jeg forsøgt at sammenligne ved at skyde via tastatur og controller i det første Mega Man, som folk nævner er det værste, og jeg bemærker ikke nogen forskel.
Med hensyn til musikken, så fandt jeg denne youtube video https://www.youtube.com/watch?v=YFCgmM17zog og sammenlignede med mit spil, og der er ingen knas i lyden, hverken med VSync slået fra eller til.

Man skal dog ikke købe det for leaderboards, for de er så broken som man forventer fra Capcom. Snyd og hackeri ødelægger det fuldstændigt, så hvis man vil bruge leaderboards til noget, så dyst mod venner og aftal at I ikke snyder...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
slk486slk486Skrevet 23/12-16 14:25 
Lyder ikke så tosset :)
j/k
happyEDhappyEDSkrevet 27/12-16 19:56 
Electronic Super Joy ! under $1 og det er alle pengende vær
Super Meatboy møder Limbo og tager til fest
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Bede-xBede-xSkrevet 22/06-17 19:21, rettet 22/06-17 19:23 
Steams sommersalg er lige startet. Wipeout Omega Collection har givet mig lyst til flere futuristiske racer spil, så håber på Redout, Grip, Formula Fusion m.fl. bliver sat ned, selv om de er ret nye. Traditionen tro er det dog umuligt at se priser på noget som helst pt:

Steam: tilbud/udsalg tråden

Gaf har en tråd, der nok bliver opdateret løbende med gode tilbud og info. Kan se at de siger Shadow of Mordor GotY udgaven er til $3.99:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1395895
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 30/06-17 07:16 
Neogaf har fået deres hidden gems tråd op til sommer udsalget og der er som sædvanlig mange gode forslag, men de er ikke samlet i første post som normalt, så man skal selv skimme tråden i gennem for at finde dem:

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1395940
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
spectrespectreSkrevet 30/06-17 07:57 
Er glad for at der er så mange der promoverer Crimzon Clover. Et spil jeg samlede op pga. den Gaf tråd var Death Road Canada. Sjov moderne'ish udgave af Oregon Trail.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
Bede-xBede-xSkrevet 30/06-17 08:58, rettet 30/06-17 08:58 
Jeg har smidt Death Road på ønskelisten, så kan det få en chance når det en gang kommer ned i pris.

Snuppede Wyv and Keep (1.49€) på Gaf trådens anbefaling, fordi jeg godt kan lide små puzzle spil og det ser så hyggeligt ud:

Steam: tilbud/udsalg tråden

Fik det aldrig købt på 360, selv om jeg overvejede det nogle gange, så var glad for at blive mindet om det. Samlede også Archibald's Adventure og Redout + DLC op.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
slk486slk486Skrevet 30/06-17 09:00 
Death Road ser super fedt ud :)
j/k
nerosnerosSkrevet 17/02-18 18:45 
Fik lige købt eXceed 3rd i dag det er et fantastisk shmup.

Musikken er også Kick Ass!!
https://www.youtube.com/watch?v=Gfn5F5FfPAU&index=4&list=PLfStbN_tX2Z11XdHyHUF7Dee7dBMfgxl2
Bashful Neophyte
DarkenDarkenSkrevet 27/02-18 18:43, rettet 27/02-18 19:11 
Der står at denne "Limited Edition" *roll eyes* kun er tilgængelig til den anden April.
Der kommer nok en standard version derefter.

Altså personligt kan jeg godt lide at de udgiver nogle gamle klassikere på Steam :)

Edit: Lost Sanctum og Dimensional Vortex er med, folk snakker om at det er en mobile port så beware, men jeg er bare liiiiiiigeglad :P


Chrono Trigger 15€
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
JmogJmogSkrevet 22/03-18 17:01 
Monkey Island 3: The Curse of Monkey Island, også kendt som det sidste Monkey Island i 2D er ude på Steam og GOG nu. Koster sølle 7€.
jaesjaesSkrevet 22/03-18 19:00, rettet 22/03-18 19:01 
Cool, det har jeg ønsket længe ville få en digital udgivelse, men endnu bedre, så er det også landet hos GOG.

Så ryger der også 1€ på ens GOG-konto til fremtidige køb pga. deres Fair Price Package (regions-priser).
https://www.gog.com/game/the_curse_of_monkey_island
JmogJmogSkrevet 22/03-18 20:07, rettet 22/03-18 20:08 
Bede-xBede-xSkrevet 21/06-18 19:48 
Sommerudsalget er startet og Steam Link er nedsat med 95% til €2.75:

https://store.steampowered.com/app/353380/Steam_Link/

Ville ikke selv gide at sidde og streame, men det er da ret billigt.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 21/06-18 21:07 
Shadowrun Returns Deluxe er gratis hos Humblebundle i øjeblikket.
GreaseballGreaseballSkrevet 08/12-18 12:28 
Company of Heroes 2 er gratis på Steam til den 10. December.

https://store.steampowered.com/app/231430/Company_of_Heroes_2/
slk486slk486Skrevet 10/12-18 12:07 
Tak! Fantastisk RTS spil fra Relic lige der :)
j/k
GreaseballGreaseballSkrevet 22/05-19 10:21 
Grid 2 er gratis frem til kl 1900 i dag. Så det om at være hurtig hvis det har interesse.


Link...
JmogJmogSkrevet 28/08-22 11:45 
Square er ved at skaffe sig af med Steam Keys til de franchises de har solgt til Embracer group. Man kan få samtlige Tomb Raider spil (både de gamle og den nye trilogi) til omkring 20 dollars. Eller alle Deus Ex spil til 3,30 dollars. Jeg fik følgende for 10 dollars:

Tomb Raider Anniversary
Tomb Raier Legend
Tomb Raider Underworld
Tomb Raider Angel of Darkness
Tomb Raider Temple of Osiris
Tomb Raider Guardian of Light
Deus Ex Collection (alle Deus Ex spil)

https://store.na.square-enix-games.com/en_US/games/franchises/tomb-raider

US only, men der er ingen validering på kreditkort, så bare angiv en US adresse ved checkout og betal med dansk kreditkort. De laver en endelig validering, hvor man skal have en kode på sms. Der kan man blot angive Danmark og et dansk nummer.
JmogJmogSkrevet 01/09-22 17:59 
Shadow of the Tomb Raider er gratis på Epic:
https://store.epicgames.com/en-US/p/shadow-of-the-tomb-raider
JmogJmogSkrevet 02/09-22 00:41 
Mafia er gratis på Steam de næste fire dage.
338 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 7

Login for at besvare
Username
Password
Remember me